Het is hier nog gewoon rustig hoor Sidn3y!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Sidn3y het volgende:
Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
Dan ben ik in de war! Klopt ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.
mja maar dan blijf ik zo uhm, opvallendquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ik vond je vorige ondertitel leuker
Fijn dat alles bij jou ook in orde was. Mooi en ontroerend he, die echo's....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Orea het volgende:
Minnie, wat goed![]()
Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt![]()
Saffiertje
Jaaaaaaah!!! Gefeliciteerd Lijnloos! Wat een mooie naam, Minkequote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
ik ga het nu proberen, thanks....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef mijsje het volgende:
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...
Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
Herkenning! Mijn man slaapt op jersey hoeslaken met pyjama en winterdekbed (en klaagt soms nog over koud). Ik lig op katoenen hoeslaken in mijn blootje met het zomerdekbed er nog op en heb het zweet letterlijk tussen mijn tieten staan!quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed![]()
Tijd zat nog!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:01 schreef sindell het volgende:
Zit hier inmiddels op 33 weken alweer (en pas nu vind ik het aardig ver... ) en we zijn nog steeds niet uit de naam en een geboortekaartjewordt nu toch wel eens tijd.
Nou ja probleem is meer dat we wel al tijden aan het nadenken zijn, maar heel veel vinden we gewoon niet leuk en DE naam hebben we nog steeds niet bedacht. We hebben wel wat opties, maar goed, straks heb ik inderdaad alle tijd om er over na te denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tijd zat nog!
collega van me ging altijd pas in haar verlof nadenken over een naam
Hier ook herkenning, m'n vriend klaagt dat ik maar snel moet bevallen want dan kan het winterdekbed eropquote:Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed![]()
Jij ook! Veel plezier en gezelligheid gewenst!quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
En voor iedereen hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan...
Doe je wel voorzichtig? Want het kan inderdaad voor de baby geen kwaad maar wel voor jou! Hoe meer je nu overbelast, hoe langer de nasleep!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Hier gaat trouwens het klussen goed met de harde buikenHet worden er niet meer
Nu mijn bekken nog vertellen dat het zo best kan, maar dat kan tenminte geen kwaad voor de baby
hallo gij kloonquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet eigenlijk wel dat je het weet freecell en zoals ik al zei weet ik ook wat het is om aan de zijkant te moeten staan kijken, en af en toe stiekem toch iets (teveel) te doen
Dat zegt mijn man nu ook steeds. Ga nou maar even zitten en mooi/zwanger wezen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
hallo gij kloon![]()
Gisteren heb ik heerlijk behang zitten trekkenEn ik had 2 broers bij me en die zijn niet zo voorzichtig met zwangere vrouwen en eigenlijk was dat voor de verandering heerlijk
En nu kan ik niet meer lopen, ok, maar het was wél lekker en de komende 2 dagen hoef ik toch alleen maar op de bank te zitten en mooi te zijn
Eerste post die over klussen ging even doorgelezen en ik zie je puntquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaatik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
![]()
Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echtquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moest echt even gebeuren, had echt megaveel was. Vraag me af en toe hoe dat moet als ons kindje geboren is, of ik dan wat orderlijker wordt. Moet toch haast wel?!
Haha herkenbaar inderdaad. Ik ga me wel steeds meer storen aan de meuk in huis, maar opruimenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zit ook met smart te wachten op die nesteldrang. Komt nog niet echten heb ook nog niet echt zin in babywasjes enzo
komt vast nog wel maar of het blijft?
Nee joh, wij zeggen gewoon sexquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef happyme28 het volgende:
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaatik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |