Het is hier nog gewoon rustig hoor Sidn3y!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Sidn3y het volgende:
Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
Dan ben ik in de war! Klopt ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.
mja maar dan blijf ik zo uhm, opvallendquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ik vond je vorige ondertitel leuker
Fijn dat alles bij jou ook in orde was. Mooi en ontroerend he, die echo's....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Orea het volgende:
Minnie, wat goed![]()
Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt![]()
Saffiertje
Jaaaaaaah!!! Gefeliciteerd Lijnloos! Wat een mooie naam, Minkequote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
ik ga het nu proberen, thanks....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef mijsje het volgende:
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...
Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |