Sorry, ik zal het nooooit meer doen!!quote:
Hier ga ik ook niks meer op zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Worsten! Harde, droge maar lange en dikke worsten zeg ik je!
Of ik haal hem eruit en ga er mee slingeren! Dan zit het dadelijk op mnwekker of op mn muurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet lachen niet lachen dan zit t dalijk in je neus, doe het niet![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Wij zijn gewoon vet leuk. Niks leuker dan wijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs de leukste Harry Snotter film weet me niet zo te entertainen als mijn FF SC vriendjes hier vanaaf![]()
Ik weet niet of dat iets zegt over jullie kwaliteiten of die van de film
OF IN JE OOGquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of ik haal hem eruit en ga er mee slingeren! Dan zit het dadelijk op mnwekker of op mn muur
Over ons natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs de leukste Harry Snotter film weet me niet zo te entertainen als mijn FF SC vriendjes hier vanaaf![]()
Ik weet niet of dat iets zegt over jullie kwaliteiten of die van de film
Jawelllllllll, jawelllllllllllllllll!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooooit meer doen!!
Zijn daar al onderdelen af gevroren inmiddels?quote:
So true.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vet leuk. Niks leuker dan wij
Naja das geen dramaquote:
Nee, een korte herhaling.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllllll, jawelllllllllllllllll!
[..]
Zijn daar al onderdelen af gevroren inmiddels?
Que?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan mag die nog wel ff.
Wacht ik zal even een foto uppen van mn foon, van wat ik allemaal heb gekocht zatersga
wel als je naar de winkel gaat met zaad in je haarquote:
Neeeehee tis Qwea.quote:
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.quote:
Ja, ik ben echt niet dronken!quote:
Nog altijd minder erg dan peuken gaan kopen met zaad in je oogquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
wel als je naar de winkel gaat met zaad in je haar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan peuken gaan kopen met zaad in je oog
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.
We zijn van alle markten thuis (zolang ze er maar kippen hebben voor Q).
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeehee tis Qwea.
Hoe moeilijk is dat nou hea?
Kippenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Freek, move over, wij doen de oudejaarsconference wel voortaan.
We zijn van alle markten thuis (zolang ze er maar kippen hebben voor Q).
Zo op het eerste gezicht zie ik het probleem niet zo als dames op skippyballen gaan zitten...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
JJH, zijn er al dames op skippyballen gesignaleerd?
Dat was toch een SC nachtploeg dieptepuntje afgelopen week.![]()
Gryes: zelfs de nonnen kunnen je niet helpen ben ik bang.
Goffer de goffer. Jullie steken de draak met mequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?
Sssssshhhht... dadelijk gaat ze door ons aan de zuip!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doet ze ook niet als ze nuchter is, hebbie het in de gaten?
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Jullie steken de draak met me
ik ga wel aan de wodka
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeurenquote:
WIj steken helemaal niks nergens in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga wel aan de wodka
Zwabber deelde je mening niet. We hebben samen gegruweld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht zie ik het probleem niet zo als dames op skippyballen gaan zitten...
Te laat dus hea.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sssssshhhht... dadelijk gaat ze door ons aan de zuip!
Nee, ik lach je TOE!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga wel aan de wodka
Ik was er niet, maar als zwabber ervan gruwelde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber deelde je mening niet. We hebben samen gegruweld.
Wehehehehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeuren
Strak plan. Dan voorkom je ook dat je ooit zaad gaat kopen met een peuk in je oog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ben blij dat ik niet meer rook, DAT zal me niet nog es gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben altijd kjoetquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik lach je TOE!
Je bent zo cute als je nuchter bent!![]()
(Soms ook in benevelde toestand heur!)
MAak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben altijd kjoetIk ben namelijk altijd nuchter
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strak plan. Dan voorkom je ook dat je ooit zaad gaat kopen met een peuk in je oog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*gniffel
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihhihihi-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te laat dus hea.
Jullie zijn verantwoordelijk voor eventuele leverbeschadigingen!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*wijst iedereen in de SC aan*
Da's dus JULLIE SCHULD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |