Okeejquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als je hier komt vloeken en tieren in die eerste week zullen we je er doorheen lullen dat het de week er na vast beter wordt!
Masochist!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog werken. En nog wat boodschappen doen.![]()
En op kerstavond in de kou buiten staan. En aanstaande zondag ook.
Wat bij mij wel apart was dat de baas (andere baas) na een week ook eens belde om te informeren hoe het ging. Beetje nonchalant, zeker omdat ik donderdag geopereerd werd, vrijdag naar huis mocht, en had gezegd dat hij me maandag wel weer aan m'n buro zou treffen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben bij mn stomste baan het langste ziek geweest en ik bedenk me net dat dat geen toeval kan zijn![]()
Maar ik was toen wel echt ziek, 3 hele weken thuis gelegen met longontsteking, horror was dat
Bweuh dat lijkt me ook niets nee, een longontsteking!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben bij mn stomste baan het langste ziek geweest en ik bedenk me net dat dat geen toeval kan zijn![]()
Maar ik was toen wel echt ziek, 3 hele weken thuis gelegen met longontsteking, horror was dat
B&Hquote:
quote:
Ja ik ging ook ff terugzoeken hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou toen was ik al 22 hoor![]()
![]()
![]()
Ik dacht echt dat het veel langer geleden was
Aaaaaaaaah kuuuuut, je weet best dat ik nooit bij de Lidl komquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bweuh dat lijkt me ook niets nee, een longontsteking!![]()
Oeh, bij de Lidl hadden ze een soort van die marsepeinen fruitdingen (appeltjes enzo) maar die zijn dus gewoon helemaal van kokosEcht van dat ouderwetse kokosbrood voor op je brood (die ruwe, roze met witte en bruin met gele) en dan gemodelleerd tot worteltjes, appeltjes, sinasappeltjes etc.
Zit me er misselijk aan te eten
[..]
B&H
Greysiequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, bij de Lidl hadden ze een soort van die marsepeinen fruitdingen (appeltjes enzo) maar die zijn dus gewoon helemaal van kokosEcht van dat ouderwetse kokosbrood voor op je brood (die ruwe, roze met witte en bruin met gele) en dan gemodelleerd tot worteltjes, appeltjes, sinasappeltjes etc.
[..]
B&H
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
"the Truth is in Here".
Die hing op mn kamerdeur en mn broertje ( toen 11 ) las dan altijd hardop "De trut is in hier" en riep dan "ja dat klop!"![]()
Oh toen ik longontsteking had hing die piem0l van Esprit elke dag aan de lijn of t niet al over was, de winkel was net open en ik moest m draaien en echt alles ging mis (quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat bij mij wel apart was dat de baas (andere baas) na een week ook eens belde om te informeren hoe het ging. Beetje nonchalant, zeker omdat ik donderdag geopereerd werd, vrijdag naar huis mocht, en had gezegd dat hij me maandag wel weer aan m'n buro zou treffen.
Bwehehe, maandag zat ik weer bij de oogarts.
Zal ik morgen ff kijken of ze er nog zijn? Haal ik er zelf nog een paar en voor jou ook een paarquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah kuuuuut, je weet best dat ik nooit bij de Lidl kom
Hoe kom je aan je goede humeur? Is dat 'voor half twaalf'-materiaal?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greysie![]()
Ik ben echt in zó'n goed humeurDus jullie hoeven, itt gister
, niet naar mijn gezeik te luisteren
weet je, als t aan mij had gelegen had ik al lang weer gewoon in een normaal ritme gewerkt etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En om de hoeveel tijd keuren ze dat daarna dan?
Ik bedoel, Yns zal er niet om liegen, maar er zullen ook zat mensen misbruik van maken die het wel best vinden op die manier. Parttime werken en dan aanvulling krijgen. Checken ze dat een beetje?
Ja, hier met "the netbook"quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh joy , Harry Snotter op tievie!
Oh is Strega in de buurt???
Ik wandel er morgen langs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah kuuuuut, je weet best dat ik nooit bij de Lidl kom
Dat kokosbrood vind ik toch zo ranzig hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
B&H
Nou.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeee
Zijn Mulder en Scully aan het einde eigenlijk getrouwd?
En hebben ze ooit brute sex gehad?
Ja hoi, of je King Ink II van Nick Cave hebt wil ik weten.quote:
OV gedoe en dat ik niet wilde werken enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je goede humeur? Is dat 'voor half twaalf'-materiaal?![]()
Ik heb niets gemerkt van gezeik van jou hoor, gister
Oooooooooh cocosbroodquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kokosbrood vind ik toch zo ranzig hè?
Ech niet binnen te houden...
FAIL!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou.
Ze hebben een beebie gekregen, maar dat sex gedeelte is in de serie beperkt gebleven tot 3 keer zoenen op de lippen geloof ik![]()
En de beebie was deels alien en heeft Scully afgestaan voor adoptie en Mulder was alien abductee toen ze zwanger was en toen t kind geboren werd ging ie dr gelijk van tussen![]()
Maar in die film van vorig jaar woonden ze wel samen als stel en zie je ze voor het eerst in bed.
Praten
Bwahahahaaaaaaa, we brengen elkaar wel op slechte ideeën hequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh cocosbrood![]()
Daar is dan eindelijk het begin van mn boodschappenlijstje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Onze kat is vernoemd naar Scully. Mijn vriend wilde haar Scully noemen, maar dat klinkt niet op z'n Nederlands vond ik (skullieeeej). Dus nu heet ze Dana
Mag je van je baas thuisblijven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OV gedoe en dat ik niet wilde werken enzoMaar ik heb braaf en hard gewerkt vandaag. En nu mocht ik morgen zomaar vrij nemen
![]()
Dussss daarom ben ik in een goed humeur. Vriendje en ik hebben lekker gegeten en er is nog taart (en nog meer lekkere dingetjes). En morgen ga ik allemaal leuke dingetjes doen
SCHOENEN KOPEN
![]()
![]()
En het is bijna kerst! Dus vandaar het goede humeur
Om man in de bios vorige zomer, dat bed moment, heel die bios gillenquote:
Doe dan ook suikerbrood op het lijstje zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh cocosbrood![]()
Daar is dan eindelijk het begin van mn boodschappenlijstje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahaaaaaaa, we brengen elkaar wel op slechte ideeën he
Zal morgen ff bij de Lidl nog een paar van die doosjes halen voor ons allebei als ze er nog zijn!
quote:
Ja, maar ik heb een contract voor 32 uur vandaar. Maar ik had eigenlijk toegezegd extra te komen werken vanwege de drukte, maar ze bood vandaag zelf aan dat ik lekker thuis kon blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag je van je baas thuisblijven?![]()
![]()
En leuke plannen? Zou ik ook een goed humeur van krijgen.
Ooh heerlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een contract voor 32 uur vandaar. Maar ik had eigenlijk toegezegd extra te komen werken vanwege de drukte, maar ze bood vandaag zelf aan dat ik lekker thuis kon blijven
relaaaaaxed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een contract voor 32 uur vandaar. Maar ik had eigenlijk toegezegd extra te komen werken vanwege de drukte, maar ze bood vandaag zelf aan dat ik lekker thuis kon blijven
Baloe snurkend op zn kleedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie op de bank schoot, Yoko op mijn voeten, Satsu onder mijn dekentje.
heerlijke plakqut van mequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
Vet gezellig hier sinds tijden IMHO.
Ik blijf plakken de rest van de aaf!
Blijkbaar doe je dan je werk goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
relaaaaaxed!
Mijn baas doet echt elke keer of ie dood gaat als ik alleen al ga plassen en 2 minuten niet op mn plek zit
En dan koop je maxies? Geen bijpassende australian of Cavello gescoord?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh heerlijk.
Ik heb ook schoenen gekochtNike air max
Ik vond dat het naast mn nette laarzen tijd voor kekke sneakers was
Ja hij kan niet zonder mequote:
Max ja. Cavello, australian, het sucks IMHO.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan koop je maxies? Geen bijpassende australian of Cavello gescoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |