Da's echt erg hoor, heb ik al na een paar van die krengen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT WIL IK HEEEEEELEMAAL NIET WETEN![]()
Ouwe stinkerd jij!
En maar scheten laten onder die deken en als ik stinkkatten zeg dan is iedereen weer boos, maar die van jou stinken heus wel naar jouw scheten![]()
Ik heb daar geen last van maar ik eet dr maar een paar per keer.
Mss toch es een hele zak proberen
Wihihihihi! Asielactie SMS!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Cat, je had gelijk, ik hem Subtle ff gesmst oftie goed is aangekomen!
Misschien heeft ie zijn mobiel wel niet aan of mee, maar dat merken we dan vanzelf.
Goodbye heeft me ook gesmst vanaf vakantie en zo gebeurt dat hier wel vaker. Ik heb met Ing ook altijd wat af zitten sms-en vanaf haar en mijn vakantie tijdens de asielactiesIng: 'Ehm, wat was je bank inlog ook alweer? Ik heb nog 1 poging om het goede wachtwoord in te vullen voordat ie blokkeert!. Whoehoehoeeeee
Q hilaaarischquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou maar....
..
maar ehm...
*pfrrrrrrrrrrrrrt*
CAT!
Ik merk niets van die maoam hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit winden te laten en kan ff niet typen![]()
![]()
![]()
![]()
Word jij ook winderig van die maoam?
Zo ja, dan kunnen we ook in een gewoon bad meeten en dan mag jij bubbelen![]()
Keihard nemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's mooi.
Dus kan MM euhm euh.....
Nou wat je net zelf al zei.
Wihihihihihi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zit winden te laten en kan ff niet typen![]()
![]()
![]()
![]()
Word jij ook winderig van die maoam?
Zo ja, dan kunnen we ook in een gewoon bad meeten en dan mag jij bubbelen![]()
Hij smst mij ook wel eens zomaar, dus dat mag best.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh laat die jongen toch met rust daar in Marokko
Nope. Alleen soms nog wat bloeding en zooi die eruit komt. Maar navraag leerde mij dat dat nog wel weken kan aanhouden. Omdat alles moet "wennen"quote:
Ow, dan moeten we toch een jacuzzi zoekenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeerlijk genoten van de sneeuw de afgelopen dagen. Werd echt blij van de witte wereld.
quote:
met zn droge worstquote:
Hoe lang had je die helse pijnen nou uiteindelijk in het begin?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Alleen soms nog wat bloeding en zooi die eruit komt. Maar navraag leerde mij dat dat nog wel weken kan aanhouden. Omdat alles moet "wennen"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, dan moeten we toch een jacuzzi zoeken![]()
Alhoewel.
Mss maar beter niet tijdens het Songfestival he?
Dan krijgen we geheid van die smerige youtubefilmpjestaferelen tijdens shalalalalalalali.
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel.
Dan krijgen we geheid van die smerige youtubefilmpjestaferelen tijdens shalalalalalalali.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel.
Die echte helse pijnen waren van +- 16u tot 01:00quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe lang had je die helse pijnen nou uiteindelijk in het begin?
Tubgirrrrrrrl.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!
En dat moeten we met alle geweld zien te voorkomen
We worden wel een hit als we het filmen dan heurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff denken wat je met de youtubefilmpjestaferelen bedoelde, maar *pfrrrrrrrrrrrrt iehhhhhhh!* idd ja!
En dat moeten we met alle geweld zien te voorkomen
Zit op de bank, wereldkledingkast probleem dat ik niet meer overzagquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je al in je oude huis geweest?
Puzzie nog gezien? Of hebben ze d'r leven gebeterd en zit ie weer binnen?
Maar wel een keiharde droge worst he!quote:
Ik ben jaloersssssssquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb shalalalaaaa nog steeds niet gehoord.
Jij weet wel weg met die worsten hequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wel een keiharde droge worst he!
Nou, ik heb ze alle 4 op
Ik zweer het je, ik slib nog dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |