Oooooh is het dat, ik dacht aan koeienquote:
Hihihihi, je moet zelf die lepel niet zo vaak in je giechel stoppen Qquote:
Mogguh Senes! Is Hummer weer helemaal bijgetrokken en kan ie een beetje met de kap omgaan?quote:
Auw!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
zoooo, teentje is opengesneden en dichtgetaped![]()
zit nu relaxed op de bank met m'n been omhoog
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die parttimers hier hebben allemaal vrij genomen, hele dagen en halve dagen, zodat ik als enige fulltimer zowel voor kerst als voor oud en nieuw met geen mogelijkheid nog een halve dag kan pikken ergens![]()
Ik neem ben morgen geloof ik ook nog de hele middag alleen![]()
Ik neem wel lekker alle hondjes weer mee denk ik
mwah ging welquote:
Kijken bij operatiesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah ging wel![]()
alleen het moment dat ze je teen volspuiten met verdoving "oh hij heeft een grote teen, daar kan wel wat extra in" voelt het eventjes rottig natuurlijk, maar dat was et
vind het ook altijd geinig om te kijken als ze zitten te snijden, hadden ze de rugleuning nog voor omhoog gezet
Had je niet gewoon per ongeluk een andere smaak?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 in
HALLO VEKESIJUN MEISJEquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi, je moet zelf die lepel niet zo vaak in je giechel stoppen Q
Of idd wat oh-oh zegt, wegens het ontbreken van marsmellows?
[..]
Mogguh Senes! Is Hummer weer helemaal bijgetrokken en kan ie een beetje met de kap omgaan?
[..]
Auw!
[..]
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.
Neem idd maar mooi alle hondjes mee hoorEn veel lekkere dingen
Neuh, afwisselen en zo doen de dames niet aan hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.
Neem idd maar mooi alle hondjes mee hoorEn veel lekkere dingen
Ik zweer het jequote:Op woensdag 23 december 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je niet gewoon per ongeluk een andere smaak?
Staat het wel op de pot dat er marshmellows in zouden moeten zitten?
Huuuuu, hier word ik een beetje naar van.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah ging wel![]()
alleen het moment dat ze je teen volspuiten met verdoving "oh hij heeft een grote teen, daar kan wel wat extra in" voelt het eventjes rottig natuurlijk, maar dat was et
vind het ook altijd geinig om te kijken als ze zitten te snijden, hadden ze de rugleuning nog voor omhoog gezet
Ben jij mee gaan blazen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]Hai beeb!
Wat was het leuk he gisteravond
Ja oko dat!quote:
Ja! Vanavond over doen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]Hai beeb!
Wat was het leuk he gisteravond
Maar die marshmallow swirls, daarmee bedoelen ze dat er draden/slierten in het ijs zitten die smaken naar marshmallow volgens mij hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je
"Baked alaska with marshmallow swirls" en dan op de achterkant dat er 12% in moet zitten
Brrr, beterschap!quote:
Ja die jaquote:
HEUS WEL, GISTEREN ZEI IEMAND VAN WEL, EN DIE HAD OOK GEKLAAGD EN KREEG TEGOEDBONNENquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die marshmallow swirls, daarmee bedoelen ze dat er draden/slierten in het ijs zitten die smaken naar marshmallow volgens mij hoorNiet dat er daadwerkelijk marshmallows in zitten
HIER was het leuk oh-oh. HIER!quote:
Wat is een gastroscopie?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja oko dat!
Maar het is gwoon niet mijn hobby, laatst nog bij een gastroscopie twee monitoren voor m'n snuit, zodat ik alles goed kon volgen"kunnen ze ook uit, vroeg ik de asisistente"?
En hij heeft nog geen hoofdpijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Vanavond over doen?
Trouwens, vet schattig. Baloe komt al 3 dagen achtereen ons/mij wakker maken. Dan ramt ie zn kop tegen de deur waardoor die open gaat, en dan komt hij aandacht vragen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuu, hier word ik een beetje naar van.
Ik zou zeggen kusje er op, maar ik gruwel van tenen.
Dus beterschap dr mee
meh, ben d'r zelf vrij onverschillig in maar kan me voorstellen dat je er liever niet naar kijktquote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja oko dat!
Maar het is gwoon niet mijn hobby, laatst nog bij een gastroscopie twee monitoren voor m'n snuit, zodat ik alles goed kon volgen"kunnen ze ook uit, vroeg ik de asisistente"?
Oooooh hier , ja hier was het leukquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
HIER was het leuk oh-oh. HIER!
Niet in het bed van MM en Q. Tenminste, zo te horen wel, maar daar was ik niet bij![]()
Ik was met Ll bij die boom. Rechts. Enzo![]()
[..]
OHHHHHHH!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HEUS WEL, GISTEREN ZEI IEMAND VAN WEL, EN DIE HAD OOK GEKLAAGD EN KREEG TEGOEDBONNEN
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHH!
Nee Q moet het vooral doen hoor, tegoedbonnen FTW!
Maar ik denk dat ze met 'swirls' iets anders bedoelenMoeten ze die tekst op die pot maar veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |