Whahahaha ja de flukemanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het een soort uit de kluiten gewassen Ninja Mutant Lintworm was ofzo?
Of heb ik dat er in mijn fantasie van gemaakt?Een heel groot langwerpig bleek-achtig ding met een soort ronde mond met allerlei friemeltjes er omheen.
Oh god, het wordt tijd voor een breezah geloof ik
Ja, dat. En dan hangt het volgens mij van de uitslag van je keuring af hoe je herkeurd moet worden. Bij sommige aandoeningen is het duidelijk dat die niet beter worden en dan is de herkeuring formaliteit. En bij andere aandoeningen gaan ze dieper op de situatie in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Het gaat namelijk om het loonverlies. Dus als je ook maar bv een half jaar hebt gewerkt kun je dacht ik, in aanmerking voor de wia komen.
Je wordt gekeurd door een arts van het uwv, die checkt hoeveel invloed je ziekte op je werk heeft. Werkte je eerst 40 uur en kun je nu maar 20 werken, dan heb je een loonverlies van 50% en dan val je geloof ik weer onder de wga.
Staat dus niet bij hoe regelmatig. Maar ik dacht elk jaar.quote:Herkeuringen
De mate van arbeidsongeschiktheid kan ieder moment wijzigen door verandering van het ziektebeeld, scholing en dergelijke. Herkeuringen vinden dan ook met regelmaat plaats. De her-beoordelingen hebben in de WIA een andere lading dan in de WAO, WAZ en de Wajong. Deze laatstgenoemde wetten kennen een zogenaamde herzieningsregeling. De WIA kent deze regeling, op een uitzondering na, niet.
OMG!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha ja de flukeman
[ afbeelding ]
Je moet es kijken of je daar waar je altijd GA dingest ook X-Files kan dingessen, dan moet je es die ene ep kijken als je zin hebt.
Hijs zo grappig
Ja, ik werk nu bijna 8 jaar hier, en ik heb me twee keer ziek gemeld met na zo een allergische bijna-dood-ervaring ( de eerste keer 3 dagen en de tweede keer 1 dag ) en twee keer met de griep geloof ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in de tien jaar dat ik hier werk ook nooit ziek geweest *afklopt* behalve dan in al die jaren samen misschien 2x2 dagen voor griep ofzo en die paar dagen na het ziekenhuis dit jaar.
Qua ziekteverzuim hebben ze echt een goeie aan meEn aan jou dus ook!
Ik vind het ook altijd wel interessantquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Dank je Q! Ik weet daar echt niets van en ik vind het altijd wel interessant
Het zal voor jou wel flink wennen worden he zo ineens naar 40 uur
Heb je er wel een beetje zin in? En hoe lang duurde die stage ook alweer?
En krijg je daar dan wel of geen geld voor?
Tis een aflevering van seizoen 2, das van 1995quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG!
Mijn jeugdtrauma, wat doe je!Dat issum! Hoeveel jaar geleden zal dat zijn dat ik die op tv zag?
En ik kan me hem dus nog gewoon herinneren
We hebben de langste nacht gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik werk nu bijna 8 jaar hier, en ik heb me twee keer ziek gemeld met na zo een allergische bijna-dood-ervaring ( de eerste keer 3 dagen en de tweede keer 1 dag ) en twee keer met de griep geloof ik.
Ik ben zelfs es weken op krukken tot zolder geklommen met een ontsteking in mn voet![]()
Maar ik kan echt slecht ziek thuis zitten hoor.
En ik vind mn baan ook echt leuk.
Alleen nu, zo midden in de winter, dan breekt dat 40 uur werken en weinig daglicht zien me wel een beetje op.
Toen Greys nog een liev klein meisje was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een aflevering van seizoen 2, das van 1995
Ik heb zin in de lentequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
We hebben de langste nacht gehad.
BIj mij is dat ook zo op het moment. Als ik een drukke nachjtdienst heb gehad lig ik zomaar tot een uurtje of 5 op bed. En dan is het al donker.
Ik heb ook wel weer een beetje zin in de zomer.
Nou toen was ik al 22 hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen Greys nog een liev klein meisje was.
quote:[img=12,1*2]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook zin in de zomer. Ik word van de winter altijd zo knorrig.
*Rekentquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou toen was ik al 22 hoor![]()
![]()
![]()
Ik dacht echt dat het veel langer geleden was
Nah, ik denk alleen dat de 1ste week kut gaat worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Q ik vind het echt heel goed van je!
En ik hoop dat het snel went, die overgang van niets naar zoveel!
Ik ben bij mn stomste baan het langste ziek geweest en ik bedenk me net dat dat geen toeval kan zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh en Greys, jullie hebben mooie niet-ziek records!Voor mensen als jullie zouden de bonussen als je niet ziek bent geweest moeten worden ingevoerd.
Ik ben ook niet gek vaak ziek geweest. 1 of 2 keer een dag of 2 met een griepje of een paar dagen na (weer eens) een oogoperatie. Het langste was 3 weken na een operatie. En dat viel tegen, ik had op 3 dagen gerekend. Zo ging het de andere keren immers ook.
Da's de uitstraaaaaaaling.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
*Rekent
Ik dacht dat je veel jonger was.
Heb ik zelf wel goed gerekend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
*Rekent
Ik dacht dat je veel jonger was.
Dus als je hier komt vloeken en tieren in die eerste week zullen we je er doorheen lullen dat het de week er na vast beter wordt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik denk alleen dat de 1ste week kut gaat worden.
Immers ging ik in het begin vrijwel ook niet naar school. 12u per week. En opeens ging ik 36u. En toen had ik alles in 3 weken af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |