1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dat ging soepel ende snel!quote:
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
Vet gezellig hier sinds tijden IMHO.
Ik blijf plakken de rest van de aaf!
Ik heb nog een halve zakquote:
Nou, ik heb nog wel gympies. Eén paar en die zijn nog zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh heerlijk.
Ik heb ook schoenen gekochtNike air max
Ik vond dat het naast mn nette laarzen tijd voor kekke sneakers was
Ik niet dan, hmm?quote:
Altijd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[..]
Dat ging soepel ende snel!
[..]
Ja echt lang geleden dat ik zo'n gevoel had van "ja! Ik blijf nog ff"quote:Dat vind ik nou ook!![]()
En wat gaan we hard ineens vanavond
[..]
Nee heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi, of je King Ink II van Nick Cave hebt wil ik weten.
Want die ligt hier al 10 jaar stof te happen in mn cd kast.
Boek is dat he
Weet je wat ook goddelijk is?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Maoam, goddelijk spulIk krijg soms pijn in mijn kaken omdat ik door wil eten, maar dat eigenlijk niet kan
Hebbuh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
Boek is dat zeker!
Oh baaaaah, dat eet mijn pa altijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wat ook goddelijk is?!
Droge worstDrentse droge worst.
Mn ma had er 4 mee gedaan in mn tas Zaterdag. Ik heb ze dus bijna op.
Ja dat dus he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Maoam, goddelijk spulIk krijg soms pijn in mijn kaken omdat ik door wil eten, maar dat eigenlijk niet kan
Wat voor schoenen draag je dan met city trips ofzo? Hakken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou ze nooit aantrekken (ik heb niet eens gympen en eigenlijk ook geen kleren waar gympen bij passen) maar ze passen echt bij je!
Ik vind ze stoer en heel tof met dat roze er bij!
Droge worst is zálig ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja I luv you toe hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:@ TT.
OMG! Naartjie begon net aan de maoams te likken!Echt oh-oh, ik haat je!
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus he.
Ik had dus ook op Greys dr bijbehorende kaart gezet dat ze dr maar een paar per keer mag eten.
Je krijgt dr echt een onwijs zere bek van![]()
Ik heb nog een hele dichte zak
Ik heb net nieuwe zwarte en cognac kleurige (net echte) Uggs, hoop dat ze binnenkort ook weer eens beide aan kan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wel gympies. Eén paar en die zijn nog zo goed als nieuwEn ik heb een hele zooi pumps, maar dat werkt niet met dit weer. En twee paar laarzen hebben tegelijkertijd zo'n beetje de geest gegeven. Dus daar ga ik morgen even voor kijken!
![]()
[..]
Ik niet dan, hmm?
Kosterworst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Droge worst is zálig ja!
En dan wel van die hele harde (no pun)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Droge worst is zálig ja!
No-go omdat het niet kan? Da's balenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe zwarte en cognac kleurige (net echte) Uggs, hoop dat ze binnenkort ook weer eens beide aan kan!
(Hakken al tijden no go)
Nou, ik draag ook wel mn laarzen... maar op de 1 of andere manier gaan mn hakken er compleet van naar de tering. En ik heb nooit echt lang op laarzen kunnen staan. En omdat ik natuurlijk moet stage lopen, waarbij ik staand die pc's verniel en fixquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou ze nooit aantrekken (ik heb niet eens gympen en eigenlijk ook geen kleren waar gympen bij passen) maar ze passen echt bij je!
Ik vind ze stoer en heel tof met dat roze er bij!
Laarzen zonder hak ofzo, zoals die ik in Blijdorp aan hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag je dan met city trips ofzo? Hakken?
Die heb ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Droge worst is zálig ja!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Laarzen zonder hak ofzo, zoals die ik in Blijdorp aan had![]()
Heb 1 paar gympies bedenk ik me nu, zwarte Nikes, maar die zijn superlicht omdat ze voor streetdance waren. Toen ik na 4 lessen op de streetdance was uitgekeken () had ik ze niet mee nodig. Ooit nog een poging mee gedaan om er op te hardlopen met Evie in mijn oor, maar ik hoorde mezelf zo keihard lomp stampen - seriously - dwars door die mp3spelert heen dat ik vond dat ik dat de straat niet meer kon aandoen en de buurtbewoners ook niet. Die lagen er vast wakker van, want ik ging dan heel laat zodat niemand mijn paars aangelopen hoofd zou zien in het donker
Maak Pagan gek, die heeft ze het liefst zo droog, dat je iemand er bijna een gat mee in z'n kop slaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En Q het maarquote:
Whoehoehoeeeeeeeeeee, jij moet echt een beurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur es wat op? Douw ik die wel door de tralies van de nonnen voor goed weer op de 9e.
Doe eens een plaatje, want ik heb fucking nog steeds GEEN idee wtf het isquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus he.
Ik had dus ook op Greys dr bijbehorende kaart gezet dat ze dr maar een paar per keer mag eten.
Je krijgt dr echt een onwijs zere bek van![]()
Ik heb nog een hele dichte zak
Graag! Je bent een schat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebbuh?
Moet je me je adres ff pben!
Ja! Die verkopen ze ook in de supermarkt!quote:
ja hey, ik had t duuzend keer in mn bento, kun je nagaan hoe goed je zat op te letten elke keerquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje, want ik heb fucking nog steeds GEEN idee wtf het is
Ik dacht dat ik de laatste tijd al aardig onderhanden genomen was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En Q het maargezellig
vinden....
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee, jij moet echt een beurt
Nee hoor, ik wil gewoon van die overbodige zooi af en als ik jou dr blij mee kan makenquote:
Ooh boyquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja hey, ik had t duuzend keer in mn bento, kun je nagaan hoe goed je zat op te letten elke keer
Mop, dat was onlaaaaaaaaaain, das heul niet echtquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de laatste tijd al aardig onderhanden genomen was.
Nee neen nee! Je moet die van de drentse slager hebben, met of zonder kruidnagel. Voor een worst tering duur... maar als ik zou kunnen klaarkomen van eten, dan zou ik ervan squirten zo goddelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die verkopen ze ook in de supermarkt!
Die zijn vast niet zo lekker als de échte, but they'll do!
Ja, daar val je dan mooi door de mand he meidekequote:
Ohja, maar dat loopt dan ook wel lekker denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Laarzen zonder hak ofzo, zoals die ik in Blijdorp aan had![]()
Heb 1 paar gympies bedenk ik me nu, zwarte Nikes, maar die zijn superlicht omdat ze voor streetdance waren. Toen ik na 4 lessen op de streetdance was uitgekeken () had ik ze niet mee nodig. Ooit nog een poging mee gedaan om er op te hardlopen met Evie in mijn oor, maar ik hoorde mezelf zo keihard lomp stampen - seriously - dwars door die mp3spelert heen dat ik vond dat ik dat de straat niet meer kon aandoen en de buurtbewoners ook niet. Die lagen er vast wakker van, want ik ging dan heel laat zodat niemand mijn paars aangelopen hoofd zou zien in het donker
Dag verloren schaap. Waar moet u naar toe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:*verloren schaap komt kijkje nemen*
Met kruidnagel, dies zo lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee neen nee! Je moet die van de drentse slager hebben, met of zonder kruidnagel. Voor een worst tering duur... maar als ik zou kunnen klaarkomen van eten, dan zou ik ervan squirten zo goddelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daar val je dan mooi door de mand he meideke
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik
En ik heb ze nog ff extra te drogen gehangen
Weet je wat? Zodra ik weer naar drenthe ga (ik heb echt geen idee wanneer dat is) maar als ik ga, dan neem ik voor je mee, en dan stuur ik het op
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:
In Het Verhaal ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de laatste tijd al aardig onderhanden genomen was.
Tof van je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon van die overbodige zooi af en als ik jou dr blij mee kan maken
Hee schapie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
*verloren schaap komt kijkje nemen*
*opschrijft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met kruidnagel, dies zo lekker.
Nou Qwea, dat wordt een rondje slager en postkantoor voor je liefste SC dinnetjes dan he
Nee geen wensen. Ik zou alleen graag willen weten wat ik voor mn verjaardag moet vragenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]We zijn lekker aan het sturen naar elkaar allemaal he?
Heb jij ook nog wensen?
Ik heb jullie van mijn vakantieadres ook geSMSt. En jij stuurt zelfs berichtjes naar mensen op hun werk. Dus geen valse bescheidenheid nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]We zijn lekker aan het sturen naar elkaar allemaal he?
Heb jij ook nog wensen?
[..]
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
[..]
In Het Verhaal ja!
Zou Subtle al goed aangekomen zijn? Zal ik 'm ff smsen of is dat not done als iemand op vakantie is?
[..]
Tof van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Gelukkig wel, hakken word hem ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
No-go omdat het niet kan? Da's balenMaar je hebt zooooooooooooveel leuke platte laarzen ook gelukkig!
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Dikke fak.
Nou, doe toch maar een herhalings pic dan
Hm, bijna naar bedje..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dag verloren schaap. Waar moet u naar toe?
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikjequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee schapie!Hoest met jou en lammetje?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Sturen naar elkaar? Ik krijg nooit iets hoor![]()
Ik heb ook niemand adres, jullie INTEELT KLIEKJE![]()
COURGETTE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteert*
Goodbye courgette sturen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Pagan het volgende:
Om met mijn moeder te spreken:
Wie worst eet of een weduwe trouwt,*worst weer weglegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
COURGETTE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij jankzak
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee neen nee! Je moet die van de drentse slager hebben, met of zonder kruidnagel. Voor een worst tering duur... maar als ik zou kunnen klaarkomen van eten, dan zou ik ervan squirten zo goddelijk.
Morrieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
*verloren schaap komt kijkje nemen*
Ja inderdaad, met Loveli wezen hardlopen. Nou ja, zij liep hard, ik liep strompelend te klagen. Zo was het meer. En daarna appeltaart met slagroomquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, maar dat loopt dan ook wel lekker denk ik.
Oh, mutsie. Ja jij was toen toch nog een keer met loveli wezen hardlopen toch? Met appeltaart achteraf?
Wanneer gaan wij sporten?
Dan wens ik u alvast een plezante nachtquote:
Wie worst eet of een weduwe trouwt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wie worst eet of een weduwe trouwt,Dan kende je de worsten van mijn oma en tante niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evilllllllll!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bent![]()
[ afbeelding ]
Die gekleurde dingen linksonder zijn het
Buikje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, bijna naar bedje..![]()
[..]
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikje![]()
![]()
Zitten de mensen je al te bepotelen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*doet ochtendjas weer aan*quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
Ik was even naar dames aan het kijken die in bikini ramen aan het lappen waren.
quote:
Jankzak, ik zeg toch heus niet dat je er naar moet luisterenquote:
Ooh die dingen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bent![]()
[ afbeelding ]
Die gekleurde dingen linksonder zijn het
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ravage neemt net een extra grote hap droge worst..
Lush-kadobonnen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee geen wensen. Ik zou alleen graag willen weten wat ik voor mn verjaardag moet vragenIk heb alles al. En van MM moet ik wat bedenken
COURGETTE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Pagan het volgende:
Wie worst eet of een weduwe trouwt,OMG ik kom niet meer bij hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikie-pic!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikje![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
OMG hebben die worsten?????quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kende je de worsten van mijn oma en tante niet.![]()
Ja, maar van de sauna val je ook af hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Morrieeeeeeeeeeeee
Alles wel?
[..]
Ja inderdaad, met Loveli wezen hardlopen. Nou ja, zij liep hard, ik liep strompelend te klagen. Zo was het meer. En daarna appeltaart met slagroom![]()
Wij gaan binnenkort naar de sauna en dan gaan we heel veel over sporten práten! (of niet, natuurlijk)
Die hadden worsten. Eigengemaakte.quote:
Nee, maar zo groot is mijn buikje ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kende je de worsten van mijn oma en tante niet.![]()
[..]
Evilllllllll!![]()
[..]
Buikje!![]()
![]()
Zitten de mensen je al te bepotelen?
Hm, als er foto's gemaakt gaan worden van onder de kerstboom, komen ze hier wel heur. Kom al een flinke tijd niet meer in OUD eig.. Maar als je graag een rel wilt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
hey Mor, krijgen we buikfoto's onder de kerstboom of zijn die exclusief voor die rellerds in OUD ?
![]()
Neuh, die laat gewoon Chinees bezorgen. BEZORGEN, hè, let wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qutje, wanneer bende ge joarig dan?
Dan gaan we met de pet rond voor een puik kado![]()
Wil je geen bentobak voor op stage, keukenprinsjesje?
Nee man, die lijken niet op jellybeans.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh die dingen!
DIe heb ik nooit durven proeven. Volgens mij zijn die vet ranzig. Soort van jellybeans toch?
Ja, en dan achteraf er echt achter komen dat lush niks voor me isquote:
Het is een boeiende combinatie van ranzigheid en verslaving.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh die dingen!
DIe heb ik nooit durven proeven. Volgens mij zijn die vet ranzig. Soort van jellybeans toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*schudt vuist naar maoams*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh, wij moesten trouwens vanmiddag best lachen
Ik zat met MM bij gynaecologie in het ziekenhuis voor mn check-up... komen opeens de " buurman " (die was ook bij dat feestje van die radio) met zn vriendin aanlopen. En echt, die blik van hem :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!
"JIJ HEBT ONS IETS NIET VERTELD HE MM ZATERDAG!"
-Wat had ik moeten vertellen dan?
"JAAAA JIJ ZIT HIER NIET VOOR NIKS BOEFJE!
-Dus je had willen weten dat ze straks een echo staaf in dr flamoes geramd krijgt om te kijken of haar spiraal nog steeds goed zit zodat ik haar keihard kan nemen?
":"
"
Ik zat met MM bij gynaecologie in het ziekenhuis voor mn check-up... komen opeens de " buurman " (die was ook bij dat feestje van die radio) met zn vriendin aanlopen. En echt, die blik van hem :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!
-Dus je had willen weten dat ze straks een echo staaf in dr flamoes geramd krijgt om te kijken of haar spiraal nog steeds goed zit zodat ik haar keihard kan nemen?
"
Keuken prinssjesjequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qutje, wanneer bende ge joarig dan?
Dan gaan we met de pet rond voor een puik kado![]()
Wil je geen bentobak voor op stage, keukenprinsjesje?
Jaaaaaaaaa als je m daar gaat posten dan sein je ons maar ff in he , wij volgen je trouwquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, maar zo groot is mijn buikje ook nog niet.![]()
[..]
Hm, als er foto's gemaakt gaan worden van onder de kerstboom, komen ze hier wel heur. Kom al een flinke tijd niet meer in OUD eig.. Maar als je graag een rel wilt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!
"
Ik kan het amper bijlezen hierzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we allemaal wild en uitgelaten
Komt er storm ofzo?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijken mag niet?
buiten de deur honger krijgen mag, als ik maar thuis kom eten toch?
Prioriteiten stellen heet dat!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een boeiende combinatie van ranzigheid en verslaving.DAT WIL IK HEEEEEELEMAAL NIET WETENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*schudt vuist naar maoams*
![]()
Ouwe stinkerd jij!
En maar scheten laten onder die deken en als ik stinkkatten zeg dan is iedereen weer boos, maar die van jou stinken heus wel naar jouw scheten![]()
Ik heb daar geen last van maar ik eet dr maar een paar per keer.
Mss toch es een hele zak proberen
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa als je m daar gaat posten dan sein je ons maar ff in he , wij volgen je trouw![]()
Het internet bestaat uit meer dan dit topic. en dan probeer ook nog discovery en 101tv te kijken.quote:
OMG that's why I love you soquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!
"
Oh Mor, wat fijn!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikje
Nee tis de dooi die door zetquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we allemaal wild en uitgelaten
Komt er storm ofzo?
Wat ik zeg, prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Het internet bestaat uit meer dan dit topic. en dan probeer ook nog discovery en 101tv te kijken.
Ik piste echt bijna in mn broek daarquote:
Nee hoor I love Qwea want die komt t hier met ons delenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan love je in dit geval MM, want die zei het
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan love je in dit geval MM, want die zei het
quote:
Kom je ook mooi binnen met een volgepiest slipje daaroquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik piste echt bijna in mn broek daar
Aaaah poepigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor I love Qwea want die komt t hier met ons delen
Ja nou maar....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor I love Qwea want die komt t hier met ons delen
Die zit winden te laten en kan ff niet typenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou maar....
..
maar ehm...
*pfrrrrrrrrrrrrrt*
CAT!
Da's echt erg hoor, heb ik al na een paar van die krengen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT WIL IK HEEEEEELEMAAL NIET WETEN![]()
Ouwe stinkerd jij!
En maar scheten laten onder die deken en als ik stinkkatten zeg dan is iedereen weer boos, maar die van jou stinken heus wel naar jouw scheten![]()
Ik heb daar geen last van maar ik eet dr maar een paar per keer.
Mss toch es een hele zak proberen
Wihihihihi! Asielactie SMS!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Cat, je had gelijk, ik hem Subtle ff gesmst oftie goed is aangekomen!
Misschien heeft ie zijn mobiel wel niet aan of mee, maar dat merken we dan vanzelf.
Goodbye heeft me ook gesmst vanaf vakantie en zo gebeurt dat hier wel vaker. Ik heb met Ing ook altijd wat af zitten sms-en vanaf haar en mijn vakantie tijdens de asielactiesIng: 'Ehm, wat was je bank inlog ook alweer? Ik heb nog 1 poging om het goede wachtwoord in te vullen voordat ie blokkeert!. Whoehoehoeeeee
Q hilaaarischquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou maar....
..
maar ehm...
*pfrrrrrrrrrrrrrt*
CAT!
Ik merk niets van die maoam hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit winden te laten en kan ff niet typen![]()
![]()
![]()
![]()
Word jij ook winderig van die maoam?
Zo ja, dan kunnen we ook in een gewoon bad meeten en dan mag jij bubbelen![]()
Keihard nemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's mooi.
Dus kan MM euhm euh.....
Nou wat je net zelf al zei.
Wihihihihihi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit winden te laten en kan ff niet typen![]()
![]()
![]()
![]()
Word jij ook winderig van die maoam?
Zo ja, dan kunnen we ook in een gewoon bad meeten en dan mag jij bubbelen![]()
Hij smst mij ook wel eens zomaar, dus dat mag best.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh laat die jongen toch met rust daar in Marokko
Nope. Alleen soms nog wat bloeding en zooi die eruit komt. Maar navraag leerde mij dat dat nog wel weken kan aanhouden. Omdat alles moet "wennen"quote:
Ow, dan moeten we toch een jacuzzi zoekenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeerlijk genoten van de sneeuw de afgelopen dagen. Werd echt blij van de witte wereld.
quote:
met zn droge worstquote:
Hoe lang had je die helse pijnen nou uiteindelijk in het begin?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Alleen soms nog wat bloeding en zooi die eruit komt. Maar navraag leerde mij dat dat nog wel weken kan aanhouden. Omdat alles moet "wennen"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, dan moeten we toch een jacuzzi zoeken![]()
Alhoewel.
Mss maar beter niet tijdens het Songfestival he?
Dan krijgen we geheid van die smerige youtubefilmpjestaferelen tijdens shalalalalalalali.
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel.
Dan krijgen we geheid van die smerige youtubefilmpjestaferelen tijdens shalalalalalalali.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel.
Die echte helse pijnen waren van +- 16u tot 01:00quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe lang had je die helse pijnen nou uiteindelijk in het begin?
Tubgirrrrrrrl.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!
En dat moeten we met alle geweld zien te voorkomen
We worden wel een hit als we het filmen dan heurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!
Zit op de bank, wereldkledingkast probleem dat ik niet meer overzagquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je al in je oude huis geweest?
Puzzie nog gezien? Of hebben ze d'r leven gebeterd en zit ie weer binnen?
Maar wel een keiharde droge worst he!quote:
Ik ben jaloersssssssquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb shalalalaaaa nog steeds niet gehoord.
Jij weet wel weg met die worsten hequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wel een keiharde droge worst he!
Nou, ik heb ze alle 4 op
Ik zweer het je, ik slib nog dicht
Meh.. Das anders nog steeds niet grappig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Alleen soms nog wat bloeding en zooi die eruit komt. Maar navraag leerde mij dat dat nog wel weken kan aanhouden. Omdat alles moet "wennen"
Mja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Rijden an sich wil wel natuurlijk, alleen als je ergens op tijd moet zijn..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voordat jouw observatie ondergesneeuwdraakt. Ik werd er ook helemaal blij van. Tot ik door de zooi moest gaan rijden.
Nu jij het zegt snap ik hem pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu jij het zegt snap ik hem pasGaaaaaaaaaaatver.
Ik zit ze¤lf tegen de 100 euri aan, heb nog niet naar jouw bijdrage gekeken. Ik denk dat ik aan het eind van de ochtend hier vertrek. Ik meld dat nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
JJH wat zit dr in je fooienpot inmiddels en hoe laat ga je morgen?????????
Ik weet weg met alle worstenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij weet wel weg met die worsten he
Aah zo erg is het niet hoor. Het is meestal maar een beetje en houdt 2 dagen aan. En dan weer 2 dagen niet, en dan weer 2 dagen wel. Nu ben ik al 3 dagen schoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Meh.. Das anders nog steeds niet grappig.![]()
Wauw, tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ze¤lf tegen de 100 euri aan, heb nog niet naar jouw bijdrage gekeken. Ik denk dat ik aan het eind van de ochtend hier vertrek. Ik meld dat nog wel.
Heb ik wat gemist? Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ze¤lf tegen de 100 euri aan, heb nog niet naar jouw bijdrage gekeken. Ik denk dat ik aan het eind van de ochtend hier vertrek. Ik meld dat nog wel.
Non en ik hadden zaterdagnacht zitten smssen en die kwamen gewoon niet in beeld, dus ik heb maar wat naar JJH overgemaakt , die gaat t zelf brengenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
ooh je gaat naar SR.
Ik vroeg of MM ook wilde, maar die vindt grunn te ver
ik zat aan Mr Cabdriver van Kravitz te denken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wauw, tof![]()
Ga je nog een nr aanvragen?
Welke bank heb je trouwens?
Nou, misschien niet zo erg, maar anders wel vervelend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah zo erg is het niet hoor. Het is meestal maar een beetje en houdt 2 dagen aan. En dan weer 2 dagen niet, en dan weer 2 dagen wel. Nu ben ik al 3 dagen schoon
Mja ach, er zijn vervelendere dingen denk ik dan maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, misschien niet zo erg, maar anders wel vervelend!
Met cervelaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef nokwanda het volgende:
zo, zijn we weer. We waren even lekker de hort op. Warme choc buiten de deur en wat boodschappen doen. Toen we thuis kwamen kregen we een telefoontje van de bovenbuurman. Hij was eerder op de dag hier geweest en hij heeft de gewoonte om de deur open te laten staan. We hebben een gezamenlijke opgang en dan kan het zijn dat er een poes naar boven glipt.
Dat was nog noooit gebeurd, maar nu wel. Alleen hadden we het niet in de gaten toen we weggingen. En hij ook niet totdat hij even een dutje wilde gaan doen voor hij moest werken (hij is taxichauffeur). Opeens hoorde hij MIEUWWWWWW!!!!!!! Hij geprobeerd om haar te lokken met cervelaatworst. Werkte niet. Dus toen we thuis kwamen kon ik haar ophalen. Poesje uit de kast geplukt. Bleek mijn meissie Mudhle te zijn die zich met kloppend hartje helemaal tegen me aan drukte
Die had me wss heel hard zitten roepen. Dan roept ze echt hard Meeeheeeeuw. Vandeweek had ze gedroomd en was ze uit haar doen. Toen kwam ze mij ook zo roepen en sliep ze de volgende nacht heel dicht tegen me aan. Hoop niet dat haar droom nu is uitgekomen.
Om tergug te komen op het vorig topic:
@Elisa, ik denk inderdaad ook dat het iets in mijn kaak is. Ik heb ooit rontgenfoto's laten maken omdat ik dacht dat daar een ontsteking zat. Er was niets op te zien, maar ik voel dat mijn kaakgewricht soms op slot gaat en dan hard knoept. Dat doet zeer. En als het het meest ontstoken voelt en ik heel hard zuig op mijn verstandskiezen gaat de druk weg en gaat het weer even beter. Ik eet al jaren geen kauwgom omdat mijn huisarts ooit gegokt heeft dat mijn kaakspanning blijkbaar wat te strak afgesteld staat en dat dat mogelijk deklachten veroorzaakt of dat het een tandarts zaak is. Ik vrees het ook. Maar ik ben ook als de dood voor de tandarts sinds een paar mislukte behandelingen. Dus ik denk dat ik bij de nieuwe HA een verwijzing voor een tandarts moet vragen die gespecialiseerd is in angstpatienten.
Jaaaaaaaaaa doen, die vind ik ook tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zat aan Mr Cabdriver van Kravitz te denken.
Weken geen sex bij voorbeeld?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja ach, er zijn vervelendere dingen denk ik dan maar
Tof dat je dat doet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zat aan Mr Cabdriver van Kravitz te denken.
Kun je niet op internet live kijken/ luisteren op kantoor?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa doen, die vind ik ook tof![]()
Shit, ik ga proberen te luisteren of ik je hoor mss, maar de radio staat een kamer verder op kantoor...
Lang niet iedereen die bij de brievenbus staat word gevraagd hoor, maar ik ga het wel proberen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa doen, die vind ik ook tof![]()
Shit, ik ga proberen te luisteren of ik je hoor mss, maar de radio staat een kamer verder op kantoor...
PRECIES!quote:
Ow ja, laten we die pareltjes niet vergeten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
PRECIES!
Of abcessen op plekken waar je ze niet wilt hebben
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Nog een maf verhaal
Vandeweek haalden we eten bij de antilliaanse chinees op de hoek. Dat ging zo:
Manlief: een moksi meti
dame: met nasi of bami?
manlief: met nasi, en nog een vegetarische apart erbij
dame: de nasi?
ik: neeee, de moksi meti natuurlijk
(moksi meti betekent "gemengd vlees)
Vandaag voor een plantenzaak hier: er stond een soort kerstboom van takjes, dus ik zeg: wat een takkeboom.
Zegt de vrouw van de winkel doie net naar buiten komt: dat is toch een mooie boom. Hij is van hout
Ik:![]()
welke boom niet dan?
Vrouw:![]()
![]()
Dat ze nou uitgerekend bij hem uit de kast moest komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, Mudhle in de kast van de buurman![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, laten we die pareltjes niet vergeten.
nein, geen geluid op mijn pc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kun je niet op internet live kijken/ luisteren op kantoor?
Altijd prettig om pijnvrij te kunnen poepen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Met recht waren het pareltjes. Ze zijn wel helemaal weg nu though. Het gebeuren kan weer normaal plaats vinden
Geen geluid dat hebben we geweten ja! MIJN MOOIE FLIM GEWOON NIET BEKIJKENquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nein, geen geluid op mijn pc.
En ik heb geen radio op mijn kantoor, das nie handig met de telefoon
Gelukkig maar dat al het doorgaand verkeer aan de onderkant zowel via de voor als de achter in en uitgang geen hinder meer ondervindtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Met recht waren het pareltjes. Ze zijn wel helemaal weg nu though. Het gebeuren kan weer normaal plaats vinden
*PROEST*quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Altijd prettig om pijnvrij te kunnen poepen.
Wat een goed nieuws Qquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Wegwerkzaamheden zijn voltooid. En een omleiding was goddank niet nodigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat al het doorgaand verkeer aan de onderkant zowel via de voor als de achter in en uitgang geen hinder meer ondervindt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen geluid dat hebben we geweten ja! MIJN MOOIE FLIM GEWOON NIET BEKIJKEN
Nog trauma's.
Waar is grees? Grees! Meldplicht!
Dus je lijf functioneert weer binnen de normale parameters nu ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws Q
Dat zal een pak van je hartkont zijn!
En toen deed ik het.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
*PROEST*
Ik wilde het nou gewoon eens niet zeggen op die manier
*salueert*quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen geluid dat hebben we geweten ja! MIJN MOOIE FLIM GEWOON NIET BEKIJKEN
Nog trauma's.
Waar is grees? Grees! Meldplicht!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden zijn voltooid. En een omleiding was goddank niet nodig
Nog niet helemaal. Maar het gaat wel steed beter! Denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je lijf functioneert weer binnen de normale parameters nu ?
Ik miste je ook al onwijsquote:
*shirt Cornholio-style over hoofd trekt*quote:
Bedoel je niet de personeels ingang?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat al het doorgaand verkeer aan de onderkant zowel via de voor als de achter in en uitgang geen hinder meer ondervindt![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, er was soms wel tot 1 dag vertraging. En ik ben al gesued door zo'n bruine rakker..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en de vertragingen , vielen die mee? Zo achteraf beschouwd?
Of moet je daar nog schadevergoedingen voor gaan uitkeren of op andere wijze compensatie voor aanbieden?
MM is anders vet baas hoor suffiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoel je niet de personeels ingang?
*proest*quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er was soms wel tot 1 dag vertraging. En ik ben al gesued door zo'n bruine rakker..
Ik zat erover te denken om meneer moskowitz maar eens te bellen of die wat voor me kan betekenen. Anders ben ik straks failliet
Niks. Just een check of je nog leeft. Met jouw leeftijd weet je het niet meer he!quote:
I dare youquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, er was soms wel tot 1 dag vertraging. En ik ben al gesued door zo'n bruine rakker..
Ik zat erover te denken om meneer moskowitz maar eens te bellen of die wat voor me kan betekenen. Anders ben ik straks failliet
Porno op tv?quote:
Do you need teepee for your bumhole?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
*shirt Cornholio-style over hoofd trekt*
Porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrno?
Jij bent de eerste die het weet, gok ik zo.quote:
Hmz. Schtom!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nein, geen geluid op mijn pc.
En ik heb geen radio op mijn kantoor, das nie handig met de telefoon
"dit mijn waarde gasten, is nu een typisch geval van hysterische verlatingsangst"quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik miste je ook al onwijs![]()
* klampt zich vast*
I come frrrrrom Lake Titikakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Do you need teepee for your bumhole?
quote:
Oh echt en dan baaaaaaaaal je van die zwijgplicht, op zulke momentenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het weet, gok ik zo.
Ik zit hier werkelijk te gieren van het lachenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
"dit mijn waarde gasten, is nu een typisch geval van hysterische verlatingsangst"
I am CORNHOLIO!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Do you need teepee for your bumhole?
Elf minuten had ik niet gepost.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
"dit mijn waarde gasten, is nu een typisch geval van hysterische verlatingsangst"
quote:
hazenfilet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit hier werkelijk te gieren van het lachen![]()
maar die boodschappenlijst he![]()
Ik ga de hele kerst op cocosbrood leven
JAAAAAAAAAA ECHT, WE WAREN JE KWIJT, TOTALE PANIEK OVERHEERSTE!!!!!E1NZ111quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Elf minuten had ik niet gepost.
Shame on me.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!1!! E1NZ!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Morretje het volgende:
Ik gaat er weer vandoor!
![]()
Dag liefjens!
Je moet nog wat aan je EINZjes werken skat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Elf minuten had ik niet gepost.
Shame on me.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!1!! E1NZ!
Je weet niet wat je mist hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Morretje het volgende:Ik gaat er weer vandoor!
![]()
Dag liefjens!
Ik ben zo blauw als een tientje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
't Is net of we allemaal gezopen hebben.
Maar wij zijn gewoon allemaal al zo leuk van onszelf
Alcoholvrij en dan toch nog zó extreem leuk, we zijn zeldzaam hoor!
Hm, wacht es...
Q, doe eens blazen?
Truste!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Morretje het volgende:
Ik gaat er weer vandoor!
![]()
Dag liefjens!
Met alcohol wordt ik alleen maar vervelendquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Hm, wacht es...
Q, doe eens blazen?
Trusten Morrie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Morretje het volgende:
Ik gaat er weer vandoor!
![]()
Dag liefjens!
Nee, co-cos-brood zegt ze toch!?!?!?!????????quote:
MM weer helemaal blij nuquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Hm, wacht es...
Q, doe eens blazen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Hm, wacht es...
Q, doe eens blazen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MM weer helemaal blij nu![]()
Zo schatje waar komt dat vandaan???
Ja dat moet van Greys, ik weet ook nie waarom
Nee cocosbrood!quote:
Ik ben een EINZ-wannabeequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet nog wat aan je EINZjes werken skat.![]()
Daarom doe ik ze nooit, het is toch een handigheidje.
Maar waarom zit je dan zo te schreeuwen poepje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]IK BEN VOOR DE VERANDERING NUCHTER JAH!
[..]
