Hij woont in achterstandsbuurt van Nieuwegein, kortom eerst verhuizen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon naar de TU/e gaan, dan zit je goed.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde op StuBru gisteren een of andere meid die met een paar anderen duizend pannenkoeken hadden gebakken. Hadden ze 144 euro mee opgehaald.
Nou, dan doe je toch ergens iets niet goed.
Doe mij maar bruine suikerquote:
Zal vast goed verkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef StephanL het volgende:
Hmm wel een idee voor volgend jaar, pannenkoeken maken en dan verkopen ter plekke
Dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij woont in achterstandsbuurt van Nieuwegein, kortom eerst verhuizen.
Maar wel echte opleidingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die heeft geen Human Technology
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie het topic wel verschijnen
Gordon en kleuters: Ga maar ergens anders spelen, op de A4 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
De melk kost niks tegenwoordig toch
Als je ziet wat die boeren er mee ophalen zal het niet zo duur zijn neequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
De melk kost niks tegenwoordig toch
Ook mijn eerste gedachte. Of dat schip bij de Euroborg. Of die piraten woonbootquote:
Het is een lastige business. niet echt slimme studenten dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. "Hier pannenkoeken. 10 cent!" Tsja, dat schiet niet op hè...
.
Die foto dat er 20 trekkers naast elkaar rijden en het melk verspreiden over het landschap als protestquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je ziet wat die boeren er mee ophalen zal het niet zo duur zijn nee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
RT @IlseDeLange: Op weg naar het glazen huis!!! #sr09
Thanks. Leuk !quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
De vogel is gevlogen! Ik herhaal: de vogel is gevlogen!
Kut, ik wilde net gaan, dan maar even wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt eraan, maar 10 minuten lopen? 't is echt super dichtbijquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoever is oosterpoort van GM
Oosterpoort.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kut, ik wilde net gaan, dan maar even wachten. Waar moest ze optreden?
Hier zo ook baby voeding geven , hopelijk wil hij snel maffen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hee wat gaan jullie snel. Moest even een baby troosten... en alweer een heel topic vol.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind ik die actie dat ze er chocomel van maken en dat verkopen voor SR toch iets leuker stiekemquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die foto dat er 20 trekkers naast elkaar rijden en het melk verspreiden over het landschap als protest
Misschien een idee voor een eventueel volgend deelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef evert het volgende:
kan de topic titel veranderd worden in: waarin Roel_Jewel een date met miss montreal krijgt...
er staat 150 euro nu geboden, wie doneert ook?
Niet zo heel verquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lopend, kwartiertje. Half uurtje met deze baggersneeuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
2 Kmquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Truequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik die actie dat ze er chocomel van maken en dat verkopen voor SR toch iets leuker stiekem
Ja, haar vlecht uitgedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef evert het volgende:
heb het ff gemist... moest feyenoord zien winnen.... heeft die dennis nog iets gedaan?
Ik vermoed dat ik ilse helaas niet meer mee ga makenquote:
oeh we hebben een fok actiequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef evert het volgende:
kan de topic titel veranderd worden in: waarin Roel_Jewel een date met miss montreal krijgt...
er staat 150 euro nu geboden, wie doneert ook?
Zou leuk zijn, maar Little Lion Man draaien ze al amper... Kevin als je meeleest kan je daar iets aan doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Felagund het volgende:
Dustbowl Dance van Mumford and Sons aangevraagd. Nu maar hopen dat ze hem willen draaien.
\quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
Rendieren zijn geschoten, ik herhaal rendieren zijn geschoten
![]()
Oosterpoort.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kut, ik wilde net gaan, dan maar even wachten. Waar moest ze optreden?
Ja, wereldplaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Qunix het volgende:
Ze moeten meer parrty muziek draaien zoals Kernkraft 400 - Zombie Nation
Ja, mij aan het denken gezet over het hoe, wat en vooral WAAROM van haar kapsel..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef evert het volgende:
heb het ff gemist... moest feyenoord zien winnen.... heeft die dennis nog iets gedaan?
Vandaag al wel de ongecensureerde versie trouwens!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar Little Lion Man draaien ze al amper... Kevin als je meeleest kan je daar iets aan doen?
Alsof die niet genoeg geld heeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/sport/2150005/schumacher-terug-in-formule-1.html
Was al een publiekelijk geheimquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Snap 't ook niet helemaal. Rijdt ie zich dadelijk dood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Alsof die niet genoeg geld heeft
Gaat het goed met de baby? Nog van harte gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier zo ook baby voeding geven , hopelijk wil hij snel maffen.
Klopt! die draaien ze tegenwoordig. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaag al wel de ongecensureerde versie trouwens!
Levens verzekering Fraudequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Snap 't ook niet helemaal. Rijdt ie zich dadelijk dood.
The Horrorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Grunn is niet zo grootquote:
Ik hang er dus tussenin met mijn 27quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Leuk dat leeftijds verschil hier
De jongste zal rond de 16/17 zijn? de oudste makkelijk tegen de 40?
Er stond dat ze de platen altijd draaien, zo niet na serious request nog. Dan draaien ze een keer iets anders dan de gecensureerde versie van Little Lion Man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar Little Lion Man draaien ze al amper... Kevin als je meeleest kan je daar iets aan doen?
Snap ook niet dat die er nog zit.. Ilse moet blijven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef signom het volgende:
Ilse heeft nu al meer gepraat dan Angela lol
De weg? Zooooo simpel: naar het station, museumbrug over, rechtdoorrechtdoorrechtdoor, vismarkt, oversteken, waagplein, grote marktquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel als je de weg niet weet![]()
In de oesterpoort.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Maar Giel en Gerard slapen nu? Zullen ze jammer vinden...
Ze was ernstig saai en er kwam 0,0 energie van af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat Do best wel leuk was.... ik heb niet kunnen kijken toen.
Klopt, als er voldoende voor is gegeven inderdaad wel. Dus wie weet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er stond dat ze de platen altijd draaien, zo niet na serious request nog. Dan draaien ze een keer iets anders dan de gecensureerde versie van Little Lion Man.
http://members.home.nl/hole88/sr09/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
Kan je het eigenlijk ook terugkijken of alleen -luisteren?
NOORTJEquote:
Gerard komt er net aan...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Daar was Giel wel aan toe. Die was erg toe aan zijn slaap.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De weg? Zooooo simpel: naar het station, museumbrug over, rechtdoorrechtdoorrechtdoor, vismarkt, oversteken, waagplein, grote markt
Okay....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze was ernstig saai en er kwam 0,0 energie van af.
Sorry had geen zin om terug te lezen want moet slapen. Dankjewel en geniet van Ilse.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
http://members.home.nl/hole88/sr09/
Net gepost hier
Gewoon een camera op haar, die haar constant volgtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef pronkjewail het volgende:
Volgend jaar moeten ze Ilse er in zetten als DJ!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Derek010 het volgende:
De mug heeft gezoemd ik herhaal de mug heeft gezoemd![]()
De geit rookt uit het hok, ik herhaal het hok staat in brand![]()
Maar die wordt ook enorm chagrijnig als hij moe is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Daar was Giel wel aan toe. Die was erg toe aan zijn slaap.
JA HALLO , wie wil ilse nou niet zoenenquote:
Niet alleen in het huis hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Idd, 't spoot gewoon los direct.
De mug is uit de klamboe, ik herh......quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
stel idioten..
De kip heeft een ei gelegd. Ik herhaal: de kip heeft een ei gelegd!!
Truequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
JA HALLO , wie wil ilse nou niet zoenen![]()
.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
NOORTJE![]()
.
En ILSEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest al 2 uur geleden slapen.
niet ilse, de platenmaatschappij gooit er 2.2 k boven op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ilse doet er zelf nog even 2.2K bij.
Die doet graveyard toch?quote:
Afdeling Parijs en Lyon staan ook gereed dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Derek010 het volgende:
De mug heeft gezoemd ik herhaal de mug heeft gezoemd![]()
De geit rookt uit het hok, ik herhaal het hok staat in brand![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
Het kuiken valt uit het nest. Ik herhaal: het kuiken valt uit het NEST
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef Derek010 het volgende:
Respect voor die fotograaf, die is er ook bijna de hele tijd
yep, maar was vandaag hele dag ook wakker volgens mij. Heeft dus niet echt veel slaap gepakt.quote:
De smsjesquote:
Zeker, ik hoop voor hem dat Angela nog wat gaat doen, anders wordt het heel zwaarquote:
Ilse zorgt dat je geen slaap nodig bent denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, maar was vandaag hele dag ook wakker volgens mij. Heeft dus niet echt veel slaap gepakt.
Protection?? From what?? Ze Germanzz??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afdeling Parijs en Lyon staan ook gereed dus![]()
Die Fransen weten niet wat ze overkomen vannacht
Afgelopen nacht wel meer dan 8 uur slaap volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, maar was vandaag hele dag ook wakker volgens mij. Heeft dus niet echt veel slaap gepakt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
epic fail. Doet me denken aan deze:
Het overlapt elkaar nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Damn nu ga ik mijn bier limiet van 4 flesjes en mijn slaap tijd van 22u echt verbreken. 1 bier en 1 uur erbij
. En om 5 uur gaat de wekker alweer
.
Het is iig consequent fout.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
"Daar houdt ik je aan, herhaal daar houdt ik je aan"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afgelopen nacht wel meer dan 8 uur slaap volgens mij.
Dat wordt een katerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Damn nu ga ik mijn bier limiet van 4 flesjes en mijn slaap tijd van 22u echt verbreken. 1 bier en 1 uur erbij
. En om 5 uur gaat de wekker alweer
.
Ik ken de jongen die vorig jaar de foto's nam. Die had een superbaantjequote:
Operatie Omelette du Fromage , verder kan ik nog niets loslatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Protection?? From what?? Ze Germanzz??![]()
Toch fijn dat ze ons ff op de hoogte houden via de sms
Ik zou d'r zelfs in mijn boxershort komen begroetenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Ilse![]()
Gerard respect, komt ff in pyama begroeten !
Doe maar het nummer wat ik aangevraagd heb: Queens of the Stone Age - No one Knowsquote:
Vast ook wel zonderquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou d'r zelfs in mijn boxershort komen begroeten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dexter!? Izz it joe??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Operatie Omelette du Fromage , verder kan ik nog niets loslaten
Da's juist liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Een van de mooiste vrouwen van Nederland ook! Geweldige uitstraling.
Alleen dat accent
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |