Nou hij heeft mij zonder waarschuwing of verklaring gister gebanned alleen maar omdat ik hem in dit topic heb genoemd. Wat een achterbakse kontpisser is dat. ja jij REMLOFquote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
edit- ok je hebt een punt.
Behalve over Remlof, want ik zie dat hij iedereen eigenlijk wel met respect behandeld en daarvoor valt hij wat mij betreft buiten deze lijst.
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef kitao het volgende:
Yeahhh , ik heb een prijs !!!!
Dankzij onze scheikunde atomist Monolith , ik geef je een extra elektroontje van 380 volt.
[..]
POL-verkiezingen; de uitslag.
Met dank voor de kennisgeving aan mijn corrigerende en verzoenende vriendin op F&F SC Mrs Trovey.
![]()
[..]
[SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!
O ja, en dan te bedenken dat ik Paaseiland Monolithbewoner nog voor ministrieel potentiele fokker heb aangedragen , als enigste.
Van je vrienden moet je het hebben zeg maar.
![]()
Ik kan het alleen maar beamen, maar voor zover mijn herinnering mij niet in de steek laat: we wilden de rechters die Baran Saban met verlof hadden laten gaan niet ongezien de volledige schuld in de schoenen schuiven. En dat maakt ons dan een stel Imams oid...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben zo'n beetje de grootste criticaster van de Nederlandse rechtspraktijk hier, alleen wel vanwege begrip en niet vanwege onbegrip. Ik ben dan ook criticaster, dat is wat anders dan een blaataap.
Dus ik denk dat ook mijn posts te ingewikkeld voor je waren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?
Ik ken jou niet maar bedankt.quote:
Een erg verassende nominatie omdat ik nooit een uitbrander van jou heb gehad maar bedankt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:05 schreef reem het volgende:
Klopkoek, bendk, SeventhWave, en John van de PVV(John Dope was 't geloof ik).
Toe maarquote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef kopkaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil hem wel nomineren.
Iemand waar ik heeeeeel veel bans aan heb te danken.quote:
Een eer om genoemd te worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Zith het volgende:
Klopkoek, meki, banshee (ofzo, die met die typische emoticon), erwinrommel, johndope, el_matador, nikita, mattheüs, RemcoDelft.
Allemaal vastgeroest in hun eigen (links or rechtse) tunnelvisie. Rationeel denken zit er niet in bij deze mensen. Behalve JohnDope en matteus, dacht eerst dat ze 100% van de tijd trollden, maar na zo veel jaar moet ik toch concluderen dat ze gewoon gestoord zijn.
Zeg KK, waarom zeg je niet dat je een hekel hebt aan alle users die niet naar links omdonderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, Seventwave is ook wel erg eng
Die is inderdaad niet helemaal lekker in z'n bovenkamer geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, Seventwave is ook wel erg eng
Ik gok: omdat het niet waar is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg KK, waarom zeg je niet dat je een hekel hebt aan alle users die niet naar links omdonderen?
Somehow I'm not surprised.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
MIjn portie:
Heatwave, erwinrommel, spec, zoalshetis, drnikita, whiskeytango, halcon.
ik voelde me gek genoeg vereerd. denk dat het komt omdat het door iemand gezegd wordt die ik 100% verantwoordelijk hou voor elk links debacle.quote:
nou nee, ik denk dat het geen wildersstemmers zijn. ik wens je een zalig kerstfeest. zul je je dit jaar een beetje gedragen in de kerk?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Ik nomineer erwinrommel omdat hij telkens islam basht..
Verder ben ik erg verbaasd dat ik hier het meest word genoemd
Ach jah, wildersstemmers haten iedereen die maar niet op hun lijkt en hun visie niet deelt
Ik accepteer deze nominatie met grote eer Mekiquote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Ik nomineer erwinrommel omdat hij telkens islam basht..
Verder ben ik erg verbaasd dat ik hier het meest word genoemd
Ach jah, wildersstemmers haten iedereen die maar niet op hun lijkt en hun visie niet deelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |