ik hou van amandalspeculaasquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat jij zo gezond deed met eten
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquotequote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee mop, je hebt 3 posts gedaan waarvan de laatste multiquote..
je spamt zo hard dat je het zelf nieteens doorhebt...
op 4 minuten 3 posts
[..]
Maastricht is saai
kennelijk niet rond de kerstdagenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat jij zo gezond deed met eten
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok had zoiets: GF MULTI, zeker een grapje, ff aanpassenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquote
dat is hetquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok is ingesteld op jouw gespam
te laat met je editquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je niet veel aan multiquote, of fok had zoiets: GF MULTI, zeker een grapje, ff aanpassen![]()
en die tijden ertussen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het![]()
er is een speciale script die voorkomt dat ik een multiqoute maak van meer dan 2 posts
voor de samenvatting van Marc zekerquote:
GF heeft niets anders te doen dan F5quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en er ging niet lang overheen
Je eigen Easter Egg?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt er dus juist niet bij mij stonden ze alle 4 in 1 schermpje en toen ik op invoeren duwde kreeg ik dus 2x een enkele post en 1 multiquote
de eerste 2 zijn op dezelfde tijd en de laatste is 2 minuten later daarom begrijp ik het ook niet.quote:
Bitte ein Bitt of toch maar een DAS?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's mijn dasmaar bijzaak
ik was te snelquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en er ging niet lang overheen
er is een verschil tussen elke dag een pak amandalspeculaas opvreten of dat een keer per jaar doenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk niet rond de kerstdagen
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jouquote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bitte ein Bitt of toch maar een DAS?
vanavond naar de Mikado?
(als anderen het mogen doen wij het ook... ik ga je niet meer PM'en..)
Oh ja, wij horen elkaar iig nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jou
jah rotte ninja, volgende keer antwoord je al voordat ik iets gezegd hebquote:
er achter zie ik niksquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF heeft niets anders te doen dan F5
(en nicole maar klagen dat ie allen maar voor de pc zit)
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jah rotte ninja, volgende keer antwoord je al voordat ik iets gezegd heb![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF, het ziet er naar uit dat ik voor jou kom te werken in 2010
er wordt hier volgens mij deeltijd WW aangevraagd, dus wedden dat frans in januari maar 3 maanden mag geven?
dus dan is de keuze makkelijk voor me he
quote:Stop uitgifte strooizout na bedreiging (update)
woensdag 23 december 2009, 10:05
De gemeente is gestopt met het uitgeven van gratis zakjes strooizout aan inwoners van Venlo.
Reden is dat medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de uitgifte van het zout zijn bedreigd. Dat laat de gemeente weten op de eigen website.
Mensen kunnen één zak van vijf kilo ophalen, maar vinden dat vaak niet genoeg en uiten hun ontevredenheid tegenover de medewerkers. Volgens een woordvoerder van de gemeente gaat het om meerdere voorvallen. In één geval werden de medewerkers zelfs met een sneeuwschop bedreigd.
De gemeente deelde het strooizout dit jaar voor de derde keer uit, maar voelt zich door de incidenten genoodzaakt om te stoppen met de gratis service.
daarom ook het moet 1x per jaar kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
er is een verschil tussen elke dag een pak amandalspeculaas opvreten of dat een keer per jaar doen
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit wel niet op dezelfde locatie als jou
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, wij horen elkaar iig niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zit ik hier midden in een bedrijfsoverleg van een hatseflatsmagiedaarinbuurmanclub
Té-ring. GF heeft gewoon bijna een heel topic volgeouwehoerd in zijn eentjequote:Op woensdag 23 december 2009 05:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren geprobeerd Goldfinger bij te houden in de KSC?.
[..]
Heeft hij nou al het dagspamrecord in de KSC te pakken?.
Watvoor auto? Ik heb geen stuurverkrachting en mis het ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenGelukkig hoef ik bijna alleen maar over de snelweg dus terug rijden moet ook nog wel lukken. Morgen maar eens langs de garage
"Beter een ster in de voorruit, dan een ster op de Grille" is mijn devies. Maar serieus, is een A'tje zo zwaar danquote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet fijn
En het is een Mercedes A140 dus niet bepaald een lichte auto, als het nou een Fiat Panda was ofzo
Das behoorlijk heftig! Waar in Portugal zit je?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, windkracht 11 met winstoten tot orkaankracht.
Jij denkt écht maar aan één ding hequote:
Gaat niet over jouquote:
ze hadden er zeker een kerstpakket bij verwachtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
wat een mongolen lopen er toch rond op deze wereld, krijg je iets gratis ga je mensen bedreigen omdat het niet voldoende is...
[..]
Nee hoor, ook aan etenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
Jij denkt écht maar aan één ding he....
Voor mijn samenvattingquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de samenvatting van Marc zeker
Niet te geloven, wat een tokkies...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
wat een mongolen lopen er toch rond op deze wereld, krijg je iets gratis ga je mensen bedreigen omdat het niet voldoende is...
[..]
Worstjes zekerquote:
had ik al begrepenquote:
Oh fuck.. roomsaus... APGquote:
dat vond de kleine gisteren ookquote:
wel in 3 topics gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
Té-ring. GF heeft gewoon bijna een heel topic volgeouwehoerd in zijn eentje.
niet alleen etenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck.. roomsaus... APG![]()
die hadden echt lekker eten
quote:
Dat was ZRquote:
zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan dit nou weer![]()
ik maak een multiquote en krijg 3 posts ipv van 1
wokquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
je moet ook geen uurtje er tussenuit gaan![]()
nu weer naar het rekencentrum
volgens mij is ie alle fouten van het afgelopen jaar aan het oplossenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
husbandquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
pff, drukdruk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |