Uit lurkstand komt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:32 schreef Tan het volgende:
Ik zie nu pas hoe ongelooflijk de lijst is opgeschoond in mijn afwezigheid
![]()
Davinia wil je even sterkte wensen hoor
Lily en Lijnloos gefeliciteerd!
Voor de nieuwsgierigen, op mijn log staat een énorme fotospam vanaf de bevalling tot nu(niet om bezoekers te trekken of zo, maar het zijn 23 foto's, beetje asociaal om die hier neer te plempen, en ik kan er ook niet 1 of 2 tussenuit kiezen
)
jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:51 schreef NieuweUser het volgende:
Goedemorgen!! Fijne kerst allemaal!!
Van mij mag Sidn3y of Davinia met de eer van een kerstkindje strijken hoor!Ik heb nog eetplannen vandaag en morgen!
Ik gok nog steeds op 2010!
Haha nee toch niet! Ik ben er met het kleintje nog in de buik! Heb gisteren een drukke dag gehad, en vannacht erg slecht geslapen. Heb vandaag dan ook niets gedaan eigenlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, je hebt je vandaag nog niet gemeld...
mss toch een kerstkindje?
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef NieuweUser het volgende:
Geen kerstkindjes dan denk ik... of Sidn3y is toch nog aan de slag gegaan!
Haha, dat ken ikquote:Op zondag 27 december 2009 05:32 schreef Sidn3y het volgende:
Wakker! Ben wel tevreden over de lengte van vannacht.
Ik ontbijt de laatste dagen 2 keer, 1 keer midden in de nacht en 1 keer als de rest van het huis wakker is dusseh
Nou ik vind je niet raar hoor. Als ik misselijk ben, en ik blijf misselijk dan heb ik dat tot het avondeten. Daarna gaat het goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:25 schreef pessie het volgende:
Ik ben nog steeds vaak misselijk... Al ging het kerstdiner er wel goed in. Ik eet sowieso veeeeeel liever warm eten dan koud eten, en ik drink veeeel liever koud drinken dan warm drinken! Ik ben een beetje raar, en mn familie lacht me de hele tijd uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |