quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik heb er verdomme voor betaald!!
eens, nutteloze actiequote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Agiath het volgende:
geld in die bodemloze pot dat Afrika heet stopt![]()
Nee, hoor ik heb mijn geweten gezuiverd, zeer nuttig.quote:
Het zit diep he.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
O ja, pubers die nog steeds bij alles wat roze is gay moeten roepen....
Betalen voor een tagjequote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
Jij koopt zeker ook je Hyves vrienden?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, hoor ik heb mijn geweten gezuiverd, zeer nuttig.
O ja, pubers die nog steeds bij alles wat roze is gay moeten roepen....
QFTquote:
shmoopy is rozequote:
net zoals de homofoobenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Het voordeel is wel dat je zo alle homo's op Fok! er tussen uit haalt.
triggershot groenquote:
En anders wel bij Mugabe en dat soort figuren.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Al het geld beland toch wel weer bij de hoge bazen van de stichtingen.
niet perse, homohaters kan ookquote:
dat soort bekrompen lui iddquote:
Idd, liever dit dan Strijkstok Request.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
en de stichting heeft geen directeuren of hoge heren, en in de haag zien ze er ook niks van
Ik ben geen homofoob.quote:
Ooh, je strijkt het geld zelf even op. Slim!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
en de stichting heeft geen directeuren of hoge heren, en in de haag zien ze er ook niks van
Instellingen staan nu op zwart-wit, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
met de instellingen van je videokaart klooien tot alles hetzelfde eruit ziet. voila.
Echte mannen gaan daarvoor naar de kerkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die 'hun geweten willen zuiveren', opgeschoten moraal-ridders
je zei kankerquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Agiath het volgende:
Ik bedoel, ga het kankerfonds steunen, daar hebben we tenminste nog wat aan in Nederland.
Dan had ik wellicht wel geld gegeven
En daar ook nog een roze tagje voor willen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die 'hun geweten willen zuiveren', opgeschoten moraal-ridders
En dan ook een roze tag krijgen i.v.m. pinkribbon oidquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Agiath het volgende:
Ik bedoel, ga het kankerfonds steunen, daar hebben we tenminste nog wat aan in Nederland.
Dan had ik wellicht wel geld gegeven
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dan ook een roze tag krijgen i.v.m. pinkribbon oid
Ik ben heel eerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef teknomist het volgende:
De vraag is natuurlijk of al die roze mensen ook hadden geschonken wanneer ze geen roze tag kregen.
Ze is dan ook geen mod.quote:
Natuurlijk niet, ik moet tagjes verzamelenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef teknomist het volgende:
De vraag is natuurlijk of al die roze mensen ook hadden geschonken wanneer ze geen roze tag kregen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echte mannen gaan daarvoor naar de kerk
quote:
Twee jaar geleden was er ook zo'n actie dacht ik, toen vond ik goede doel wel wat waard en had ik wat gegeven, kreeg er een melding in de OP voor, en heul geen tagje.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso tagjes
Kijk mij eens geld geven aan een 'goed' doel. Aandachtshoeren.
betaald om gay te mogen zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |