quote:
Wat heeft ze?quote:
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Niesquote:
Ik geloof dat ik wel eens gehoord heb dat '5e ziekte' een ziekte op zich isquote:
Wat zei je:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Dat aanbellen doen ze idd alsnog om te horen of er een hond aanslaat die misschien onder de bank verstopt zitHier kwamen ze laatst ook aan de deur, checken of ik er niet stiekem twee of meer had, omdat ik belasting voor 1 hond betaal.
Ik dacht dat ze voor de 5e keer ziek wasquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Nies
Da's een bekende kinderziekte neem ik aan?
Nies d'r niesjes zijn jongetjesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze voor de 5e keer ziek was
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit moet je even uitleggen voor de niet-ouders onder ons hoor Nies
Da's een bekende kinderziekte neem ik aan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Tot later ik ben even naar de dokter met mininiesje 2 die zit in ene onder de uitslag
Water koken, af laten koelen en steeds het oog schoonmaken met een watje.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand tips tegen een traanoog? Loop al de hele ochtend te janken aan één kant
Zoiets dacht ik al jaquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Dat aanbellen doen ze idd alsnog om te horen of er een hond aanslaat die misschien onder de bank verstopt zitHier kwamen ze laatst ook aan de deur, checken of ik er niet stiekem twee of meer had, omdat ik belasting voor 1 hond betaal.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Schumacher terug in de F1
Stiekem is dat gewoon heel erg tof. Een heel Duits team. En Button en Hamilton samen, all Brittish.
Nu nog een Nederlands team
Allebei de Niesjes?quote:
En tot hoever gaat dat? En wat is de eerste, tweede, enz.?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef senesta het volgende:
Hahaha, dat is een "vlekjes ziekte", je hebt ook de zesde ziekte
Och gezellig zo'n vlekjesniesje die zit de hele dag op schoot of op de bank tv te kijken. Het jeukt gelukkig niet zo heeel erg.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nies d'r niesjes zijn jongetjes
Maar ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, de 5e ziekte. Heb het wel eens ergens opgevangen, maar dat bestond vroegah toch helemaal niet?
Ja dat van die uitslag had ik gelezen, maar welke uitslag dan ook heet dus 5e ziekte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4 uur en dan VAAAAAAKAAAAAAAANNNNNSSSSIE!!!!!!!!!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt geen ideequote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En tot hoever gaat dat? En wat is de eerste, tweede, enz.?
Of is dat tegenwoordig gewoon een andere benaming voor rode hond, de bof enzo?
Hier staat het allemaal Greys:quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat van die uitslag had ik gelezen, maar welke uitslag dan ook heet dus 5e ziekte?
Het is idd een soort Rode hond, mazelenachtig iets.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
*klik* Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier staat het allemaal Greys:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vijfde_ziekte
Nee het is wel iets anders dan dat en er is geen 1e en 2e voor zover ik weet, alleen de 5e en 6e ziekte.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |