Eerste post die over klussen ging even doorgelezen en ik zie je puntquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaatik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
![]()
Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echtquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moest echt even gebeuren, had echt megaveel was. Vraag me af en toe hoe dat moet als ons kindje geboren is, of ik dan wat orderlijker wordt. Moet toch haast wel?!
Haha herkenbaar inderdaad. Ik ga me wel steeds meer storen aan de meuk in huis, maar opruimenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echten heb ook nog niet echt zin in babywasjes enzo
komt vast nog wel maar of het blijft?
Nee joh, wij zeggen gewoon sexquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaatik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine update van onze kant, we zijn thuis!het duurde een hele tijd voor de kogel door de kerk was maar de bilis-waardes (toch?) waren gedaald en het spugenwerd ook minder... Dus nu lekker thuis op de bank/ in de box... Straks lekker slapen in onze eigen bedjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |