1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik ben al laaaaaaaang op kantoorquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al laaaaaaaang op kantoor![]()
En morgen weer
Pfffttt.... somsquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Die vervangende HA van mij faalt ook wel. Ik kon tussen 8 en 10 bellen om 8uur gebeld de fax tot 8:30 en daarna de hele tijd toet toet toet dan maar niet naar de HA.
Rossi kwam net van de kattenbak en ik dacht wat stinkt het toch zit hij hekemaal onder dus maar even gewassen. Ik weet het echt niet meer hoor.
nog een keer gebeld vandaag red ik niet meer moet zo weg en 's middags zijn ze dicht. morgen om 08:10 dag uitslapen maar goed hopelijk kan ik dan klacht vrij de kerst in.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt.... soms
Bel over een minuut of 15 gewoon nog een keer. Grote kans dat ie op tuut tuut tuut gaat als er teveel mensen in de wacht staan
Kuurtje Amoxi vragen door de telefoonquote:Op woensdag 23 december 2009 08:54 schreef ferrari_rood het volgende:
nog een keer gebeld vandaag red ik niet meer moet zo weg en 's middags zijn ze dicht. morgen om 08:10 dag uitslapen maar goed hopelijk kan ik dan klacht vrij de kerst in.
Nee ik doe daar elk jaar mn kerstkaarten, zelf ontwerpen, en dan heb ik dr 100 voor een euro of 20.quote:
Dat lijkt me een strak plan dan......quote:Op woensdag 23 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht shit ik heb ineens onwijs buikpijn.
Maar nee, tis honger, mss moet ik es ontbijten![]()
Knäckebrod is gesmeerd, als die telefoon nou es ff niet gaat kan ik t mss ook nog opetenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat lijkt me een strak plan dan......![]()
HAAAAAAAALLOOOOOOOOWquote:
Ik had een witte voorkerst hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HAAAAAAAALLOOOOOOOOW![]()
Goed geblazen en geneuried gisteren?
quote:
Wat liefquote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wens iedereen in FF een vrolijk kerstfeest.![]()
OMGquote:
Ben je jarig?quote:
Dat zullen de afspraken zelf ook niet echt tof vinden denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
DML, gefeliciteerd nog, jij was toch zaterdag jarig of niet???
Damn, dat mn baas nog afspraken zit in te plannen voor morgen 17.00 belooft niet veel goeds voor het "mss vroeger naar huis op met kerstavond' vooruitzicht geloof ik
De avondploeg jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Oh en nachtploeg... face it... de dagploeg was gewoon leuker deze keer![]()
()
Die willen zelf persé komenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen de afspraken zelf ook niet echt tof vinden denk ik![]()
quote:
Oh dat was vandaag?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
zoooo, teentje is opengesneden en dichtgetaped![]()
zit nu relaxed op de bank met m'n been omhoog
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 inquote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan marshmellows???
En dat voor dat geld!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 in
Oooooh is het dat, ik dacht aan koeienquote:
Hihihihi, je moet zelf die lepel niet zo vaak in je giechel stoppen Qquote:
Mogguh Senes! Is Hummer weer helemaal bijgetrokken en kan ie een beetje met de kap omgaan?quote:
Auw!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
zoooo, teentje is opengesneden en dichtgetaped![]()
zit nu relaxed op de bank met m'n been omhoog
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die parttimers hier hebben allemaal vrij genomen, hele dagen en halve dagen, zodat ik als enige fulltimer zowel voor kerst als voor oud en nieuw met geen mogelijkheid nog een halve dag kan pikken ergens![]()
Ik neem ben morgen geloof ik ook nog de hele middag alleen![]()
Ik neem wel lekker alle hondjes weer mee denk ik
mwah ging welquote:
Kijken bij operatiesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah ging wel![]()
alleen het moment dat ze je teen volspuiten met verdoving "oh hij heeft een grote teen, daar kan wel wat extra in" voelt het eventjes rottig natuurlijk, maar dat was et
vind het ook altijd geinig om te kijken als ze zitten te snijden, hadden ze de rugleuning nog voor omhoog gezet
Had je niet gewoon per ongeluk een andere smaak?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 in
HALLO VEKESIJUN MEISJEquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi, je moet zelf die lepel niet zo vaak in je giechel stoppen Q
Of idd wat oh-oh zegt, wegens het ontbreken van marsmellows?
[..]
Mogguh Senes! Is Hummer weer helemaal bijgetrokken en kan ie een beetje met de kap omgaan?
[..]
Auw!
[..]
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.
Neem idd maar mooi alle hondjes mee hoorEn veel lekkere dingen
Neuh, afwisselen en zo doen de dames niet aan hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat bij jullie, wisselen jullie dat niet een beetje af? Vorig jaar heb ik bv tussen Kerst en O&N gewerkt en waren mijn collega's vrij en dit jaar is het dus een ander die dan werkt.
Neem idd maar mooi alle hondjes mee hoorEn veel lekkere dingen
Ik zweer het jequote:Op woensdag 23 december 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je niet gewoon per ongeluk een andere smaak?
Staat het wel op de pot dat er marshmellows in zouden moeten zitten?
Huuuuu, hier word ik een beetje naar van.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah ging wel![]()
alleen het moment dat ze je teen volspuiten met verdoving "oh hij heeft een grote teen, daar kan wel wat extra in" voelt het eventjes rottig natuurlijk, maar dat was et
vind het ook altijd geinig om te kijken als ze zitten te snijden, hadden ze de rugleuning nog voor omhoog gezet
Ben jij mee gaan blazen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]Hai beeb!
Wat was het leuk he gisteravond
Ja oko dat!quote:
Ja! Vanavond over doen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]Hai beeb!
Wat was het leuk he gisteravond
Maar die marshmallow swirls, daarmee bedoelen ze dat er draden/slierten in het ijs zitten die smaken naar marshmallow volgens mij hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je
"Baked alaska with marshmallow swirls" en dan op de achterkant dat er 12% in moet zitten
Brrr, beterschap!quote:
Ja die jaquote:
HEUS WEL, GISTEREN ZEI IEMAND VAN WEL, EN DIE HAD OOK GEKLAAGD EN KREEG TEGOEDBONNENquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die marshmallow swirls, daarmee bedoelen ze dat er draden/slierten in het ijs zitten die smaken naar marshmallow volgens mij hoorNiet dat er daadwerkelijk marshmallows in zitten
HIER was het leuk oh-oh. HIER!quote:
Wat is een gastroscopie?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja oko dat!
Maar het is gwoon niet mijn hobby, laatst nog bij een gastroscopie twee monitoren voor m'n snuit, zodat ik alles goed kon volgen"kunnen ze ook uit, vroeg ik de asisistente"?
En hij heeft nog geen hoofdpijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Vanavond over doen?
Trouwens, vet schattig. Baloe komt al 3 dagen achtereen ons/mij wakker maken. Dan ramt ie zn kop tegen de deur waardoor die open gaat, en dan komt hij aandacht vragen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuu, hier word ik een beetje naar van.
Ik zou zeggen kusje er op, maar ik gruwel van tenen.
Dus beterschap dr mee
meh, ben d'r zelf vrij onverschillig in maar kan me voorstellen dat je er liever niet naar kijktquote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja oko dat!
Maar het is gwoon niet mijn hobby, laatst nog bij een gastroscopie twee monitoren voor m'n snuit, zodat ik alles goed kon volgen"kunnen ze ook uit, vroeg ik de asisistente"?
Oooooh hier , ja hier was het leukquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
HIER was het leuk oh-oh. HIER!
Niet in het bed van MM en Q. Tenminste, zo te horen wel, maar daar was ik niet bij![]()
Ik was met Ll bij die boom. Rechts. Enzo![]()
[..]
OHHHHHHH!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HEUS WEL, GISTEREN ZEI IEMAND VAN WEL, EN DIE HAD OOK GEKLAAGD EN KREEG TEGOEDBONNEN
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHH!
Nee Q moet het vooral doen hoor, tegoedbonnen FTW!
Maar ik denk dat ze met 'swirls' iets anders bedoelenMoeten ze die tekst op die pot maar veranderen.
Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zitquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Wat is een gastroscopie?En ik zou dat soort dingen ook allemaal niet hoeven zien idd
Dan voel je de pijn niet, maar door het kijken er naar voel je het alsnog wel voor je gevoel. Brrrrr.
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Bambabeeb!Vrij FTW!
![]()
We moeten hier dan wel even de werkers er door slepen he?
he lekker op de vroege morgen!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zit
Nee, tis post postquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
Zijn het niet grotendeels kerstkaarten oh-oh?
Bweeeh poep.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkendus alles van je slokdarm tot je darmen
Ik las tot je tenenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een endoscoop je spijsvertering van binnen bekijkendus alles van je slokdarm tot je darmen
Dat moet op de vroege morgen, omdat je dan nog nuchter bentquote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef heester49 het volgende:
[..]
he lekker op de vroege morgen!!
Ohhhh gatverquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ze via je strot in je maag gaan kijken en je continu moet kokhalzen omdat er dus een slang zit
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto'squote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, posten!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto's![]()
ja even doorduwen, we zijn d'r bijnaquote:
Vreemd volkje die artsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kreeg wel een kaartje mee met de foto's![]()
Het is een hele rare gewaarwording (vaag woordquote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh gatver![]()
Had dit jaar ook een dingetje onder volledige narcose waar zo'n slang in mijn keel bij kwam kijken, maar ik heb ze gesmeekt of ze dat ding er vast uit wilden trekken vlak vóór ik weer wakker werd. Daar was ik het bangst voor, voor die slangEn uiteindelijk heb ik er niets van gemerkt!
Maar de reden waarvoor ze in je maag moesten kijken, alles weer oke?
Feli dan maarquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Oh-oh ik vierde het zaterdag...
Vandaag ben ik echt jarig.
Hoe jong ben je ook alweer geworden?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Van harte gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is een hele rare gewaarwording (vaag woord), want je denkt eerst tien seconden ofzo dat je dood gaat door verstikking en dan merk je dat je toch kunt ademen als er wat in je slokdarm zit. Verder voel je zo'n slang door je lichaam gaan en moet je dus rustig blijven, terwijl je hem er het liefst uit wil trekken met geweld. Het was niet zo mijn ding
![]()
Verder gaat het wel weer....
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
ik wilde het onder halve narcose, maar er was geen bed gereserveerd. Dus het was óf een nieuwe afspraak maken óf met alleen keelverdoving het bewust ondergaan. Daar was ik niet op ingesteld, maar ik ben geen watje dus moest het maarquote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad rottig
een kennis van me had dat ook ooit, onder narcose bezig, en met de slang in je keel
toen werd hij net iets te vroeg wakker, en zat die slang er nog in, en toen raakte hij in paniek en stikte er bijna in
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet op de vroege morgen, omdat je dan nog nuchter bent
Ja nou dat laatste had ik dus ook meerdere keren gelezen, dat sommige ziekenhuizen dat liever doen ook, die slang er pas tijdens het ontwaken uit halen. Vandaar dat ik van te voren tot vervelens toe (quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad rottig
een kennis van me had dat ook ooit, onder narcose bezig, en met de slang in je keel
toen werd hij net iets te vroeg wakker, en zat die slang er nog in, en toen raakte hij in paniek en stikte er bijna in
Linkje????quote:Op woensdag 23 december 2009 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd dan maar!
Ik ga zo trouwens ff douchen en dan naar Grunn. Kijken of ik de trein van 11:47 nog kan halen.
Ik gat wel mijn twitter bijhouden, dus als je nieuwsgierig ben kun je daar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |