Daar hebben wel Paul Gabbering voor nodigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef gers het volgende:
komt ilse nu , te lui om het topic door te lezen![]()
een hakkende ilse
Hoe laat is dat afgelopen na 23:00 uur ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
#sr09 kijken in de Oosterpoort! Na ons concert kom ik de opbrengst brengen van onze collecte! En ik neem gitaarmannen mee! :-)
woei!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
#sr09 kijken in de Oosterpoort! Na ons concert kom ik de opbrengst brengen van onze collecte! En ik neem gitaarmannen mee! :-)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Ja Ilse!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef hole1988 het volgende:
Wil je bepaalde uren terugzien of heb je een deel gemist van SR.
Je kan alles terug kijken op http://members.home.nl/hole88/sr09/
Jij bedoelt de nieuwe van Jeroen van der Boom... da's inderdaad een slap aftreksel van dit liedje wat voor Denemarken naar het songfestival ging... geschreven door Ronan Keatingquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat riedeltje van whathisfacedienieuweTopper al eens gehoord? 2x zo erg hoor
na 21.24quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Iemand die een indicatie van de Ilse tijd kan doen?
http://www.de-oosterpoort.nl/programma/ilse-de-lange-0quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef henkde_j het volgende:
Iemand die een indicatie van de Ilse tijd kan doen?
Haha, dat is wel geinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik liep na het werk het kantoor uit (doen de meeste mensen als ze naar huis gaan, duh) en zei tegen m'n collega "Poehee het is warm!"
Ja ik zeg Poehee.
En toen ging ik jammeren om het wegsmelten van de zelfde sneeuw dat ik gisteren vervloekte. Een mens is veranderlijk.
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef evert het volgende:
[..]
dat was gisteren toch al, dat ie geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |