Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
FAILquote:
muckertquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier in Portugal is het met kaarsjes bij de koffie en thee.
Na een zeer zware storm zit half portugal zonder stroom. Zolang er nog diesel in de generator zit kan ik nog internetten, maar als dat op is, is het ook klaar.
Fijne vakantie toegewenst!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hier in Portugal is het met kaarsjes bij de koffie en thee.
Na een zeer zware storm zit half portugal zonder stroom. Zolang er nog diesel in de generator zit kan ik nog internetten, maar als dat op is, is het ook klaar.
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje hebquote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook maar misschien heeft hij wel een hele dure auto die wel zo'n lampje heeft
tnxquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijne vakantie toegewenst!
dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje heb
dat is een flinke storm geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Straks de scherven van de dakpannen opvegen, een plantenbaki uit het zwembad halen en een rondje rijden kijken of er ergens een benzinepomp is die het doet. De buren van mijn moeder zijn vanmorgen naar het vliegveld gereden en overal liggen bomen op de weg. Ach, het heeft wel iets
indahquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fijne vakantie toegewenst!
ik wed van nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
oei, ik heb een vreetkerstpakket, ben benieuwd of de amandelspeculaas het einde van de dag gaat halen
als je daar dan maar beter oplet dan hierquote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef VergaderEend het volgende:
Oh, niets gemist. Ik scroll de topics door en zie alleen een ava van een clubeigenaar.
Ik ga weer door naar de volgende vergadering
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dagquote:
Bij mij had ie de middag nog niet eens gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dag![]()
amandel-speculaas![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij had ie de middag nog niet eens gehaald
WOKquote:
Ghehe, wordt het een doe-vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Straks de scherven van de dakpannen opvegen, een plantenbaki uit het zwembad halen en een rondje rijden kijken of er ergens een benzinepomp is die het doet. De buren van mijn moeder zijn vanmorgen naar het vliegveld gereden en overal liggen bomen op de weg. Ach, het heeft wel iets
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een flinke storm geweest
Dat is ook de reden dat ik dergelijke dingen niet mee naar mn werk neem, dan word ik de nieuwe Dik Tromquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij bent nog erger dan klonk en ik![]()
de middag haalt zoiets het wel bij mij ik wil er van genieten dus doe ik om de 10 minuten een stuk pakken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ghehe, wordt het een doe-vakantie.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik dergelijke dingen niet mee naar mn werk neem, dan word ik de nieuwe Dik Trom
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
je was wel lang onderweg wok![]()
[..]
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteurquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik zo'n lampje heb
en hij is doodquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zou hij het iig niet redden tot het einde van de dag![]()
amandel-speculaas![]()
succesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had een gesprek voor een nieuwe opdracht, nu afwachten
je hebt nog niet genoeg kadootjes gevonden/gekochtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteur
Vanavond eens kijken of ze ook in Beek koopavond hebben
tenminste als JF het daarmee eens is
nee mop, je hebt 3 posts gedaan waarvan de laatste multiquote..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan dit nou weer![]()
ik maak een multiquote en krijg 3 posts ipv van 1
Maastricht is saaiquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
succes![]()
[..]
je hebt nog niet genoeg kadootjes gevonden/gekocht
je hebt hem nou al helemaal opquote:
jaja bis ein und zwanzig uhr, goh nooit duits op school gehad is te merkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens JF niet en die kan het weten, hij is automonteur
Vanavond eens kijken of ze ook in Beek koopavond hebben
tenminste als JF het daarmee eens is
schwanzig?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja bis ein und zwanzig uhr, goh nooit duits op school gehad is te merken
Vraag een samenvatting aan MPG morgenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hem nou al helemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |