Dat doet Giel Beelen met alles dat adem haalt en ooit een plaatje heeft uitgebracht. Dat weet je nou intussen toch wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat ze dan bij elk ding ook maar weer mag komen opdraven én de hemel wordt in geprezen is nog onbegrijpelijker.
Sorry , maar jij geilt gewoon te veel op MM dat het er vanaf druipt. Het is niet q-musics foute uur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Dit is toch gewoon echt de nederlandse rory block ofzo.
Tja ik zal wel labiel zijn maar vind het gewoon tof.
Leuke tekst, spontaan ontstaan.
Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
De cover vind ik wel tof hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Dit is toch gewoon echt de nederlandse rory block ofzo.
Tja ik zal wel labiel zijn maar vind het gewoon tof.
Leuke tekst, spontaan ontstaan.
Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
De herhalingquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze zijn blij !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie het gemist had
Het bewijs staat nu in beeldquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat doet Giel Beelen met alles dat adem haalt en ooit een plaatje heeft uitgebracht. Dat weet je nou intussen toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |