Ik moet ergens mijnquote:
Stuur haar een liefdesbrief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn [ afbeelding ] kwijt, toch?
jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef o.us het volgende:
Goh, toen dacht je: Laat ik maar eens een topic over openen.
Helaas niet denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Ze moest toch voor de rechter verschijnen vandaag? Hebben ze d'r al verkocht aan een loverboy?
ff haar een echte mast laten zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
Ze mag me wel eens moe komen maken in de vorm van een vaar-ritje
Trillen jongen, ze begon helemaal te trillen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Geef haar die bacardi 151 en neem haar mee naar het strand dan coño.
Hopelijk iig wel de laatste.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
Ben ik nu serieus de eerste met zo'n topic in KLB?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
JA MAN ECHT WAAR JIJ BENT ECHT UNIEK MET ZOEEN TOPIC GA GELD EISEN VAN FOK ZIJ VERDIENEN ER MEER AAN DAN DE TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef nils7 het volgende:
quote:Haar naam is Laura..
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
ooh Laura..
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Maar...Voor Laura geldt dat niet...
"ën toen heb je haar in zee gedumpt?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Trillen jongen, ze begon helemaal te trillen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef o.us het volgende:
[..]
JA MAN ECHT WAAR JIJ BENT ECHT UNIEK MET ZOEEN TOPIC GA GELD EISEN VAN FOK ZIJ VERDIENEN ER MEER AAN DAN DE TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Dan neem jij haar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik sla niet snel meisjes, maar als ik die kop van haar zie...
tenslotte zijn we allemaal fotomodel.. fuck it, als ze een paar jaar ouder zou zijn en ik de kans had.. Dan zeker welquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ik niet, heb uit betrouwbare bron gehoord dat ze een rechthoekig hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik sla niet snel meisjes, maar als ik die kop van haar zie...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef mstx het volgende:
Eens met TS. Tevens ben ik CO2 moe, mexicaanse griep moe, kredietcrisis moe, moslim moe en klimaattop moe.
Dit dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef mstx het volgende:
Eens met TS. Tevens ben ik CO2 moe, mexicaanse griep moe, kredietcrisis moe, moslim moe en klimaattop moe.
Ik ben r ook zat. Als die meid nou zo graag de wereld wil rond zeilen met t risico verkracht en of ontvoert \ vermoord te worden door piraten bij Somalië, Indonesië of waar dan ook, laat r dan lekker gaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Drinky het volgende:
Terechte klacht, media die dingen uitmelkt, zo hatelijk
Het is vrij normaal dat je dan naar St Maarten vlucht ja..quote:Op woensdag 23 december 2009 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt zo een heel normaal meisje. Ze heeft alleen wat problemen thuis, that's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |