Reclame mogen niet in steam/101tv zitten, dus die draaien ze altijd weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?
Ik zocht naar een e-mail ofzo, want ik ben die headlines nu ook wel zat ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als ik toch een regisseur zou zijn
Jup, mag geen radioreclame ook nog eens op tv uitgezonden worden. Daarnaast is dat ook gewoon 2x reclame maken en daar betaalt men niet voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?
Dan zul je wel warme ballen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit hier nu al vanaf 9 uur met de laptop op mijn schoot en 101tv aan.
Nou ja, niet non-stop hoor, ben nog naar de wc geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zul je wel warme ballen hebben.
Met duet echt verdomde goed hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Hoe was miss montreal trouwens vanochtend, iemand geluisterd?
Dit draait 'ie niet zelf, maar komt van een bandje in de TV-regiewagen als vervanger van de reclame.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Pff, ik heb net na mn rijles pas een halfuurtje 3fm aan, maar Gerard is goed bezig of niet! Nu ook weer, slaap lekker
zoals zovaak gemeld: de meeste mensen kijken maar even per dag naar ned 1 of 101 tv. juist op ned 1 is het belangrijk dit te doen omdat je de incidentele kijkers meepakt en kan enthousiasmeren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
De headlines is toch elke editie van SR een bijzonder storende factor. Echt overkill dit.
Deze draait Gerard nu net niet, dit is pauzemuziekje op 101 tv tijdens reclame en nieuws.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Pff, ik heb net na mn rijles pas een halfuurtje 3fm aan, maar Gerard is goed bezig of niet! Nu ook weer, slaap lekker
Je krijgt hier geen eerlijk antwoord. De mensen zijn hier allemaal verliefd op haar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
Stream viel ineens uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef ApperlooDude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |