abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 10:50:57 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76006217
Davinia, wat goed van je dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt! Complimenten hoor!

Orea, fijn dat het bloeden gestopt is en dat de gyn je er nog even tussen propt! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten...

Co_ol, fijn dat alles in orde bleek te zijn. Nu lekker genieten van de laatste kerst met z'n tweetjes...

flugel, erkennen is de eerst stap en dat heb je gedaan dus je bent goed op weg. En die pijn: ik denk inderdaad spierpijn van het verkouden zijn (wat Faja dus ook zei: niezen, neus ophalen etc)...

Saffiertje, welkom!

Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?

Sidn3y, goed op jezelf passen hoor! Fijn dat de vroedvrouw even naar je kijkt...

BJ, sterkte met je borstontsteking...

Minniemin, spannend hoor! Toch wens ik je ook veel plezier bij het zien van je beebje
pi_76006363
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:
Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?
Ik vrees ervoor. Al heb ik geen idee wat.

Ik ga hier wel eens afsluiten. Een paar dagen offline aangezien er geen internet is bij mijn ma. Prettige feesten voor iedereen
pi_76006370
Goedemorgen!! Hier ook niet zo'n geweldige nacht gehad..

Ik zie dat Davinia en Sidn3y zich al gemeld hebben! Nog geen actie daar dus. En Davinia, fijn dat je je weer een stuk beter voelt!

Orea, heel veel succes straks!

BJ, ik las iets over een borstontsteking, lijkt mij pijnlijk! Sterkte!

Gisteren weer naar de VK geweest. Eigenlijk alles ok, behalve dat mijn bloeddruk iets hoger was dan de vorige controles (onderdruk lag altijd rond de 60 / 70 en was nu 80). Moet even goed in de gaten houden of ik geen hoofdpijn krijg, of sterretjes zie, etc. Volgens de vk kon het komen omdat de bevalling er binnenkort aan zit te komen, dat je bloeddruk wat stijgt.
Sidn3y, wat Faja zegt, houd die hoofdpijn dus in de gaten.
pi_76006387
Fijne feestdagen Leonieke!
pi_76006670
fijne feestdagen Leonieke!!! (de rest kom ik het later nog wel even zeggen... )
  donderdag 24 december 2009 @ 11:09:24 #131
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76006771
Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76006903
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!

We hebben zelfs het hartje gehoord pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...

Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordt papa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
pi_76006956
Fijn dat alles goed was Orea!! En het hartje horen is zooo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:15:00 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76006965
Pffft Orea wat fijn!!!

Wat een enorme opluchting zeg, geniet van de feestdagen beep.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76007131
Wat fijn Orea!! Goed nieuws!! En inderdaad fijn dat je vk en gyn zo goed hebben gereageerd!! Nu genieten!
  donderdag 24 december 2009 @ 11:20:33 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76007163
orea, wat fijn!

heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:22:42 #137
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76007229
Orea, wat fijn zeg! Kun je gerust de feestdagen en het nieuwe jaar in.
pi_76007255
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, wat fijn!

heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
Dat is eigenlijk niet de bedoeling hoor! Wil eigenlijk gewoon netjes mijn beurt afwachten!
Maar euh, dat maakt het wel extra spannend wat je zegt!!!
pi_76007408
Goed om te horen Orea. En doe mij zo'n arts
Heeeeeeeeeeeele fijne feestdagen met kleintje in de dop
pi_76007463
Heel fijn dat alles goed was Orea!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76007569
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!

We hebben zelfs het hartje gehoord pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...

Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordt papa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Orea, wat een goed nieuws! Altijd even schrikken hoor, bloed als je zwanger bent... maar, gelukkig zit roelofsarend er nog!
pi_76007774
Orea, wat fijn!
En je vk en gyn zijn schatten!
pi_76007914
Orea: wat goed!!

Leonieke: fijne feestdagen ook voor jullie!

Bah, ik ben vandaag super misselijk. Echt tot op het bot, ik hoop dat het snel weg trekt. Ik ga dus ook effe mijn zinnen verzetten en naar de supermarkt lopen ofzo....
pi_76007990
Orea wat ontzettend fijn nieuws dat alles in orde bleek te zijn. Krampen kunnen idd groei van de baarmoeder zijn, zeker de eerste weken gaat dat in rap tempo.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:47:05 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76008084
quote:

Orea, wat een fijn nieuws!
pi_76008943
Orea fijn dat alles goed was
Minniemin, succes met de 12 weken echo!
Saffier welkom
Lily ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje
Freecel succes met koffie zetten enzo, zet iedereen maar lekker aan het werk in jullie nieuwe huisje
Voor alle dames die het even kunnen gebruiken
pi_76009715
Orea wat fijn dat alles goed is. Ook fijn dat je gyn je niet de hele dag heeft laten wachten. En nu lekker kerst vieren he!

Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
pi_76009748
quote:

Gelukkig dat je zo'n lieve gyn hebt dat je gelijk aan de beurt was! Ik ben zo blij dat alles in orde is! Wij gaan samen zwangeren en daar komt niets meer tussen, heb ik besloten.

This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76011620
Nog meer goed nieuws

Mijn vrouwtje mag straks weer naar huis
  donderdag 24 december 2009 @ 13:39:37 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76012164
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:27 schreef Co_OL het volgende: