26quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong ben je ook alweer geworden?
En ga je vanavond nog lekker uit eten ofzo?
En wat heb je gekregen?
Dat hebben ze bij mij twee keer gedaan......quote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat laatste had ik dus ook meerdere keren gelezen, dat sommige ziekenhuizen dat liever doen ook, die slang er pas tijdens het ontwaken uit halen. Vandaar dat ik van te voren tot vervelens toe () heb gezeurd en gemiept of dat toch echt vlak er voor mocht. En gelukkig...
kan me voorstellen moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij twee keer gedaan......
Een keer hebben ze me halverwege maar met 5 man vastgehouden en de tweede keer onder verdoving dat deden ze toch maar niet nog een keer zo.....
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretjequote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde het onder halve narcose, maar er was geen bed gereserveerd. Dus het was óf een nieuwe afspraak maken óf met alleen keelverdoving het bewust ondergaan. Daar was ik niet op ingesteld, maar ik ben geen watje dus moest het maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die tweede keer hebben ze zelfs moeten bijspuitenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef heester49 het volgende:
[..]
kan me voorstellen moet er niet aan denken!
Owh beterschap! Voor hem! Jeukt het?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Tot later ik ben even naar de dokter met mininiesje 2 die zit in ene onder de uitslag
En dan subtiel die reclame op foto 2 van "voel je vrij met flexia"quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretje
Kijk hier vond ik het nog leuk
[ afbeelding ]
Hier niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die prik bovenin je hand voor de narcose is je dan bespaard gebleven, want dat was ook geen pretje
[ afbeelding ]
Hier niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet meerIk was 4 toen ze zo'n ding verkeerd in mijn hand jasten en het overnieuw moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaa, dat zag ik later ook jaquote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan subtiel die reclame op foto 2 van "voel je vrij met flexia"
Auwquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ze zo'n ding verkeerd in mijn hand jasten en het overnieuw moest
bah naalden! zullen we ander onderwerp doen! Kan niet tegen naalden en subtiele omschrijvingen erover!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat zag ik later ook ja![]()
Ik voel die naald gewoon nog als ik die foto zie. Je ziet hem ook zo naar links in die ader lopen. Bwaaaaah! Ik ben echt een superchicken met naalden. En ik hield mijn hand steeds heel stil en die dokter maar zeggen 'je mag hem gewoon bewegen hoor'. Ja doei, dan voelde ik die naald schuiven![]()
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef heester49 het volgende:
[..]
bah naalden! zullen we ander onderwerp doen! Kan niet tegen naalden en subtiele omschrijvingen erover!
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?![]()
Heb je dan nooit een blauwe arm bij bloed prikken ook? Dat ziet er bij mij hetzelfde uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
AuwIk vond het er uit halen ook zo pijnlijk!
Dat ze het daarna even dicht drukken
Dagenlang met een blauw/gele hand gelopengelegen
hhmmmmmmklinkt lekker!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:Oke, ander onderwerp
Of zal ik nog even naar bed gaan![]()
![]()
![]()
Ynske, kom d'r maar in!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand nog gehaakt of gepunnikt de laatste tijd?![]()
Ik weet niet eigenlijk... heb volgens mij maar 2x hoeven bloed prikken en da's al wat langer geleden, dus dat heb ik gewist uit mijn geheugenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een blauwe arm bij bloed prikken ook? Dat ziet er bij mij hetzelfde uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |