abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2009 @ 06:26:56 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76042640
goedemorgen .. ik kom ook ff iedereen een hele fijne kerst wensen...

en sidney, nieuwe user en davinia; zet hem op voor een kerstkindje
eigenlijk had ik dat willen doen haha, maar ons meisje wilde liever een sinterklaaskindje zijn...

ik knap gelukkig goed op van de antibiotica; heb er net weer een voeding opzitten en nu maar ff beneden kolven; kan vriendlief deze ronde ff doorslapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76042806
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed Maar goed ik heb toch wat kunnen slapen, zelfs uitslapen want de kinderen maakten ons om 08.00 uur wakker.

Ik ga zo maar eens kerstontbijt maken en met zijn allen aan tafel, vanmiddag naar mijn ouders als mijn man gaat werken en morgen vieren we kerst gewoon thuis.

Fijne kerst allemaal
pi_76042899
Goodmorning!

Ben ook vroeg, ik had al behoefte aan eten toen ik op bed ging, dus ik kon echt niet langer liggen nu dan wordt ik er misselijk van. Ach kerstbrood smaakt ook wel natuurlijk

Gister allemaal weer goed nieuws hier, Orea (wat een opluchting idd) en Minnie met een zeer leuke termijnecho!!

Zit hier inmiddels op 33 weken alweer (en pas nu vind ik het aardig ver... ) en we zijn nog steeds niet uit de naam en een geboortekaartje wordt nu toch wel eens tijd.
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:01:35 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76042901
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed
Herkenning! Mijn man slaapt op jersey hoeslaken met pyjama en winterdekbed (en klaagt soms nog over koud). Ik lig op katoenen hoeslaken in mijn blootje met het zomerdekbed er nog op en heb het zweet letterlijk tussen mijn tieten staan!

Faja, fijn dat je nog even hebt kunnen 'uitslapen'. Smakelijk eten!

Lijnloos, lekker thuis met dochter Minke!

BJ is aan het opknappen!

DJRandall, beetje laat maar misschien voor volgende keer (volgens mij heeft Faja het ook al eens als tip gegeven): liggen op je rug met je benen opgetrokken, voeten naast elkaar en dan je benen uit elkaar laten vallen (als een vlinder). Ik vind het zelf het fijnste als er een (voedings)kussen onder ligt.

Rest mijn niks anders dan jullie fijne kerstdagen toe te wensen!
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:02:42 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76042913
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:01 schreef sindell het volgende:
Zit hier inmiddels op 33 weken alweer (en pas nu vind ik het aardig ver... ) en we zijn nog steeds niet uit de naam en een geboortekaartje wordt nu toch wel eens tijd.
Tijd zat nog!
collega van me ging altijd pas in haar verlof nadenken over een naam
pi_76042959
Goedemorgen allemaal deze 1e kerstdag. Wat heerlijk zo rustig aan doen op een vrijdag Hubby is heerlijk kerstontbijtje aan het klaarmaken dus ik kan eindelijk weer even bijlezen en reageren.

Orea, wat heerlijk dat het allemaal goed is en het goed gegroeid is ook

Co_OL, wat fijn dat jullie lekker samen thuis zijn met de kerst. Geniet ervan!

Fluugs, wat klink je hormonaal maar wel vervelend dat die hypochondrie de hoek om komt kijken. Ik hoop dat met het vorderen van de weken die roze wolk alleen maar groter wordt. Die pijn in je flanken lijkt me inderdaad van het hoesten en de spanning. Hopenlijk voel je je vandaag al weer een stuk beter.

Minniemin, wat heerlijk dat de echo goed was en wat een mooie foto's. Veel plezier met vertellen, da's zo bijzonder

Davinia, hopen dat die kleine eigenwijs nu een keer blijft zitten waar hij zit, of liever nog: de weg naar buiten kiest in plaats van de andere kant op

DJRandall, meestal komt die pijn door te veel activiteit en bij mij help gewoon languit op bed liggen (plat) het best en snelst. Hopenlijk is het al weer over door de nacht, maar rustig aan doen hoor

sindell, je hebt nog tot uiterlijk 3 dagen na de geboorte om het aan te geven (en met een beetje mazzel zelfs 5 als je kindje zaterdag komt) dus komt goed

Ben benieuwd of er nog een kerstkindje geboren wordt hier. Er zijn best wat kandidaten dus doe jullie best

Ons mannetje is trouwens sinds een paar dagen veel meer aanwezig. Ik voel 'm vaker, sterker en mijn buik gaat nu ook echt heen en weer. Hij lijkt wel een groeispurt gemaakt te hebben en nu minder ruimte te hebben ofzo. Herkenbaar?

Hier nog even lekker relaxen voordat we naar mijn ouders vertrekken. Gezellig!! Fijne 1e kerstdag allemaal.

[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 25-12-2009 09:21:51 ]
pi_76042997
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Tijd zat nog!
collega van me ging altijd pas in haar verlof nadenken over een naam
Nou ja probleem is meer dat we wel al tijden aan het nadenken zijn, maar heel veel vinden we gewoon niet leuk en DE naam hebben we nog steeds niet bedacht. We hebben wel wat opties, maar goed, straks heb ik inderdaad alle tijd om er over na te denken

En Happy, dat had ik ook een paar weken geleden, ineens voel je de baby veel sterker dan daarvoor en hobbelt de hele buik mee. Ik wilde het laatst filmen, maar je raad het al.... stil...

en oh ja fijne kerst allemaal (wij gaan vanavond lekker schransen eten in een restaurant )
pi_76043001
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed
Hier ook herkenning, m'n vriend klaagt dat ik maar snel moet bevallen want dan kan het winterdekbed erop Ook in huis trouwens, dat ik de verwarming niet aan heb en er dan mensen komen die het koud hebben maar dan heb ik nog helemaal niet door dat het zo fris is (maar ik heb dan ook niet gewoon een t-shirt aan maar 3 lagen kleding, maar dan nog).

Het huis is hier ook weer wakker, kerstontbijt (2e ronde) achter de kiezen. Nu lekker niets doen
pi_76043048
Orea, wat fijn dat alles goed was

Iedereen een hele fijne kerst

Nog kerstkindjes op komst hier? (ik bedacht me net, op eerste kerstdag jarig zijn lijkt me heel storend, maar tweede kerstdag is wel leuk )
pi_76043073
Vrolijk kerstfeest allemaal! hier sneeuwt het! Laatste keer was een witte kerst in mijn geboortejaar ('81) wat bijzonder dat het dit jaar weer is, nu ik zwanger ben!

en ik ben mijn haar aan het verven, had ik beter nog niet kunnen doen zo vroeg, mijn hele gezicht zit onder en ik moet straks aanschuiven aan de kerstlunch incl. donkerbruin gezicht
pi_76043181
Kan je mooi één van de wijzen spelen

Hier gaat trouwens het klussen goed met de harde buiken Het worden er niet meer
Nu mijn bekken nog vertellen dat het zo best kan, maar dat kan tenminte geen kwaad voor de baby
pi_76043293
Goedemorgen!! Fijne kerst allemaal!!

Van mij mag Sidn3y of Davinia met de eer van een kerstkindje strijken hoor! Ik heb nog eetplannen vandaag en morgen! Ik gok nog steeds op 2010!
pi_76043327
Hmmm.... Sidn3y en NieuweUser hebben zich al gemeld dus wie weet gaat Davinia met de eer strijken?? Hoe gaat het meis? Gaat de kleine in 1 rechte lijn naar beneden nu? Maar daarnaast... de dag is nog niet om natuurlijk
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:02:17 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76043403
Davinia

Zou het zou het zou het?

Hier vanacht gelukkig al beter geslapen dan gisteren, maar 3 keer wakker waarvan 1 keer omdat ik helemaal volzat met snot, heb dus vannacht gewoon nog zitten stomen

Mezelf zo maar eens aankleden en de tas inpakken voor onze kerst bij de moeder van Martijn. We blijven daar tot zondag, dus ik ben tot die tijd hier ook niet meer aanwezig.

Davinia, lijnloos en Sidn3y zet 'm op de komende dagen

En voor iedereen hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76043479
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
En voor iedereen hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan...
Jij ook! Veel plezier en gezelligheid gewenst!
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:16:11 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76043528
Goedemorgen! Iedereen een fijne kerst gewenst!
we hebben vanochtend uitgeslapen! tot 8 uur
naja, even eli's kamer in, licht aan, muziekje aan en het kind gaat spelen. (komt in het donker zelf zn bedje niet uit) en weer verder maffen

gisteravond lag ze goed ingedaald, nu weet ik het niet meer zeker

maarreh, 39w vandaag! mijlpaal enzo!

en ik heb me bedacht dat ze over 3 dagen komt.
bij eli ben ik op een gegeven moment alle harry potter-boeken achter elkaar gaan lezen, en toen ben ik tot boek 4 gekomen. dus 50% gelukt.
nu ben ik bezig met eli's babyboek, 2e jaar (weblog in indesign zetten, wordt dan een boek), en ik moet nog van 6 maanden de foto's verwerken. nu doe ik ongeveer 1 maand per dag, dus over 3 dagen heb ik 3 maanden gedaan, dat is de helft. dus ze komt over 3 dagen. logisch toch?

en als ik het onverhoopt wel afkrijg, kan ik beginnen aan boek 2-3 jaar, dat is ook al 4 maanden, daarvan eerst alles teksten en smileys doen, en dan alle foto's, daar ben ik dan ook wel 7 dagen mee bezig. dan zitten we al op 6+7 = 13 dagen, dat is 6 dagen overtijd. als ik dan NOG STEEDS niet bevallen ben, kan ik beginnen aan het boek van freddie beginnen.

bezigheidstherapie en zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76043577
Misschien gaat het nu wel sneller met je boeken
Als je dan gewoon klaar bent morgen, dan komt de baby
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:00:44 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76044192
Orea

Davinia, ik vind het heel logisch klinken allemaal! En fijn dat je hebt kunnen 'uitslapen'
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Hier gaat trouwens het klussen goed met de harde buiken Het worden er niet meer
Nu mijn bekken nog vertellen dat het zo best kan, maar dat kan tenminte geen kwaad voor de baby
Doe je wel voorzichtig? Want het kan inderdaad voor de baby geen kwaad maar wel voor jou! Hoe meer je nu overbelast, hoe langer de nasleep!
het is vergelijkbaar met bv een verstuikte enkel: hou je rust dan gata de genezing relatief sneller dan als je hem toch blijft belasten...
En ik weet dat het niet makkelijk is om toe te kijken, maar ik wilde het je wel even meegeven
Schiet het wel op? Hoe zijn de vorderingen?
pi_76044286
Mja, ik weet het, maar dat huis moet toch af
Gisteren goed opgeschoten Bovenverdieping is geschuurd en ge-ontbehangd
pi_76044434
Goedemorgen! Weer helemaal bijgelezen maar alweer van alles kwijt.

Ik weet alleen nog dat Orea als een wijze uit het Oosten aan de kerstbrunch zal verschijnen en dat Davinia zichzelf heel goed bezig weet te houden. Toch hoop ik voor je dat je er geen tijd voor zult hebben omdat je meisje niet langer op zich laat wachten.

Voor alle LLM veel sterkte en voor iedereen gezellige dagen!

En ik blijf maar zo blij en gelukkig. Zat gisteren ook weer stilletjes tegen mijn vriend aangekropen te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Vorig jaar had ik het zo moeilijk tijdens de feestdagen omdat we nog steeds geen gezinnetje hadden en nu... hebben we iets geweldigs in het vooruitzicht.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:17:06 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76044506
Ik weet eigenlijk wel dat je het weet freecell en zoals ik al zei weet ik ook wat het is om aan de zijkant te moeten staan kijken, en af en toe stiekem toch iets (teveel) te doen

Ahava, je klinkt heerlijk! Geniet ervan meissie!
pi_76044848
Goeie kerstmorgen allemaal, maar in het bijzonder toch wel de llm's! Oh orea en minniemin (toch) fijn goed nieuws na bloed en mooie echo!!!

Hier flinke teleurstelling... We mogen nog niet naar huis, mevrouw heeft voor de 2e nacht op rij liggen spoken ipv slapen en veel voeding lopen spugen. Dat was reden voor een onderzoekje door de kinderarts waarbij bleek dat ze erg geel zag ook nog dus toen moest er bloed geprikt gaan worden en afwachten... (niet heel tof als je in 72 uur slechts 2 uur hebt geslapen, dat moment was het bij mij ook gedaan met de stoerigheid...) toch waren de suikerwaardes goed dus krijgt ze wel genoeg binnen n ook geen infecties, maar der geel-waardes (moeilijk woord voor wt ik vergeten ben) lag 1 puntje onder de waarde waarbij ze moet worden opgenomen dus moeten we zo on 13.00 uur weer prikken en wordt dan bepaald of we naar huis mogen of dat Minke wordt opgenomen en onder de blauwe lamp moet...

Nu afwachten dus, maar gelukkig hoeft ze niet meer zo te spugen (mini-jompeltje voor wt het waard is)..
pi_76044875
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet eigenlijk wel dat je het weet freecell en zoals ik al zei weet ik ook wat het is om aan de zijkant te moeten staan kijken, en af en toe stiekem toch iets (teveel) te doen
hallo gij kloon
Gisteren heb ik heerlijk behang zitten trekken En ik had 2 broers bij me en die zijn niet zo voorzichtig met zwangere vrouwen en eigenlijk was dat voor de verandering heerlijk

En nu kan ik niet meer lopen, ok, maar het was wél lekker en de komende 2 dagen hoef ik toch alleen maar op de bank te zitten en mooi te zijn
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:38:46 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76044964
Lijnloos, wat jammer van dat spugen en dat jullie nog niet naar huis mogen
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

hallo gij kloon
Gisteren heb ik heerlijk behang zitten trekken En ik had 2 broers bij me en die zijn niet zo voorzichtig met zwangere vrouwen en eigenlijk was dat voor de verandering heerlijk

En nu kan ik niet meer lopen, ok, maar het was wél lekker en de komende 2 dagen hoef ik toch alleen maar op de bank te zitten en mooi te zijn
Dat zegt mijn man nu ook steeds. Ga nou maar even zitten en mooi/zwanger wezen...
Ik hou van ontbehangen
waarom woont je huis zo ver weg van het mijne?
pi_76045210
Freecell, na de discussie met Asy begrijp ik pas dat het over letterlijk klussen in jullie nieuwe huis gaat ik dacht in een andere richting na je eerste post (ik vond het woord 'klussen' al raar gekozen in onze situatie als zijnde zwanger haha)

Lijnloos, balen dat jullie nog niet naar huis mogen, maar hopenlijk vanmiddag alsnog. Idd mini-jompels voor het minder spugen van Minke

Hier zo maar eens even gaan badderen. Mario Brother op de Wii is verslavend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')