Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
FAILquote:
muckertquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier in Portugal is het met kaarsjes bij de koffie en thee.
Na een zeer zware storm zit half portugal zonder stroom. Zolang er nog diesel in de generator zit kan ik nog internetten, maar als dat op is, is het ook klaar.
Fijne vakantie toegewenst!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier in Portugal is het met kaarsjes bij de koffie en thee.
Na een zeer zware storm zit half portugal zonder stroom. Zolang er nog diesel in de generator zit kan ik nog internetten, maar als dat op is, is het ook klaar.
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje hebquote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook maar misschien heeft hij wel een hele dure auto die wel zo'n lampje heeft
tnxquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijne vakantie toegewenst!
dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje heb
dat is een flinke storm geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Straks de scherven van de dakpannen opvegen, een plantenbaki uit het zwembad halen en een rondje rijden kijken of er ergens een benzinepomp is die het doet. De buren van mijn moeder zijn vanmorgen naar het vliegveld gereden en overal liggen bomen op de weg. Ach, het heeft wel iets
indahquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijne vakantie toegewenst!
ik wed van nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
oei, ik heb een vreetkerstpakket, ben benieuwd of de amandelspeculaas het einde van de dag gaat halen
als je daar dan maar beter oplet dan hierquote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef VergaderEend het volgende:
Oh, niets gemist. Ik scroll de topics door en zie alleen een ava van een clubeigenaar.
Ik ga weer door naar de volgende vergadering
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dagquote:
Bij mij had ie de middag nog niet eens gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dag![]()
amandel-speculaas![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij had ie de middag nog niet eens gehaald
WOKquote:
Ghehe, wordt het een doe-vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Straks de scherven van de dakpannen opvegen, een plantenbaki uit het zwembad halen en een rondje rijden kijken of er ergens een benzinepomp is die het doet. De buren van mijn moeder zijn vanmorgen naar het vliegveld gereden en overal liggen bomen op de weg. Ach, het heeft wel iets
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een flinke storm geweest
Dat is ook de reden dat ik dergelijke dingen niet mee naar mn werk neem, dan word ik de nieuwe Dik Tromquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij bent nog erger dan klonk en ik![]()
de middag haalt zoiets het wel bij mij ik wil er van genieten dus doe ik om de 10 minuten een stuk pakken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ghehe, wordt het een doe-vakantie.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik dergelijke dingen niet mee naar mn werk neem, dan word ik de nieuwe Dik Trom
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
je was wel lang onderweg wok![]()
[..]
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteurquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje heb
en hij is doodquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dag![]()
amandel-speculaas![]()
succesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had een gesprek voor een nieuwe opdracht, nu afwachten
je hebt nog niet genoeg kadootjes gevonden/gekochtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteur
Vanavond eens kijken of ze ook in Beek koopavond hebben
tenminste als JF het daarmee eens is
nee mop, je hebt 3 posts gedaan waarvan de laatste multiquote..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan dit nou weer![]()
ik maak een multiquote en krijg 3 posts ipv van 1
Maastricht is saaiquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
succes![]()
[..]
je hebt nog niet genoeg kadootjes gevonden/gekocht
je hebt hem nou al helemaal opquote:
jaja bis ein und zwanzig uhr, goh nooit duits op school gehad is te merkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteur
Vanavond eens kijken of ze ook in Beek koopavond hebben
tenminste als JF het daarmee eens is
schwanzig?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja bis ein und zwanzig uhr, goh nooit duits op school gehad is te merken
Vraag een samenvatting aan MPG morgenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hem nou al helemaal op
dacht dat jij zo gezond deed met etenquote:
ik hou van amandalspeculaasquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat jij zo gezond deed met eten
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquotequote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee mop, je hebt 3 posts gedaan waarvan de laatste multiquote..
je spamt zo hard dat je het zelf nieteens doorhebt...
op 4 minuten 3 posts
[..]
Maastricht is saai
kennelijk niet rond de kerstdagenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat jij zo gezond deed met eten
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok had zoiets: GF MULTI, zeker een grapje, ff aanpassenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquote
dat is hetquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok is ingesteld op jouw gespam
te laat met je editquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok had zoiets: GF MULTI, zeker een grapje, ff aanpassen![]()
en die tijden ertussen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het![]()
er is een speciale script die voorkomt dat ik een multiqoute maak van meer dan 2 posts
voor de samenvatting van Marc zekerquote:
GF heeft niets anders te doen dan F5quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en er ging niet lang overheen
Je eigen Easter Egg?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquote
de eerste 2 zijn op dezelfde tijd en de laatste is 2 minuten later daarom begrijp ik het ook niet.quote:
Bitte ein Bitt of toch maar een DAS?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's mijn dasmaar bijzaak
ik was te snelquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en er ging niet lang overheen
er is een verschil tussen elke dag een pak amandalspeculaas opvreten of dat een keer per jaar doenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk niet rond de kerstdagen
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jouquote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bitte ein Bitt of toch maar een DAS?
vanavond naar de Mikado?
(als anderen het mogen doen wij het ook... ik ga je niet meer PM'en..)
Oh ja, wij horen elkaar iig nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jou
jah rotte ninja, volgende keer antwoord je al voordat ik iets gezegd hebquote:
er achter zie ik niksquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF heeft niets anders te doen dan F5
(en nicole maar klagen dat ie allen maar voor de pc zit)
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jah rotte ninja, volgende keer antwoord je al voordat ik iets gezegd heb![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF, het ziet er naar uit dat ik voor jou kom te werken in 2010
er wordt hier volgens mij deeltijd WW aangevraagd, dus wedden dat frans in januari maar 3 maanden mag geven?
dus dan is de keuze makkelijk voor me he
quote:Stop uitgifte strooizout na bedreiging (update)
woensdag 23 december 2009, 10:05
De gemeente is gestopt met het uitgeven van gratis zakjes strooizout aan inwoners van Venlo.
Reden is dat medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de uitgifte van het zout zijn bedreigd. Dat laat de gemeente weten op de eigen website.
Mensen kunnen één zak van vijf kilo ophalen, maar vinden dat vaak niet genoeg en uiten hun ontevredenheid tegenover de medewerkers. Volgens een woordvoerder van de gemeente gaat het om meerdere voorvallen. In één geval werden de medewerkers zelfs met een sneeuwschop bedreigd.
De gemeente deelde het strooizout dit jaar voor de derde keer uit, maar voelt zich door de incidenten genoodzaakt om te stoppen met de gratis service.
daarom ook het moet 1x per jaar kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
er is een verschil tussen elke dag een pak amandalspeculaas opvreten of dat een keer per jaar doen
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jou
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, wij horen elkaar iig niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zit ik hier midden in een bedrijfsoverleg van een hatseflatsmagiedaarinbuurmanclub
Té-ring. GF heeft gewoon bijna een heel topic volgeouwehoerd in zijn eentjequote:Op woensdag 23 december 2009 05:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren geprobeerd Goldfinger bij te houden in de KSC?.
[..]
Heeft hij nou al het dagspamrecord in de KSC te pakken?.
Watvoor auto? Ik heb geen stuurverkrachting en mis het ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenGelukkig hoef ik bijna alleen maar over de snelweg dus terug rijden moet ook nog wel lukken. Morgen maar eens langs de garage
"Beter een ster in de voorruit, dan een ster op de Grille" is mijn devies. Maar serieus, is een A'tje zo zwaar danquote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet fijn
En het is een Mercedes A140 dus niet bepaald een lichte auto, als het nou een Fiat Panda was ofzo
Das behoorlijk heftig! Waar in Portugal zit je?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.
Jij denkt écht maar aan één ding hequote:
Gaat niet over jouquote:
ze hadden er zeker een kerstpakket bij verwachtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
wat een mongolen lopen er toch rond op deze wereld, krijg je iets gratis ga je mensen bedreigen omdat het niet voldoende is...
[..]
Nee hoor, ook aan etenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
Jij denkt écht maar aan één ding he....
Voor mijn samenvattingquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de samenvatting van Marc zeker
Niet te geloven, wat een tokkies...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
wat een mongolen lopen er toch rond op deze wereld, krijg je iets gratis ga je mensen bedreigen omdat het niet voldoende is...
[..]
Worstjes zekerquote:
had ik al begrepenquote:
Oh fuck.. roomsaus... APGquote:
dat vond de kleine gisteren ookquote:
wel in 3 topics gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
Té-ring. GF heeft gewoon bijna een heel topic volgeouwehoerd in zijn eentje.
niet alleen etenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck.. roomsaus... APG![]()
die hadden echt lekker eten
quote:
Dat was ZRquote:
zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan dit nou weer![]()
ik maak een multiquote en krijg 3 posts ipv van 1
wokquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
je moet ook geen uurtje er tussenuit gaan![]()
nu weer naar het rekencentrum
volgens mij is ie alle fouten van het afgelopen jaar aan het oplossenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
husbandquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach zaklopen mag ook een keer
quote:
whehehequote:
Dat is een goed idee, ga ik ook even doen, en dan eens kijken of er ergens diesel te krijgen is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, broodjes op, even sigaretje roken
zaklopenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach zaklopen mag ook een keer
goed ideequote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoek zequote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga ik ook even doen, en dan eens kijken of er ergens diesel te krijgen is.
Oliquote:
Mooi zoquote:
werk ze Fhaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Fijne dag allemaal!![]()
Rexie, geen hoofdpijn ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:02 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ligt er nog best veel sneeuwMaar begint idd steeds minder te worden.
Neequote:
Dat zou een tegenvaller zijn.....quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee
Wel duf maar dat was te verwachten![]()
Ik hoor alleen net geruchten dat we morgen waarschijnlijk ook moeten werkenDat hoop ik dus echt niet.. Zo maar eens navragen hoe het nou zit.
Ik heb om 4uur een concert in de kerk waar ik zelf een solo moet spelen, dus heb sowieso vorige week al aangegeven dat ik om 2 uur weg moet.. Dat was gelukkig geen probleem maar heb liever de hele dag vrij..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zou een tegenvaller zijn.....
Meestal stoppen bedrijven dan om 4uur ofzo is het niet?
Wat voor instrument speel je ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb om 4uur een concert in de kerk waar ik zelf een solo moet spelen, dus heb sowieso vorige week al aangegeven dat ik om 2 uur weg moet.. Dat was gelukkig geen probleem maar heb liever de hele dag vrij..
Hier wordt gewoon gewerktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zou een tegenvaller zijn.....
Meestal stoppen bedrijven dan om 4uur ofzo is het niet?
Gewoon gewerkt ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier wordt gewoon gewerkt
Ik heb wel de middag vrij gevraagd, moet nog van alles voorbereiden
Euphoniumquote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat voor instrument speel je ?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
weer terug![]()
nu nog de bammetjes naar binnen douwen
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
weer terug![]()
nou begint het hier zo een zooi te wordenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee
Wel duf maar dat was te verwachten![]()
Ik hoor alleen net geruchten dat we morgen waarschijnlijk ook moeten werkenDat hoop ik dus echt niet.. Zo maar eens navragen hoe het nou zit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed excuusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Was weg om te schuren![]()
maar de koffie was op daar![]()
Doe ik morgen nog maar een poging
smakelijk wokquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
weer terug![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon gewerkt ?
Met de voeten op het bureau zeker![]()
onee dan wordt je bureau vies
Echt waar hoor, ik was er mooi op tijd.quote:
Lijkt op het instrument dat mijn broer vroeger speelde.... maar dat werd anders genoemd..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Euphonium![]()
Zegt je waarschijnlijk niet zoveel, dus voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
dan zit ik hier nog wel tot mijn pensioenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij is ie alle fouten van het afgelopen jaar aan het oplossen
bijnaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klinkt pijnlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaklopen![]()
ik wil het niet weten heb ik het idee
fhaquote:
fhaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik afsluiten en aan het werk. Fijne dag allemaal!![]()
hier ook, behalve op de stoep.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier goed aan het dooien![]()
begint hier langzaam 1 en al drab te worden
precies geen koffie?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Was weg om te schuren![]()
maar de koffie was op daar![]()
Doe ik morgen nog maar een poging
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
o, een toetertquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Euphonium![]()
Zegt je waarschijnlijk niet zoveel, dus voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dank jequote:
Een bariton?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lijkt op het instrument dat mijn broer vroeger speelde.... maar dat werd anders genoemd..
hele mooie multiquote OA kan trots op je zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zit ik hier nog wel tot mijn pensioen![]()
[..]
bijna![]()
[..]
klinkt pijnlijk![]()
[..]
fha![]()
[..]
fha![]()
[..]
hier ook, behalve op de stoep.
ze zouden gevarengeld moeten geven om naar het rekencentrum te lopen![]()
[..]
precies geen koffie?geen werk
[..]
volgende week ook
[..]
o, een toetert![]()
[..]
rex
[..]
friemel
[..]
dank je
zo, ik ben weer bij
ja een blaastoeterquote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lijkt op het instrument dat mijn broer vroeger speelde.... maar dat werd anders genoemd..
quote:
Het verschil met een euphonium is niet zo groot/het wordt vaak hetzelfde genoemdquote:
wat is het verschil dan? is dat optisch ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het verschil met een euphonium is niet zo groot/het wordt vaak hetzelfde genoemd
wel te hopen anders wordt het in januari nog drukker voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
jezus
ik hoop echt dat ik alles afkrijg
Er komt zo veel shit tussendoor....
Een bariton heeft vrijwel altijd 3 ventielen. Een euphonium vaak 4 dus dat is een optisch verschilquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat is het verschil dan? is dat optisch ofzo
jakkieba zal wel stinkenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
jezus
ik hoop echt dat ik alles afkrijg
Er komt zo veel shit tussendoor....
inkopen blijven iig al liggen, baas was het met me eensquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel te hopen anders wordt het in januari nog drukker voor je
ook, maar dat kan ik ook zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jakkieba zal wel stinken [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
inkopen blijven iig al liggen, baas was het met me eens
ah ok dus 4 ipv 4, ik speel gitaar en er zijn ook heel veel verschillen in een stratocaster en een telecasterquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een bariton heeft vrijwel altijd 3 ventielen. Een euphonium vaak 4 dus dat is een optisch verschilVerder is de klank van een bariton scherper dan die van een euphonium. Daarnaast heeft een euphonium in een orkest een andere rol dan een abriton (de partijen die ze spelen zijn dus anders)
Er zijn nog een hoop kleine verschillen maar daar zal ik je niet mee lastig vallen, is allemaal technisch
ik speel radio pickupquote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah ok dus 4 ipv 4, ik speel gitaar en er zijn ook heel veel verschillen in een stratocaster en een telecaster
Dat is inderdaad vergelijkbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah ok dus 4 ipv 4, ik speel gitaar en er zijn ook heel veel verschillen in een stratocaster en een telecaster
kapot ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een keyboard, maar die maakt geen muziek
Hij kan het 'aanknopje' niet vindenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij kan het 'aanknopje' niet vinden
je plaatje doet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
de middelste is een telecaster![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg LL en JF, jullie houden de kleine wel een beetje stil he? Of reizen jullie nooit met de bus?
nope doet het nog steeds nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wel waarniet zo ongeduldig
euh als ie met mij te maken had dan was z'n kerst catostrofaal begonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg LL en JF, jullie houden de kleine wel een beetje stil he? Of reizen jullie nooit met de bus?
Dat dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
het werkt wel als ik afbeelding aanklik in de quote die ik maakte![]()
![]()
aangepast, die site deed raar, heb ik maar ff andere plaatjes geplaatstquote:
die staat er nog steedsquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef friemelaar het volgende:
Hey DJ...
Had jij gisteren ook niet een avatar bij je posts staan ? is die soms ook spontaan verdwenen
Hier doet ie het gewoon?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef friemelaar het volgende:
Hey DJ...
Had jij gisteren ook niet een avatar bij je posts staan ? is die soms ook spontaan verdwenen
dat was vroeger toch een reklame van IBM dacht ikquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je steekt de stekker erin![]()
Eerder was "de middelste" een of andere blauwe casterquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef john-frusciante het volgende:
aangepast, die site deed raar, heb ik maar ff andere plaatjes geplaatst
zag hetquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aangepast, die site deed raar, heb ik maar ff andere plaatjes geplaatst
Hier is jouw avatar pleite..... gisteren de mijne ook maar na uploaden deed ie het weerquote:
nope maar ik zie zijn avatar gewoon staanquote:
preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat was vroeger toch een reklame van IBM dacht ik
nee hoor, doet het prima.quote:
op het keyboard niet neequote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij kan het 'aanknopje' niet vinden
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je steekt de stekker erin![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh als ie met mij te maken had dan was z'n kerst catostrofaal begonnen
je instellingen zullen verkeerd staanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier is jouw avatar pleite..... gisteren de mijne ook maar na uploaden deed ie het weer
Strange..... ff in IE kijken....quote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope maar ik zie zijn avatar gewoon staan
GF geeft antwoord op iedereen,quote:
Die van ons krijst nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet deze link het wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier is jouw avatar pleite..... gisteren de mijne ook maar na uploaden deed ie het weer
quote:
quote:[..]
Die van ons krijst niet
zelfs niet lang als ie pijn heeft, dan zegt ie heel stoer: "Och, gaat wel over"![]()
maar de chauffeur had dit niet bij mij of JF moeten flikken, dan had ie zijn kerstdiner door sondes gekregen en mijn buggy chirurgisch uit zijn endeldarm kunnen verwijderen
je ava doet het, ik denk dat friemel een instelling van usericons nog op nee heeft staan, dan zie je alleen webicons (of juist niet.. een van de 2quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doet deze link het wel?
http://www.slamdunk97.nl/avatar.jpg
je kunt bij de tele de klank veel warmer laten klinken omdat er 2 elementen naast elkaar zitten (ook wel humbucker genoemt) bij de strat is dit niet. Dus grof gezegd eigenlijk de klank jaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag het
maar ik zag het plaatje als ik afbeelding aanklikte in jouw quote dus heb het toch kunnen bekijken
wat is nou eigenlijk het verschil tussen die 2?
alleen de klank of zitten er meer mogelijkheden op de ene dan op de andere?
Yepquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doet deze link het wel?
http://www.slamdunk97.nl/avatar.jpg
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF geeft antwoord op iedereen,
[..]
Die van ons krijst niet
zelfs niet lang als ie pijn heeft, dan zegt ie heel stoer: "Och, gaat wel over"![]()
maar de chauffeur had dit niet bij mij of JF moeten flikken, dan had ie zijn kerstdiner door sondes gekregen en mijn buggy chirurgisch uit zijn endeldarm kunnen verwijderen
Ge bent een wonderquote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je ava doet het, ik denk dat friemel een instelling van usericons nog op nee heeft staan, dan zie je alleen webicons (of juist niet.. een van de 2)
en dan vinden ze het gek dat er geweld in het OV word gepleegtquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF geeft antwoord op iedereen,
[..]
Die van ons krijst niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je ava doet het, ik denk dat friemel een instelling van usericons nog op nee heeft staan, dan zie je alleen webicons (of juist niet.. een van de 2)
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je instellingen zullen verkeerd staan
jullie zijn op vakantie geweest?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en dan vinden ze het gek dat er geweld in het OV word gepleegt
Ik gebruik ook chrome maar zie gewoon alle UI'squote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef friemelaar het volgende:
F*ck*ng ongelofelijk... in IE staat ie er wel, in chroom verdwijnt ie na 1 seconde....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
volgens mij zijn die agenten stiekum homo, ik snap er niks van die arabische wereldquote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie zijn op vakantie geweest?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik gebruik ook chrome maar zie gewoon alle UI's
zoals ik en GF al eens zeiden, denk ik dat je een instelling anders hebt staan dan ons
Weet ik, rekening volgtquote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ge bent een wonder![]()
Klopt web-icons stond uit (waarom trekt IE zich daar niets van aan zit m in de cookies dus...)
Ik had iig gezorgd dat hij die bus niet meer kon besturen...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en dan vinden ze het gek dat er geweld in het OV word gepleegt
jij zou hem afleiden en laten verongelukken?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet ik, rekening volgt![]()
[..]
Ik had iig gezorgd dat hij die bus niet meer kon besturen...
OF hij had gebroken poten OF ik had hem die bus uit geflikkerd en was rechtstreeks naar zn baas gereden..
zijn toch allemaal automaten
gewoon alle 2 de optie's doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had iig gezorgd dat hij die bus niet meer kon besturen...
OF hij had gebroken poten OF ik had hem die bus uit geflikkerd en was rechtstreeks naar zn baas gereden..
zijn toch allemaal automaten
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zou hem afleiden en laten verongelukken?
[ afbeelding ]
Forbiddenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je foto doet het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is tegenwoordig blijkbaar normaal...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon alle 2 de optie's doen![]()
ik begrijp niet dat er niemand heeft ingegrepen
quote:
Had ik gisteren alquote:
bij mij welquote:
idd lekker anoniem dan loop je geen risicoquote:[..]
dat is tegenwoordig blijkbaar normaal...
behalve als je je kind een pets geeft, dan wordt de kinderbescherming ingeschakeld
Maar dat is makkelijk, kan via de telefoon![]()
quote:
In de Parijse metro heb ik lui gezien die staand in een rijdende metrotrein op zo'n ding speeldenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het verschil met een euphonium is niet zo groot/het wordt vaak hetzelfde genoemd
Ik krijg een "forbidden" codequote:
quote:
is ook een NSFW pic.quote:
Heb wel een paar keer staand op een platte kar gespeeld. Opzich stelt het niks voor zolang de gene die op de trekker rijdt niet te lomp rijdt. Anders komt je mondstuk met mach 5 in je gezicht en proef je alleen nog maar bloed..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
In de Parijse metro heb ik lui gezien die staand in een rijdende metrotrein op zo'n ding speelden. Kun jij dat ook
?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als iets gratis is, neem je mij ook maar wat mee
Over een kwartier pauzequote:
Nou wordt ik helemaal nieuwsgierig...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook een NSFW pic.
wat eigenlijk in een spoiler had moeten staan
zo dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook een NSFW pic.
wat eigenlijk in een spoiler had moeten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je ziet nietsnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Duim voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Over een kwartier pauze
Meteen eens vragen of ik morgen moet komen opdagen..
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo dan?ja maar werkgevers denken daar soms anders over, een rug is soms al te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je ziet niets
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Alsof Frans het zelf niet wil zienquote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar werkgevers denken daar soms anders over, een rug is soms al te veel
En nu? Paniek bij maxi.o.k. en mini.o.k.?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar werkgevers denken daar soms anders over, een rug is soms al te veel
Jawel, maar niet bij mij op het schermquote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof Frans het zelf niet wil zien.
intens verdrietig,quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu? Paniek bij maxi.o.k. en mini.o.k.?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
intens verdrietig,nu moeten ze weer thuis komen wonen
jullie blij dat ze EINDELIJK het huis uit waren...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ah wat zielig voor de mini'squote:
Good luckquote:
graagquote:
de natuur is sterkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah wat zielig voor de mini's
Hier heeft de storm een spoor van vernieling achtergelaten.
Complete overkappingen weggewaaid, stalen frames geknikt als luciferhoutjes en honderden bomen ontworteld..
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie blij dat ze EINDELIJK het huis uit waren...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah wat zielig voor de mini's
Hier heeft de storm een spoor van vernieling achtergelaten.
Complete overkappingen weggewaaid, stalen frames geknikt als luciferhoutjes en honderden bomen ontworteld..
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt welquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het topic vermoord
[ afbeelding ]
Goed topicquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
waarom mogen mods wel verder kletsen in een gesloten topic?
Ik sta op het internet en wil eraf
SF sluit hem, maar ze kletsen daarna gewoon door
mompelt iets met voorbeeldfunctie en gelijke monniken
whehehequote:
Het topic is wel goed ja, daar klaag ik niet overquote:
whehehe je ziet de boom nog amperquote:
zie je niet dat die hond aan het schijten is!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe je ziet de boom nog amper
whahaha dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zie je niet dat die hond aan het schijten is!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zie je niet dat die hond aan het schijten is!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whahaha dat had ik nog niet eens gezien![]()
![]()
nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar kijkt ie niet naar
GF, stop maar met zoeken, er staat geen bloot wijf achter de boom hoor
nou welquote:
Ik denk, zeg het maar even..quote:
quote:
quote:
Topic is nog gewoon open hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
waarom mogen mods wel verder kletsen in een gesloten topic?
Ik sta op het internet en wil eraf
SF sluit hem, maar ze kletsen daarna gewoon door
mompelt iets met voorbeeldfunctie en gelijke monniken
nee denk ik ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehehe
en iets zeggen durfde hij vast niet
Nou wel weer jaquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk, zeg het maar even..
spaart je weer tijd
quote:
bijna klaar met versierenquote:
quote:
christine le ducquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
LL je mag kiezen: Thierry muller, versace, dolce & gabbana,armani,dior of tommy hillfinger
ik wil eerst ruikenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
LL je mag kiezen: Thierry muller, versace, dolce & gabbana,armani,dior of tommy hillfinger
http://www.douglas.nl/home/aanbiedingen/aanbiedingen-voor-dames/quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil eerst ruiken
maar blind kies ik voor Thierry
Vanavond maar ff snuffen danquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.douglas.nl/home/aanbiedingen/aanbiedingen-voor-dames/
angelquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil eerst ruiken
maar blind kies ik voor Thierry
Die heb ik nogquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanavond maar ff snuffen dan
heb jij al nagedacht over wat je wilt hebben?
andere staan er niet bijquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heb ik nog
andere![]()
Hij maakt meer dan alleen angel
Ik ben lid van zijn community en krijg dus ook folders, proefmonstertjes enzo
quote:
GF, heb jij nog blondines rondlopen met enorme lelijke neptieten?quote:
welquote:
*proestquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF, heb jij nog blondines rondlopen met enorme lelijke neptieten?
JF heeft zn cadeautje uitgezocht
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel
maar je kijkt niet goed
zoek anders maar eens op Alien van hem
deze ook http://nl.douglas-shop.co(...)n/index_b016606.htmlquote:
klopt maar staat niet bij de aanbiedingenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel
maar je kijkt niet goed
zoek anders maar eens op Alien van hem
[ afbeelding ]
whehehe oh ik dacht dat je op de site van Tierry zatquote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt maar staat niet bij de aanbiedingen
jammer dat het een fotosjoep isquote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
GF, ik geef je liever deze:
[ afbeelding ]
Minder verpakking, maar hoef je ook niets uit te pakken
volgens mij bedoel je JF en nie GFquote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
GF, ik geef je liever deze:
[ afbeelding ]
Minder verpakking, maar hoef je ook niets uit te pakken
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe oh ik dacht dat je op de site van Tierry zat
zegt wie? bron?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jammer dat het een fotosjoep is
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je JF en nie GF
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je JF en nie GF
dat denk ik ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zegt wie? bron?
er ziet vast wel iemand zo mooi uit.. dat is toch beter dan 2 van die lelijke nep wijven?
dat zijn vrouwen waar IK nog zelfs plezier uit de trio van haal
Ik had het verkeerde kaartje erbij gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij wil mij kado afpakken
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het verkeerde kaartje erbij gedaan
* doet kaartje van GF gauw terug bij de deodorant-verpakking
krijg ik het kadootje tochquote:
nou dan mag je de rekening ook zelf betalenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
te laat ik heb het kado al en het was al uitgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |