SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 09:50:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?Jij bent echt fucking lui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
![]()
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Waar ligt het startsalaris van een HBO-er? Rond de 2000 euro bruto schat ik. Met 4 weken per maand en een 40 urige werkweek kom ik dan uit op 12,5 euro bruto per uur. Daar moet jij dan nog eens veel meer belasting over betalen dan jouw vakantiewerkende medestudenten. Dan kom je er dus achter dat jouw medestudenten eigenlijk helemaal niet zo slecht verdienen.
Precies mijn gedachtes, behalve dan dat ik al een tijd niet meer thuis woon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef KTC76 het volgende:
Wat moet je terugbetalen? Stufi? Ik heb zelf ook het laatste jaar van mijn studie niet gewerkt, teren op het bijlenen a 300e per maand. Woon nog thuis dus dat scheelt heel veel. Werd ook wel, al was het grappend, uitgemaakt voor luie zak. Vrienden snapten ook niet goed dat ik niet werkte, maar of ze het niet vonden kunnen weet ik niet. Had me iig niet veel geboeid als dat zo was. Ik zag het ook zo van, straks (nu al sinds 1,5 maand) ga ik fulltime werken, nu doe ik nog even rustig aan en besteed ik mijn vrije tijd aan sporten en sociale dingen doen.
Je bouwt door werken ook een hoop ervaring op en een werkgeschiedenis, dat is voor je toekomstige werkgevers ook belangrijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.
alleen vergeet je voor het gemak even dat je best veel leert van die baantjes. Niet zozeer de praktische vaardigheden, maar wel hoe het is om te werken, hoe het in de lagere lagen eraantoe gaat, wat het inhoudt om door te pakken, hoe professionele relaties werken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Jij kijkt naar het startsalaris. Het startsalaris is in het begin van de carrière die je gaat maken en dus niet relevant, daar je een tiental jaren toch enorm veel meer verdiend. Je verneukt je studententijd door jezelf te verlagen naar baantjes die elke ongeschoolde josti kan doen. En dat terwijl je ook gewoon feest kan vieren in de mooiste tijd van je leven.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik werk al vanaf mjin 12e![]()
Snap niet dat je zolang zonder werk kan. Je wilt toch ook een beetje chill leven of niet?
En waar betaal jij dat feestvieren van ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga nog uit van een behoorlijk hoog startsalaris, je moet echt niet denken dat je binnen 3 jaar al 3000 euro oid verdient. Bovendien kom je dan in een andere fase van je leven en geloof me, dan ziet je niet te wachten op die aflossing aan de IBG van 300 euro per maand.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verschil is dat jij al aan je top zit, meer ga jij ook niet verdienen de rest van je leven. Wij stappen op dat niveau in, en gaan dan nog eens omhoog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Revolution-NL het volgende:
HBO is dan ook overgewaardeerd.
Mensen die denken dat ze het hun HBO'tje wel even binnenlopen
Ik heb niet eens een MBO diplomaik ben begonnen met werken op mijn 17de en verdien nu ruim bovenmodaal op een functie met HBO niveau. Alleen ik heb geen studieschuld van 50k
![]()
Ze lachen me uit? Ik ga voor bestuurservaring en probeer een uitwisseling met het buitenland te realiseren. Is het dan echt zo relevant dat ik er nog bij moet zetten dat ik 2 jaar in de horeca oid gewerkt heb? Ik dacht het niet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bouwt door werken ook een hoop ervaring op en een werkgeschiedenis, dat is voor je toekomstige werkgevers ook belangrijk.
Als je klaar bent met je studie als je 25 ofso bent (ik zeg maar wat) en je hebt helemaal geen arbeidsgeschiedenis dan lachen ze je wel uit denk ik
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef _Led_ het volgende:
Hoe groot is jouw geschatte schuld als je begint aan je carriere ?
jahoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Booomer het volgende:
[..]
Verschil is dat jij al aan je top zit, meer ga jij ook niet verdienen de rest van je leven. Wij stappen op dat niveau in, en gaan dan nog eens omhoog.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En waar betaal jij dat feestvieren van ?
Van een lening ?
Dus als jij straks zoals je zelf zegt begint aan je carriere en weinig verdient, ga je daar ook nog eens het meeste van inleveren om je schuld af te betalen ?
Dat zal een gezellige tijd worden dan
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt het niet bij de IB. Ik betaal terug wanneer ik het wil ja. Minimaal 50 euro per maand was het geloof ik..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
En jij denkt dat de IBG je daar zo makkelijk vanaf laat komen. Ze rekenen uit hoeveel je per maand moet betalen om je lening inclusief rente in 15 jaar terug te betalen. Daarvan krijg jij bericht en alleen als je dat echt niet kunt betalen kom je daar (echter niet gemakkelijk) onderuit....
Zo werkt het ook niet. Er wordt afgemeten aan je inkomen wat je zou kunnen afbetalen per maand met een minimum van 50 euro. Aflossen begint helaas niet op het moment dat jij het wil, maar het jaar nadat je bent afgestudeerd en zodra jij een inkomen genereert. Mocht dat een minimaal inkomen zijn dan kun je vast wel een regeling treffen maar het is niet vrijblijvend. Ik moet dus ook in januari gaan beginnen met aflossen. Heb maar 5k schuld gelukkigquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt het niet bij de IB. Ik betaal terug wanneer ik het wil ja. Minimaal 50 euro per maand was het geloof ik..
Netto.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 15 jaar. Dat is dus zo'n 2000 per jaar, moet ik daarvan wakker liggen?
En mijn vrienden wel op vakantie kunnen? Je doet net of ik er financieel op achteruit ga als ik eenmaal werk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Netto.
Kortom, je mag elk jaar een dik maandsalaris inleveren.
Maar je komt er nog wel achter hoe veel dat is als je eenmaal werkt en je vrienden wel op vakantie kunnen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 15 jaar. Dat is dus zo'n 2000 per jaar, moet ik daarvan wakker liggen?
En trouwens, ik denk dat de IBG je er best makkelijk vanaf laat komen. Wat een achterlijke mensen werken daar..
Ik heb dan in ieder geval niet mijn studententijd gemist, jij hebt er overduidelijk niet het maximale uitgehaald. Ook wel fijn dat niemand ineens meer reageert op het CV argument, daar was het einde discussie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik begin me daadwerkelijk af te vragen wie er hier nu achterlijk is...
Maar goed, kick dit topic weer even een jaar of 2 na je afstuderen...
Welk CV argument, dat argument met je bestuurlijke ervaring? Ik heb bestuurlijke ervaring en werkervaring tijdens mijn studententijd op mijn CV staan, denk je nu daadwerkelijk dat een werkgever keihard gaat zitten fappen als hij jouw CV met bestuurlijke ervaring ziet liggen tussen alle andere CV's?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb dan in ieder geval niet mijn studententijd gemist, jij hebt er overduidelijk niet het maximale uitgehaald. Ook wel fijn dat niemand ineens meer reageert op het CV argument, daar was het einde discussie?
Ik denk dat hij niet bijzonder opgewonden wordt van weer iemand die een horeca baantje gehad heeft. Denk je niet dat het belangrijker is om studiegerelateerde bestuurservaring te hebben met daarbij eventueel ervaring in het buitenland?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Welk CV argument, dat argument met je bestuurlijke ervaring? Ik heb bestuurlijke ervaring en werkervaring tijdens mijn studententijd op mijn CV staan, denk je nu daadwerkelijk dat een werkgever keihard gaat zitten fappen als hij jouw CV met bestuurlijke ervaring ziet liggen tussen alle andere CV's?
Het gaat niet om WAT je deed, maar DAT je wat deed. Getuigt ook van discipline toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze lachen me uit? Ik ga voor bestuurservaring en probeer een uitwisseling met het buitenland te realiseren. Is het dan echt zo relevant dat ik er nog bij moet zetten dat ik 2 jaar in de horeca oid gewerkt heb? Ik dacht het niet..
Het gaat niet over het geld dat je verdient, het gaat ook om het niveau van het werk en de tijd die je daarmee verliest. Als je een HBO functie kunt krijgen is dat natuurlijk anders.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Waar ligt het startsalaris van een HBO-er? Rond de 2000 euro bruto schat ik. Met 4 weken per maand en een 40 urige werkweek kom ik dan uit op 12,5 euro bruto per uur. Daar moet jij dan nog eens veel meer belasting over betalen dan jouw vakantiewerkende medestudenten. Dan kom je er dus achter dat jouw medestudenten eigenlijk helemaal niet zo slecht verdienen.
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik wilde mijn studie gewoon halen en ben in plaats van te werken een klein bedrag gaan lenen iedere maand en ieder weekend keihard studeren. Op zaterdag om 9u beginnen tot 17u. Op dat moment waren medestudenten aan het werken. En 2,5 jaar later doen ze dat nog steeds en werk ik fulltime met een cum laude diploma.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef KTC76 het volgende:
Wat moet je terugbetalen? Stufi? Ik heb zelf ook het laatste jaar van mijn studie niet gewerkt, teren op het bijlenen a 300e per maand. Woon nog thuis dus dat scheelt heel veel. Werd ook wel, al was het grappend, uitgemaakt voor luie zak. Vrienden snapten ook niet goed dat ik niet werkte, maar of ze het niet vonden kunnen weet ik niet. Had me iig niet veel geboeid als dat zo was. Ik zag het ook zo van, straks (nu al sinds 1,5 maand) ga ik fulltime werken, nu doe ik nog even rustig aan en besteed ik mijn vrije tijd aan sporten en sociale dingen doen.
Voor ommige functies heb je gewoon een diploma nodig. Niet alleen omdat ze erom vragen maar ook simpelweg omdat je het anders gewoon niet kunt. Een baatje managen kan iedereen maar voor theorie die je bij een ingenieursopleiding krijgt moet je gewoon naar school dat legt een monteur of MBO´er je niet uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb niet eens een MBO diplomaik ben begonnen met werken op mijn 17de en verdien nu ruim bovenmodaal op een functie met HBO niveau. Alleen ik heb geen studieschuld van 50k
![]()
Wat voor werk doen de meeste studenten dan als bijbaantje? Voegt dat wat toe aan je toekomstige carriere?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bouwt door werken ook een hoop ervaring op en een werkgeschiedenis, dat is voor je toekomstige werkgevers ook belangrijk.
Als je klaar bent met je studie als je 25 ofso bent (ik zeg maar wat) en je hebt helemaal geen arbeidsgeschiedenis dan lachen ze je wel uit denk ik
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Booomer het volgende:
[..]
Verschil is dat jij al aan je top zit, meer ga jij ook niet verdienen de rest van je leven. Wij stappen op dat niveau in, en gaan dan nog eens omhoog.
Pro-tip : per jaar een maandsalaris af moeten betalen valt onder "er financieel op achteruit gaan"quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En mijn vrienden wel op vakantie kunnen? Je doet net of ik er financieel op achteruit ga als ik eenmaal werk..
Je begrijpt het niet helemaal.quote:Sowieso hecht ik weinig waarde aan burgerlijke vakanties die jij en je vrienden waarschijnlijk zullen hebben.
Neuh, dat betekent gewoon dat jij je simpelweg door gebrek aan ervaring - je bent immers net tiener-af - geen voorstelling kunt maken van wat die schuld straks daadwerkelijk voor je betekentquote:En die 'je komt er nog wel achter' houding is enorm triest, hopelijk zie je dat ook wel zelf in.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Revolution-NL het volgende:
TS voldoet trouwens ook aan het stereo type omhooggevallen net afgestudeerde HBO'er![]()
Wat heb ik toch medelijden met dit soort figuren.
Ik heb nergens gezegd dat ik een HBO'er ben. Fuck, jullie hebben toch ook de OP gelezen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:34 schreef Renesite het volgende:
Lees ik hier cum laude afstuderen en zo? Sinds wanneer is dat een maatstaaf voor een HBO-functie?
Studeer jij cum laude?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een HBO'er ben.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Pro-tip : per jaar een maandsalaris af moeten betalen valt onder "er financieel op achteruit gaan"
[..]
Je begrijpt het niet helemaal.
Jij kunt straks enkel 'burgerlijke' vakanties betalen, terwijl anderen op Cuba zitten, de Maya-route doen of 3 weken nieuw zeeland onveilig maken
[..]
Neuh, dat betekent gewoon dat jij je simpelweg door gebrek aan ervaring - je bent immers net tiener-af - geen voorstelling kunt maken van wat die schuld straks daadwerkelijk voor je betekent
Maar mij maakt het weinig uit hoor, ik heb geen schuld en verdien goed
Hopelijk denk je nog eens terug aan me als je straks in die vinex-wijk woont
Zo'n idee kreeg ik nou ook..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef Renesite het volgende:
TS, jij krijgt alles van het IB en niets van je ouders? Just for the records.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Financieel erop achteruit ten opzichte van nu. Ik kom nu met minder rond dan dat ik dadelijk met 11 maandsalarissen moet doen. -->> Dus jij wilt zo blijven wonen zoals je nu woont?
En dat ik alleen nog burgerlijke vakanties kan maken laat duidelijk zien hoe weinig verstand je hebt van zaken waar je over praat. Ben je echt ooit op de plaatsen geweest die je aanhaalt in je voorbeeld? waarom kaats je hem terug? Hij zegt toch niet dat-ie er is geweest, maar dat mensen het gaan DOEN, wat valt bij jou onder de noemer NIET burgerlijke vakanties?
En gebrek aan ervaring? Nah, ik denk dat ik goed weet waar ik over praat en wat ik wil in mijn leven. Iets wat veel andere mensen duidelijk niet weten. Althans, dat denk 'ik'
Weinig, maar ik geniet van de vrijheid die ik heb. Als ik wil studeren dan kan dat en hoef ik geen rekening te houden met zaken als werk. Als ik wil stappen of wat dan ook wil doen op een willekeurige dag, dan kan dat ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Renesite het volgende:
TS, hoeveel uur stop jij MEER in het studeren dan een medestudent?
Wat moet ik met een auto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Fuzzysham het volgende:
[..]
Zo'n idee kreeg ik nou ook..
wat valt er dan nog te leven?
Neem aan dat je wel op jezelf zit, een auto hebt en uiteraard telefoon, schoolgeld, zorgverzekering en boeken betaald?
En uiteraard flink uitgaan en lekker eten.. want dit allemaal is het fijne leventje
Ga werken voor je centen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Financieel erop achteruit ten opzichte van nu. Ik kom nu met minder rond dan dat ik dadelijk met 11 maandsalarissen moet doen. -->> Dus jij wilt zo blijven wonen zoals je nu woont?
En dat ik alleen nog burgerlijke vakanties kan maken laat duidelijk zien hoe weinig verstand je hebt van zaken waar je over praat. Ben je echt ooit op de plaatsen geweest die je aanhaalt in je voorbeeld? waarom kaats je hem terug? Hij zegt toch niet dat-ie er is geweest, maar dat mensen het gaan DOEN, wat valt bij jou onder de noemer NIET burgerlijke vakanties?
En gebrek aan ervaring? Nah, ik denk dat ik goed weet waar ik over praat en wat ik wil in mijn leven. Iets wat veel andere mensen duidelijk niet weten. Althans, dat denk 'ik'
En dit is precies wat ik bedoel - je begrijpt gewoon nog niet zo goed hoe het werkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Financieel erop achteruit ten opzichte van nu. Ik kom nu met minder rond dan dat ik dadelijk met 11 maandsalarissen moet doen.
Ja, daar ben ik geweest, en op nog een hoop meer plekken hoorquote:En dat ik alleen nog burgerlijke vakanties kan maken laat duidelijk zien hoe weinig verstand je hebt van zaken waar je over praat. Ben je echt ooit op de plaatsen geweest die je aanhaalt in je voorbeeld?
Dat zal best, je hebt alleen een erg onrealistische kijk op hoe de wereld werkt, en denkt onterecht dat er in jouw persoonlijke leven en behoeftes weinig zal veranderen de komende 5 jaarquote:En gebrek aan ervaring? Nah, ik denk dat ik goed weet waar ik over praat en wat ik wil in mijn leven. Iets wat veel andere mensen duidelijk niet weten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet ik met een auto?
Voor de rest heb je wel gelijk ja. Ik betaal mijn collegegeld, mijn zorgverzekering en indien nodig boeken.
Dit is inderdaad het fijne leventje. Je hebt je studententijd overgeslagen zo te horen?
Waarom eigenlijk? Kan iemand mij dat uitleggen?quote:
Ooit moet je leventje terugbetaald worden..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef Renesite het volgende:
Even op een rijtje.
Lenny:
wil geen burgerlijke vakantie.
denkt vooraan te staan in de wereld.
betaald zelf een aantal dingen, maar krijgt zijn studie van zijn ouders å 1600 per jaar minimaal.
is jaloers dat zijn medestudenten, welke waarschijnlijk dit niet van hun ouders betaald krijgen, dikke cadeaus krijgen.
wil later niet gelijk groot worden, zie verder punt 1.
interesseert het niet dat hij per jaar een maandsalaris mist.
denkt zonder werkervaring gelijk goed te kunnen functioneren in de werkmaatschappij
denkt vast dat-ie niet in een groot hiërarchisch instituut komt te werken waar hij minimaal 3 bazen boven zich heeft werken
weet dat hij met bestuursfuncties en een uitwisseling beter er voor staat
vindt het al met al belangrijker te leven dan te werken!
Je gaat toch niet werken tijdens kroeguurtjes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Buschetta het volgende:
Geniet van het leven TS... Studenten horen niet te werken maar te feesten.
Was zelf de enige zonder bijbaantje en herken je verhaal. Zet gewoon een zooi bijbaantjes op je CV van failliete kroegen/bedrijven tegen de tijd dat je 30 bent als je denkt dat dat belangrijk is
En diep in hun hart zijn al die mensen jaloers met hun kut baantjes a 10 euro per uur terwijl jij lekker in de kroeg achter de chickies aanzit.
24 uur per dag/7 dagen in de week je bezighouden met je studiequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Soohr het volgende:
En terecht dat je niet werkt,
je hebt een studie te volgen en dien je daar op te focussen.
Er zijn dus serieus mensen die werken in de vakantie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die die niet werken in de kerstvakantie
Hoiquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die werken in de vakantie?
Je bent te lui om een paar uurtjes te werken als je 14 dagen vrij hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?Ik moest lollerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder kuttopic, ga je CV poetsen, flapdrol
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
Euh... minimumloon doe ik zelf ook niet. Da's te weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Terecht klacht...
Heb vanaf m'n 12e ofzo gewerkt..tot m'n 20ste
daarna een jaartje niet, heb je meteen van die corky's die dan naar je toe komen: "jeeaauuhhh....maar wwwaaroommmm werkkk jij nieeetttthhhh???"
"ja fuck off, waarom werk jij wel?"
Ik heb geen zin om me uit te sloven voor een baas voor minimum loon, het zijn toevallig altijd precies dezelfde burgerlijke closed minded types die met dat soort vragen voor de dag komen...alsof het vanzelfsprekend is dat je zou moeten werken...Omdat je perse dure merk kleertjes wilt
Slaven van de consumptie maatschappij zeg ik je!
Al moet ik zeggen dat ik nu ik werk heb dat wel echt lekker verdient niet meer graag zonder het geld wou willen
Nou daar komt idd nog bij dat ik in die periode dat ik niet werkte ook elke maand minimaal 1 a 2 huisstijlen voor bedrijven de deur uit deed a 300 euro stuk....alsof ik me dan nog er eens bij uit zou gaan sloven voor een baasquote:
En waar ga ik die feestjes van betalen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
uuhhh.....iets met ib groepquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
En waar ga ik die feestjes van betalen dan?
jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
jij kan goed lezen hsg
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
24 uur per dag/7 dagen in de week je bezighouden met je studie
Dat leerde ik op de kleuterschool al. In mijn "studietijd" was het uitgaan en spelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef Hbjr het volgende:
Ja, niet alles in je schoolboeken is zo eenvoudig als het er staat en nee je hebt niet overal evenveel tijd voor. Wat ik vooral leer is hoe je met mensen moet omgaan, hoe je moet werken en hoe je afspraken gewoon moet nakomen.
Jij hebt serieus een sabbatical gehad voor school?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
*trouwens als ik niet studeerde (sabbatical ofzo) dan werkte ik wel gewoon.
Nee voornamelijk luiheid en de drang om te reizen en feesten enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:24 schreef LePoo het volgende:
[..]
Jij hebt serieus een sabbatical gehad voor school?
Een jaar 'pauze' van school? Omdat, wat? Zwaar?
Grappen dienen ter vermaak. Ben ik tenminste nog ergens goed voorquote:Sorry, maar.. BWAHHAHAHAH!
DAT MEEN JE TOCH NIET SERIEUS HE?!![]()
![]()
Jij bent echt een grap!
aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef _Led_ het volgende:
Als je straks 5 dagen in de week werkt is het fijn als je wanneer je niet werkt leuke dingen kunt doen.
Als je die leuke dingen dan niet kunt doen omdat de kleine marge tussen inkomsten en uitgaven weggaat naar een schuld, baal je helemaal extra van die 5 dagen die je dan moet werken om er praktisch niks aan over te houden.
Ja, hij redt het inderdaad niet bij jouw racebeestquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'![]()
[ afbeelding ]
hij? deze foto staat in jou fobo? ik heb trouwens opel astra gsi, heel water beter dan die franse zooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, hij redt het inderdaad niet bij jouw racebeest
[ afbeelding ]
Schrijf je met OU, niet met AU.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hij? deze foto staat in jou fobo? ik heb trouwens opel astra gsi, heel water beter dan die franse zooi
Aangenaam. Dit lees ik overigens in mijn pauze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou, aan je schrijfstijl ben je nog steeds 12, interpunctie ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Terecht klacht...
Heb vanaf m'n 12e ofzo gewerkt..tot m'n 20ste
daarna een jaartje niet, heb je meteen van die corky's die dan naar je toe komen: "jeeaauuhhh....maar wwwaaroommmm werkkk jij nieeetttthhhh???"
"ja fuck off, waarom werk jij wel?"
Ik heb geen zin om me uit te sloven voor een baas voor minimum loon, het zijn toevallig altijd precies dezelfde burgerlijke closed minded types die met dat soort vragen voor de dag komen...alsof het vanzelfsprekend is dat je zou moeten werken...Omdat je perse dure merk kleertjes wilt
Slaven van de consumptie maatschappij zeg ik je!
Al moet ik zeggen dat ik nu ik werk heb dat wel echt lekker verdient niet meer graag zonder het geld wou willen
en een degelijk netwerk opbouwen/de contacten hebben die je ergens kunnen lanceren. En dan kan prima onder het genot van een lekker biertje bij bijv het corps.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef henkzijlstra het volgende:
mijn ervaring leert dat studie en werk maar bijzaak zijn. [b]een vlotte babbel brengt je veel verder in het leven[b], en daar kun je relatief gezien meer verdienen dan een hbo diploma en een cv van 10 verschillende afwasbaantjes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
en een degelijk netwerk opbouwen/de contacten hebben die je ergens kunnen lanceren. En dan kan prima onder het genot van een lekker biertje bij bijv het corps.
"relatief gezien meer verdienen" - hoe moet ik me dat voorstellen, "relatief gezien" ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef henkzijlstra het volgende:
sowieso mensen die geen feest kunnen vieren en alleen maar huisje, boompje, beestje komen er op een gegeven moment wel achter dat er meer in het leven is.
mijn ervaring leert dat studie en werk maar bijzaak zijn. een vlotte babbel brengt je veel verder in het leven, en daar kun je relatief gezien meer verdienen dan een hbo diploma en een cv van 10 verschillende afwasbaantjes
Daarom studeren mensen - zodat ze niet in die kutbaantjes terechtkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef RuthlessR1der het volgende:
Werken zuigt gewoon. Waarom denk je dat rechters het vaak als straf uitdelen. En de meeste bijbaantjes zijn net zo kut als die werkstraffen.
Doh, in dit topic gaat het juist over die bijbaantjes naast je studie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daarom studeren mensen - zodat ze niet in die kutbaantjes terechtkomen.
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aan je foto te zien leef jij nu inderdaad ook 'dik'![]()
[ afbeelding ]
nou dat ik zeker weet dat er bij mij meer geld binnenkomt zonder diploma dan bij jou met wel een diploma. ik heb nooit een kutbaantje gehad zoals jou. heb altijd gedaan (en nog steeds) waar ik zin in heb/had in vergelijking met jou. relatief gezien verdien ik dus een stuk meer (naast het materialistische gezien).quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"relatief gezien meer verdienen" - hoe moet ik me dat voorstellen, "relatief gezien" ?
Nu ja, ik had 'm persoonlijk liever in een andere kleur gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zien![]()
Een auto met klasse en comfort.
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dude, dit is een supermooie sedan. Een auto zoals een auto eruit hoort te zien![]()
Een auto met klasse en comfort.
tokkiebuurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagen
Wie zegt dat dit in zijn straat is? Mischien heeft hij deze foto wel gemaakt terwijl hij op zijn broodjes shoarma moest wachten. Bovendien noem ik dit niet opgepimpt. Check het stratenmakersferrari topic, díe zijn opgepimpt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dude ik bedoel dat deze poster zelf zo'n kansloze is die in een tokkiebuurt gaat wonen (zie achtergrond) en al zijn geld opmaakt aan een door DSB geleverde opgepimpte wagen
OKE DANKJEWEL DAT JE MIJ HIER OP WIJST NU IS MIJN LEVEN WEER HELEMAAL VOLMAAKT EN LACHT HET LEVEN MIJ WEER TOE IK DANK JE NOGMAALS VOOR HET ATTENDEREN HIEROP ECHT ONGELIJK BEDANKTquote:
het ziet er andere vrij plebs uit daar in die ghetto bij jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
tokkiebuurt
Kerel, ga eerst maar eens sparen en kom dan nog maar eens kijken in de Watergraafsmeer
De wagen is cash betaald van m'n bonus, daar heb ik m'n spaarrekening niet voor aan hoeven raken laat staan een lening voor hoeven afsluiten.
De wagen is (afgezien dat ie voorzien is van alle opties) niet opgepimpt, het is enkel de sport-uitvoering.
Verder nog (domme) vragen of opmerkingen ?
Ik zal het even tegen de buren zeggen - Daniel Boissevain, die knakker van de Lama's, en het halve kopspijkers-cabaretquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
het ziet er andere vrij plebs uit daar in die ghetto bij jou
Nee, in de geautomatiseerde optie- en future-handel, da's net zoiets als de bouw maar dan iets complexer zeg maar.quote:jij krijgt je bonus in cash uitbetaald. je werkt op de bouw?
Neuh, ik vind lekker leven belangrijk.quote:naja. het gaat hier om werken en niet werken. dit bewijst iig dat jij zo'n loonslaaf bent die uiterlijk vertoon erg belangrijk vindt (ik moet meer gepimpte wagen dan buurman hebben...)
Uiteraard ben ik niet "echt" gedesinteresseerd in de reden waarom dit soort mensen wel werken, het is slechts een reflectie...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef memrtn het volgende:
[..]
.
[..]
Nou, aan je schrijfstijl ben je nog steeds 12, interpunctie ook nog nooit van gehoord.Ik werk sinds mijn 16e bij hetzelfde bedrijf en dat is geen kroeg of iets dergelijks, maar een regionale nonprofit organisatie met veel werknemers. En ik heb geen waardeloze functie dat ik bij de schoonmaak zit. Nee, als ik werk rol ik met de dagelijkse beslommeringen mee. En het geld wat ik verdien gaat mooi op de bank en het spaarzame geef ik uit met uitgaan, sport of benzine. Op die manier kan ik dus mooi wat geld opzij zetten zodat ik straks geen torenhoge hypotheek hoef te nemen of andere pleziertjes moet laten gaan, omdat ik het niet kan betalen.
Pleziertjes laten gaan? Helemaal niet. Behalve dat ik elke zaterdag zelf heb ingepland dat ik dan werk. Dan heb ik zelf de discipline of niet vrijdagavond lang in het café te blijven hangen. Waar anderen dan een ochtend en middag bezig zijn op de voetbalvereniging, zit ik op't werk. Dan ben ik niet een slaaf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Als in: "dat jij het bovenstaande waardevol genoeg vindt om je vrije tijd mee te verprutsen en je bent er happy mee, doe je ding! Maar kijk mij niet raar aan als ik het niet doe! Jij moet nu misschien pleziertjes laten gaan omdat je er geen tijd voor hebt"
Moderne slaaf
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef SuperWeber het volgende:
Iedereen is een slaaf. Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef memrtn het volgende:Dan ben ik niet een slaaf.
+ en je zit bovenin je schaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Revolution-NL het volgende:
![]()
Dus, als je je daar aan hecht ben je per definitie een slaaf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Iedereen is een slaaf. Wen er maar vast aan.
Degenen die het hardst roepen het niet te zijn hechtten vaak het meest aan hun middenklasser woning en dito auto.
Maak het zo comfortabel mogelijk
tuurlijk...daarom zit je natuurlijk ook heel de dag te fokken omdat je zo'n goede en drukke baan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal het even tegen de buren zeggen - Daniel Boissevain, die knakker van de Lama's, en het halve kopspijkers-cabaret![]()
Maar ik snap dat jij het natuurlijk geen Almere vindt !
[..]
Nee, in de geautomatiseerde optie- en future-handel, da's net zoiets als de bouw maar dan iets complexer zeg maar.
[..]
Neuh, ik vind lekker leven belangrijk.
Dus niet in een Opel Astra uit 1989 rijden, niet op vakantie in eigen land omdat het moet en niet de McDonalds als een avondje uit beschouwen.
Maar Henk, nu we toch zo leuk aan het keuvelen zijn, vertel eens wat over jezelf ?
Een goede baan hoeft niet druk te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:19 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
tuurlijk...daarom zit je natuurlijk ook heel de dag te fokken omdat je zo'n goede en drukke baan hebt![]()
Okee, dat "mooie auto" gedeelte kunnen we alvast als onzin bestempelen, je rijdt in een fokking opel astraquote:iets over mezelf...ik ben gewoon een kansloze rukker die heel de dag smoked en zuipt. daarintegen heb ik wel kwaliteiten waardoor ik met vrij weinig inspanning best lekker verdien. mooie auto, huisje en dito vrouwen die er op af komen. natuurlijk verdien ik lang niet zo goed als jouwmaar ben best tevreden met dit leventje nu
ik vraag me af waarom jij zo hard roept dat jij in zo'n dure wijk woont en alles voor elkaar hebt? waar komt deze bewijsdrang vandaan? lijkt me niet dat jij echt gelukkig bent (of je hebt gewoon een grote duim)quote:Op woensdag 23 december 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Een goede baan hoeft niet druk te zijn.
Als je software schrijft die geautomatiseerd opties en futures handelt doet de software het werk
[..]
Okee, dat "mooie auto" gedeelte kunnen we alvast als onzin bestempelen, je rijdt in een fokking opel astra
Ik denk dat iedereen die jouw posts kent ook wel weet dat het vrouwen-gedeelte ook onzin is.
En "lekker verdienen" is subjectief, al geloof ik best dat jij tevreden bent met die paar roebels.
Blijft over het kansloze-rukker-gedeelte
Uhm, omdat jij even dacht stoer te komen doen hier en begon over tokkie-buurten ?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:40 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom jij zo hard roept dat jij in zo'n dure wijk woont en alles voor elkaar hebt? waar komt deze bewijsdrang vandaan?
Niemand doet stoer omdat ie geen lening heeft.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef Vono het volgende:
Wat een kansloos topic. niet studerende mensen die "stoer" doen omdat ze geen lening hebben en vice versa
Maar jij verkondigt in je vorige post dat je o.a. werkt en spaart om later een lagere hypotheek te hoeven nemen. Juist tijdens je studententijd ben je flexibel om leuke dingen te doen met je geld, zoals het maken van verre en lange reizen. Als je straks fulltime werkt dan krijg je niet zomaar 2 maanden onafgebroken vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef memrtn het volgende:
[..]
Pleziertjes laten gaan? Helemaal niet. Behalve dat ik elke zaterdag zelf heb ingepland dat ik dan werk. Dan heb ik zelf de discipline of niet vrijdagavond lang in het café te blijven hangen. Waar anderen dan een ochtend en middag bezig zijn op de voetbalvereniging, zit ik op't werk. Dan ben ik niet een slaaf.
Maar het is toch logisch dat mensen die niet werken zoveel tegenstand oproepen. Het is nu eenmaal niet de norm. Ik vind het persoonlijk slecht dat mensen niet gaan werken tijdens hun jeugd, nog niet eens rekening houdend met een cv. Denk aan bedrijfsmatige contacten, inzichten, discipline, omgang, etcetera. En lang niet iedereen staat in een kroeg of in een AH vakken te vullen. Tenminste, waar ik woon niet.
de enige die zegt dat jij het goed voor elkaar hebt ben je zelf. misschien ben je wel een jongetje van 12 met grote verhalen op een forum om indruk te maken? wie zal het zeggen. je roept in ieder geval erg hard van de daken dat jij degene bent die het voor elkaar heeft en respect verdientquote:Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, omdat jij even dacht stoer te komen doen hier en begon over tokkie-buurten ?
Ik heb geen bewijsdrang, maar als een vmbo'ertje een grote bek opentrekt kan ie er van mij gerust eentje terug krijgen.
Ik vind 't een beetje zielig, eerst beginnen met "nee jij hebt het dik voor elkaar" - en als dan blijkt dat ik 't in verhouding redelijk prima heb, beginnen te huilen met "pfff waarom schep je zo op ?" ?
D'r zijn er genoeg op Fok! die het een stuk dikker voor elkaar hebben dan ik (Draaijer bijvoorbeeld), ga die maar lastig vallen.
Je probeerde stoer te doen, je bent op je muil gegaan, take it like a man dan is er niks aan de hand.
Je kan er ook nog een paar dagen over doorgaan, ik ben alleen bang dat dat niks aan de uitkomst verandert - je laat jezelf alleen maar meer kennen als een relkloon die uit zijn rol schiet doordat ie op zijn plek gezet wordt.
Ik vind dat ik het prima genoeg voor elkaar heb, ik roep nergens dat ik respect verdien.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
de enige die zegt dat jij het goed voor elkaar hebt ben je zelf. misschien ben je wel een jongetje van 12 met grote verhalen op een forum om indruk te maken? wie zal het zeggen. je roept in ieder geval erg hard van de daken dat jij degene bent die het voor elkaar heeft en respect verdient
Natuurlijk werk je een schuld van 30k niet snel wegquote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niemand doet stoer omdat ie geen lening heeft.
Mensen met ervaring komen vertellen dat je een schuld van 30k niet snel wegwerkt als dat de eerste 4 jaar meer is dan je jaarsalaris.
Dat is nu net niet op mij van toepassing.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar jij verkondigt in je vorige post dat je o.a. werkt en spaart om later een lagere hypotheek te hoeven nemen. Juist tijdens je studententijd ben je flexibel om leuke dingen te doen met je geld, zoals het maken van verre en lange reizen. Als je straks fulltime werkt dan krijg je niet zomaar 2 maanden onafgebroken vakantie.
Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat je al je geld maar uit moet geven en helemaal niets moet sparen maar sla ook weer niet te ver door naar de andere kant.
Ok, het kwam een beetje op mij over dat je in mijn ogen (te) veel concessies deed voor later. Maar besef dat je nu als student de flexibiliteit en de mogelijkheden hebt, werkgevers zijn vaak niet zo flexibel.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dat is nu net niet op mij van toepassing.Mijn ouders zijn namelijk zeer gehecht aan vakanties en ik heb al aardig wat van de wereld gezien. Op dat gebied mis ik niets. Maar het is ook niet zo dat ik al mijn geld zo op de bank zet, heus niet. Maar ik ga het niet met bakken over de balk gooien. En dan nog mis ik niet echt veel in mijn optiek. Ik vind het juist zonde, dat mensen nu gaan uitgeven, moeten lenen en voor hun huis later een torenhoge hypotheek moeten afsluiten. Juist als je bijvoorbeeld aan zo een hypotheek ontkomt, heb je veel meer vrijheden.
Uiteraard kan ik daar niets tegen in brengen, maar daar zit ik dan ook niet mee. Als ik dan maar gelukkig ben, toch. Personen die nu niet werken gaan dan wel niet met de stroom mee, maar als die gelukkig zijn is het toch prima. Slotje, opgelost.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ok, het kwam een beetje op mij over dat je in mijn ogen (te) veel concessies deed voor later. Maar besef dat je nu als student de flexibiliteit en de mogelijkheden hebt, werkgevers zijn vaak niet zo flexibel.
En over je hypotheekverhaal, ja, je hebt eventueel lagere maandlasten dus houdt meer over wanneer je niet dat huis gaat kopen waar ook jij die tophypotheek voor nodig hebt. Je bent dan ook gebonden (aan huis / werk / beperkt aantal vrije dagen / vrouw + eventuele kids met schoolvakanties etc.), die vrijheden ben je dan weer kwijt.
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?Vind ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
Wat doe je eigenlijk in de tijd dat anderen werken? Dat moet je waarschijnlijk straks gaan uitleggen. Als je in die tijd de hele bibliotheek uitgelezen hebt dan is dat prima. Als je de hele tijd hebt liggen rukken is dat ook goed. Als je er maar eerlijk over bent."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |