Ik moet ergens mijnquote:
Stuur haar een liefdesbrief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn [ afbeelding ] kwijt, toch?
jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef o.us het volgende:
Goh, toen dacht je: Laat ik maar eens een topic over openen.
Helaas niet denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Ze moest toch voor de rechter verschijnen vandaag? Hebben ze d'r al verkocht aan een loverboy?
ff haar een echte mast laten zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
Ze mag me wel eens moe komen maken in de vorm van een vaar-ritje
Trillen jongen, ze begon helemaal te trillen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Geef haar die bacardi 151 en neem haar mee naar het strand dan coño.
Hopelijk iig wel de laatste.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
Ben ik nu serieus de eerste met zo'n topic in KLB?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
JA MAN ECHT WAAR JIJ BENT ECHT UNIEK MET ZOEEN TOPIC GA GELD EISEN VAN FOK ZIJ VERDIENEN ER MEER AAN DAN DE TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
quote:Haar naam is Laura..
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
ooh Laura..
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Maar...Voor Laura geldt dat niet...
"ën toen heb je haar in zee gedumpt?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Trillen jongen, ze begon helemaal te trillen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef o.us het volgende:
[..]
JA MAN ECHT WAAR JIJ BENT ECHT UNIEK MET ZOEEN TOPIC GA GELD EISEN VAN FOK ZIJ VERDIENEN ER MEER AAN DAN DE TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Dan neem jij haar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik sla niet snel meisjes, maar als ik die kop van haar zie...
tenslotte zijn we allemaal fotomodel.. fuck it, als ze een paar jaar ouder zou zijn en ik de kans had.. Dan zeker welquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ik niet, heb uit betrouwbare bron gehoord dat ze een rechthoekig hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik sla niet snel meisjes, maar als ik die kop van haar zie...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef mstx het volgende:
Eens met TS. Tevens ben ik CO2 moe, mexicaanse griep moe, kredietcrisis moe, moslim moe en klimaattop moe.
Dit dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef mstx het volgende:
Eens met TS. Tevens ben ik CO2 moe, mexicaanse griep moe, kredietcrisis moe, moslim moe en klimaattop moe.
Ik ben r ook zat. Als die meid nou zo graag de wereld wil rond zeilen met t risico verkracht en of ontvoert \ vermoord te worden door piraten bij Somalië, Indonesië of waar dan ook, laat r dan lekker gaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Drinky het volgende:
Terechte klacht, media die dingen uitmelkt, zo hatelijk
Het is vrij normaal dat je dan naar St Maarten vlucht ja..quote:Op woensdag 23 december 2009 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt zo een heel normaal meisje. Ze heeft alleen wat problemen thuis, that's all.
Als ik mijn piemel in haar steek, ben ik hem heel even kwijt...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:27 schreef fathank het volgende:
Haar naam is Laura, een hele lieve meid..
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik mijn piemel in haar steek, ben ik hem heel even kwijt...
waarom cultuurbarbaar als je Jan Shit hebt verdrongen?quote:
Jan Smit.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
waarom cultuurbarbaar als je Jan Shit hebt verdrongen?
Kun jij geen emoticons lezen ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
waarom cultuurbarbaar als je Jan Shit hebt verdrongen?
nee sorrie lees nooit emoticonsquote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun jij geen emoticons lezen ofzo?
jaa maar dan krijgen we vast weer een boek of film van haar:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:
laat dr bij Joran in een bootje stappen dan zijn we er zo vanaf
ohja en die misselijkmakende Peter Rukaap de Vries met 5 grote TV-showsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa maar dan krijgen we vast weer een boek of film van haar:
"Met Joram de wereld rond" o.i.d.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]idd met d'r vieze kankerneus. goor kankerkind.
Vergeet de Q-koorts niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef mstx het volgende:
daar grossiert die in.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Beetje heel erg zielige reactie, vind je zelf ook niet?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ohja en die misselijkmakende Peter Rukaap de Vries met 5 grote TV-shows
Hij komt zichzelf vanzelf wel tegen, erg volwassen komt hij ook niet over..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Beetje heel erg zielige reactie, vind je zelf ook niet?
quote:
Ik denk dat het op haar leeftijd nog een sleutelgat isquote:Op woensdag 23 december 2009 12:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Even je kanon in haar patrijspoort laten hangen
Ik ben het met je eens. Het moet wel nog vier jaartjes wachten geloof ik. Helaas voor haar want volgens mij is ze er keihard aan toe. Ik zeg: laat dat kind zeilen en als ze heelhuids aankomt is ze oud genoeg voor andere verzetjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet heel Fok! blauw.
if there 's grass on the field..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef RickoKun het volgende:
maar de vraag is:
[spoiler]Would you wanna play ball with her?[/sub]
Als ik in haar ogen spuit, is ze de weg heel even kwijt.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:27 schreef fathank het volgende:
Haar naam is Laura, een hele lieve meid..
Zoiets is inderdaad een voorwaarde.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als ik in haar ogen spuit, is ze de weg heel even kwijt.
haar lekkere tepels worden zo hard, als ik erin bijtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef smoking-snares het volgende:
[ afbeelding ]Dit is de Australische Jessica Watson, dat andere zeilmeisje (16).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind dat ook zij niet alleen moet gaan rondvaren. Ik wil graag met haar in een bootje ergens ronddrijven hoorb![]()
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Zij was de haven nog niet uit of we werd al aangevaren door een vrachtschipquote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dit is de Australische Jessica Watson, dat andere zeilmeisje (16).
Maar ik vind dat ook zij niet alleen moet gaan rondvaren. Ik wil graag met haar in een bootje ergens ronddrijven hoorb![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op haar leeftijd nog een sleutelgat is
(maakt het niet slechter)
En anders geloof jij vast in het credo: "rekt het niet dan scheurt het wel"quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op 14-jarige leeftijd past er vaak al een hoop in hoor, mind you
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En anders geloof jij vast in het credo: "rekt het niet dan scheurt het wel"
Wat moeten we doen? Wilders stemmen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze kijkt ook zo raar uit haar ogen he, heeft altijd zo'n uitgestreken gezicht en een houding alsof het haar allemaal niets doet.
Pas op mensen, dat zijn de gevaarlijkste. Voor je het weet valt ze Venezuela binnen en sluit ze een verbond met Chavez om de olieprijs op te drijven.
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Foei!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik moest lachen
maar ik heb echt n hekel aan da wijf jongen.. pffffff.
dat ze eens snel verzuipt.
GODquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Waar is Joran als je hem echt nodig hebt?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Waar is Joran als je hem echt nodig hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |