Bikkelquote:
Wat voor pakje Ing?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bikkel![]()
Alles goed met de afgebroken onderdelen?
Ik baal van m'n pakje
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel![]()
Oh-oh ik vierde het zaterdag...
Vandaag ben ik echt jarig.
Ik had gisteren online een geurtje voor meneer I. besteld voor kerst en die zou de volgende werkdag geleverd worden (=vandaag), maar er staat nog steeds "zending voorgemeld" bij T&T.quote:
Ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Bikkel![]()
Alles goed met de afgebroken onderdelen?
Ow, da's wel balen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had gisteren online een geurtje voor meneer I. besteld voor kerst en die zou de volgende werkdag geleverd worden (=vandaag), maar er staat nog steeds "zending voorgemeld" bij T&T.
Dus dan zal het morgen wel worden, maar morgenmiddag moet ik naar de kapper en de laatste boodschappen doen.
Zul je zien dat ze dan net komen.
En bij de buren bezorgen is ook wat link ben ik achtergekomen tijden SeSa
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel
De gebroken onderdelen zijn aangeboden voor recycling. In het nieuwe jaar laat ik mijn kies er wel uit wuppen
Jep, dan vanmiddag maar de boodschappen en op hoop van zegen naar de kapper morgenmiddag.quote:
Hangt van de bezorger af. Wij hebben ook een briefje hangen (al jaren) of ze alles bij de buren willen bezorgen en dat doet iedereen braafquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, dan vanmiddag maar de boodschappen en op hoop van zegen naar de kapper morgenmiddag.![]()
Mijn opa en oma wonen hier vlak achter; als ik nou een briefje op de deur zou doen of ze het daar willen bezorgen, zouden ze dat dan doen?
Ik probeer het gewoonquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hangt van de bezorger af. Wij hebben ook een briefje hangen (al jaren) of ze alles bij de buren willen bezorgen en dat doet iedereen braaf
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig, er stond hier net een hele enge kerel door het voorraam te kijken dus ik sta op om naar de voordeur te gaan.
Hij wist dus dat ik onderweg was naar de voordeur, maar belt toch aan.
Was het iemand van de gemeente om te checken of ik niet stiekem een hond had waarvoor geen belasting betaald wordt![]()
Ik: "nee, wel 5 katten"
Hij: oh, dan heb je vast geen hond idd"
Ze hebben weer geld nodig bij de gemeente geloof ik
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef Bamba het volgende:
Zending voorgemeld heeft er bij mij even gestaan. Daarna ging hij snel door naar sortering en distributie. Ik ben ook braaf aan het wachten op m'n pakketje. Kan niet weg, want ik moet er voor tekenen
Gaat redelijk vandaag. Vannochtend met werken ging het echt bijna niet, duizelig ondanks de medicijnen. Misselijk van de medicijnenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Hoest met jou eiks?
Ik las links en rechts eea over schommelende bloedwaarden?
Instellen kost tijd idd...je lichaam kan er aardig door van slag raken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaat redelijk vandaag. Vannochtend met werken ging het echt bijna niet, duizelig ondanks de medicijnen. Misselijk van de medicijnen. Nu even een tijd gelegen en ga nu eten. Zit nu preventief aan de Citrosan, hopelijk helpt dat een beetje
.
Hoe is het met jou nieuwste aanwinsten?
Idd, ik kan 's avonds wel eens janken hoor als ik weer vroeg in bed lig van de beroerdheidquote:Op woensdag 23 december 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Instellen kost tijd idd...je lichaam kan er aardig door van slag raken.
Stomme hormonen![]()
Mijn aanwinsten; gaat heerlijk, zijn 2 schatjes, maar wel 2 sloperds![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |