The Horrorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/sport/2150005/schumacher-terug-in-formule-1.html
Grunn is niet zo grootquote:
Ik hang er dus tussenin met mijn 27quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Leuk dat leeftijds verschil hier
De jongste zal rond de 16/17 zijn? de oudste makkelijk tegen de 40?
Er stond dat ze de platen altijd draaien, zo niet na serious request nog. Dan draaien ze een keer iets anders dan de gecensureerde versie van Little Lion Man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar Little Lion Man draaien ze al amper... Kevin als je meeleest kan je daar iets aan doen?
Snap ook niet dat die er nog zit.. Ilse moet blijven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef signom het volgende:
Ilse heeft nu al meer gepraat dan Angela lol
De weg? Zooooo simpel: naar het station, museumbrug over, rechtdoorrechtdoorrechtdoor, vismarkt, oversteken, waagplein, grote marktquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel als je de weg niet weet![]()
In de oesterpoort.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Maar Giel en Gerard slapen nu? Zullen ze jammer vinden...
Ze was ernstig saai en er kwam 0,0 energie van af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat Do best wel leuk was.... ik heb niet kunnen kijken toen.
Klopt, als er voldoende voor is gegeven inderdaad wel. Dus wie weet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er stond dat ze de platen altijd draaien, zo niet na serious request nog. Dan draaien ze een keer iets anders dan de gecensureerde versie van Little Lion Man.
http://members.home.nl/hole88/sr09/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
Kan je het eigenlijk ook terugkijken of alleen -luisteren?
NOORTJEquote:
Gerard komt er net aan...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Daar was Giel wel aan toe. Die was erg toe aan zijn slaap.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De weg? Zooooo simpel: naar het station, museumbrug over, rechtdoorrechtdoorrechtdoor, vismarkt, oversteken, waagplein, grote markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |