abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76078161
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:32 schreef Tan het volgende:
Ik zie nu pas hoe ongelooflijk de lijst is opgeschoond in mijn afwezigheid

Davinia wil je even sterkte wensen hoor

Lily en Lijnloos gefeliciteerd!

Voor de nieuwsgierigen, op mijn log staat een énorme fotospam vanaf de bevalling tot nu (niet om bezoekers te trekken of zo, maar het zijn 23 foto's, beetje asociaal om die hier neer te plempen, en ik kan er ook niet 1 of 2 tussenuit kiezen )
Uit lurkstand komt...

Tan wat een prachtig ventje zeg! Geniet van je geweldig gezin
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_76078489
Zo, kwam even kijken hoe het sidney vergaat....
Zodra ik op de laptop kan zalbik het eea posten over d bevalling.
Fabian moet zo eten. Uit linkerborst, die staat zowat op knappen en tot overmaat van ramp is die tepel niet helemaal lekker... Voeden is heerlijk maar links nog even niet dus. Moet van d kraam eens tepelhoedje proberen, dus dat doen we dan maar....
pi_76078519
Davi, wat vervelend dat het niet zo door wil zetten. En idd super handig die synagoge in het zkh
pi_76080011
Geen kerstkindjes

Jammer. Maar het kan nog
pi_76080633
Hierbij als nog de beloofde foto van mijn hummel:

Meer zal ik zo in het fototopic spammen...
pi_76081047

Fabian wil verkering zegt ie
pi_76081061
maar ook met Leah, onze cassanova, hoezo spaans bloed
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:25:32 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76081069
Zo! Ik heb 2 dagen geen tijd en er is weer een half topic bijgekomen! Welkom degene-die-nieuw-is.

Mooie echo's!

Mooie babyfoto's!

LLM's: Zet em op, nog even en er is een baby!

Orea, Fijn dat de echo goed was!

Ik ben nog steeds vaak misselijk... Al ging het kerstdiner er wel goed in. Ik eet sowieso veeeeeel liever warm eten dan koud eten, en ik drink veeeel liever koud drinken dan warm drinken! Ik ben een beetje raar, en mn familie lacht me de hele tijd uit!
pi_76081129
@Pessie, als je zwanger bent mag je raar zijn hoor... dat hoort erbij

Amaranta... heb ik Fabian al ergens kunnen bewonderen? Want uithuwelijken is prima, maar wil wel effe zien hoe dat spaanse bloed zich toont...
pi_76081821
voor lijnloos dan
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:05:09 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76081955
Wat een mooie, schattige beebs komen hier langsvliegen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76082104
Oh Fabian is ook een mooie man! Goed gebakken hoor +o
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:24:37 #264
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76082376
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:51 schreef NieuweUser het volgende:
Goedemorgen!! Fijne kerst allemaal!!

Van mij mag Sidn3y of Davinia met de eer van een kerstkindje strijken hoor! Ik heb nog eetplannen vandaag en morgen! Ik gok nog steeds op 2010!
jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...
mss toch een kerstkindje?
pi_76082412
Wauw wat een prachtkids! *rammel* (euh, kan ik nog rammelen nu ik zwanger ben!? )

Pessie, lekker eten en drinken waar je zin in hebt hoor, helemaal als je misselijk bent en overgeeft. Pakken wat je pakken kan en dan maar lekker rare dingen!!
pi_76083120
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...
mss toch een kerstkindje?
Haha nee toch niet! Ik ben er met het kleintje nog in de buik! Heb gisteren een drukke dag gehad, en vannacht erg slecht geslapen. Heb vandaag dan ook niets gedaan eigenlijk!

Geen kerstkindjes dan denk ik... of Sidn3y is toch nog aan de slag gegaan!
pi_76083143
En wow wat een prachtige baby's komen hier voorbij!! Tan, Lijnloos en Amaranta, wat een schatjes!!!
pi_76086967
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef NieuweUser het volgende:
Geen kerstkindjes dan denk ik... of Sidn3y is toch nog aan de slag gegaan!
Nee Ben speciaal om 5 voor 9 naar het toilet gegaan want vorige keer braken m'n vliezen om die tijd op het toilet Niks natuurlijk.

Amaranta petje af dat je je bij je standpunt hebt gehouden hoor. Je hebt een prachtig jochie gebakken, hij kijkt lekker helder uit z'n ogen. Lijnloos ook al zo'n poppetje, geen wonder dat Fabian niet kan kiezen tussen al die nieuwbakken dametjes.
pi_76089436
Lijnloos: Frummel lijkt erg op jou heb ik het idee....

Amaranta: heb je bevallingsverhaal gelezen en dat klinkt wel heftig. Wat goed dat je op jezelf hebt vertrouwd zeg! En het is nog steeds een knap ventje die Fabian...

Hier hele dag bij familie geweest, we zijn beiden doodmoe, dus zo naar bed. Ondertussen toch het vermoeden dat mijn neus gebroken is of op zijn minst zwaar gekneusd, dus de hoofdpijn is nog vrolijk aanwezig. Gelukkig staat hij wel recht, dus de huisarts zal er ook wel niets aan doen.....
pi_76094706
Wakker! Ben wel tevreden over de lengte van vannacht.
Ik ontbijt de laatste dagen 2 keer, 1 keer midden in de nacht en 1 keer als de rest van het huis wakker is dusseh
  zondag 27 december 2009 @ 06:11:00 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76094755
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:32 schreef Sidn3y het volgende:
Wakker! Ben wel tevreden over de lengte van vannacht.
Ik ontbijt de laatste dagen 2 keer, 1 keer midden in de nacht en 1 keer als de rest van het huis wakker is dusseh
Haha, dat ken ik Al werkte ik daartussendoor vaak ook nog wel een sultana ofzo naar binnen
Ik hoop dat je nu gauw mag bevallen!!

Leah en Fabian en Minke

Rammelen als je zwanger bent kan echt wel, en als je een baby hebt van 4 maanden schijnbaar ook

Davinia en Faja en alle anderen die (bijna) mogen: succes met de laatste loodjes, het einde is in zicht
.... met gevoel voor drama....
pi_76094850
Misschien heb ik het gemist hoor, maar is Lily nu vrijdag of gisteren thuisgekomen met Leah? Of nog niet?

Edit: ik zie het al!!! Wat een mooi meisje is Leah! En fijn dat jullie thuis zijn! Sterkte met het herstellen van de ks en met de borstvoeding.
pi_76094881
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:25 schreef pessie het volgende:

Ik ben nog steeds vaak misselijk... Al ging het kerstdiner er wel goed in. Ik eet sowieso veeeeeel liever warm eten dan koud eten, en ik drink veeeel liever koud drinken dan warm drinken! Ik ben een beetje raar, en mn familie lacht me de hele tijd uit!
Nou ik vind je niet raar hoor. Als ik misselijk ben, en ik blijf misselijk dan heb ik dat tot het avondeten. Daarna gaat het goed
En dat koude drinken heb ik ook. Ben normaal echt een koffieleut, nou nu dus echt niet. En de eerste weken dronk ik zowat alleen limonadesiroop, de rest vond ik niet lekker.
Dat gaat nu wel weer beter trouwens

Pfff ben dinsdag gewoon alweer 13 weken!!! Gaat echt snel die tijd! Niet normaal En er is nog steeds niet te zien. Moet alleen mijn draaien in bed manier veranderen, want die is niet zo fijn nu
pi_76094896
Ahhh wat een droppies allemaal.
Wat is Leah een mooie zeg, met die donkere haartjes!!
En Minke en Fabian natuurlijk ook
pi_76094922
Goedemorgen! Ik mag niet klagen met het uitslaapgehalte in de kerstvakantie. Vandaag was het half 8 toen ik ze wakker hoorde worden. Okay zelf lag ik pas om 01.00 in bed maar toch aan 1 stuk door geslapen. Nog altijd baby in buik. Ik verwacht niet dat die op zeer korte termijn van plan is zich aan te kondigen, al zou ik zelf wel anders willen.

Davinia, Sidney hoe is het bij jullie?
  zondag 27 december 2009 @ 09:06:09 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76095044
Goedemorgen!

Al die babietjes die voorbij komen

Gisteravond had ik mijn baby er wel uit kunnen trekken...
Maar die bui is weer gezakt gelukkig
De kerstdagen zijn overleefd. Rest mijn niks anders dan vandaag uit te rusten (na 2 drukke dagen en beroerde nachten)...
pi_76095586
Goedemorgen! Hier een stuk beter geslapen dan de nacht ervoor! De kleine zit nog steeds lekker binnen en ik kan nog niet echt zeggen dat ik voortekenen heb.

Faja, fijn dat je goed geslapen hebt! Ik hoop voor jou dat jullie kleintje zich snel een keer laat zien!

En Asy, lekker toch zo'n dagje niets doen!
  zondag 27 december 2009 @ 10:32:32 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76095699
ff niet bijgelezen, maar *meld* met binnenbuikse baby.

nu weer terug nnar muitend kind
pi_76096356
Hoi

Helemaal bijgelezen (het viel dan ook nog mee ) en ik heb een paar prachtige baby's zien passeren, heerlijk nieuws van Orea en een mooie echo van Minnie. Alleen had ik ondertussen wel al een paar verse baby's verwacht, hoor dames
Flugeltje ik ben blij om te lezen dat de tranen toch wat opgelucht hebben.

Kerstdag is hier een beetje in mineur verlopen. Ik heb pas gisterenavond voor de eerste keer weer iets kunnen eten dus heb al het lekkers aan mij moeten laten passeren. Maar dan focus ik me maar helemaal op de scampi's voor oudejaarsavond

Ik vraag me trouwens af of de rust er iets mee te maken heeft of niet, maar man, wat is die kleine tegenwoordig actief. Ik zal het na 4 januari wel weten of het te maken heeft met de rust of hij nu gewoon actiever is geworden.
pi_76102894
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:18 schreef lily het volgende:
Even snel na een paar heftig emotionele (en pijnlijke) dagen in het ziekenhuis zijn we thuis, nu met zijn vijven.

Ik heb nog niks gelezen verder maar ik wil jullie heel even aan Leah voorstellen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De borstvoeding loopt nog niet naar behoren en kost al mijn energie nu. Ik ben natuurlijk ook nog herstellende van de keizersnede.
Ze weegt nu 3700 gram en is 54 cm (ipv de eerder gemelde 52 cm)

Ik zal later, als ik wat mobieler ben bijlezen en dan kan ik weer wat meer vertellen

We zijn erg gelukkig samen maar ik ben nog steeds wel beduusd van alles...
je bent thuis met de kerst
en lijnloos ook!

nogmaals gefeliciteerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 27 december 2009 @ 17:49:21 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76109885
Zo! Hier vannacht een goede nachtrust! Eerst van 11 tot 6 (waarna ik naar de wc ging, en naar beneden om een beschuitje te halen, mn vader kwam uit bed om te gaan melken en vroeg verbaasd wat er aan de hand was Hmm baby?). En daarna van 7 tot 9.15!!! Voel me vandaag een stuk beter! Morgen weer de reis naar huis maken... Heenreis ging op zich goed, maar was wel erg moe.

Verder zag ik dat een aantal LLM's zich hebben gemeld, geen derde kerstdag beebjes dus. Al hebben we nog een uurtje of 6...

Wat gaat dit topic trouwens snel! In een paar dagen weer een topic volgeschreven! Het duurt steeds langer voor ik bijgelezen ben
pi_76111972
Ik vind dit topic juist eindelijk eens op een tempo gaan waar ik het ook enigszins kan bijhouden

Net nog even opgezocht, 31 december is het volle maan (ik ga ervan uit dat daarmee de nacht wordt bedoeld voor O&N), dus wie weet komt er nog een beebje deze week.
pi_76112111
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Sidn3y het volgende:
Ik vind dit topic juist eindelijk eens op een tempo gaan waar ik het ook enigszins kan bijhouden

Net nog even opgezocht, 31 december is het volle maan (ik ga ervan uit dat daarmee de nacht wordt bedoeld voor O&N), dus wie weet komt er nog een beebje deze week.
Ja precies. Dat heb ik ook
De lijst met zwangeren is sowieso ook erg hard geslonken. Kost het me minder moeite alles van iedereen te onthouden
pi_76113566
Haha idd, ik kon het af en toe echt niet bijhouden hier
Wilde ik ergens op reageren was het topic al een paar pagina's verder en dan vind k t een beetje lomp om te reageren

Wij krijgen ook nog een leuk cadeautje van mijn schoonouders voor de kerst: 1000 euro. Dat komt wel goed van pas nu! En verder ook allemaal leuke dingetjes voor de baby gekregen Mijn verjaardag en kerst bestonden vooral uit cadeaus voor de baby haha, krijg je als je verder niets weet

Pessie, lekker zo'n goede nachtrust, daar knap je vaak wel van op Ik was vanochtend juist vroeg wakker. Vriendlief is verkouden en die hoest dus veel. Dus om 10 voor 7 was ik wakker, en toen kon ik niet meer slapen Gelukkig morgen nog vrij!
pi_76115062
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Sidn3y het volgende:

Jaaa dat is je kans Davinia!
  zondag 27 december 2009 @ 20:24:32 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76115269
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Jaaa dat is je kans Davinia!

weet je hoe vaak ik me heb moeten beheesen om je niet stiekem zomaa een smsje te stuen?
kzal t niet doen, hoor

alles zit nog binnen hier.
morgen weer een kans
pi_76115321
Volgens mij sta ik bij een sms meteen op tilt
  zondag 27 december 2009 @ 20:30:18 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76115466
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

weet je hoe vaak ik me heb moeten beheesen om je niet stiekem zomaa een smsje te stuen?
kzal t niet doen, hoor

alles zit nog binnen hier.
morgen weer een kans
valt het op dat de letter R in mijn toetsenbord blokkeert?

stiemie
pi_76116007
Mensen ik ga mijn bed opzoeken, hier een lekker rustig dagje gehad met wel regelmatig harde buiken maar niet eens pijnlijk. Dus ook hier geen baby.

Morgenochtend moet ik naar de verloskundige trouwens, dus zal me pas rond het middag uur denk ik melden.
  zondag 27 december 2009 @ 21:37:09 #290
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76118053
Hallo dan allemaal, wat betrekkelijk rustig hier Alle babies zitten nog binnen lees ik. Nu is het aftellen naar het nieuwe jaar. Worden het 2009 babies of 2010?

Amaranta, wat een snoezie is Fabian, heerlijk!

Davinia, die R haha, geen woorden met een R meer typen dan Ben benieuwd hoe lang de kleine nog bij je binnen blijft, ik gok op donderdag

Dat is een leuke meevaller Sonnetje, wat lief van je schoonouders! En verder ook lekker verwend dus!

Faja, hoop dat het een goede nacht wordt voor je en je een beetje kunt bijtanken.

Ik ga ook lekker plat, mijn lichaam is even helemaal kapot. Mijn hoofd wil nog wel, maar ik ben er even klaar mee. Kijk ineens ook heel erg uit naar mijn verlof. Het zijn nog maar 4 (korte) weken, maar het lijkt nog een eeuwigheid. Anyway, even voor half 7 gaat de wekker weer, dus tijd om mijn bed op te zoeken.

Goede nacht gewenst allemaal! Truste!
pi_76130437
Goedemorgen allemaal. Toch nog even voor ik straks naar de verloskundige moet even melden dat ik gewoon wakker ben geworden met nog altijd een baby in de buik. Lees straks bij en meld me na het bezoek aan de verloskundige wel weer.
pi_76130946
Goedemorgen
FAJA: veel plezier bij de verloskundige!

Ik moet vanmiddag ook, ben heel benieuwd ons hummeltje ligt Ik voel overal wat zo af en toe
En dan ligt hij (volgens mij) met z'n kontje tegen mijn ribben aan en dat doet zeer en dan duw ik hem wat omlaag en dan doet het onmiddellijk weer onderin zeer En hoewel dat soort dingen af en toe echt gevoelig zijn kan ik er eigenlijk niet zo mee zitten Net als voetjes terugduwen die ineens uit je zij steken

Vandaag weer aan de klus in het nieuwe huis. Ik ben even kwijt waarom mensen uberhaupt verhuizen
pi_76131065
Goedemorgen! Heb een goede nacht gehad, niet m'n bed uitgeweest
Vandaag gaan we naar ballorig waar we samen met 2 nichtjes (en tante) hebben afgesproken. Ik ga gewoon aan de kant zitten met alle troep die mee is en hoef niet door de stellingen te kruipen, yeah

Succes bij de vk Faja.
Freecell lekker klussen. Sommmige mensen maken hun hobby van verhuizen, dat snap ik ook niet helemaal. Klussen op zich vind ik wel leuk, al heb ik een hekel aan verven.
pi_76131266
mogguh dames, wij verhuizen elke 2 a 3 jaar. doe ik al mijn hele leven. 2010 verhuizen we dus weer maar dan naar een koophuis en blijven we waarschijnlijk wat langer wonen aldaar. geen idee alleen nog welke stad/streek het wordt.

wij moeten vanmiddag ook naar de gyn, en dan kunnen we (iig voor even) over naar de orde van de dag en is het gedaan met alle drukte!
pi_76131313
Ook goedemorgen! Hier ook alles rustig!

Faja, succes bij de vk, en Sidn3y, veel plezier vandaag bij Ballorig!
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:00 schreef freecell het volgende:

Ik moet vanmiddag ook, ben heel benieuwd ons hummeltje ligt Ik voel overal wat zo af en toe
En dan ligt hij (volgens mij) met z'n kontje tegen mijn ribben aan en dat doet zeer en dan duw ik hem wat omlaag en dan doet het onmiddellijk weer onderin zeer En hoewel dat soort dingen af en toe echt gevoelig zijn kan ik er eigenlijk niet zo mee zitten Net als voetjes terugduwen die ineens uit je zij steken

Vandaag weer aan de klus in het nieuwe huis. Ik ben even kwijt waarom mensen uberhaupt verhuizen
Lief is dat he! Jij ook succes bij de vk en met klussen!

Heeft iemand nog een gouden tip voor een moeilijke stoelgang? Ik heb al wat teruggelezen en las over Roosvicee Laxo (check!), kiwi's (check) en een glas lauw water 's ochtends (check). Iemand nog goede tips?
  maandag 28 december 2009 @ 09:44:43 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76131568

zwangerschapshormonen

Faya veel plezier bij je check-up.

Ik had nooit verwacht nog samen zwanger te zijn met een aantal dames hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76131826
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef NieuweUser het volgende:
Ook goedemorgen! Hier ook alles rustig!

Faja, succes bij de vk, en Sidn3y, veel plezier vandaag bij Ballorig!
[..]

Lief is dat he! Jij ook succes bij de vk en met klussen!

Heeft iemand nog een gouden tip voor een moeilijke stoelgang? Ik heb al wat teruggelezen en las over Roosvicee Laxo (check!), kiwi's (check) en een glas lauw water 's ochtends (check). Iemand nog goede tips?
soms kan 's avonds vettigheid nog wel eens helpen (als je maag daar dan wel weer tegen kan). frikandellen met mayo, volle boerenkwark enzo. gewoon echt vette dingen. tis een beetje experimenteren wat werkt.
  maandag 28 december 2009 @ 10:11:32 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132102
Vele mensen met check-up deze week
Ik mag woensdag weer

En vanavond hebben we de laatste kans op leuke plaatjes bij de pretecho. Hopelijk werkt Harry een beetje mee

NieuweUser, ik ontbijt echt elke dag met een kom muesli met yoghurt en een kiwi. Dat helpt bij mij. Als ik iets anders eet dan begint het meteen te stoppen...
Ontbijtkoek (evt met extra vezels) helpt ook. Eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon heel veel vezels moet eten.
  maandag 28 december 2009 @ 10:13:43 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76132158
Goedemorgen allemaal, hoop dat jullie allemaal fijne dagen gehad hebben... Nog 1 vreetdag te gaan en het leven neemt weer z'n normale loop

Zo te zien nog geen verse babies hier, maar heb Davinia zichzelf nog niet zien melden vanochtend dus wie weet...

Faja have fun bij de verloskundige, met een stickertje het oude jaar uit...

Simmu, waarom zo vaak verhuizen? (en waarom weet je nog niet waar je nu terecht gaat komen?)

Saffierke, wat heerlijk jou hier te zien posten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76132167
Mhh, dan ga ik vandaag maar weer eens naar de supermarkt!

Asy, hopelijk is Harry in een goede bui vanavond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')