abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76003804
quote:
Op donderdag 24 december 2009 07:38 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Heb jij dit soms samen met mijn man door gesproken? Ik mag zo vroeg mogelijk mijn bed in en dan zit hij achter de PS3 samen met mijn zwager online spellen te spelen als PES, Modern Warcraft en wel tot ergens 02.00 uur en dan 's morgens is hij moe.
Ik zit zo rond 20:00 online met Modern Warfare 2
Ach oorlogje spelen voor grote jongens zeg maar.

Maar goed het is een win win situatie. Ik kan mijn vrouw vroeg naar bed sturen en kan zonder gezeur gamen
♥ K, N, R en F ♥
pi_76003973
Orea veel succes vandaag

Wat een rotnacht hier. Zowel mijn man als ik de hele nacht liggen braken. Nog een geluk dat we twee toiletten hebben Ik kan geen eten meer zien en nu hebben we normaalgezien vanavond kerstetentje met mijn familie Fijne bedoening
  donderdag 24 december 2009 @ 09:14:16 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76004087
[klaagpost]

Vannacht echt belabberd geslapen, als ik langer dan 30 minuten per keer geslapen heb is het veel. Kon m'n draai niet vinden en kreeg geen adem door m'n neus. De neus die dit keer wél helemaal vol zat met snot en dus bijna aan m'n kussen vastgekoekt zat vanochtend. En natuurlijk moest ik weer 376 keer naar de wc en die is haske koud

Als klap op de vuurpijl kon Martijn ook nog eens niet slapen door mijn gedraai en gemopper en ben ik dus maar opgestaan zodat hij nog even door kan. Door het slechte slapen en het niet lekker in m'n vel zitten heb ik nu dus allemaal lichamelijke sensaties (hyper) en dat zorgt weer voor bezorgdheid over mezelf. Als hypochonder wordt het je in dit soort gevallen nóg even leuker gemaakt.

[/klaagpost]

Het lijkt er dus op dat het met de hormonen momenteel wel goed zit, gisterenavond op de bank m'n draai ook al niet kunnen vinden en derhalve maar effe lekker gejankt omdat de hele wereld natuurlijk tegen mij is als zelfs de bank niet meer lekker zit

Enfin; vandaag nog maar even rustig aan doen. Vanavond naar m'n moeder voor kerst en morgen/overmorgen bij de moeder van Martijn. Hopelijk worden de lichamelijke sensaties minder want anders neemt m'n hypochondrische geest weer een loopje met me, niet de bedoeling.

Over hypochondrie gesproken, herkennen jullie een vaag gevoel links en rechts aan de zijkant van je romp ter hoogte van onderkant borsten? (dus wel aan de zijkant van je romp, maar op de hoogte van onderkant borst. Volgens mij is dat je middenrif ofzo)

Davinia, gaat het vanochtend wat beter met je? Ik voel met je mee meid

Orea, de nacht goed doorgekomen? Gestopt bloed = goed! Waarschijnlijk laat de echo straks gewoon een vrolijk boontje met een knipperend lichtje zien...

Harley, mooie plaatjes hoor

Leo, heb je gisteren toch niet voor niets de toiletten gepoetst Hoop dat je jezelf snel wat beter voelt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 24 december 2009 @ 09:19:38 #103
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76004186
Orea veel succes!

Ik kom heel voorzichtig om een hoekje kijken hier....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76004192
quote:
Op donderdag 24 december 2009 07:32 schreef happyme28 het volgende:
Leonieke en DJRandall, wel rustig aan doen hoor. Je lichaam roept je gegarandeerd terug merkte ik afgelopen weekend bij het verhuizen van mijn schoonouders (en dan had ik niet eens veel gedaan voor mijn gevoel).
Ik doe mijn best, ik probeer de zware klussen (soms) uit handen te geven

Leonieke: dat klinkt akelig, ziek zijn voor de kerstdagen.....Beterschap

Flugeltje: Als jij geen hormonen hebt, weet ik het ook niet meer

Orea: succes vandaag, spannend, maar gelukkig bloed je niet meer!

Hier ook al vroeg wakker, half 7. En elke keer was er wel iets waardoor ik uit bed moest....ben dus maar eens op tijd opgestaan...
pi_76004710
Saffier welkom!

Flugel, dat bij je middenrif heeft denk ik te maken met je neus ophalen. snuiten en niezen. Ik heb daar nu ik verkouden ben ook steken. Maar ik nies dan ook echt de god ganzelijke dag.

Scorpion, mijn man is 10 jaar beroeps militair geweest dus oorlogje spelen op de PS3 vind ik fijner dan in het echt. Ach en het is zijn hobby, zo lang hij er maar niet overdag achter zit. Deed hij eerst wel en onze zoon van 2 riep steeds "boem, boem".
pi_76004760
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef Saffier het volgende:
Orea veel succes!

Ik kom heel voorzichtig om een hoekje kijken hier....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:50:03 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76004777
Orea, wat fijn dat je er tussen gepropt kon worden! voor je gyn!

En tot diep in de nacht spelende mannen, check!
Met dat verschil dat hij geen Mario mag spelen zonder mij, want ik vind het veel te leuk om te kijken. Dus als hij toch s nachts doorspeelt, mag hij de dag erna nog een keer de level spelen zodat ik de level ook heb kunnen zien
Civilization mag hij helemaal zelf doen

Flugel, dat rare gevoel onder je ribboog heb ik beide keren geloof ik gehad ja. Iig bij deze zwangerschap. Maar ik wijtte het vooral aan mijn onbescheiden voorgevel en de nieuwe druk die dat geeft op je ribben. Mss was het wel iets anders hormonaals, kweenie.

Hoi saffier!

Nu op de radio (foute uur) clouseau, charly lownoise & mental theo, britney spears achter elkaar. Mijn dag is weer goed
Nah, zonder gekheid. Vandaag gaat weer goed. Het was vooral weer de schok dat ik dus echt weer iets heb. Iets wat niet standaard is. Die klachten had ik al een paar weken, en nu is het echt iets, niet gewoon “je hebt al eerder een kind geworpen, daarvan ben je niet onbeschadigd uit de strijd gekomen, hoort erbij, is na de bevalling zo weer voorbij.” En ja, dan had ik mn moeder willen vragen of zij het ook heeft gehad, maar dat gaat nogal moeilijk aangezien ze al 4,5 jaar dood is.
En ik bedacht me vanochtend dat ik een tijdlang niks liever wilde dan een paar goede dagen. Die heb ik gehad, dus eigenlijk moet ik tevreden zijn.
En dat was dan weer psychologische duwtje in de goede richting die ik nodig had.
En de twee wasjes die op me liggen te wachten.

(nu op de radio “hooray, hooray, it’s a holi-holi-holiday” geweldig het foute uur! )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76004839
Welkom, Saffier!

Ik denk aan je, Orea.

Flugeltje, is er geen middel tegen die hypochondrie, want ik denk dat dat je het meest dwarszit.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb heerlijk geslapen. Ik had graag nog wat langer geslapen maar 6 uur is de limiet schijnbaar. Ach, ik heb toch vakantie dus ik slaap overdag wel bij. Ga vandaag lekker aan de rommel, misschien alvast een beetje opruimen in de kinderkamer.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76004898
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef Orea het volgende:
Goedenmorgen, het lijkt gestopt! Gisterenavond laat al! Maar het blijft wel gevoelig maar dat neem ik maar voor lief. Ik zit nu bovenop de telefoon te wachten tot de vlos belt....

En ik denk dat sowieso mijn gebeden verhoord worden (over die misselijkheid in plaats van bloed) want vanmorgen dacht ik blegh, lijkt wel alsof er iets vast zit in mijn keel!! of het zijn zenuwen, dat kan ook nog...)

oh ik ben gebeld, ze had de gyn gesproken, blijkt mijn oude gyn te zijn die mijn eileiders heeft verwijderd.. Was geen ruimte, maar hij zei: laat maar komen deze dame ken ik en met haar voorgeschiedenis laat ik haar niet zitten... Kan wel even gaan duren dus voordat ik aan de beurt ben... maar dat maakt me niet uit!!!!

Ik ben dus naar het zkh, geen idee hoe laat ik terug ben
Wat lief van de gyn Orea. Ik krijg er tranen van in m'n ogen
pi_76004955
Davinia, ik vind je een kanjer, dat het je lukt om er toch weer zo positief in te staan. Heel knap!
pi_76005047
lig ik ziek te zijn; worden er hier gewoon 2 beebs geboren...

Lily, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Leah!

Lijnloos gefeliciteerd met de geboorte van Minke

als ik me wat beter voel doe ik een poging tot bijlezen....

begreep wel dat Davinia een knuffel kon gebruiken

en dus toch nog decembermeisjes!!! jeeeeeujjj

en o ja; ik heb dus een mastitis/ borstontsteking en heb al 2 dagen enorme koortsaanvallen enzo; gister de huisarts op bezoek gehad en gestart met antibiotica... voel me gelukkig nu een ietsiepietsie beter...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76005063
Nou de 24 uur urine verzamelen is voorbij , bloeddruk was goed dus als de uitslag van het bloed en urine goed is mag ze naar huis
  donderdag 24 december 2009 @ 10:04:37 #113
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76005069
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik zit zo rond 20:00 online met Modern Warfare 2
Ach oorlogje spelen voor grote jongens zeg maar.

Maar goed het is een win win situatie. Ik kan mijn vrouw vroeg naar bed sturen en kan zonder gezeur gamen
Hmmm, heb je de handen geschud met mijn kerel, hier gaat het precies hetzelfde!
  donderdag 24 december 2009 @ 10:06:08 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76005104
oef, BJ, een mastitis! dat doet ZEER!!! dikke voor jou!
goed leegkolven, veel drinken, veel ontspannen, en hee, heel, heel veel sterkte!

het schijnt dat het slikken van lecithinecapsules je melk iets soepeler maakt. dat zou kunnen helpen tegen bo's.
maar ik zou het ff checken in het bv-topic.

ahava, thx!
  donderdag 24 december 2009 @ 10:06:22 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76005112
Dank voor de reacties, Faja je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik nies idd nogal veel momenteel en heb net bij het ophalen van m'n neus effe op de plekken gedrukt waar ik last heb en bemerkt dat daar idd spieren harder worden op dat moment...

Ahava, hypochondrie is de angst voor ziekte/aandoeningen. Dat wil zeggen dat er een kronkel in m'n hoofd zit die zodra ik ergens wat voel als een soort van pavlov-reactie gaat roepen dat ik ernstig ziek ben waarna ik vervolgens dus lichte paniek krijg, ga hyperventileren en daardoor weer meer ga voelen. Lekkere cirkel dus. Deze hypochondrie is onstaan is nadat ik een burnout kreeg afgelopen jaar. Ik ben hard bezig met de psycholoog om e.e.a. onder controle te krijgen en dat lukt ook aardig omdat ik het weg kan redeneren, ik kan echter nog niet voorkomen dat de initiele angstreactie er is. En juist van die reactie heb je zoveel last. Er is niets voor behalve therapie en anti-depressiva. Voor dat laatste is mijn situatie niet ernstig genoeg. Ik slik wel dagelijks valeriaan momenteel, dat mag ook met de zwangerschap.

Saffierke, welkom meid Goed om je hier te zien

Davinia, muziek kan zo goed helpen als je jezelf kut of vlak voelt he? Ik hoop gewoon dat Frederique lekker snel komt en je snel weer baas kunt worden over je eigen lijf

Ai BJ, mastitis is zwaar klote... Sterkte!

Fijn dat het weer beter gaat met je meisje Cool...
  donderdag 24 december 2009 @ 10:06:22 #116
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76005113
Orea, succes vandaag!
pi_76005210
Ik weet wat hypochondrie is, flugel, maar ik wist niet dat je al bezig was om daar iets mee te doen. Gelukkig maar dat je dat wel doet. Veel succes en sterkte ermee, het lijkt me heel lastig!

BJ, veel beterschap!
  donderdag 24 december 2009 @ 10:10:47 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76005216
Davinia, je klinkt iig weer opgewekter. Nog even!

Flugel, balen dat je slecht geslapen hebt zeg. Vanmiddag nog een tukkie doen?

Enne, BJ, jeetje mastitis is niet niks. Rustig aan dus de aankomende tijd.
  donderdag 24 december 2009 @ 10:12:25 #119
273759 InspectorSanta
De echte Mr Claus
pi_76005247
En hoe gaat het met jou en de beeb dan becky?
Santa van Becky27
pi_76005300
Orea, ik duim voor je... Ik hoop zo op een hartje straks weer!

Flugel, de eerste stap om hypochondrie te overwinnen is het erkennen... dat heb je al gedaan meid, ondanks dat je de angst nog steeds voelt en daarvan in paniek kan raken, weet je wel waar die angst vandaan komt... dat maakt de angst niet minder, maar zorgt wel dat je weet hoe je ermee om kunt gaan, al gaat daar inderdaad een hoop therapie in zitten... gelukkig hoef je niet aan de anti-depressiva... dat is inderdaad rommel (weet ik uit eigen ervaring... )

en gewoon even een voor Davinia voor die laatste loodjes...
pi_76005508
Wat vervelend BJ, borstontsteking, hoop dat je je heeeel snel beter gaat voelen

Orea veel succes bij de gyn!

Saffier welkom!

Davinia fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt.

Veel mensen een rotnacht achter de rug, hier al niet veel beter. 2 uur wakker gelegen en toen maar een kruikje aan m'n vriend gevraagd omdat ik zo'n pijn in m'n rug had, kwartier later sliep ik. Vanavond niet meer naar bed zonder kruik (slaap de laatste tijd altijd met kruik in m'n rug, maar gisteren dacht ik dat het wel zonder kon). Heb sinds gisteren koppijn, maar waar dat door komt weet ik niet, ben doodop en heb gewoon geen energie meer. Gelukkig heeft m'n vriend nu vakantie, dan kan ik meer rusten. Over een uurtje weer naar de vk, maar daar verwacht ik ook niet meer dan bloeddruk meten en hartje luisteren. En dan ook nog kerstinkopen etc doen vandaag. Nu maar even klaar maken (nouja, de peuter, ik ben al klaar).
pi_76005802
Sidney hou je de hoofdpijn en gebrek aan energie goed in de gaten. Mijn verloskundige zei dat dat 2 symptonen waren / konden zijn van Hellp (zwangerschapsvergiftiging) maar dan moet je ook een te hoge bloeddruk hebben dus des te beter dat je zo dadelijk je verloskundige ziet. En idd goed je rust nemen. Man lekker met je peuter de deur uit sturen voor kerstinkopen en jij met kruik je bed in.

Ik moet trouwens wel stiekem lachen om al die gamende mannen hier. Vrouw is zwanger, doodmoe en allerlei andere klachten. Man stuurt vrouw naar bed en gaat zitten gamen. Hoe zouden onze vaders dat vroeger hebben gedaan toen er nog geen spelcomputers waren?

BJ wat balen van je onsteking zeg. Hopelijk bied de anti biotica snel verlichting.

En Cool hopelijk mag je je meisje zo mee naar huis nemen.

Davinia heeft een betere dag met hele foute muziek.

[ Bericht 22% gewijzigd door Faja-Lobi op 24-12-2009 10:40:39 ]
pi_76006089
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sidney hou je de hoofdpijn en gebrek aan energie goed in de gaten. Mijn verloskundige zei dat dat 2 symptonen waren / konden zijn van Hellp (zwangerschapsvergiftiging) maar dan moet je ook een te hoge bloeddruk hebben dus des te beter dat je zo dadelijk je verloskundige ziet. En idd goed je rust nemen. Man lekker met je peuter de deur uit sturen voor kerstinkopen en jij met kruik je bed in.

Ik moet trouwens wel stiekem lachen om al die gamende mannen hier. Vrouw is zwanger, doodmoe en allerlei andere klachten. Man stuurt vrouw naar bed en gaat zitten gamen. Hoe zouden onze vaders dat vroeger hebben gedaan toen er nog geen spelcomputers waren?

BJ wat balen van je onsteking zeg. Hopelijk bied de anti biotica snel verlichting.

En Cool hopelijk mag je je meisje zo mee naar huis nemen.

Davinia heeft een betere dag met hele foute muziek.
Ik denk een krantje lezen

En ik zie mijn vriend dat ook wel doen, tegen die tijd. Nu pik ik de bank meestal in, hahaha.
Zo meteen de 12 weken echo. Ben best een beetje nerveus

Orea: Ik duim voor je, hopelijk is alles gewoon in orde!

Voor iedereen die het kan gebruiken:
  donderdag 24 december 2009 @ 10:47:56 #124
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76006146
Alle mama's en papa' gefeliciteerd met jullie verse kindjes

En Saffierrrrrrrrrrrr
Wat een verrassing zo op kerstochtend..

Vorige keer zei ik nog tegen je: "2010, wordt jullie jaar"
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_76006160
Het grote (aanstaande) papa topic

Zo kunnen we het hebben over killstreaks en andere perks
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 24 december 2009 @ 10:50:57 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76006217
Davinia, wat goed van je dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt! Complimenten hoor!

Orea, fijn dat het bloeden gestopt is en dat de gyn je er nog even tussen propt! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten...

Co_ol, fijn dat alles in orde bleek te zijn. Nu lekker genieten van de laatste kerst met z'n tweetjes...

flugel, erkennen is de eerst stap en dat heb je gedaan dus je bent goed op weg. En die pijn: ik denk inderdaad spierpijn van het verkouden zijn (wat Faja dus ook zei: niezen, neus ophalen etc)...

Saffiertje, welkom!

Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?

Sidn3y, goed op jezelf passen hoor! Fijn dat de vroedvrouw even naar je kijkt...

BJ, sterkte met je borstontsteking...

Minniemin, spannend hoor! Toch wens ik je ook veel plezier bij het zien van je beebje
pi_76006363
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:
Leonie en man, beterschap! Samen iets verkeerds gegeten?
Ik vrees ervoor. Al heb ik geen idee wat.

Ik ga hier wel eens afsluiten. Een paar dagen offline aangezien er geen internet is bij mijn ma. Prettige feesten voor iedereen
pi_76006370
Goedemorgen!! Hier ook niet zo'n geweldige nacht gehad..

Ik zie dat Davinia en Sidn3y zich al gemeld hebben! Nog geen actie daar dus. En Davinia, fijn dat je je weer een stuk beter voelt!

Orea, heel veel succes straks!

BJ, ik las iets over een borstontsteking, lijkt mij pijnlijk! Sterkte!

Gisteren weer naar de VK geweest. Eigenlijk alles ok, behalve dat mijn bloeddruk iets hoger was dan de vorige controles (onderdruk lag altijd rond de 60 / 70 en was nu 80). Moet even goed in de gaten houden of ik geen hoofdpijn krijg, of sterretjes zie, etc. Volgens de vk kon het komen omdat de bevalling er binnenkort aan zit te komen, dat je bloeddruk wat stijgt.
Sidn3y, wat Faja zegt, houd die hoofdpijn dus in de gaten.
pi_76006387
Fijne feestdagen Leonieke!
pi_76006670
fijne feestdagen Leonieke!!! (de rest kom ik het later nog wel even zeggen... )
  donderdag 24 december 2009 @ 11:09:24 #131
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76006771
Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76006903
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!

We hebben zelfs het hartje gehoord pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...

Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordt papa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
pi_76006956
Fijn dat alles goed was Orea!! En het hartje horen is zooo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:15:00 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76006965
Pffft Orea wat fijn!!!

Wat een enorme opluchting zeg, geniet van de feestdagen beep.
pi_76007131
Wat fijn Orea!! Goed nieuws!! En inderdaad fijn dat je vk en gyn zo goed hebben gereageerd!! Nu genieten!
  donderdag 24 december 2009 @ 11:20:33 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76007163
orea, wat fijn!

heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
  donderdag 24 december 2009 @ 11:22:42 #137
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76007229
Orea, wat fijn zeg! Kun je gerust de feestdagen en het nieuwe jaar in.
pi_76007255
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, wat fijn!

heuj, nieuweuser, ga je voordringen?
(bij eli was mn onderdruk consequent 55-60, met 40w6d wassie ineens 75, en hoppa, met 41w was eli er.)
de verklaring is dat de bijnieren van de baby adrenaline aanmaken om zich voor te bereiden voor de bevalling, en daarvan komt er ook wat in jouw systeem, wat je bloeddruk wat omhoog gooit
Dat is eigenlijk niet de bedoeling hoor! Wil eigenlijk gewoon netjes mijn beurt afwachten!
Maar euh, dat maakt het wel extra spannend wat je zegt!!!
pi_76007408
Goed om te horen Orea. En doe mij zo'n arts
Heeeeeeeeeeeele fijne feestdagen met kleintje in de dop
pi_76007463
Heel fijn dat alles goed was Orea!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76007569
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Orea het volgende:
We waren nog geen 5 minuten binnen of mijn gyn riep me al binnen... Hij zegt ik kijk eerst even dan zeg ik wel wat.. Hij stak de echo erin en riep meteen: niks aan de hand!

We hebben zelfs het hartje gehoord pfff als ik er alleen al aan denk schiet ik vol! Alles zag er helemaal goed uit.. Dus waarschijnlijk toch een bloedvat geweest... Ben zó blij met de adequate aktie van mijn vlos en ook van mijn gyn!! Het verschil met de echo van maandag is trouwens wel groot, mijn baarmoeder lijkt ineens 3 keer zo groot als afgelopen maandag, dus het kan heel goed dat de krampjes daarvandaan komen (en dus ook het bloed)...

Pfff we hebben besloten het kind een naam te geven waarmee hij zijn leven lang gepest wordt papa en mama zo laten schrikken, we zullen hem krijgen

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes.. Ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen... Eerst ontlading
Orea, wat een goed nieuws! Altijd even schrikken hoor, bloed als je zwanger bent... maar, gelukkig zit roelofsarend er nog!
pi_76007774
Orea, wat fijn!
En je vk en gyn zijn schatten!
pi_76007914
Orea: wat goed!!

Leonieke: fijne feestdagen ook voor jullie!

Bah, ik ben vandaag super misselijk. Echt tot op het bot, ik hoop dat het snel weg trekt. Ik ga dus ook effe mijn zinnen verzetten en naar de supermarkt lopen ofzo....
pi_76007990
Orea wat ontzettend fijn nieuws dat alles in orde bleek te zijn. Krampen kunnen idd groei van de baarmoeder zijn, zeker de eerste weken gaat dat in rap tempo.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:47:05 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76008084
quote:

Orea, wat een fijn nieuws!
pi_76008943
Orea fijn dat alles goed was
Minniemin, succes met de 12 weken echo!
Saffier welkom
Lily ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje
Freecel succes met koffie zetten enzo, zet iedereen maar lekker aan het werk in jullie nieuwe huisje
Voor alle dames die het even kunnen gebruiken
pi_76009715
Orea wat fijn dat alles goed is. Ook fijn dat je gyn je niet de hele dag heeft laten wachten. En nu lekker kerst vieren he!

Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
pi_76009748
quote:

Gelukkig dat je zo'n lieve gyn hebt dat je gelijk aan de beurt was! Ik ben zo blij dat alles in orde is! Wij gaan samen zwangeren en daar komt niets meer tussen, heb ik besloten.

pi_76011620
Nog meer goed nieuws

Mijn vrouwtje mag straks weer naar huis
  donderdag 24 december 2009 @ 13:39:37 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76012164
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:27 schreef Co_OL het volgende:
Nog meer goed nieuws

Mijn vrouwtje mag straks weer naar huis
pi_76012366
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Sidn3y het volgende:
Faja het enige wat de vk zei over de hoofdpijn is dat ik een paracetamol moest nemen. En over het uitgeput zijn dat dat erbij hoort met deze termijn (om vervolgens te vragen of ik verwacht had dat de kleine weer met 37 weken geboren zou worden. Eigenlijk had ik dat niet verwacht, omdat deze zwangerschap zo anders is dan toen en ik vind het zelfs wel leuk om nu bijna bij de uitgerekende datum te zijn maar overtijd lopen is ook weer zo wat he).
Bloeddruk was prima, wel iets hoger dan vorige week dus wie weet na de verhalen van nieuweuser en davinia... Maar dan liever morgen want de 24ste vind ik niks, doe het dan maar echt op kerst + dat dan dezelfde vk als bij Elise dienst heeft
Het is hier nog gewoon rustig hoor Sidn3y!

Wat een goed nieuws zo vlak voor de Kerst Co_Ol!!
  donderdag 24 december 2009 @ 13:53:14 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76012776
Davinia, NieuweUser en Sidn3y alledrie een kerstkindje?

Wat fijn cool dat je toch samen thuis de kerst kunt gaan doorbrengen. Lekker rustig aan doen en samen genieten...
pi_76012975
voor alle slecht slapers en ook voor Beessie-Jen met borst ontsteking

voor orea wat fijn dat alles goed was! en voor mevrouw Cool die naar huis mag vandaag en voor Davina die zich beter voelt en voor Saffier die zich voorzichtig melden komt!

ik ben te druk geweest geloof ik, heb als verrassing voor manlief chinees gehakt in de oven staan maar moest daar de boodschappen nog voor doen en de stoofperen die ik morgen naar het familie diner mee zou nemen staan op
en ik ben bekaf...
pi_76013298
Sindey, fijn dat je bloeddruk in orde was en dat de verloskundige je advies heeft gegeven over hoofdpijn. Misschien is idd je kleintje in aantocht, en wie weet heb je dan een echt kerstkindje.

Cool, super nieuws dat je vrouw naar huis mag!!!

Draculettje, rustig aan doen is ook voor de feestdagen het motto hoor. Neem je rust, anders heeft iedereen straks een leuke kerst en ben jij te uitgeput.

Ik ga weer even bank hangen, mijn mini voetballer of kickbokser is aan het kijken hoe ver hij zijn voeten in mijn zij kan proppen.
pi_76015927
Wat me trouwens opvalt is dat deze maand behoorlijk wat bevallingen begonnen zijn met gebroken vliezen volgens mij! Eerst BJ, Meimeltje ook toch (?), en toen Lijnloos! Toevallig!
  donderdag 24 december 2009 @ 15:07:26 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76016162
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.

co_OL, fijn dat je meissie naar huis mag!

enneh,flugel,3 kerstkindjes,waar kan ik tekenen?
(zegt ze met een knoepertharde buik )

asy, ik vond je vorige ondertitel leuker

[ Bericht 10% gewijzigd door DaviniaHR op 24-12-2009 15:12:59 ]
pi_76017227
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Meimeltje is ingeleid, en ze weten niet wanneer de vliezen braken, omdat ze nog zo weinigvruchtwater had.
Dan ben ik in de war! Klopt ook!

Edit: Het was Amaranta, ook gebroken vliezen!
  donderdag 24 december 2009 @ 16:00:40 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76018795
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ik vond je vorige ondertitel leuker
mja maar dan blijf ik zo uhm, opvallend
pi_76020135
Hoi allemaal.

Vanochtend hebben we mogen genieten van onze op en neer springende kleine.
Alles was dus hartstikke goed! Lekker eigenwijs ding, met zijn of haar ruggetje naar de echo toe. Maar wel lekker springen, als op een luchtkussen.

We zijn helemaal verliefd. Ik zal de echo foto's straks nog even plaatsen.

Joepie!!!

En nu mag iedereen het weten

Liefs Minnie
pi_76020935
Heerlijk, Minnie!!! Nu lekker genieten.
pi_76021463
Minnie, wat goed

Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt

Saffiertje
pi_76022120
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef Orea het volgende:
Minnie, wat goed

Davinia, wat fijn dat je je weer iets beter voelt

Saffiertje
Fijn dat alles bij jou ook in orde was. Mooi en ontroerend he, die echo's....
pi_76022275
Omdat onze kleine steeds lekker verstoppertje aan het spelen was, hebben we misschien niet de allermooiste echo foto's, althans, dat vond de echoscopist. Wij denken daar zelf heeeeel anders over....

pi_76022514
Minniemin wat zie je al veel zeg, mooie echo hoor! geniet er van.
  donderdag 24 december 2009 @ 17:25:00 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76022559
Minniemin, fijn dat alles goed was!
En wat nou geen mooie foto's... Prachtig!
pi_76022900
Minnimin een duidelijke en mooie echo hoor.

Trouwens die van Harley zijn ook mooi. Was ik gisteren vergeten te zeggen.
pi_76025702
MinnieMin wat een mooie foto's! Geniet er maar lekker van hoor, ik vind ze ook prachtig!
pi_76027415
Hoi meiden, sorry ben niet helemaal bijgelezen nog maar zag wel nieuwe aanwas! Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!

ook nog geen nieuwe beebs, maar BJ met ontsteking... Bah meis

wij zijn nog in het ziekenhuis maar mogen als het goed is morgenochtend naar huis. Na nog een slapeloze nacht (misselijke Minke en snurkende kamergenote) ben ik wel toe aan mijn eigen bedje! inmiddels doet ze het heel goed en drinkt in moordtempo haar flesjes leeg (zuipschuit)... Het is een erg tevreden kindje wat nauwelijks huilt en gewoon lekker slaapt... We gaan een heerlijke kerst tegemoet! Foto zal ik morgen als we thuis zijn plaatsen

iedereen in elk geval fijne kerst en ik zal hier wel blijven meelezen en af entoe posten maar wij gaan denk ik ook maar richting volgend topic! Tot daar allemaal!!!
  donderdag 24 december 2009 @ 20:42:27 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76030982
minnie, wat een prachtige echo's!

eli vond net een openstaande kast, met dus allemaal kadootjes voor in de kraamweek.
waar hij een sconde ervoor nog riep "bedje toe!" kwam hij nu triomfantelijk binnen met "kadootje!"

(en dan precies het ene kadootje waarvan we zoiets hadden, mss geven we die wel gewoon door, is mss wat veel van het goede, maar ach...)

kadootje open maken, en weer naar de kast lopen "nog een kadootje?"
toen hebben we hem uitgelegd dat de kadootjes zijn voor als de baby er is.

mss heeft eli dus profetische gaven dat de baby dus binnenkort komt, omdat hij zijn eerste kadootje al gehad heeft

score van vandaag: 4x indalen. maar nu zit ze wel echt goed. eventjes.
kga wel zo naar bed, tis best vermoeiend, dat gehiphop.
pi_76033092
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Jaaaaaaah!!! Gefeliciteerd Lijnloos! Wat een mooie naam, Minke
Lekker genieten!
#geen
  donderdag 24 december 2009 @ 22:42:02 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76034948
MinnieMin, ik vind het ook mooie foto's hoor Zat je mooi op schema of is e.e.a. nog bijgesteld?

Lijnloos, fijn dat je morgen waarschijnlijk naar huis mag. Heb je het grootste gedeelte van de kerst nog samen. Kun je in verwondering naar je kleine meisje kijken en lekker flieft doen....

Haha, inventieve Eli Zou mooi zijn als het idd een voorteken is, jouw beep mag er nu wel uit

Hier ga ik de dag maar gewoon afschrijven, heb inmiddels rond m'n hele middenrif echt last van een vreemd, soms pijnlijk gevoel. Alsof ze een band steeds strakker aantrekken. Ben dus ook haske gespannen, alles staat strak nu... Kerstavond bij moeders was dan ook niet heel erg tof helaas. Nadat we wegwaren ook nog effe flink ontladen en tranen met tuiten gehuild. Nu gaat het wel een beetje, zit onder m'n dekentje op de bank in de hoop dat ik wat rustiger wordt.... Morgen gaat het vast wel beter, als ik vannacht maar een beetje fatsoenlijk slaap...
pi_76036574
Minniemin: mooie foto's hoor, fijn dat het zo goed was!

Lijnloos: lekker, morgen naar huis, dat is wel fijn zo met kerst

Davinia: dan moet die kleine echt maar snel komen.....

Zo, hier de eerste kerstavond er op zitten bij schoonouders. Lekker eten, cadeautjes uitpakken en spelletje doen. Ik heb vandaag dus ontdekt hoe een pijnlijk bekken voelt.....Voordat we gingen, ineens allemaal steken, toen hele avond op stoel gezeten en nu wil ik gewoon even een verlichting.....iemand??
pi_76037478
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...

Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
pi_76037523
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef mijsje het volgende:
lekker liggen met een kussentje in je rug, kan dat helpen DJRandall? Of met een kruikje tegen je onderbuik/onderrug? naar hoor, dat je dan zo'n last ervan krijgt...

Ik wilde iedereen hier ook alvast prettige kerstdagen wensen!!!
ik ga het nu proberen, thanks....

en jij ook fijne dagen natuurlijk
pi_76042629
We hebben een witte kerst
tenminste, misschien niet een cm dik, maar met wat er allemaal al lag in mijn ogen gewoon helemaal wit
Bij deze ook fijne kerstdagen voor iedereen!

Nou, de nacht tot nu toe in bed was drama, ik heb het opgegeven. Net maar even een kerstontbijtje in m'n eentje opgegeten en probeer het anders over een paar uur nog wel een keer.
  vrijdag 25 december 2009 @ 06:26:56 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76042640
goedemorgen .. ik kom ook ff iedereen een hele fijne kerst wensen...

en sidney, nieuwe user en davinia; zet hem op voor een kerstkindje
eigenlijk had ik dat willen doen haha, maar ons meisje wilde liever een sinterklaaskindje zijn...

ik knap gelukkig goed op van de antibiotica; heb er net weer een voeding opzitten en nu maar ff beneden kolven; kan vriendlief deze ronde ff doorslapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76042806
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed Maar goed ik heb toch wat kunnen slapen, zelfs uitslapen want de kinderen maakten ons om 08.00 uur wakker.

Ik ga zo maar eens kerstontbijt maken en met zijn allen aan tafel, vanmiddag naar mijn ouders als mijn man gaat werken en morgen vieren we kerst gewoon thuis.

Fijne kerst allemaal
pi_76042899
Goodmorning!

Ben ook vroeg, ik had al behoefte aan eten toen ik op bed ging, dus ik kon echt niet langer liggen nu dan wordt ik er misselijk van. Ach kerstbrood smaakt ook wel natuurlijk

Gister allemaal weer goed nieuws hier, Orea (wat een opluchting idd) en Minnie met een zeer leuke termijnecho!!

Zit hier inmiddels op 33 weken alweer (en pas nu vind ik het aardig ver... ) en we zijn nog steeds niet uit de naam en een geboortekaartje wordt nu toch wel eens tijd.
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:01:35 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76042901
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed
Herkenning! Mijn man slaapt op jersey hoeslaken met pyjama en winterdekbed (en klaagt soms nog over koud). Ik lig op katoenen hoeslaken in mijn blootje met het zomerdekbed er nog op en heb het zweet letterlijk tussen mijn tieten staan!

Faja, fijn dat je nog even hebt kunnen 'uitslapen'. Smakelijk eten!

Lijnloos, lekker thuis met dochter Minke!

BJ is aan het opknappen!

DJRandall, beetje laat maar misschien voor volgende keer (volgens mij heeft Faja het ook al eens als tip gegeven): liggen op je rug met je benen opgetrokken, voeten naast elkaar en dan je benen uit elkaar laten vallen (als een vlinder). Ik vind het zelf het fijnste als er een (voedings)kussen onder ligt.

Rest mijn niks anders dan jullie fijne kerstdagen toe te wensen!
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:02:42 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76042913
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:01 schreef sindell het volgende:
Zit hier inmiddels op 33 weken alweer (en pas nu vind ik het aardig ver... ) en we zijn nog steeds niet uit de naam en een geboortekaartje wordt nu toch wel eens tijd.
Tijd zat nog!
collega van me ging altijd pas in haar verlof nadenken over een naam
pi_76042959
Goedemorgen allemaal deze 1e kerstdag. Wat heerlijk zo rustig aan doen op een vrijdag Hubby is heerlijk kerstontbijtje aan het klaarmaken dus ik kan eindelijk weer even bijlezen en reageren.

Orea, wat heerlijk dat het allemaal goed is en het goed gegroeid is ook

Co_OL, wat fijn dat jullie lekker samen thuis zijn met de kerst. Geniet ervan!

Fluugs, wat klink je hormonaal maar wel vervelend dat die hypochondrie de hoek om komt kijken. Ik hoop dat met het vorderen van de weken die roze wolk alleen maar groter wordt. Die pijn in je flanken lijkt me inderdaad van het hoesten en de spanning. Hopenlijk voel je je vandaag al weer een stuk beter.

Minniemin, wat heerlijk dat de echo goed was en wat een mooie foto's. Veel plezier met vertellen, da's zo bijzonder

Davinia, hopen dat die kleine eigenwijs nu een keer blijft zitten waar hij zit, of liever nog: de weg naar buiten kiest in plaats van de andere kant op

DJRandall, meestal komt die pijn door te veel activiteit en bij mij help gewoon languit op bed liggen (plat) het best en snelst. Hopenlijk is het al weer over door de nacht, maar rustig aan doen hoor

sindell, je hebt nog tot uiterlijk 3 dagen na de geboorte om het aan te geven (en met een beetje mazzel zelfs 5 als je kindje zaterdag komt) dus komt goed

Ben benieuwd of er nog een kerstkindje geboren wordt hier. Er zijn best wat kandidaten dus doe jullie best

Ons mannetje is trouwens sinds een paar dagen veel meer aanwezig. Ik voel 'm vaker, sterker en mijn buik gaat nu ook echt heen en weer. Hij lijkt wel een groeispurt gemaakt te hebben en nu minder ruimte te hebben ofzo. Herkenbaar?

Hier nog even lekker relaxen voordat we naar mijn ouders vertrekken. Gezellig!! Fijne 1e kerstdag allemaal.

[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 25-12-2009 09:21:51 ]
pi_76042997
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Tijd zat nog!
collega van me ging altijd pas in haar verlof nadenken over een naam
Nou ja probleem is meer dat we wel al tijden aan het nadenken zijn, maar heel veel vinden we gewoon niet leuk en DE naam hebben we nog steeds niet bedacht. We hebben wel wat opties, maar goed, straks heb ik inderdaad alle tijd om er over na te denken

En Happy, dat had ik ook een paar weken geleden, ineens voel je de baby veel sterker dan daarvoor en hobbelt de hele buik mee. Ik wilde het laatst filmen, maar je raad het al.... stil...

en oh ja fijne kerst allemaal (wij gaan vanavond lekker schransen eten in een restaurant )
pi_76043001
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik drijf tegenwoordig mijn bed uit van de warmte. Ik heb het snikheet, lig boven de dekens en mijn man ligt onder onze winterdekbed
Hier ook herkenning, m'n vriend klaagt dat ik maar snel moet bevallen want dan kan het winterdekbed erop Ook in huis trouwens, dat ik de verwarming niet aan heb en er dan mensen komen die het koud hebben maar dan heb ik nog helemaal niet door dat het zo fris is (maar ik heb dan ook niet gewoon een t-shirt aan maar 3 lagen kleding, maar dan nog).

Het huis is hier ook weer wakker, kerstontbijt (2e ronde) achter de kiezen. Nu lekker niets doen
pi_76043048
Orea, wat fijn dat alles goed was

Iedereen een hele fijne kerst

Nog kerstkindjes op komst hier? (ik bedacht me net, op eerste kerstdag jarig zijn lijkt me heel storend, maar tweede kerstdag is wel leuk )
pi_76043073
Vrolijk kerstfeest allemaal! hier sneeuwt het! Laatste keer was een witte kerst in mijn geboortejaar ('81) wat bijzonder dat het dit jaar weer is, nu ik zwanger ben!

en ik ben mijn haar aan het verven, had ik beter nog niet kunnen doen zo vroeg, mijn hele gezicht zit onder en ik moet straks aanschuiven aan de kerstlunch incl. donkerbruin gezicht
pi_76043181
Kan je mooi één van de wijzen spelen

Hier gaat trouwens het klussen goed met de harde buiken Het worden er niet meer
Nu mijn bekken nog vertellen dat het zo best kan, maar dat kan tenminte geen kwaad voor de baby
pi_76043293
Goedemorgen!! Fijne kerst allemaal!!

Van mij mag Sidn3y of Davinia met de eer van een kerstkindje strijken hoor! Ik heb nog eetplannen vandaag en morgen! Ik gok nog steeds op 2010!
pi_76043327
Hmmm.... Sidn3y en NieuweUser hebben zich al gemeld dus wie weet gaat Davinia met de eer strijken?? Hoe gaat het meis? Gaat de kleine in 1 rechte lijn naar beneden nu? Maar daarnaast... de dag is nog niet om natuurlijk
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:02:17 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76043403
Davinia

Zou het zou het zou het?

Hier vanacht gelukkig al beter geslapen dan gisteren, maar 3 keer wakker waarvan 1 keer omdat ik helemaal volzat met snot, heb dus vannacht gewoon nog zitten stomen

Mezelf zo maar eens aankleden en de tas inpakken voor onze kerst bij de moeder van Martijn. We blijven daar tot zondag, dus ik ben tot die tijd hier ook niet meer aanwezig.

Davinia, lijnloos en Sidn3y zet 'm op de komende dagen

En voor iedereen hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan...
pi_76043479
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
En voor iedereen hele fijne dagen toegewenst! Geniet ervan...
Jij ook! Veel plezier en gezelligheid gewenst!
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:16:11 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76043528
Goedemorgen! Iedereen een fijne kerst gewenst!
we hebben vanochtend uitgeslapen! tot 8 uur
naja, even eli's kamer in, licht aan, muziekje aan en het kind gaat spelen. (komt in het donker zelf zn bedje niet uit) en weer verder maffen

gisteravond lag ze goed ingedaald, nu weet ik het niet meer zeker

maarreh, 39w vandaag! mijlpaal enzo!

en ik heb me bedacht dat ze over 3 dagen komt.
bij eli ben ik op een gegeven moment alle harry potter-boeken achter elkaar gaan lezen, en toen ben ik tot boek 4 gekomen. dus 50% gelukt.
nu ben ik bezig met eli's babyboek, 2e jaar (weblog in indesign zetten, wordt dan een boek), en ik moet nog van 6 maanden de foto's verwerken. nu doe ik ongeveer 1 maand per dag, dus over 3 dagen heb ik 3 maanden gedaan, dat is de helft. dus ze komt over 3 dagen. logisch toch?

en als ik het onverhoopt wel afkrijg, kan ik beginnen aan boek 2-3 jaar, dat is ook al 4 maanden, daarvan eerst alles teksten en smileys doen, en dan alle foto's, daar ben ik dan ook wel 7 dagen mee bezig. dan zitten we al op 6+7 = 13 dagen, dat is 6 dagen overtijd. als ik dan NOG STEEDS niet bevallen ben, kan ik beginnen aan het boek van freddie beginnen.

bezigheidstherapie en zo
pi_76043577
Misschien gaat het nu wel sneller met je boeken
Als je dan gewoon klaar bent morgen, dan komt de baby
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:00:44 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76044192
Orea

Davinia, ik vind het heel logisch klinken allemaal! En fijn dat je hebt kunnen 'uitslapen'
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Hier gaat trouwens het klussen goed met de harde buiken Het worden er niet meer
Nu mijn bekken nog vertellen dat het zo best kan, maar dat kan tenminte geen kwaad voor de baby
Doe je wel voorzichtig? Want het kan inderdaad voor de baby geen kwaad maar wel voor jou! Hoe meer je nu overbelast, hoe langer de nasleep!
het is vergelijkbaar met bv een verstuikte enkel: hou je rust dan gata de genezing relatief sneller dan als je hem toch blijft belasten...
En ik weet dat het niet makkelijk is om toe te kijken, maar ik wilde het je wel even meegeven
Schiet het wel op? Hoe zijn de vorderingen?
pi_76044286
Mja, ik weet het, maar dat huis moet toch af
Gisteren goed opgeschoten Bovenverdieping is geschuurd en ge-ontbehangd
pi_76044434
Goedemorgen! Weer helemaal bijgelezen maar alweer van alles kwijt.

Ik weet alleen nog dat Orea als een wijze uit het Oosten aan de kerstbrunch zal verschijnen en dat Davinia zichzelf heel goed bezig weet te houden. Toch hoop ik voor je dat je er geen tijd voor zult hebben omdat je meisje niet langer op zich laat wachten.

Voor alle LLM veel sterkte en voor iedereen gezellige dagen!

En ik blijf maar zo blij en gelukkig. Zat gisteren ook weer stilletjes tegen mijn vriend aangekropen te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Vorig jaar had ik het zo moeilijk tijdens de feestdagen omdat we nog steeds geen gezinnetje hadden en nu... hebben we iets geweldigs in het vooruitzicht.
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:17:06 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76044506
Ik weet eigenlijk wel dat je het weet freecell en zoals ik al zei weet ik ook wat het is om aan de zijkant te moeten staan kijken, en af en toe stiekem toch iets (teveel) te doen

Ahava, je klinkt heerlijk! Geniet ervan meissie!
pi_76044848
Goeie kerstmorgen allemaal, maar in het bijzonder toch wel de llm's! Oh orea en minniemin (toch) fijn goed nieuws na bloed en mooie echo!!!

Hier flinke teleurstelling... We mogen nog niet naar huis, mevrouw heeft voor de 2e nacht op rij liggen spoken ipv slapen en veel voeding lopen spugen. Dat was reden voor een onderzoekje door de kinderarts waarbij bleek dat ze erg geel zag ook nog dus toen moest er bloed geprikt gaan worden en afwachten... (niet heel tof als je in 72 uur slechts 2 uur hebt geslapen, dat moment was het bij mij ook gedaan met de stoerigheid...) toch waren de suikerwaardes goed dus krijgt ze wel genoeg binnen n ook geen infecties, maar der geel-waardes (moeilijk woord voor wt ik vergeten ben) lag 1 puntje onder de waarde waarbij ze moet worden opgenomen dus moeten we zo on 13.00 uur weer prikken en wordt dan bepaald of we naar huis mogen of dat Minke wordt opgenomen en onder de blauwe lamp moet...

Nu afwachten dus, maar gelukkig hoeft ze niet meer zo te spugen (mini-jompeltje voor wt het waard is)..
pi_76044875
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet eigenlijk wel dat je het weet freecell en zoals ik al zei weet ik ook wat het is om aan de zijkant te moeten staan kijken, en af en toe stiekem toch iets (teveel) te doen
hallo gij kloon
Gisteren heb ik heerlijk behang zitten trekken En ik had 2 broers bij me en die zijn niet zo voorzichtig met zwangere vrouwen en eigenlijk was dat voor de verandering heerlijk

En nu kan ik niet meer lopen, ok, maar het was wél lekker en de komende 2 dagen hoef ik toch alleen maar op de bank te zitten en mooi te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')