26quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong ben je ook alweer geworden?
En ga je vanavond nog lekker uit eten ofzo?
En wat heb je gekregen?
Dat hebben ze bij mij twee keer gedaan......quote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat laatste had ik dus ook meerdere keren gelezen, dat sommige ziekenhuizen dat liever doen ook, die slang er pas tijdens het ontwaken uit halen. Vandaar dat ik van te voren tot vervelens toe () heb gezeurd en gemiept of dat toch echt vlak er voor mocht. En gelukkig...
kan me voorstellen moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij twee keer gedaan......
Een keer hebben ze me halverwege maar met 5 man vastgehouden en de tweede keer onder verdoving dat deden ze toch maar niet nog een keer zo.....
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretjequote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde het onder halve narcose, maar er was geen bed gereserveerd. Dus het was óf een nieuwe afspraak maken óf met alleen keelverdoving het bewust ondergaan. Daar was ik niet op ingesteld, maar ik ben geen watje dus moest het maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die tweede keer hebben ze zelfs moeten bijspuitenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef heester49 het volgende:
[..]
kan me voorstellen moet er niet aan denken!
Owh beterschap! Voor hem! Jeukt het?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Tot later ik ben even naar de dokter met mininiesje 2 die zit in ene onder de uitslag
En dan subtiel die reclame op foto 2 van "voel je vrij met flexia"quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretje
Kijk hier vond ik het nog leuk
[ afbeelding ]
Hier niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretje
[ afbeelding ]
Hier niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet meerIk was 4 toen ze zo'n ding verkeerd in mijn hand jasten en het overnieuw moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaa, dat zag ik later ook jaquote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan subtiel die reclame op foto 2 van "voel je vrij met flexia"
Auwquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ze zo'n ding verkeerd in mijn hand jasten en het overnieuw moest
bah naalden! zullen we ander onderwerp doen! Kan niet tegen naalden en subtiele omschrijvingen erover!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat zag ik later ook ja![]()
Ik voel die naald gewoon nog als ik die foto zie. Je ziet hem ook zo naar links in die ader lopen. Bwaaaaah! Ik ben echt een superchicken met naalden. En ik hield mijn hand steeds heel stil en die dokter maar zeggen 'je mag hem gewoon bewegen hoor'. Ja doei, dan voelde ik die naald schuiven![]()
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef heester49 het volgende:
[..]
bah naalden! zullen we ander onderwerp doen! Kan niet tegen naalden en subtiele omschrijvingen erover!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?![]()
Heb je dan nooit een blauwe arm bij bloed prikken ook? Dat ziet er bij mij hetzelfde uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
AuwIk vond het er uit halen ook zo pijnlijk!
Dat ze het daarna even dicht drukken
Dagenlang met een blauw/gele hand gelopengelegen
hhmmmmmmklinkt lekker!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:Oke, ander onderwerp
Of zal ik nog even naar bed gaan![]()
![]()
![]()
Ynske, kom d'r maar in!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?![]()
Ik weet niet eigenlijk... heb volgens mij maar 2x hoeven bloed prikken en da's al wat langer geleden, dus dat heb ik gewist uit mijn geheugenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een blauwe arm bij bloed prikken ook? Dat ziet er bij mij hetzelfde uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
picture time
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben een stuk teennagel er incl wortel uitgesnedenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef heester49 het volgende:
[..]
ziet er auw uit, wat is onder het verband aan de hand. In iedergeval beterschap
Hmmm knikt inderdaad auw!!! Beterschap!! ennuh goed onderwerp om van de naalden als onderwerp af te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben een stuk teennagel er incl wortel uitgesneden
ingegroeid
de vorige keer was het best grappig, er stak een stokje met etsvloeistof erop d'r uit, en toen ze het eruit trokken om het verband er omheen te doen, ging het bloeden als een rund, en ze kregen het in eerste instantie niet gestelptquote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef heester49 het volgende:
[..]
Hmmm knikt inderdaad auw!!! Beterschap!! ennuh goed onderwerp om van de naalden als onderwerp af te komen
zal wel de jodium zijn, krijg je er bijna niet af, had ook mijn hele buik roze na keizersnede en het was een JONGETJE hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
Het is wel roze enzo, ontstoken ook? En krijg je daar wat voor?
check, jodiumquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
zal wel de jodium zijn, krijg je er bijna niet af, had ook mijn hele buik roze na keizersnede en het was een JONGETJE haha
Niet bijgelezen, veel plezier zo, twitter zal ik wel vergeten hoor, tis druk hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat blauwe T'tje rechtsboven mijn postst.
Nope net gecheckt hoeveel het was. Komt goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet bijgelezen, veel plezier zo, twitter zal ik wel vergeten hoor, tis druk hier.
Vergeet je mijn bijdrage niet???
Koud zal ie wel zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik herinner me net dat ik een foto heb van mijn kratje brand die koud staat in de achtertuin
[ afbeelding ]
Goed hoor, lekker weekje vrijquote:
Druk!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weekje vrij![]()
Met u ook alles flex?
Ik ook wel, maar stiekem ben ik ook wel weer blij als het achter de rug isquote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Druk!
Ik kijk uit naar de kerstdagen
Bikkelquote:
Wat voor pakje Ing?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bikkel![]()
Alles goed met de afgebroken onderdelen?
Ik baal van m'n pakje
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Oh-oh ik vierde het zaterdag...
Vandaag ben ik echt jarig.
Ik had gisteren online een geurtje voor meneer I. besteld voor kerst en die zou de volgende werkdag geleverd worden (=vandaag), maar er staat nog steeds "zending voorgemeld" bij T&T.quote:
Ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Bikkel![]()
Alles goed met de afgebroken onderdelen?
Ow, da's wel balen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had gisteren online een geurtje voor meneer I. besteld voor kerst en die zou de volgende werkdag geleverd worden (=vandaag), maar er staat nog steeds "zending voorgemeld" bij T&T.
Dus dan zal het morgen wel worden, maar morgenmiddag moet ik naar de kapper en de laatste boodschappen doen.
Zul je zien dat ze dan net komen.
En bij de buren bezorgen is ook wat link ben ik achtergekomen tijden SeSa
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel
De gebroken onderdelen zijn aangeboden voor recycling. In het nieuwe jaar laat ik mijn kies er wel uit wuppen
Jep, dan vanmiddag maar de boodschappen en op hoop van zegen naar de kapper morgenmiddag.quote:
Hangt van de bezorger af. Wij hebben ook een briefje hangen (al jaren) of ze alles bij de buren willen bezorgen en dat doet iedereen braafquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, dan vanmiddag maar de boodschappen en op hoop van zegen naar de kapper morgenmiddag.![]()
Mijn opa en oma wonen hier vlak achter; als ik nou een briefje op de deur zou doen of ze het daar willen bezorgen, zouden ze dat dan doen?
Ik probeer het gewoonquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hangt van de bezorger af. Wij hebben ook een briefje hangen (al jaren) of ze alles bij de buren willen bezorgen en dat doet iedereen braaf
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig, er stond hier net een hele enge kerel door het voorraam te kijken dus ik sta op om naar de voordeur te gaan.
Hij wist dus dat ik onderweg was naar de voordeur, maar belt toch aan.
Was het iemand van de gemeente om te checken of ik niet stiekem een hond had waarvoor geen belasting betaald wordt![]()
Ik: "nee, wel 5 katten"
Hij: oh, dan heb je vast geen hond idd"
Ze hebben weer geld nodig bij de gemeente geloof ik
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef Bamba het volgende:
Zending voorgemeld heeft er bij mij even gestaan. Daarna ging hij snel door naar sortering en distributie. Ik ben ook braaf aan het wachten op m'n pakketje. Kan niet weg, want ik moet er voor tekenen
Gaat redelijk vandaag. Vannochtend met werken ging het echt bijna niet, duizelig ondanks de medicijnen. Misselijk van de medicijnenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Hoest met jou eiks?
Ik las links en rechts eea over schommelende bloedwaarden?
Instellen kost tijd idd...je lichaam kan er aardig door van slag raken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaat redelijk vandaag. Vannochtend met werken ging het echt bijna niet, duizelig ondanks de medicijnen. Misselijk van de medicijnen. Nu even een tijd gelegen en ga nu eten. Zit nu preventief aan de Citrosan, hopelijk helpt dat een beetje
.
Hoe is het met jou nieuwste aanwinsten?
Idd, ik kan 's avonds wel eens janken hoor als ik weer vroeg in bed lig van de beroerdheidquote:Op woensdag 23 december 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Instellen kost tijd idd...je lichaam kan er aardig door van slag raken.
Stomme hormonen![]()
Mijn aanwinsten; gaat heerlijk, zijn 2 schatjes, maar wel 2 sloperds![]()
quote:
Wat heeft ze?quote:
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Niesquote:
Ik geloof dat ik wel eens gehoord heb dat '5e ziekte' een ziekte op zich isquote:
Wat zei je:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Dat aanbellen doen ze idd alsnog om te horen of er een hond aanslaat die misschien onder de bank verstopt zitHier kwamen ze laatst ook aan de deur, checken of ik er niet stiekem twee of meer had, omdat ik belasting voor 1 hond betaal.
Ik dacht dat ze voor de 5e keer ziek wasquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Nies
Da's een bekende kinderziekte neem ik aan?
Nies d'r niesjes zijn jongetjesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze voor de 5e keer ziek was
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Nies
Da's een bekende kinderziekte neem ik aan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Tot later ik ben even naar de dokter met mininiesje 2 die zit in ene onder de uitslag
Water koken, af laten koelen en steeds het oog schoonmaken met een watje.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand tips tegen een traanoog? Loop al de hele ochtend te janken aan één kant
Zoiets dacht ik al jaquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Dat aanbellen doen ze idd alsnog om te horen of er een hond aanslaat die misschien onder de bank verstopt zitHier kwamen ze laatst ook aan de deur, checken of ik er niet stiekem twee of meer had, omdat ik belasting voor 1 hond betaal.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Schumacher terug in de F1
Stiekem is dat gewoon heel erg tof. Een heel Duits team. En Button en Hamilton samen, all Brittish.
Nu nog een Nederlands team
Allebei de Niesjes?quote:
En tot hoever gaat dat? En wat is de eerste, tweede, enz.?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef senesta het volgende:
Hahaha, dat is een "vlekjes ziekte", je hebt ook de zesde ziekte
Och gezellig zo'n vlekjesniesje die zit de hele dag op schoot of op de bank tv te kijken. Het jeukt gelukkig niet zo heeel erg.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nies d'r niesjes zijn jongetjes
Maar ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, de 5e ziekte. Heb het wel eens ergens opgevangen, maar dat bestond vroegah toch helemaal niet?
Ja dat van die uitslag had ik gelezen, maar welke uitslag dan ook heet dus 5e ziekte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4 uur en dan VAAAAAAKAAAAAAAANNNNNSSSSIE!!!!!!!!!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt geen ideequote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En tot hoever gaat dat? En wat is de eerste, tweede, enz.?
Of is dat tegenwoordig gewoon een andere benaming voor rode hond, de bof enzo?
Hier staat het allemaal Greys:quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat van die uitslag had ik gelezen, maar welke uitslag dan ook heet dus 5e ziekte?
Het is idd een soort Rode hond, mazelenachtig iets.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
*klik* Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier staat het allemaal Greys:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vijfde_ziekte
Nee het is wel iets anders dan dat en er is geen 1e en 2e voor zover ik weet, alleen de 5e en 6e ziekte.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |