Ik vrees ervoor. Al heb ik geen idee wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:
Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?
Dat is eigenlijk niet de bedoeling hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
![]()
orea, wat fijn!
![]()
![]()
heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!
We hebben zelfs het hartje gehoord![]()
![]()
pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...
Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordtpapa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen
![]()
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Orea, wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!
![]()
pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...
Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordtpapa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen
![]()
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Gelukkig dat je zo'n lieve gyn hebt dat je gelijk aan de beurt was! Ik ben zo blij dat alles in orde is! Wij gaan samen zwangeren en daar komt niets meer tussen, heb ik besloten.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:27 schreef Co_OL het volgende:
Nog meer goed nieuws![]()
Mijn vrouwtje mag straks weer naar huis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |