Uit lurkstand komt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:32 schreef Tan het volgende:
Ik zie nu pas hoe ongelooflijk de lijst is opgeschoond in mijn afwezigheid
![]()
Davinia wil je even sterkte wensen hoor
Lily en Lijnloos gefeliciteerd!
Voor de nieuwsgierigen, op mijn log staat een énorme fotospam vanaf de bevalling tot nu(niet om bezoekers te trekken of zo, maar het zijn 23 foto's, beetje asociaal om die hier neer te plempen, en ik kan er ook niet 1 of 2 tussenuit kiezen
)
jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:51 schreef NieuweUser het volgende:
Goedemorgen!! Fijne kerst allemaal!!
Van mij mag Sidn3y of Davinia met de eer van een kerstkindje strijken hoor!Ik heb nog eetplannen vandaag en morgen!
Ik gok nog steeds op 2010!
Haha nee toch niet! Ik ben er met het kleintje nog in de buik! Heb gisteren een drukke dag gehad, en vannacht erg slecht geslapen. Heb vandaag dan ook niets gedaan eigenlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...
mss toch een kerstkindje?
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef NieuweUser het volgende:
Geen kerstkindjes dan denk ik... of Sidn3y is toch nog aan de slag gegaan!
Haha, dat ken ikquote:Op zondag 27 december 2009 05:32 schreef Sidn3y het volgende:
Wakker! Ben wel tevreden over de lengte van vannacht.
Ik ontbijt de laatste dagen 2 keer, 1 keer midden in de nacht en 1 keer als de rest van het huis wakker is dusseh
Nou ik vind je niet raar hoor. Als ik misselijk ben, en ik blijf misselijk dan heb ik dat tot het avondeten. Daarna gaat het goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:25 schreef pessie het volgende:
Ik ben nog steeds vaak misselijk... Al ging het kerstdiner er wel goed in. Ik eet sowieso veeeeeel liever warm eten dan koud eten, en ik drink veeeel liever koud drinken dan warm drinken! Ik ben een beetje raar, en mn familie lacht me de hele tijd uit!
je bent thuis met de kerstquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:18 schreef lily het volgende:
Even snel na een paar heftig emotionele (en pijnlijke) dagen in het ziekenhuis zijn we thuis, nu met zijn vijven.
Ik heb nog niks gelezen verder maar ik wil jullie heel even aan Leah voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De borstvoeding loopt nog niet naar behoren en kost al mijn energie nu. Ik ben natuurlijk ook nog herstellende van de keizersnede.
Ze weegt nu 3700 gram en is 54 cm (ipv de eerder gemelde 52 cm)
Ik zal later, als ik wat mobieler ben bijlezen en dan kan ik weer wat meer vertellen
We zijn erg gelukkig samen maar ik ben nog steeds wel beduusd van alles...
Ja precies. Dat heb ik ookquote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Sidn3y het volgende:
Ik vind dit topic juist eindelijk eens op een tempo gaan waar ik het ook enigszins kan bijhouden
Net nog even opgezocht, 31 december is het volle maan (ik ga ervan uit dat daarmee de nacht wordt bedoeld voor O&N), dus wie weet komt er nog een beebje deze week.
Jaaa dat is je kans Davinia!quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Sidn3y het volgende:
Ik vind dit topic juist eindelijk eens op een tempo gaan waar ik het ook enigszins kan bijhouden
Net nog even opgezocht, 31 december is het volle maan (ik ga ervan uit dat daarmee de nacht wordt bedoeld voor O&N), dus wie weet komt er nog een beebje deze week.
quote:
valt het op dat de letter R in mijn toetsenbord blokkeert?quote:Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]![]()
weet je hoe vaak ik me heb moeten beheesen om je niet stiekem zomaa een smsje te stuen?![]()
kzal t niet doen, hoor
alles zit nog binnen hier.
morgen weer een kans
Lief is dat he!quote:Op maandag 28 december 2009 09:00 schreef freecell het volgende:
Ik moet vanmiddag ook, ben heel benieuwd ons hummeltje ligtIk voel overal wat zo af en toe
En dan ligt hij (volgens mij) met z'n kontje tegen mijn ribben aan en dat doet zeer en dan duw ik hem wat omlaag en dan doet het onmiddellijk weer onderin zeerEn hoewel dat soort dingen af en toe echt gevoelig zijn kan ik er eigenlijk niet zo mee zitten
Net als voetjes terugduwen die ineens uit je zij steken
Vandaag weer aan de klus in het nieuwe huis. Ik ben even kwijt waarom mensen uberhaupt verhuizen
soms kan 's avonds vettigheid nog wel eens helpen (als je maag daar dan wel weer tegen kan). frikandellen met mayo, volle boerenkwark enzo. gewoon echt vette dingen. tis een beetje experimenteren wat werkt.quote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef NieuweUser het volgende:
Ook goedemorgen! Hier ook alles rustig!
Faja, succes bij de vk, en Sidn3y, veel plezier vandaag bij Ballorig!
[..]
Lief is dat he!Jij ook succes bij de vk en met klussen!
Heeft iemand nog een gouden tip voor een moeilijke stoelgang? Ik heb al wat teruggelezen en las over Roosvicee Laxo (check!), kiwi's (check) en een glas lauw water 's ochtends (check). Iemand nog goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |