quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik heb er verdomme voor betaald!!
eens, nutteloze actiequote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Agiath het volgende:
geld in die bodemloze pot dat Afrika heet stopt![]()
Nee, hoor ik heb mijn geweten gezuiverd, zeer nuttig.quote:
Het zit diep he.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
O ja, pubers die nog steeds bij alles wat roze is gay moeten roepen....
Betalen voor een tagjequote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik heb er verdomme voor betaald!!
Jij koopt zeker ook je Hyves vrienden?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, hoor ik heb mijn geweten gezuiverd, zeer nuttig.
O ja, pubers die nog steeds bij alles wat roze is gay moeten roepen....
QFTquote:
shmoopy is rozequote:
net zoals de homofoobenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Het voordeel is wel dat je zo alle homo's op Fok! er tussen uit haalt.
triggershot groenquote:
En anders wel bij Mugabe en dat soort figuren.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Al het geld beland toch wel weer bij de hoge bazen van de stichtingen.
niet perse, homohaters kan ookquote:
dat soort bekrompen lui iddquote:
Idd, liever dit dan Strijkstok Request.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
en de stichting heeft geen directeuren of hoge heren, en in de haag zien ze er ook niks van
Ik ben geen homofoob.quote:
Ooh, je strijkt het geld zelf even op. Slim!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
en de stichting heeft geen directeuren of hoge heren, en in de haag zien ze er ook niks van
Instellingen staan nu op zwart-wit, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
met de instellingen van je videokaart klooien tot alles hetzelfde eruit ziet. voila.
Echte mannen gaan daarvoor naar de kerkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die 'hun geweten willen zuiveren', opgeschoten moraal-ridders
je zei kankerquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Agiath het volgende:
Ik bedoel, ga het kankerfonds steunen, daar hebben we tenminste nog wat aan in Nederland.
Dan had ik wellicht wel geld gegeven
En daar ook nog een roze tagje voor willen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, mensen die 'hun geweten willen zuiveren', opgeschoten moraal-ridders
En dan ook een roze tag krijgen i.v.m. pinkribbon oidquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Agiath het volgende:
Ik bedoel, ga het kankerfonds steunen, daar hebben we tenminste nog wat aan in Nederland.
Dan had ik wellicht wel geld gegeven
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dan ook een roze tag krijgen i.v.m. pinkribbon oid
Ik ben heel eerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef teknomist het volgende:
De vraag is natuurlijk of al die roze mensen ook hadden geschonken wanneer ze geen roze tag kregen.
Ze is dan ook geen mod.quote:
Natuurlijk niet, ik moet tagjes verzamelenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef teknomist het volgende:
De vraag is natuurlijk of al die roze mensen ook hadden geschonken wanneer ze geen roze tag kregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |