quote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
picture time
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben een stuk teennagel er incl wortel uitgesnedenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef heester49 het volgende:
[..]
ziet er auw uit, wat is onder het verband aan de hand. In iedergeval beterschap
Hmmm knikt inderdaad auw!!! Beterschap!! ennuh goed onderwerp om van de naalden als onderwerp af te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben een stuk teennagel er incl wortel uitgesneden
ingegroeid
de vorige keer was het best grappig, er stak een stokje met etsvloeistof erop d'r uit, en toen ze het eruit trokken om het verband er omheen te doen, ging het bloeden als een rund, en ze kregen het in eerste instantie niet gestelptquote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef heester49 het volgende:
[..]
Hmmm knikt inderdaad auw!!! Beterschap!! ennuh goed onderwerp om van de naalden als onderwerp af te komen
zal wel de jodium zijn, krijg je er bijna niet af, had ook mijn hele buik roze na keizersnede en het was een JONGETJE hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
Het is wel roze enzo, ontstoken ook? En krijg je daar wat voor?
check, jodiumquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
zal wel de jodium zijn, krijg je er bijna niet af, had ook mijn hele buik roze na keizersnede en het was een JONGETJE haha
Niet bijgelezen, veel plezier zo, twitter zal ik wel vergeten hoor, tis druk hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat blauwe T'tje rechtsboven mijn postst.
Nope net gecheckt hoeveel het was. Komt goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet bijgelezen, veel plezier zo, twitter zal ik wel vergeten hoor, tis druk hier.
Vergeet je mijn bijdrage niet???
Koud zal ie wel zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik herinner me net dat ik een foto heb van mijn kratje brand die koud staat in de achtertuin
[ afbeelding ]
Goed hoor, lekker weekje vrijquote:
Druk!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weekje vrij![]()
Met u ook alles flex?
Ik ook wel, maar stiekem ben ik ook wel weer blij als het achter de rug isquote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Druk!
Ik kijk uit naar de kerstdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |