Knäckebrod is gesmeerd, als die telefoon nou es ff niet gaat kan ik t mss ook nog opetenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat lijkt me een strak plan dan......![]()
HAAAAAAAALLOOOOOOOOWquote:
Ik had een witte voorkerst hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HAAAAAAAALLOOOOOOOOW![]()
Goed geblazen en geneuried gisteren?
quote:
Wat liefquote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wens iedereen in FF een vrolijk kerstfeest.![]()
OMGquote:
Ben je jarig?quote:
Dat zullen de afspraken zelf ook niet echt tof vinden denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
DML, gefeliciteerd nog, jij was toch zaterdag jarig of niet???
Damn, dat mn baas nog afspraken zit in te plannen voor morgen 17.00 belooft niet veel goeds voor het "mss vroeger naar huis op met kerstavond' vooruitzicht geloof ik
De avondploeg jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Oh en nachtploeg... face it... de dagploeg was gewoon leuker deze keer![]()
()
Die willen zelf persé komenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen de afspraken zelf ook niet echt tof vinden denk ik![]()
quote:
Oh dat was vandaag?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
zoooo, teentje is opengesneden en dichtgetaped![]()
zit nu relaxed op de bank met m'n been omhoog
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 inquote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan marshmellows???
En dat voor dat geld!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. De pot is op, en er zat geen 1 in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |