quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik
En ik heb ze nog ff extra te drogen gehangen
Weet je wat? Zodra ik weer naar drenthe ga (ik heb echt geen idee wanneer dat is) maar als ik ga, dan neem ik voor je mee, en dan stuur ik het op
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:
In Het Verhaal ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de laatste tijd al aardig onderhanden genomen was.
Tof van je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon van die overbodige zooi af en als ik jou dr blij mee kan maken
Hee schapie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
*verloren schaap komt kijkje nemen*
*opschrijft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met kruidnagel, dies zo lekker.
Nou Qwea, dat wordt een rondje slager en postkantoor voor je liefste SC dinnetjes dan he
Nee geen wensen. Ik zou alleen graag willen weten wat ik voor mn verjaardag moet vragenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]We zijn lekker aan het sturen naar elkaar allemaal he?
Heb jij ook nog wensen?
Ik heb jullie van mijn vakantieadres ook geSMSt. En jij stuurt zelfs berichtjes naar mensen op hun werk. Dus geen valse bescheidenheid nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]We zijn lekker aan het sturen naar elkaar allemaal he?
Heb jij ook nog wensen?
[..]
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
[..]
In Het Verhaal ja!
Zou Subtle al goed aangekomen zijn? Zal ik 'm ff smsen of is dat not done als iemand op vakantie is?
[..]
Tof van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Gelukkig wel, hakken word hem ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
No-go omdat het niet kan? Da's balenMaar je hebt zooooooooooooveel leuke platte laarzen ook gelukkig!
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Dikke fak.
Nou, doe toch maar een herhalings pic dan
Hm, bijna naar bedje..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dag verloren schaap. Waar moet u naar toe?
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikjequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee schapie!Hoest met jou en lammetje?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Sturen naar elkaar? Ik krijg nooit iets hoor![]()
Ik heb ook niemand adres, jullie INTEELT KLIEKJE![]()
COURGETTE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteert*
Goodbye courgette sturen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Pagan het volgende:
Om met mijn moeder te spreken:
Wie worst eet of een weduwe trouwt,*worst weer weglegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Sturen naar elkaar? Ik krijg nooit iets hoor![]()
Ik heb ook niemand adres, jullie INTEELT KLIEKJE![]()
COURGETTE!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij jankzak
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee neen nee! Je moet die van de drentse slager hebben, met of zonder kruidnagel. Voor een worst tering duur... maar als ik zou kunnen klaarkomen van eten, dan zou ik ervan squirten zo goddelijk.
Morrieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
*verloren schaap komt kijkje nemen*
Ja inderdaad, met Loveli wezen hardlopen. Nou ja, zij liep hard, ik liep strompelend te klagen. Zo was het meer. En daarna appeltaart met slagroomquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, maar dat loopt dan ook wel lekker denk ik.
Oh, mutsie. Ja jij was toen toch nog een keer met loveli wezen hardlopen toch? Met appeltaart achteraf?
Wanneer gaan wij sporten?
Dan wens ik u alvast een plezante nachtquote:
Wie worst eet of een weduwe trouwt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wie worst eet of een weduwe trouwt,Dan kende je de worsten van mijn oma en tante niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evilllllllll!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bent![]()
[ afbeelding ]
Die gekleurde dingen linksonder zijn het
Buikje!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, bijna naar bedje..![]()
[..]
Ja goe, lammetje is blijkbaar goed aan het groeien, er ontstaat een buikje![]()
![]()
Zitten de mensen je al te bepotelen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*doet ochtendjas weer aan*quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
Ik was even naar dames aan het kijken die in bikini ramen aan het lappen waren.
quote:
Jankzak, ik zeg toch heus niet dat je er naar moet luisterenquote:
Ooh die dingen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gdverdomme Qwea, tis dat jij t bent![]()
[ afbeelding ]
Die gekleurde dingen linksonder zijn het
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ravage neemt net een extra grote hap droge worst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |