De mijne was wel kjoetquote:
Eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
ze mogen toch wel chocolademelk drinken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Iets met suiker denk ik... Raar dat ze wel cola mogen....quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Drinken mag, eten niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ze spetterpoep bij je krijgt.
Als je 'm 1x hoort in een maand tijd is het best te doenquote:
Ik zit te lezen over chocolademelkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ze spetterpoep bij je krijgt.
Daarom staat er ook alvast straks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit topic is al dicht voor de dames komen
Precies.. ik vind vooral de samples erg leuk in elkaar geplaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je 'm 1x hoort in een maand tijd is het best te doen
pas maar op, voor je het weet verdwijnt je hand in een zwart gatquote:
Is het nu ook boven 0 in Groningen ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom staat er ook alvast straks.
a) mijn god wat is het druk op de Grote Markt !!!!!
b) weer veel politie aanwezig en een ambulance (ws uit voorzorg).
Serious Request leeft !
Er is 1 uur onvindbaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Wil je bepaalde uren terugzien of heb je een deel gemist van SR.
Je kan alles terug kijken op http://members.home.nl/hole88/sr09/
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Hier valt een kwartje
Ik wist niet dat Flinke Namen een band was, laat staat van dit nummer, dus ik snap nu eindelijk de '
' reacties als dat gezegd wordt
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
tja das de sponsor hehquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iets met suiker denk ik... Raar dat ze wel cola mogen....
Bookmarkedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Ik dacht dat het meer bedoeld was als 'grote namen maar nu nog onbekend'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht, het is een krekel.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:Hier valt een kwartje
Ik wist niet dat Flinke Namen een band was, laat staat van dit nummer, dus ik snap nu eindelijk de '
' reacties als dat gezegd wordt
Wow super!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Jup! nog even volhouden en dan is die <piep> sneeuw weer wegquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het nu ook boven 0 in Groningen ?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoor wie fapt daar kindren?Was zeker koud toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht, het is een krekel.
![]()
Heb je dat riedeltje van whathisfacedienieuweTopper al eens gehoord? 2x zo erg hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Joesse het volgende:
ze zit zo in mn hoofd
dit is zo niks voor mij
ik ben er zo niet bij
ze loopt me zo voorbij
zozo..
Dan is het wel lekker soppen voor die dames , beter dan bevroren rakenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! nog even volhouden en dan is die <piep> sneeuw weer weg. Maar dit is echt een prima temperatuur om op de GM te gaan staan. Bijna tropisch in vergelijking met de - 8 van een paar dagen terug
Hoor wie fapt daar kindren?wacht ik pak even mn vergrootglas erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht, het is een krekel.
Waarom zou je het uberhaupt willen zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wacht ik pak even mn vergrootglas erbij
Hoor wie fapt daar kindren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht, het is een krekel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
ik probeer het te ontlopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat riedeltje van whathisfacedienieuweTopper al eens gehoord? 2x zo erg hoor
Ja ohke ik heb de hele boel doorzocht maar zondag (10:00 - 11:00) heb ik niet kunnen vindenquote:
Dan moet je ook niet roepen dat je alles kunt zien hea!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja ohke ik heb de hele boel doorzocht maar zondag (10:00 - 11:00) heb ik niet kunnen vinden
Zeker! leuk als je helemaal vooraan staatquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker soppen voor die dames , beter dan bevroren raken
Jeroen van der Boom! That's his facequote:
Ik liep na het werk het kantoor uit (doen de meeste mensen als ze naar huis gaan, duh) en zei tegen m'n collega "Poehee het is warm!"quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! nog even volhouden en dan is die <piep> sneeuw weer weg. Maar dit is echt een prima temperatuur om op de GM te gaan staan. Bijna tropisch in vergelijking met de - 8 van een paar dagen terug
kan niet zien waar die kouwe drukte om isquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt willen zien
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het had zo op de Kamper top 100 kunnen staan
Dat moet toch al genoeg zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan niet zien waar die kouwe drukte om is
Dudequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Daar hebben wel Paul Gabbering voor nodigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef gers het volgende:
komt ilse nu , te lui om het topic door te lezen![]()
een hakkende ilse
Hoe laat is dat afgelopen na 23:00 uur ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
#sr09 kijken in de Oosterpoort! Na ons concert kom ik de opbrengst brengen van onze collecte! En ik neem gitaarmannen mee! :-)
woei!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
#sr09 kijken in de Oosterpoort! Na ons concert kom ik de opbrengst brengen van onze collecte! En ik neem gitaarmannen mee! :-)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Jij bedoelt de nieuwe van Jeroen van der Boom... da's inderdaad een slap aftreksel van dit liedje wat voor Denemarken naar het songfestival ging... geschreven door Ronan Keatingquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat riedeltje van whathisfacedienieuweTopper al eens gehoord? 2x zo erg hoor
na 21.24quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Iemand die een indicatie van de Ilse tijd kan doen?
http://www.de-oosterpoort.nl/programma/ilse-de-lange-0quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Haha, dat is wel geinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik liep na het werk het kantoor uit (doen de meeste mensen als ze naar huis gaan, duh) en zei tegen m'n collega "Poehee het is warm!"
Ja ik zeg Poehee.
En toen ging ik jammeren om het wegsmelten van de zelfde sneeuw dat ik gisteren vervloekte. Een mens is veranderlijk.
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef evert het volgende:
[..]
dat was gisteren toch al, dat ie geweest is
Zou me verbazen als ze er eerder is dan een uur of 12...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Volgend jaar sneeuwballen werpen op MMquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Cee het volgende:
Wanneer houdt dit oeverloze gefap op dat kind op?
Het is niet zozeer dat ze zo vervelend is. Want dat is ze wel, maar niet zo erg als ze niet zo ontzettend overgewaardeerd werd.
Of misschien mis ik wel iets heel tofs dat ik niet wil zien.
Pech voor mij.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Cee het volgende:
Wanneer houdt dit oeverloze gefap op dat kind op?
Het is niet zozeer dat ze zo vervelend is. Want dat is ze wel, maar niet zo erg als ze niet zo ontzettend overgewaardeerd werd.
Of misschien mis ik wel iets heel tofs dat ik niet wil zien.
Pech voor mij.
Idd, dat is ze nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Joesse het volgende:
wel lef van Roel dat ie MM in het lied een koe noemt
en dat zij vervolgens boeh roeptquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Joesse het volgende:
wel lef van Roel dat ie MM in het lied een koe noemt
Vijf euro voor Miss Montreal!!!quote:
ach, het levert veel geld op. en roel van velzen moet voor iedereen sinds vannacht een held zijnquote:
Vrijdag t/m donderdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
7 dagen? Ik tel er maar 6 hoor?
volgens mij als de dj's het huis mogen verlatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Qunix het volgende:
Donderdag hoelaat?
Armin dus niet nu....
Ah tof... Hoelaat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij als de dj's het huis mogen verlaten
nquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef peeet1 het volgende:
de vrouwen van de dj van het glazen huis @ Serious Reques
Bekijk deze YouTube-video
OMGquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nu_echt_bezopen.html![]()
Gielquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Dit is toch gewoon echt de nederlandse rory block ofzo.
Tja ik zal wel labiel zijn maar vind het gewoon tof.
Leuke tekst, spontaan ontstaan.
Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
Giel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Ik vind alles leuk deze week en ik waardeer wat iedereen doet voor SR.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Ik vind het ook wel koddig eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
quote:Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
Nee, het is verschrikkelijk, Giel. Niet om aan te horen. En het doet het talent van Van The Man Velzen behoorlijk te kort. Dat er ook maar één iemand enig talent in Miss Montreal ziet, is on-be-grij-pelijk. En dat ze dan bij elk ding ook maar weer mag komen opdraven én de hemel wordt in geprezen is nog onbegrijpelijker. Er zijn zoveel mensen in Nederland die wèl talent hebben en die krijgen de kans niet doordat Montrealletje weer zo nodig komt... Zonde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Het sap heeft jouw smaakpapillen definitief naar de vaantjes geholpen.... stop je energie toch eens in een echt talent en niet in iemand die rijmpjes in steenkolen-Engels staat te brabbelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
helemaal eens! sommige mensen hier hebben de kotssmiley nu standaard aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Dat doet Giel Beelen met alles dat adem haalt en ooit een plaatje heeft uitgebracht. Dat weet je nou intussen toch wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat ze dan bij elk ding ook maar weer mag komen opdraven én de hemel wordt in geprezen is nog onbegrijpelijker.
Sorry , maar jij geilt gewoon te veel op MM dat het er vanaf druipt. Het is niet q-musics foute uur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
De cover vind ik wel tof hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
De herhalingquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze zijn blij !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie het gemist had
Het bewijs staat nu in beeldquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat doet Giel Beelen met alles dat adem haalt en ooit een plaatje heeft uitgebracht. Dat weet je nou intussen toch wel?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Bij het refrein van dit liedje denk ik altijd dat het arme achtergrondkoor aan het verzuipen is. Of aan het gorgelen.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Bij het refrein van dit liedje denk ik altijd dat het arme achtergrondkoor aan het verzuipen is. Of aan het gorgelen.
Eens, die cover is leuk omdat het in SR is ontstaan..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
De cover vind ik wel tof hoor.
Ik heb alleen niks met de helft dat het liedje zingt.
(Leuke sap-grap btw)
Nee alleen jij en je zusquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dit mooi vind??
Misschien van de koude wind.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
[albert verlinde] Dat dacht ik ook even te zien! Waarom?[/albert verlinde]
Nee hoor, vind het ook wel mooi geloof ik.. ken het nog niet zo goed maar komt goed binnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dit mooi vind??
Kom op nou, wat is er nu briljanter dan "Maybe next year you and me around the Christmas tree." Wat een tekst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, die cover is leuk omdat het in SR is ontstaan..
Miss Montreal is gewoon echt te middelmatig om haar zo groot te maken.
quote:
Ik zie haar als een André Hazes met een rijmwoordenboek aan de keukentafel zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom op nou, wat is er nu briljanter dan "Maybe next year you and me around the Christmas tree." Wat een tekst.
Of foute kapper.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Dennis heeft last van zijwind gehad op weg naar Groningen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Dennis heeft last van zijwind gehad op weg naar Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |