Goedemorgen allemaal deze 1e kerstdag. Wat heerlijk zo rustig aan doen op een vrijdag

Hubby is heerlijk kerstontbijtje aan het klaarmaken dus ik kan eindelijk weer even bijlezen en reageren.
Orea, wat heerlijk dat het allemaal goed is en het goed gegroeid is ook
Co_OL, wat fijn dat jullie lekker samen thuis zijn met de kerst. Geniet ervan!
Fluugs, wat klink je hormonaal

maar wel vervelend dat die hypochondrie de hoek om komt kijken. Ik hoop dat met het vorderen van de weken die roze wolk alleen maar groter wordt. Die pijn in je flanken lijkt me inderdaad van het hoesten en de spanning. Hopenlijk voel je je vandaag al weer een stuk beter.
Minniemin, wat heerlijk dat de echo goed was en wat een mooie foto's. Veel plezier met vertellen, da's zo bijzonder
Davinia, hopen dat die kleine eigenwijs nu een keer blijft zitten waar hij zit, of liever nog: de weg naar buiten kiest in plaats van de andere kant op
DJRandall, meestal komt die pijn door te veel activiteit en bij mij help gewoon languit op bed liggen (plat) het best en snelst. Hopenlijk is het al weer over door de nacht, maar rustig aan doen hoor
sindell, je hebt nog tot uiterlijk 3 dagen na de geboorte om het aan te geven (en met een beetje mazzel zelfs 5 als je kindje zaterdag komt) dus komt goed
Ben benieuwd of er nog een kerstkindje geboren wordt hier. Er zijn best wat kandidaten dus doe jullie best
Ons mannetje is trouwens sinds een paar dagen veel meer aanwezig. Ik voel 'm vaker, sterker en mijn buik gaat nu ook echt heen en weer. Hij lijkt wel een groeispurt gemaakt te hebben en nu minder ruimte te hebben ofzo. Herkenbaar?
Hier nog even lekker relaxen voordat we naar mijn ouders vertrekken. Gezellig!! Fijne 1e kerstdag allemaal.
[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 25-12-2009 09:21:51 ]