Ik word niet gehoord hierzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar waarom zit je dan zo te schreeuwen poepje?
Alsof die nonnen voor jou nog iets kunnen betekenenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een EINZ-wannabee![]()
't Is diep triest. DIEP TRIEST zeg ik je.
Wat moet ik bij die nonnen door het hek frotten om de einzzzzjes te leren beheersen?
[..]
Worsten! Harde, droge maar lange en dikke worsten zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik bij die nonnen door het hek frotten om de einzzzzjes te leren beheersen?
OMG, je bent haske schattig als je nuchter bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]IK BEN VOOR DE VERANDERING NUCHTER JAH!
Niet lachen niet lachen dan zit t dalijk in je neus, doe het nietquote:
Diep triest is leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dan mag die nog wel ff.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, je bent haske schattig als je nuchter bent
Dan ga je ineens worsten sturen enzo!
Zal MM ff PM-en zo oftie alle alcohol uit je huis wil verwijderen!
Sorry, ik zal het nooooit meer doen!!quote:
Hier ga ik ook niks meer op zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Worsten! Harde, droge maar lange en dikke worsten zeg ik je!
Of ik haal hem eruit en ga er mee slingeren! Dan zit het dadelijk op mnwekker of op mn muurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet lachen niet lachen dan zit t dalijk in je neus, doe het niet![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Wij zijn gewoon vet leuk. Niks leuker dan wijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs de leukste Harry Snotter film weet me niet zo te entertainen als mijn FF SC vriendjes hier vanaaf![]()
Ik weet niet of dat iets zegt over jullie kwaliteiten of die van de film
OF IN JE OOGquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of ik haal hem eruit en ga er mee slingeren! Dan zit het dadelijk op mnwekker of op mn muur
Over ons natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs de leukste Harry Snotter film weet me niet zo te entertainen als mijn FF SC vriendjes hier vanaaf![]()
Ik weet niet of dat iets zegt over jullie kwaliteiten of die van de film
Jawelllllllll, jawelllllllllllllllll!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooooit meer doen!!
Zijn daar al onderdelen af gevroren inmiddels?quote:
So true.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vet leuk. Niks leuker dan wij
Naja das geen dramaquote:
Nee, een korte herhaling.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllllll, jawelllllllllllllllll!
[..]
Zijn daar al onderdelen af gevroren inmiddels?
Que?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan mag die nog wel ff.
Wacht ik zal even een foto uppen van mn foon, van wat ik allemaal heb gekocht zatersga
wel als je naar de winkel gaat met zaad in je haarquote:
Neeeehee tis Qwea.quote:
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.quote:
Ja, ik ben echt niet dronken!quote:
Nog altijd minder erg dan peuken gaan kopen met zaad in je oogquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
wel als je naar de winkel gaat met zaad in je haar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan peuken gaan kopen met zaad in je oog
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.
We zijn van alle markten thuis (zolang ze er maar kippen hebben voor Q).
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeehee tis Qwea.
Hoe moeilijk is dat nou hea?
Kippenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.
We zijn van alle markten thuis (zolang ze er maar kippen hebben voor Q).
Zo op het eerste gezicht zie ik het probleem niet zo als dames op skippyballen gaan zitten...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
JJH, zijn er al dames op skippyballen gesignaleerd?
Dat was toch een SC nachtploeg dieptepuntje afgelopen week.![]()
Gryes: zelfs de nonnen kunnen je niet helpen ben ik bang.
Goffer de goffer. Jullie steken de draak met mequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?
Sssssshhhht... dadelijk gaat ze door ons aan de zuip!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Jullie steken de draak met me
ik ga wel aan de wodka
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeurenquote:
WIj steken helemaal niks nergens in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga wel aan de wodka
Zwabber deelde je mening niet. We hebben samen gegruweld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht zie ik het probleem niet zo als dames op skippyballen gaan zitten...
Te laat dus hea.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sssssshhhht... dadelijk gaat ze door ons aan de zuip!
Nee, ik lach je TOE!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga wel aan de wodka
Ik was er niet, maar als zwabber ervan gruwelde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber deelde je mening niet. We hebben samen gegruweld.
Wehehehehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeuren
Strak plan. Dan voorkom je ook dat je ooit zaad gaat kopen met een peuk in je oog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben altijd kjoetquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik lach je TOE!
Je bent zo cute als je nuchter bent!![]()
(Soms ook in benevelde toestand heur!)
MAak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben altijd kjoetIk ben namelijk altijd nuchter
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strak plan. Dan voorkom je ook dat je ooit zaad gaat kopen met een peuk in je oog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*gniffel
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihhihihi-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te laat dus hea.
Jullie zijn verantwoordelijk voor eventuele leverbeschadigingen!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*wijst iedereen in de SC aan*
Da's dus JULLIE SCHULD!
Goodbye Goodbyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |