LOL nu je het zegt ja, daar deed hij mij aan denken qua stemquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Die Moke gast praat echt als Sebastiaan Labrie, moet elke keer aan hem denken als ik hem hoor. Die Phil.
Een paar dagen geleden had Timur het geloof ik over 5000 euro voor een plaat van Céline Dion. Die was overigens nog niet gedraaid (quote:
Ik heb gewoon de DJ Cam aan en de 128K streamquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Elke keer om kwart voor zet ik de tv op mute, zo hoor ik geen headlines.
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Elke keer om kwart voor zet ik de tv op mute, zo hoor ik geen headlines.
En wij kijken natuurlijk ook wel erg veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, vind ik ook. Maar het is natuurlijk ook primair een radioprogramma met tv beelden als extra. Ze lijken er nog steeds niet echt rekening mee te houden dat mensen het volledig op TV kijken.
Ga klagen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.
Over de Reclame zullen wel afspraken zijn denk ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan zetten ze tijdens het nieuws een plaat op. Start die updates gewoon 5 minuten van tevoren, dan hoor je A het nieuws niet & reclame en B dan ben je weer om 5 over terug. Dan mis je niet heel veel.
Nope, een 192 kbps stream is er helaas niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de DJ Cam aan en de 128K streamHeeft er iemand ergens nog een top secret 192K stream?
Ze doen het nu expres eerder vanwege het feit dat het op Nederland 1 uitgezonden wordt. Daar gaan ze er op het hele en halve uur uit voor het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |