Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef Marissaatje het volgende:
Trouwens, ik kende Little Lion Man waarover jullie het allemaal hebben nog heul niet. Is dat raar of is dat raar?(Maar ik heb 'm even geluisterd en ik vind het echt een tof nummer!
)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt hier geen eerlijk antwoord. De mensen zijn hier allemaal verliefd op haar.
Nee hoor, ik heb hem ook pas sinds SR ontdektquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef Marissaatje het volgende:
Trouwens, ik kende Little Lion Man waarover jullie het allemaal hebben nog heul niet. Is dat raar of is dat raar?(Maar ik heb 'm even geluisterd en ik vind het echt een tof nummer!
)
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.
Mind the knipoog PIquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Volgens mij was ik gisteren de enige die haar tof vond. Vond het vanmorgen ook wel weer leuk.
Hehe, nice nice! Helaas heb ik haar allebei moeten missen, misschien toch maar even terugluisteren. Vind het echt een tof wijf, zo lekker gewoon enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Volgens mij was ik gisteren de enige die haar tof vond. Vond het vanmorgen ook wel weer leuk.
Ze is hier niet bepaald geliefd nee. Ik vind het ook helemaal niks, vooral haar eigen nummers vind ik echt vreselijk. Zoals vanochtend samen met Roel in zo'n rustig nummer is het nog wel te harden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maar wij zijn dan ook geen gemiddelde luisteraars.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langer
Over pallets gesprokenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over pallets gesproken....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over pallets gesproken....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Ik heb hem ook gekocht een tijdje terug in Itunes...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar sirolf wij kennen de plaat natuurlijk al langer
Nee hoor ik vind Miss Montreal ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor. Het nummer is de afgelopen weken alleen maar mondjesmaat gedraaid door een paar 3FM dj's als vrije keuze. Het is daarbuiten nog erg onbekend.
Oke oke! Ik had wel, ik weet niet waarom, bij het zien van de titel toch echt iets heel anders verwacht ofzo, iets dat niet mijn muzieksmaak zou zijn. Maar het tegenoverstelde is waar, ik snap nu waarom velen van jullie er zo enthousiast over zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem ook pas sinds SR ontdekt
Echt hé.. ergernisquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Horloge het volgende:
Dat spotje van Wakker Dier de hele tijd.![]()
Ik luister ook niet naar die kerel, dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Dinand is ook niet te verstaan he. wat een koeft!
haha dat had ik dus ook. Vaak als half FOK enthousiast is vind ik het niets.. Viel heel erg meequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
[..]
Oke oke! Ik had wel, ik weet niet waarom, bij het zien van de titel toch echt iets heel anders verwacht ofzo, iets dat niet mijn muzieksmaak zou zijn. Maar het tegenoverstelde is waar, ik snap nu waarom velen van jullie er zo enthousiast over zijn!![]()
True !quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook geen gemiddelde luisteraars.
Ik walg echt niet snel van iets... Maar Kanequote:
Ik zit te kijken of ik er 1 zal kopen. Maar hey, het rijbewijs komt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Lekker 3FM luisteren via de iPod App en tegelijkertijd sneeuwschuiven. Wat een prachtding, zo'n iPod Touch.
nu nog een FM app, zou handig zijn als je geen wifi hebt bijv.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Lekker 3FM luisteren via de iPod App en tegelijkertijd sneeuwschuiven. Wat een prachtding, zo'n iPod Touch.
Dat kind met malaria?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
Zwetsverhaal zeg, interessant lopen doen.
In het leger gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit te kijken of ik er 1 zal kopen. Maar hey, het rijbewijs komt niet zomaar uit de lucht vallen
quote:
Ja, spontaan genezen, right.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |