Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zitquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Wat is een gastroscopie?En ik zou dat soort dingen ook allemaal niet hoeven zien idd
Dan voel je de pijn niet, maar door het kijken er naar voel je het alsnog wel voor je gevoel. Brrrrr.
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Bambabeeb!Vrij FTW!
![]()
We moeten hier dan wel even de werkers er door slepen he?
he lekker op de vroege morgen!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zit
Nee, tis post postquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Zijn het niet grotendeels kerstkaarten oh-oh?
Bweeeh poep.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkendus alles van je slokdarm tot je darmen
Ik las tot je tenenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkendus alles van je slokdarm tot je darmen
Dat moet op de vroege morgen, omdat je dan nog nuchter bentquote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef heester49 het volgende:
[..]
he lekker op de vroege morgen!!
Ohhhh gatverquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zit
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto'squote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, posten!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto's![]()
ja even doorduwen, we zijn d'r bijnaquote:
Vreemd volkje die artsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto's![]()
Het is een hele rare gewaarwording (vaag woordquote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh gatver![]()
Had dit jaar ook een dingetje onder volledige narcose waar zo'n slang in mijn keel bij kwam kijken, maar ik heb ze gesmeekt of ze dat ding er vast uit wilden trekken vlak vóór ik weer wakker werd. Daar was ik het bangst voor, voor die slangEn uiteindelijk heb ik er niets van gemerkt!
Maar de reden waarvoor ze in je maag moesten kijken, alles weer oke?
Feli dan maarquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Oh-oh ik vierde het zaterdag...
Vandaag ben ik echt jarig.
Hoe jong ben je ook alweer geworden?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Van harte gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is een hele rare gewaarwording (vaag woord), want je denkt eerst tien seconden ofzo dat je dood gaat door verstikking en dan merk je dat je toch kunt ademen als er wat in je slokdarm zit. Verder voel je zo'n slang door je lichaam gaan en moet je dus rustig blijven, terwijl je hem er het liefst uit wil trekken met geweld. Het was niet zo mijn ding
![]()
Verder gaat het wel weer....
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
ik wilde het onder halve narcose, maar er was geen bed gereserveerd. Dus het was óf een nieuwe afspraak maken óf met alleen keelverdoving het bewust ondergaan. Daar was ik niet op ingesteld, maar ik ben geen watje dus moest het maarquote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad rottig
een kennis van me had dat ook ooit, onder narcose bezig, en met de slang in je keel
toen werd hij net iets te vroeg wakker, en zat die slang er nog in, en toen raakte hij in paniek en stikte er bijna in
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet op de vroege morgen, omdat je dan nog nuchter bent
Ja nou dat laatste had ik dus ook meerdere keren gelezen, dat sommige ziekenhuizen dat liever doen ook, die slang er pas tijdens het ontwaken uit halen. Vandaar dat ik van te voren tot vervelens toe (quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad rottig
een kennis van me had dat ook ooit, onder narcose bezig, en met de slang in je keel
toen werd hij net iets te vroeg wakker, en zat die slang er nog in, en toen raakte hij in paniek en stikte er bijna in
Linkje????quote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd dan maar!
Ik ga zo trouwens ff douchen en dan naar Grunn. Kijken of ik de trein van 11:47 nog kan halen.
Ik gat wel mijn twitter bijhouden, dus als je nieuwsgierig ben kun je daar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |