Ilse zorgt dat je geen slaap nodig bent denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, maar was vandaag hele dag ook wakker volgens mij. Heeft dus niet echt veel slaap gepakt.
Protection?? From what?? Ze Germanzz??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afdeling Parijs en Lyon staan ook gereed dus![]()
Die Fransen weten niet wat ze overkomen vannacht
Afgelopen nacht wel meer dan 8 uur slaap volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, maar was vandaag hele dag ook wakker volgens mij. Heeft dus niet echt veel slaap gepakt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
epic fail. Doet me denken aan deze:
Het overlapt elkaar nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Damn nu ga ik mijn bier limiet van 4 flesjes en mijn slaap tijd van 22u echt verbreken. 1 bier en 1 uur erbij
. En om 5 uur gaat de wekker alweer
.
Het is iig consequent fout.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Qunix het volgende:
"Daar houdt ik je aan, herhaal daar houdt ik je aan"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afgelopen nacht wel meer dan 8 uur slaap volgens mij.
Dat wordt een katerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Damn nu ga ik mijn bier limiet van 4 flesjes en mijn slaap tijd van 22u echt verbreken. 1 bier en 1 uur erbij
. En om 5 uur gaat de wekker alweer
.
Ik ken de jongen die vorig jaar de foto's nam. Die had een superbaantjequote:
Operatie Omelette du Fromage , verder kan ik nog niets loslatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Protection?? From what?? Ze Germanzz??![]()
Toch fijn dat ze ons ff op de hoogte houden via de sms
Ik zou d'r zelfs in mijn boxershort komen begroetenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Ilse![]()
Gerard respect, komt ff in pyama begroeten !
Doe maar het nummer wat ik aangevraagd heb: Queens of the Stone Age - No one Knowsquote:
Vast ook wel zonderquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou d'r zelfs in mijn boxershort komen begroeten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dexter!? Izz it joe??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Operatie Omelette du Fromage , verder kan ik nog niets loslaten
Da's juist liefquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Een van de mooiste vrouwen van Nederland ook! Geweldige uitstraling.
Alleen dat accent
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |