abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76045317
weet ik niet
Ik wilde soms ook wel even dat jouw huis hier vlakbij woonde!

Ontbehangen is leuk met goede afweekzooi. En hoezee, we hadden goede afweekzooi

En nu weer ontopic
Drukke baby hier
pi_76045352
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaat ik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
Eerste post die over klussen ging even doorgelezen en ik zie je punt
Whehe!
pi_76045544
Wow die echo van minniemin, zo is mijn beebje ook ongeveer

Allemaal fijne kerstdagen enzo
Ik ben mijn kerst begonnen met mijn huis opruimen Moest echt even gebeuren, had echt megaveel was. Vraag me af en toe hoe dat moet als ons kindje geboren is, of ik dan wat orderlijker wordt. Moet toch haast wel?!
Vanmiddag gezellig naar mijn ouders. Kerstkadootjes uitpakken enzo
pi_76045706
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moest echt even gebeuren, had echt megaveel was. Vraag me af en toe hoe dat moet als ons kindje geboren is, of ik dan wat orderlijker wordt. Moet toch haast wel?!
Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echt en heb ook nog niet echt zin in babywasjes enzo komt vast nog wel maar of het blijft?
pi_76045783
De kraamverzorgster laat je wasloos achter
pi_76045834
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:10 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echt en heb ook nog niet echt zin in babywasjes enzo komt vast nog wel maar of het blijft?
Haha herkenbaar inderdaad. Ik ga me wel steeds meer storen aan de meuk in huis, maar opruimen (ik ben daar gewoon niet goed in)
Aparte babywasjes doe ik niet aan, die was ik gewoon met de gewone was mee. Bovendien heb ik niet genoeg kleertjes om een hele machine mee te vullen

Maar inderdaad misschien komt het nog wel
pi_76046169
Pff ben blij dat ik niet de enige ben die zo is
Af en toe heb ik dat idee wel s
Hopelijk krijg ik dan flinke last van nesteldrang!
En wasloos achtergelaten worden de kraamverzorgster lijkt me ook wel wat, al kan ik t mens t niet aan doen de berg die er nu ligt te laten doen.
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:32:45 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76046329
Ik zie nu pas hoe ongelooflijk de lijst is opgeschoond in mijn afwezigheid

Davinia wil je even sterkte wensen hoor

Lily en Lijnloos gefeliciteerd!

Voor de nieuwsgierigen, op mijn log staat een énorme fotospam vanaf de bevalling tot nu (niet om bezoekers te trekken of zo, maar het zijn 23 foto's, beetje asociaal om die hier neer te plempen, en ik kan er ook niet 1 of 2 tussenuit kiezen )
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:35:22 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76046394
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaat ik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
Nee joh, wij zeggen gewoon sex
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:37:29 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76046461
Hier ook geen echte nesteldrang hoor!
Wel dat dingen af moeten, maar dat is meer omdat ik die dingen zelf wil bepalen en niet wil dat (mocht de baby onverwachts wat eerder komen) een ander het op een andere manier afmaakt...
Maar schoonmaken?

Tan, fijn dat jullie thuis zijn! Knap je snel weer op?
pi_76046551
ik heb eigenlijk gewoon 2 wasmachines nodig en veel meer wasrekken dan de 2 die ik nu heb
(en we zijn maar met z'n 2tjes doe doen mensen dan met grote gezinnen hehe)

en k ga ff op tans weblog kijken
pi_76046885
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee joh, wij zeggen gewoon sex
Seks!
ks!
pi_76047937
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Seks!
ks!

Schoonmaken

Maar de keren dat ik het doe, moet het ook goed en grondig dit is iets wat lief niet begrijpt, waardoor ik alsnog de klus zelf moet klaren en met harde buiken op de bank terecht kom

en dan is er geen seks
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:12:57 #214
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76054183
Heuj, wat een stilte hier!

Dames, geniet van de 2e kerstavond!

kheb net heerlijk gecrasht op de bank.
en voor het eerst mario op de wii gespeeld. man, dat ding zweette me uit de klauwen!
maar van naar manlief kijken krijg ik harde buiken, dus we hebben eventjes samengespeeld. lees: hij tilde me op en rende door het level heen, en ik ging intussen een paar keer dood

en ik heb de voedsellades uitgemest!

en dus niks gedaan aan het boekje voor eli! dan moet ik morgen 2 maanden doen, anders loop ik achter op schema!

/kneuterpost

trouwens, tan, wat een leuke foto's op je blog!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76054279
Even snel na een paar heftig emotionele (en pijnlijke) dagen in het ziekenhuis zijn we thuis, nu met zijn vijven.

Ik heb nog niks gelezen verder maar ik wil jullie heel even aan Leah voorstellen:

De borstvoeding loopt nog niet naar behoren en kost al mijn energie nu. Ik ben natuurlijk ook nog herstellende van de keizersnede.
Ze weegt nu 3700 gram en is 54 cm (ipv de eerder gemelde 52 cm)

Ik zal later, als ik wat mobieler ben bijlezen en dan kan ik weer wat meer vertellen

We zijn erg gelukkig samen maar ik ben nog steeds wel beduusd van alles...
pi_76054393
Lily: wat een schatje! Ben benieuwd naar je verhaal!

verder lees ik geen vorderingen bij de LLM's....
Pff, hier heb ik het weer voor elkaar hoor....Na een brakke nacht, wel een heerlijke kerstbrunch....Daarna even douchen en ik begon in het kinderkamertje beetje schoon te maken. Jawel, klabaf, ik laat iets vallen en het klapt op mijn neus. Veel bloed, misselijk, duizelig en nu knallende koppijn. Zit al halve middag met ijs op mijn neus....De zwelling valt mee en ik kan er ook wel goed aanzitten, dus zal wel goed komen. Hopelijk helpt deze lading paracetamol beter....

Conclusie: ik ben echt een muts.....
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:44:38 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76054627
Lily, wat een lief mooi klein meiske Fijn dat je lekker thuis samen de feestdagen mag vieren. Ik hoop dat je gauw opknapt.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator vrijdag 25 december 2009 @ 19:34:13 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76055421
Het is een prachtig mooi rond snoetje Lily, mooi meisje is Leah
Zo'n keizersnede is heftig, en alle emoties rondom een nieuw mensje ook. Kom rustig bij en met je voetjes op de grond
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76055602
Lili wat een prachtig meisje heb je daar! Doe lekker rustig aan en neem je tijd om te herstellen.
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:56:01 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76055861
Lily wat is ze mooi!!!
pi_76055890
Wauw Lily, wat een prachtig meisje!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76056035
Even een klein berichtje vanaf mijn ouders.

Iedereen hier een fijne kerst
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:06:32 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76056059
moooi meisje Lily...
en ook al zo'n mooie bos donker haar!
(net als de schatjes van Sorboo en Huuphuup... )

denk dat ons meisje straks wit haar heeft....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76056253
Lily wat een mooie dochter heb je zeg
pi_76056432
Oeh Lily, wat een schoonheid zeg! Das echt een knappe baby
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76056483
Leah

Vind het zo gek dat ik hier nu ook "mag" posten!
Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Nou ja eigenlijk Mahre want die had een t-shirt aan waarop stond: "Geef me een kus ik word grote zus" Mijn moeder zag het als eerste en die was helemaal door het dolle heen. Mijn broer kwam later thuis en toen die het zag keek ie alsof ie water zag branden. Nu voelt het nog echter. Dinsdag echo, zo spannend weer, ben ook wel benieuwd naar de datum.
pi_76056733
Lily wat een mooierd Die tweede foto ook! *smelt*

Lenaatje, wat leuk dat ze het zo leuk vonden
pi_76056830
Dat is nog eens snel bijlezen met zo weinig posts (en nog vergeten wat je hebt gelezen).
Maar 1 ding vergeet je niet, Lily wat een prachtig meisje heb je daar gebakken Geniet maar lekker en rust lekker uit.

Hier weinig te melden. Vanmorgen weinig gedaan, halve middag ook weinig gedaan, toen maar eens gaan douchen om langs een kerstetentje te gaan. Had van tevoren nog niet besloten of we zouden gaan, peutertje maar laten beslissen. Was eigenlijk best leuk, en prettig dat we niet hoefden te koken
Ben benieuwd hoe het vannacht gaat worden.
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:57:15 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76057284
Oh Lily, wat een beauty! Wauw!
En wat fijn dat je toch nog een deel van de kerstmis thuis bent met z'n allen!
pi_76057869
Oh Lily, wat een mooie meid! Hoop dat het snel beter gaat met jou en dat je lekker mee kunt gaan genieten met de mannen! Van harte nogmaals...
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine update van onze kant, we zijn thuis! het duurde een hele tijd voor de kogel door de kerk was maar de bilis-waardes (toch?) waren gedaald en het spugenwerd ook minder... Dus nu lekker thuis op de bank/ in de box... Straks lekker slapen in onze eigen bedjes!
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:31:38 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76058170
lily, wat een mooi meisje!

ook hier ff voor lijnloos fijn dat jullie thuis zijn!
  † In Memoriam † vrijdag 25 december 2009 @ 23:42:30 #232
43556 miss_dynastie
pi_76062248
Welkom thuis, lily en leah

En ook lijnloos thuis, heerlijk!
pi_76063424
lily wat een mooi meisje hebben jullie gekregen

lijnloos wat fijn dat jullie thuis zijn

freecell doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf tijdens het "klussen"

davina op de wii ik ben wii fan en wil de nieuwe mario ook nog hebben

ik geloof dat ik zelf vandaag een soort van eerste idee van harde buik heb gehad
maar wel met nieuwe kleren naar het familie diner, waar ik vervolgens alsnog de hele tijd mn poncho aan had dus niemand de nieuwe kleren zag!
wel nog leuk nieuws, mn nicht is ong 6 wk na mij uitgerekend!

allemaal nog fijne dagen
pi_76067652
Fijn dat jullie thuis zijn lijnloos!

En ik ben weer wakker, ga proberen beneden in de stoel te slapen.
pi_76068990
lijnloos thuis... wat fijn nieuws
gaat er vandaag nog een mooi kerstkindje geboren worden???
ik gok op Davinia haar kleintje

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76069183
goedemorgen dames!!

Lily, wat een prachtig meisje heb je gekregen!

Lijnloos lekker thuis, héérlijk!!

Ik heb ivm snurkende meneer op de bank geslapen.... althans geslapen is een erg groot woord, denk dat ik 2 uurtjes weg ben geweest over de hele nacht... wilde vandaag wat aanbiedingen gaan bekijken bij wat winkels vandaag, maar denk niet dat het erin zit. Ben bang dat ik er niet gezelliger van word.. Ga wel even op pad voor Roosvicee laxo straks, is nodig...
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:07:45 #237
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76069250
Goedemorgen allemaal! Hier prima geslapen gelukkig, gister was heel gezellig bij mijn ouder en heerlijk gegeten. Zeer geslaagd dus maar ik was wel kapot.

Lily, wat is Leah prachtig! Wat heerlijk dat jullie toch nog een beetje kerst thuis kunnen vieren met z'n allen. Hopenlijk gaat het snel goed lukken met de borstvoeding, maar geniet van jullie prachtige meisje.

Lijnloos, Yeah! Lekker thuis met de kleine. Wat heerlijk dat ze jullie lieten gaan. Geniet ervan!

Draculet, wel in de gaten houden die harde buiken hè! Het is een teken en als je nu (al) last krijgt zou je het eigenlijk wat rustiger aan moeten doen.

Nog een paar duimen voor de LLM's, wie weet toch nog een kerstkindje?

Hier gaan we straks naar Babydump om nog een lijst met babyuitzet spullen te halen en eind van de middag komen mijn schoonouders om te eten, maar we maken het niet te uitgebreid en Marky kookt dus ik heb het makkelijk

Nu zo genieten van een heerlijk kerstontbijt met warme broodjes en verse Jus! Fijne 2e kerstdag allemaal!

Oeps... zie nu dat account van Marky nog was ingelogd, maar ben dus Happyme
pi_76069289
Goedemorgen allemaal. Ik kom me ook even "melden". Niks aan de hand hier. Baby vermaakt zich nog prima in mijn buik geloof ik. Kerst bij mijn ouders was vermoeiend voor mij. Mijn wederhelft was werken en ik was politie agentje aan het spelen tussen mijn kinderen. De jongste was moe maar wou geen middag dutje en had dus een humeur van -10, de oudste had niet 1 tros bananen in haar oren maar een complete doos. We hadden ook binnen 20 minuten gegeten en de tafel weer afgeruimd. En om 19.00 uur lagen jut en jul al in bed. Ik lag er om 20.00 uur in met mijn nieuwe boek en kon niet ophouden met lezen.

Vandaag kerst thuis vieren en iedereen loopt nog in pyama dus ik denk dat ik zo nog maar even op bed ga liggen met mijn boek. Het is zo een dag van alles mag en niks moet. Heerlijk.
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:47:33 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76069511
lily, wat een schoonheid! Ik hoop dat je snel opknapt en dat de BV wat voorspoediger gaat...
Lijnloos is thuis met beebje!
DJRandall, kijk je een beetje uit voor jezelf?
Lenaatje, wat een leuke reacties

LLM hebben zich ook al gemeld. Fijn dat jullie de dag goed zijn doorgekomen...
pi_76069822
Wat is Leah mooi!! ik wordt zooo nieuwsgierig naar mijn eigen meisje zo langzamerhand

Lijnloos ook thuis, yay, slaapt wel zo lekker je eigen bedje natuurlijk

Gister uit eten geweest, ik gooide natuurlijk weer soep over mijn vingers auw dat wordt een mooie blaar.
En teveel gegeten want ik had maagzuur vannacht. Nog nooit gehad, maar ik herkende het wel, wat is dat irritant zeg. Gelukkig hebben we Rennies in huis, dat hielp goed.

Vanavond tweede ronde eten, maar dat is bij schoonouders, dus dat zal wat bescheidener zijn dan het buffetrestaurant van gister

Komen er nog meer kerstkindjes? (Davinia?)
pi_76069947
Wat een beauty Lily
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76071381
Lijnloos ook weer thuis, wat heerlijk!

Faja: klinkt als een zware dag gisteren. Hopelijk is iedereen vandaag beter gemutst.

Hier nog steeds een dikke neus en knallende koppijn, dus weinig nieuws
Vanmiddag kerst bij mijn ouders, met cadeautjes....

pi_76071426
Hmm, davinia nog druk met het kerstontbijt of met kerstkindje? Spannend?!!!!

Alle familieperikelen en feestmaaltijden bij de meesten weer geweest lees ik, maar vooral ook fijne kersten... Gelukkig meiden, zo hoort het ook wel!

voor de slaaplozen, das ook echt niet relaxed als je zwanger bent, de energie heb je nodig. Hopelijk vannacht minder nachtbrakerij!

Hier de eerste nacht goed doorgekomen en inmiddels weer mijn bed ingestuurd door de vlos... Iets met meer rust en zo heb helaas nog geen foto kunnen uploaden omdat mijn man de laptop niet wil geven vanwege niet rustig houden... Maar dat duurt niet lang meer, zal straks een mooie uitzoeken of de link uit mijn twitter effe kopieren.

Fijne 2e kerst dames! Geniet ervan...
pi_76071896
lily, wat is ze mooi, jullie Leah Wat een poppetje!
Geniet er van, met z'n vijven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:25:11 #245
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76072449
meld, met kind in buik

we waren naar de synagoge tgv kerst
rugkrampen met ingedaald kind = ikke niet alleen zijn met eli. dus dan gaan we mee. andere optie was pr thuis blijven, maar ff luchten vond ik ook wel fijn. en de synagoge is in het zkh, dus als er wat zou gebeuren, waren we er al. dus in het zkh / synagoge hield alles prompt op, dat snappen jullie wel

eerst maar ff lunchen of zo!

heeft nweuser zich al gemeld?
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:03:55 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76073717
Oh Lily wat is ze mooi, jullie Leah
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76074972
Dat is handig Davinia, synagoge in het ziekenhuis.

Beetje een onderbroken nacht geweest hier, 2 uur in bed, uurtje wakker, 2 uur in bed, uurtje slapen in stoel en net in slaap gevallen na het aankleden op bed. Buiten een kerstkindje krijgen nog geen plannen voor vandaag verzonnen
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:38:33 #248
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76074973
Lily, wat een mooie foto's van een prachtig meisje . Gefeliciteerd .
Een hele bijzonder Kerst voor jullie dit jaar .

Hoop dat de borstvoeding snel beter gaat.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:41:02 #249
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76075070
En Lijnloos, ook gefeliciteerd . Wat heerlijk, een dochter .

Een hele mooie kraamtijd toegewenst, zo met de feestdagen .
pi_76076973
Wow Lily, wat een prachtige meid is Leah zeg Ze kijkt al heel wijs uit haar oogjes Heerlijk lekker samen thuis met zijn allen! Geniet ervan!

LLM's

Allemaal fijne kerstdagen
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')