abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76012366
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Sidn3y het volgende:
Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
Het is hier nog gewoon rustig hoor Sidn3y!

Wat een goed nieuws zo vlak voor de Kerst Co_Ol!!
  donderdag 24 december 2009 @ 13:53:14 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76012776
Davinia, NieuweUser en Sidn3y alledrie een kerstkindje?

Wat fijn cool dat je toch samen thuis de kerst kunt gaan doorbrengen. Lekker rustig aan doen en samen genieten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76012975
voor alle slecht slapers en ook voor Beessie-Jen met borst ontsteking

voor orea wat fijn dat alles goed was! en voor mevrouw Cool die naar huis mag vandaag en voor Davina die zich beter voelt en voor Saffier die zich voorzichtig melden komt!

ik ben te druk geweest geloof ik, heb als verrassing voor manlief chinees gehakt in de oven staan maar moest daar de boodschappen nog voor doen en de stoofperen die ik morgen naar het familie diner mee zou nemen staan op
en ik ben bekaf...
pi_76013298
Sindey, fijn dat je bloeddruk in orde was en dat de verloskundige je advies heeft gegeven over hoofdpijn. Misschien is idd je kleintje in aantocht, en wie weet heb je dan een echt kerstkindje.

Cool, super nieuws dat je vrouw naar huis mag!!!

Draculettje, rustig aan doen is ook voor de feestdagen het motto hoor. Neem je rust, anders heeft iedereen straks een leuke kerst en ben jij te uitgeput.

Ik ga weer even bank hangen, mijn mini voetballer of kickbokser is aan het kijken hoe ver hij zijn voeten in mijn zij kan proppen.
pi_76015927
Wat me trouwens opvalt is dat deze maand behoorlijk wat bevallingen begonnen zijn met gebroken vliezen volgens mij! Eerst BJ, Meimeltje ook toch (?), en toen Lijnloos! Toevallig!
  donderdag 24 december 2009 @ 15:07:26 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76016162
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.

co_OL, fijn dat je meissie naar huis mag!

enneh,flugel,3 kerstkindjes,waar kan ik tekenen?
(zegt ze met een knoepertharde buik )

asy, ik vond je vorige ondertitel leuker

[ Bericht 10% gewijzigd door DaviniaHR op 24-12-2009 15:12:59 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76017227
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.
Dan ben ik in de war! Klopt ook!

Edit: Het was Amaranta, ook gebroken vliezen!
  donderdag 24 december 2009 @ 16:00:40 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76018795
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ik vond je vorige ondertitel leuker
mja maar dan blijf ik zo uhm, opvallend
pi_76020135
Hoi allemaal.

Vanochtend hebben we mogen genieten van onze op en neer springende kleine.
Alles was dus hartstikke goed! Lekker eigenwijs ding, met zijn of haar ruggetje naar de echo toe. Maar wel lekker springen, als op een luchtkussen.

We zijn helemaal verliefd. Ik zal de echo foto's straks nog even plaatsen.

Joepie!!!

En nu mag iedereen het weten

Liefs Minnie
pi_76020935
Heerlijk, Minnie!!! Nu lekker genieten.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76021463
Minnie, wat goed

Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt

Saffiertje
pi_76022120
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Orea het volgende:
Minnie, wat goed

Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt

Saffiertje
Fijn dat alles bij jou ook in orde was. Mooi en ontroerend he, die echo's....
pi_76022275
Omdat onze kleine steeds lekker verstoppertje aan het spelen was, hebben we misschien niet de allermooiste echo foto's, althans, dat vond de echoscopist. Wij denken daar zelf heeeeel anders over....

pi_76022514
Minniemin wat zie je al veel zeg, mooie echo hoor! geniet er van.
  donderdag 24 december 2009 @ 17:25:00 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76022559
Minniemin, fijn dat alles goed was!
En wat nou geen mooie foto's... Prachtig!
pi_76022900
Minnimin een duidelijke en mooie echo hoor.

Trouwens die van Harley zijn ook mooi. Was ik gisteren vergeten te zeggen.
pi_76025702
MinnieMin wat een mooie foto's! Geniet er maar lekker van hoor, ik vind ze ook prachtig!
pi_76027415
Hoi meiden, sorry ben niet helemaal bijgelezen nog maar zag wel nieuwe aanwas! Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!

ook nog geen nieuwe beebs, maar BJ met ontsteking... Bah meis

wij zijn nog in het ziekenhuis maar mogen als het goed is morgenochtend naar huis. Na nog een slapeloze nacht (misselijke Minke en snurkende kamergenote) ben ik wel toe aan mijn eigen bedje! inmiddels doet ze het heel goed en drinkt in moordtempo haar flesjes leeg (zuipschuit)... Het is een erg tevreden kindje wat nauwelijks huilt en gewoon lekker slaapt... We gaan een heerlijke kerst tegemoet! Foto zal ik morgen als we thuis zijn plaatsen

iedereen in elk geval fijne kerst en ik zal hier wel blijven meelezen en af entoe posten maar wij gaan denk ik ook maar richting volgend topic! Tot daar allemaal!!!
  donderdag 24 december 2009 @ 20:42:27 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76030982
minnie, wat een prachtige echo's!

eli vond net een openstaande kast, met dus allemaal kadootjes voor in de kraamweek.
waar hij een sconde ervoor nog riep "bedje toe!" kwam hij nu triomfantelijk binnen met "kadootje!"

(en dan precies het ene kadootje waarvan we zoiets hadden, mss geven we die wel gewoon door, is mss wat veel van het goede, maar ach...)

kadootje open maken, en weer naar de kast lopen "nog een kadootje?"
toen hebben we hem uitgelegd dat de kadootjes zijn voor als de baby er is.

mss heeft eli dus profetische gaven dat de baby dus binnenkort komt, omdat hij zijn eerste kadootje al gehad heeft

score van vandaag: 4x indalen. maar nu zit ze wel echt goed. eventjes.
kga wel zo naar bed, tis best vermoeiend, dat gehiphop.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76033092
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Jaaaaaaah!!! Gefeliciteerd Lijnloos! Wat een mooie naam, Minke
Lekker genieten!
#geen
  donderdag 24 december 2009 @ 22:42:02 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76034948
MinnieMin, ik vind het ook mooie foto's hoor Zat je mooi op schema of is e.e.a. nog bijgesteld?

Lijnloos, fijn dat je morgen waarschijnlijk naar huis mag. Heb je het grootste gedeelte van de kerst nog samen. Kun je in verwondering naar je kleine meisje kijken en lekker flieft doen....

Haha, inventieve Eli Zou mooi zijn als het idd een voorteken is, jouw beep mag er nu wel uit

Hier ga ik de dag maar gewoon afschrijven, heb inmiddels rond m'n hele middenrif echt last van een vreemd, soms pijnlijk gevoel. Alsof ze een band steeds strakker aantrekken. Ben dus ook haske gespannen, alles staat strak nu... Kerstavond bij moeders was dan ook niet heel erg tof helaas. Nadat we wegwaren ook nog effe flink ontladen en tranen met tuiten gehuild. Nu gaat het wel een beetje, zit onder m'n dekentje op de bank in de hoop dat ik wat rustiger wordt.... Morgen gaat het vast wel beter, als ik vannacht maar een beetje fatsoenlijk slaap...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76036574
Minniemin: mooie foto's hoor, fijn dat het zo goed was!

Lijnloos: lekker, morgen naar huis, dat is wel fijn zo met kerst

Davinia: dan moet die kleine echt maar snel komen.....

Zo, hier de eerste kerstavond er op zitten bij schoonouders. Lekker eten, cadeautjes uitpakken en spelletje doen. Ik heb vandaag dus ontdekt hoe een pijnlijk bekken voelt.....Voordat we gingen, ineens allemaal steken, toen hele avond op stoel gezeten en nu wil ik gewoon even een verlichting.....iemand??
pi_76037478
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...

Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
pi_76037523
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef mijsje het volgende:
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...

Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
ik ga het nu proberen, thanks....

en jij ook fijne dagen natuurlijk
pi_76042629
We hebben een witte kerst
tenminste, misschien niet een cm dik, maar met wat er allemaal al lag in mijn ogen gewoon helemaal wit
Bij deze ook fijne kerstdagen voor iedereen!

Nou, de nacht tot nu toe in bed was drama, ik heb het opgegeven. Net maar even een kerstontbijtje in m'n eentje opgegeten en probeer het anders over een paar uur nog wel een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')