Dan kijk je op 101tv. Viel mij ook al gister op hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef ApperlooDude het volgende:
Waarom loop ik achter met de stream? (http://www.3fmfan.nl/page/sr09_player)
Zie al een tijdje MJ staan, en begint hier pas net te draaien ..
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Corné Klijn is baas. Jammer dat ie weg is
Ja, alles loopt net iets uit elkaar... Radio via ehther is het snelst, dan radio via kabel, dan 101 TV en dan de streamquote:
I somehow don't carequote:
oh wacht, het is andersom: via telefoon kan het als het goed is wel, online niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je online aanvraagt kan 5 euro gewoon hoor!
Dat wisten we al jaren, waarom is dat nu ineens een probleemquote:
Dan toch leuker om ook iemand anders te hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef drummerdude het volgende:
Hans Klok had ik toch niet veel van verwacht, maar regel dan VanVelzen nog een nachtje
Vannacht gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef muiterij het volgende:
Waarom moeten die headlines elk uur komen. Pure onzin.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef drummerdude het volgende:
Echt prachtig! Mijn SR ontdekking!
OMG ja echt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Die Moke gast praat echt als Sebastiaan Labrie, moet elke keer aan hem denken als ik hem hoor. Die Phil.
Tja, vind ik ook. Maar het is natuurlijk ook primair een radioprogramma met tv beelden als extra. Ze lijken er nog steeds niet echt rekening mee te houden dat mensen het volledig op TV kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
De headlines is toch elke editie van SR een bijzonder storende factor. Echt overkill dit.
Ja klopt. Praat half door zijn neus ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Die Moke gast praat echt als Sebastiaan Labrie, moet elke keer aan hem denken als ik hem hoor. Die Phil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |