LOL nu je het zegt ja, daar deed hij mij aan denken qua stemquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Die Moke gast praat echt als Sebastiaan Labrie, moet elke keer aan hem denken als ik hem hoor. Die Phil.
Een paar dagen geleden had Timur het geloof ik over 5000 euro voor een plaat van Céline Dion. Die was overigens nog niet gedraaid (quote:
Ik heb gewoon de DJ Cam aan en de 128K streamquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Elke keer om kwart voor zet ik de tv op mute, zo hoor ik geen headlines.
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Elke keer om kwart voor zet ik de tv op mute, zo hoor ik geen headlines.
En wij kijken natuurlijk ook wel erg veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, vind ik ook. Maar het is natuurlijk ook primair een radioprogramma met tv beelden als extra. Ze lijken er nog steeds niet echt rekening mee te houden dat mensen het volledig op TV kijken.
Ga klagen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.
Nope, een 192 kbps stream is er helaas niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de DJ Cam aan en de 128K streamHeeft er iemand ergens nog een top secret 192K stream?
Ze doen het nu expres eerder vanwege het feit dat het op Nederland 1 uitgezonden wordt. Daar gaan ze er op het hele en halve uur uit voor het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Reclame mogen niet in steam/101tv zitten, dus die draaien ze altijd weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?
Ik zocht naar een e-mail ofzo, want ik ben die headlines nu ook wel zat ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als ik toch een regisseur zou zijn
Jup, mag geen radioreclame ook nog eens op tv uitgezonden worden. Daarnaast is dat ook gewoon 2x reclame maken en daar betaalt men niet voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?
Dan zul je wel warme ballen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit hier nu al vanaf 9 uur met de laptop op mijn schoot en 101tv aan.
Nou ja, niet non-stop hoor, ben nog naar de wc geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zul je wel warme ballen hebben.
Met duet echt verdomde goed hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Hoe was miss montreal trouwens vanochtend, iemand geluisterd?
Dit draait 'ie niet zelf, maar komt van een bandje in de TV-regiewagen als vervanger van de reclame.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Pff, ik heb net na mn rijles pas een halfuurtje 3fm aan, maar Gerard is goed bezig of niet! Nu ook weer, slaap lekker
zoals zovaak gemeld: de meeste mensen kijken maar even per dag naar ned 1 of 101 tv. juist op ned 1 is het belangrijk dit te doen omdat je de incidentele kijkers meepakt en kan enthousiasmeren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
De headlines is toch elke editie van SR een bijzonder storende factor. Echt overkill dit.
Deze draait Gerard nu net niet, dit is pauzemuziekje op 101 tv tijdens reclame en nieuws.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Pff, ik heb net na mn rijles pas een halfuurtje 3fm aan, maar Gerard is goed bezig of niet! Nu ook weer, slaap lekker
Je krijgt hier geen eerlijk antwoord. De mensen zijn hier allemaal verliefd op haar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Stream viel ineens uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Hmm vooruit, voordeel van de twijfel. :p Toch is hij lekker bezigquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze draait Gerard nu net niet, dit is pauzemuziekje op 101 tv tijdens reclame en nieuws.
nee, dat kan niet. op het hele uur is het nieuws op ned 1quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef Marissaatje het volgende:
Trouwens, ik kende Little Lion Man waarover jullie het allemaal hebben nog heul niet. Is dat raar of is dat raar?(Maar ik heb 'm even geluisterd en ik vind het echt een tof nummer!
)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt hier geen eerlijk antwoord. De mensen zijn hier allemaal verliefd op haar.
Nee hoor, ik heb hem ook pas sinds SR ontdektquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef Marissaatje het volgende:
Trouwens, ik kende Little Lion Man waarover jullie het allemaal hebben nog heul niet. Is dat raar of is dat raar?(Maar ik heb 'm even geluisterd en ik vind het echt een tof nummer!
)
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.
Mind the knipoog PIquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Volgens mij was ik gisteren de enige die haar tof vond. Vond het vanmorgen ook wel weer leuk.
Hehe, nice nice! Helaas heb ik haar allebei moeten missen, misschien toch maar even terugluisteren. Vind het echt een tof wijf, zo lekker gewoon enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Volgens mij was ik gisteren de enige die haar tof vond. Vond het vanmorgen ook wel weer leuk.
Ze is hier niet bepaald geliefd nee. Ik vind het ook helemaal niks, vooral haar eigen nummers vind ik echt vreselijk. Zoals vanochtend samen met Roel in zo'n rustig nummer is het nog wel te harden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maar wij zijn dan ook geen gemiddelde luisteraars.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langer
Over pallets gesprokenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over pallets gesproken....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over pallets gesproken....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Ik heb hem ook gekocht een tijdje terug in Itunes...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langer
Nee hoor ik vind Miss Montreal ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.
Oke oke! Ik had wel, ik weet niet waarom, bij het zien van de titel toch echt iets heel anders verwacht ofzo, iets dat niet mijn muzieksmaak zou zijn. Maar het tegenoverstelde is waar, ik snap nu waarom velen van jullie er zo enthousiast over zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem ook pas sinds SR ontdekt
Echt hé.. ergernisquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Horloge het volgende:
Dat spotje van Wakker Dier de hele tijd.![]()
Ik luister ook niet naar die kerel, dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Dinand is ook niet te verstaan he. wat een koeft!
haha dat had ik dus ook. Vaak als half FOK enthousiast is vind ik het niets.. Viel heel erg meequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
[..]
Oke oke! Ik had wel, ik weet niet waarom, bij het zien van de titel toch echt iets heel anders verwacht ofzo, iets dat niet mijn muzieksmaak zou zijn. Maar het tegenoverstelde is waar, ik snap nu waarom velen van jullie er zo enthousiast over zijn!![]()
True !quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook geen gemiddelde luisteraars.
Ik walg echt niet snel van iets... Maar Kanequote:
Ik zit te kijken of ik er 1 zal kopen. Maar hey, het rijbewijs komt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Lekker 3FM luisteren via de iPod App en tegelijkertijd sneeuwschuiven. Wat een prachtding, zo'n iPod Touch.
nu nog een FM app, zou handig zijn als je geen wifi hebt bijv.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Lekker 3FM luisteren via de iPod App en tegelijkertijd sneeuwschuiven. Wat een prachtding, zo'n iPod Touch.
Dat kind met malaria?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
Zwetsverhaal zeg, interessant lopen doen.
In het leger gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit te kijken of ik er 1 zal kopen. Maar hey, het rijbewijs komt niet zomaar uit de lucht vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |