Wel een watje dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nice! doe je goed....quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon, ik wil weten dat als ik mijn wekker zet ik ook opsta, ook al moet ik vanmiddag pas ergens zijn. Dat ik afspraken met mezelf kan maken. Klinkt debiel, ik weet het, maar toch
En joh, om die 5 minuutjes??? Echt???
Jah oke...quote:
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, je hebt altijd van die verschrikkelijke hokjesmensen die zich nergens in kunnen inleven. Naar volk. Moet je je gewoon niet teveel vaan aantrekken joh. (Tenzij het je chef is)
Ga dan niet om half vier naar bedquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik zou jou wel eens willen zien na een week of 5 met per nacht gemiddeld 5 uur slaap
Gunstig. Dan moet je je al helemaal geen zorgen maken. Wel leip dat je je dan onderbewust je er zo druk om maakt dat e er niet van kan slapen of over gaat dromenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegMIJN chef vond het gister prachtig.... 3 a 4 man eerder naar huis laten gaan ivm de sneeuw... ( 1 van de 4, de ander vond het ook niet zo'n groot probleem
)
Ja, helder licht ik lag ook om half vier pas in bed, wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Ga dan niet om half vier naar bed
Dat je het echt helemaal zelf doet. Of is d'r meer aan de hand dat je zo weinig slaapt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helder licht ik lag ook om half vier pas in bed, wat denk je nou zelf?
Als ik er over klaag betekend dat meestal dat ik het zelf niet helemaal onder controle heb, vandaar ook dat wekker afspraak-ding met mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat je het echt helemaal zelf doet. Of is d'r meer aan de hand dat je zo weinig slaapt?
Dat verandert al een hoopquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik er over klaag betekend dat meestal dat ik het zelf niet helemaal onder controle heb, vandaar ook dat wekker afspraak-ding met mezelf.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gunstig. Dan moet je je al helemaal geen zorgen maken. Wel leip dat je je dan onderbewust je er zo druk om maakt dat e er niet van kan slapen of over gaat dromenAch ik heb wakker gelegen omdat ik vandaag waarschijnlijk naar de kapper ga
Denk een centimeter of 10 eraf. Weet het nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinky! Kort? of puntjes? Heb een hekel aan kappers... gaan ze zo'n gezellig praatje met je houden terwijl ik zoiets heb van... knip mijn haar gewoon!
IK ben daar ook echt het type voor idd.... Wakker liggen om DAT... Ik zal het wel gewoon tegen me chef zeggen en kijken wat zij vind.... IK gok dat het iets word van: 'is goed hoor, ben je nog veilig thuis gekomen?'
Nice! Wel pics doen hequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk een centimeter of 10 eraf. Weet het nog niet![]()
Maargoed, je chef klinkt wel relaxed en down-to-earth
Aux Raus wil ook welquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dj_unkie het volgende:
Door de muziek van Aux Raus zit ik hier helemaal agressief te worden op kantoor
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dj_unkie het volgende:
Door de muziek van Aux Raus zit ik hier helemaal agressief te worden op kantoor
Ja zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel benieuwd naar hosti10 cm is de helft of niet?
Ja hallo ik ga toch niet vanaf dukenburg met zo'n pakket sjouwen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn huisgenoot heeft het goed geregeld op het werk, zijn baas komt hier gewoon met de auto een kerstpakket brengen omdat hij het niet vertrouwde met de fiets
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga toch niet vanaf dukenburg met zo'n pakket sjouwen?
ik hoop het, want om nu 200 euro uit te geven om tv te kijken op mn beamer zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef Sander het volgende:
Een videorecorder? Misschien heeft 1990 er nog eentje liggen
Gewoon een goede stereo VHS recorder pakken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop het, want om nu 200 euro uit te geven om tv te kijken op mn beamer zit ik ook niet op te wachten
pics or it didnt happenquote:
Sorry, mn geld was op anders had ik wel wat meegenomenquote:
Duh, was het eerste waar we naartoe gingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Gaaaf! Ook bij de Starbucks geweest?
lafjes...heel lafjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sorry, mn geld was op anders had ik wel wat meegenomen![]()
[..]
Duh, was het eerste waar we naartoe gingen
gelijk maar ff gemailtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Gewoon een goede stereo VHS recorder pakken.
kiek es hier!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelijk maar ff gemailtgeen idee hoeveel die shit nog waard is
Hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Dupje het volgende:
En jahoor, weer 15 euro aan biosbonnen, nu heb ik 60 euro in totaal
Haha ik ben voor verschillende projecten vrijwilliger bij de NJR (Nationale Jeugdraad) en ik krijg nu van elk project biosbonnenquote:
Haha nee sorry dat gaat m niet worden. Ze komen wel op!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik neem ze voor een kwart van de prijs over!
#Nijmegen bioscoop meetquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nee sorry dat gaat m niet worden. Ze komen wel op!
Geniaal verhaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef SLP_ het volgende:
Back from York!
Ooh het was stressen zondag! We zouden om 13:33 vanuit Nijmegen naar Utrecht en dan van Utrecht naar Rotterdam. Toen we op Nijmegen waren reed er alleen een trein naar Arnhem. Vervolgens op Arnhem krijgen we te horen dat er geen treinen meer rijden! Naaah, stress stress en nog es stress. Om 17:00 zou de pendelbus van R'dam CS naar Europoort gaan en het werd al snel duidelijk dat we die 17:00 niet zouden halen. Toen hebben we nog een tijdje op Arnhem gestaan om te bedenken wat we zouden doen. Mn vriendin had dr pa gebeld [die woont in Arnhem] om te vragen of ie ons naar Utrecht kon brengen en dat we van daar uit naar R'dam zouden gaan. Dat wilde ie wel, toen kwamen we nog een jongen tegen die ook naar R'dam moest die we maar meenamen. En toen we in Utrecht waren [het was inmiddels al rond 17:00] belde mijn ma op om te zeggen dat de treinen ook niet meer vanuit Utrecht reden. Nog meer stressDie pa bracht ons toen wel naar Europoort toe, maar het duurde al bijna een uur om vanuit centrum Utrecht op de snelweg te komen! Die hele stad stond vast
Uiteindelijk konden we om 19:15 inchecken, en het moest uiterlijk vóór 19:30! Ik was zoo blij dat we het gered hadden
En de stad York was zo mooi
Echt superleuke winkels enz
Alleen dat accent van die mensen
Vreselijk
![]()
En ik had best veel kerstcadeautjes gekocht en ik heb ze maar meteen gegevenHahahaha ik vond het niet leuk om nog paar dagen te wachten
Maar ik wil volgend jaar ofzo zeker keer een dagje terug
Kut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Heuj CP, hoe is 't leven nou? Zinkt het besef af en toe al een beetje in? Wat verwacht je voor de kerst?
Tijd heelt alle wonden, je houd er alleen een litteken aan over. Probeer aan de fijne momenten te denken ipv de vervelende en zoek genoeg afleiding. Sterkte CPquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kut.
De stilte valt hard. Alleen is opeens toch wel heel alleen... En het besef komt af en toe wel naar voren ja, vooral in de kleine dingen.
Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik de muziek van de dienst niet gedraaid heb. En het is nog zo onwerkelijk dat ik over 1.5 maand een eigen woning heb, en hier niet meer terug kom.
Kerst breng ik bij men vriendin door. Had altijd al niet zon behoefte aan kerst, maar daaris het helemaal verplichte gezelligheid... Ik ga er vooral heen om er voor men vriendin te zijn, en echt niet voor die k* kerst.
heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga toch niet vanaf dukenburg met zo'n pakket sjouwen?
Toch maar voor de snelle hap gaan dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Kak.
Ik had een prima basismaaltijd met paëlla in de koelkast liggen, zelf wat vis en groente erbij, klaar. Nu staat alleen die hele verpakking compleet bol, ga ik dus niet meer opeten. Nu heb ik dus niks in huis
![]()
Ik wil bolletje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Kak.
Nu staat alleen die hele verpakking compleet bol, ga ik dus niet meer opeten.
Ja, da's gewoon kak, vooral gezien het feit dat het al kwart voor negen isquote:
Ik ga nog eens even kijken of ik ergens nog iets te plunderen hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef royjn het volgende:
[..]
Toch maar voor de snelle hap gaan dan?
Hoofdletters maken de boodschap duidelijkerquote:
Niet meerquote:
Heb je wel eensquote:
Miep dan nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef Mikkie het volgende:
Hier ook extra koopavond in Nijmegen. Maar ik heb gelukkig alles in huis
Om dat mogelijk te maken stond ik gisteren nog om 22.00u in de appie hoorquote:
Vijf seconden Googlenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je hebt amper gepost
En waarom kan je met windows 7 niet een bureaublad icoontje maken op de taakbalk
Taakbalk blokkeren, dat werkt. Bovendien heb ik een ander thema, Architectuur ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jouw knopjes staan ook veel dichter bij elkaar
Windows toets + D werkt toch veel hendiger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je hebt amper gepost
En waarom kan je met windows 7 niet een bureaublad icoontje maken op de taakbalk
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.rockstargames.com/classics/?c=1&g=Grand%20Theft%20Auto%202&id=3
GTA2 download speelbaar op xp en vista
goeiemogge Sanderquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Sander het volgende:
Helemaal naar het huis van een collega om mijn fiets op te halen, want die heb ik morgen nodig. Ben ik daar, is hij al weg en zit de tuin op slot. En dan pas bedenk ik me dat ik net zo goed vanavond kan gaan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
Farmville op facebook moet echt dood. Je wordt echt platgegooid met berichtjes van mensen die dat spelen. Net als maffia wars toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Sander het volgende:
Jammer wel als je straks weg wilt en je moet nog een jaar
het is in totaal 14 maanden, ik gok niet dat ik er weg wil, anders had ik niet voor die kamer gekozenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Sander het volgende:
Jammer wel als je straks weg wilt en je moet nog een jaar
wat zei die dan vorige weekquote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Sander het volgende:
Ik heb Stanley nog niet gebeld, maar ik ga uit van wel. Vorige week ook ff over gehad.
dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef morgane het volgende:
Eerste post vanaf mn nieuwe netbookwat een heerlijk ding! Was 1 of andere actie bij Expert. Met een gratis dvd-brander erbij, zelfde merk en kleur als mn laptop dus vet stylish
![]()
@Swarma: heb je je kamer via W dan, omdat je zo'n huurlening hebt? Er staan vaak leuke dingen op de site, maar ik vind t maar een vaag systeem.
Nice!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef morgane het volgende:
Eerste post vanaf mn nieuwe netbookwat een heerlijk ding! Was 1 of andere actie bij Expert. Met een gratis dvd-brander erbij, zelfde merk en kleur als mn laptop dus vet stylish
![]()
@Swarma: heb je je kamer via W dan, omdat je zo'n huurlening hebt? Er staan vaak leuke dingen op de site, maar ik vind t maar een vaag systeem.
Mensen met een huur lager dan 400 zijn mietjesquote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat klopt
enige nadeel is dat je wel dus een smak geld moet hebben om er aan te voldoen, of je moet een kamer boven de 400 hebben, dan kan je kiezen wat je doet
heb je je daar ingeschreven of niet ?
Hahaa, mijn vorige laptop (een Packard Bell) heb ik aan mijn moeder gedoneerd. Voor mij nooit meer een PB!quote:
ik blij dat ik 410 betaalquote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met een huur lager dan 400 zijn mietjes
Ah kijk. Wel jammer dat je een witte hebt, die beschadigen zie je toch sneller dan op de zwarte.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Hahaa, mijn vorige laptop (een Packard Bell) heb ik aan mijn moeder gedoneerd. Voor mij nooit meer een PB!
Nee, beide SamsungHet is een witte NC10, 10,2".
Vanwege diezelfde smak geld heb ik me er uiteindelijk toch maar niet bij ingeschrevenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat klopt
enige nadeel is dat je wel dus een smak geld moet hebben om er aan te voldoen, of je moet een kamer boven de 400 hebben, dan kan je kiezen wat je doet
heb je je daar ingeschreven of niet ?
hypotheek zeker, dat is gelijk aan sparenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef royjn het volgende:
Ik betaal maandelijks iets van 1100 aan "huur"
ah leukquote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Vanwege diezelfde smak geld heb ik me er uiteindelijk toch maar niet bij ingeschreven
Maar goed ook; ik heb nu definitief alle huisgenootjes gevonden en ga dus met 3 hele gezellige meiden in dit huis wonen. Ik ben vandaag naar mn nieuwe kamer (in hetzelfde huis dus) verhuisd
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Maar het nadeel van de zwarte variant is dat het een glossy (glimmende) lak heeft, dus je ziet echt elke vetvlek en vinger erop zitten. De witte vind ik ook net iets stijlvoller. En ik ga er heel voorzichtig mee doenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah kijk. Wel jammer dat je een witte hebt, die beschadigen zie je toch sneller dan op de zwarte.
Maar de NC10 is goede keuze, ik heb dus de N110! Eentje ouder dan die van jou
Appartement gekocht.quote:
Eigenlijk heeft mn vriendin/studiegenootje de grootstequote:
1100, dudequote:
Failquote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb n sony vaio, valt ook niet tegen behalve dat de accuduur nu naar 2 minuten teruggebracht is na een jaar
(die 2 minuten is nog ruim geschat volgens mij, ik kan nog nét van boven naar beneden lopen)
miss wel een kortere looptijd ofzo, kan ookquote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1100, dude! Hoeveel m2 heb je dan?
Ah je bruto lasten zonder aftrek, ja die boeien niet. Netto rulesquote:
Haha dat heb ik dus met mijn nieuwe laptopquote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Maar het nadeel van de zwarte variant is dat het een glossy (glimmende) lak heeft, dus je ziet echt elke vetvlek en vinger erop zitten. De witte vind ik ook net iets stijlvoller. En ik ga er heel voorzichtig mee doen
Ja netto iets van 750.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah je bruto lasten zonder aftrek, ja die boeien niet. Netto rules
bruto is zonder hypotheek rente aftrek (koop subsidie, zoiets als huur sub)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat is in dit geval t verschil tussen bruto en nettoik heb geen verstand van hypotheken
al weet ik wel dat 1100 n flinke aflossing is, en dat n normale looptijd 25 tot 30 jaar is
Klopt ja, ik zit in dezelfde situatiequote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef royjn het volgende:
Ja netto iets van 750.
Wordt leuk de belasting invullen voor volgend jaar.
Al die eenmalige aftrekposten
Mijne kan dik 6 uur zonder stroom!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijne staat nu op energie besparend en kan nog 2 uur en 16 minuten mee, en vanochtend heb ik er oook nog even mee gezeten.. Ik hoop alleen dat ik het vol kan houden om of iedere keer op tijd de adapter er uit te trekken.. Of dan straks gewoon de accu an sich..
Grapjasquote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hadden het over laptops he, niet over je vibo
laat staan dat je dr 6 uur gebruik van maakt achter elkaarquote:
Ja, was wel goed. Maar das een tijd geleden dat ik daar geweest ben!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met t eten bij de Dromaai ?
alles goed?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, was wel goed. Maar das een tijd geleden dat ik daar geweest ben!
-tevens tvp-
You made my dayquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef morgane het volgende:
Kan je niet ergens instellen of je 'm op accu of netstroom gebruikt? Het lijkt me onhandig om de batterij er steeds uit te moeten halen als ik 'm aansluit op de adapter. Of bedoelen jullie dat niet?
Nope.quote:
Het langste gaat ie mee als je hem niet gebruikt en dat is dus altijd je flappert aan de netstroom hangen. Moet je toch werken op de accu dan helemaal laten leeglopen en weer opladen. Maar na een jaartje is de meeste kracht er wel uit hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef morgane het volgende:
Weet iemand wat trouwens de beste manier is om met je accu om te gaan, zodat 'ie het langst meegaat? Zoveel mogelijk op netstroom of juist de accu veel gebruiken, en de accu helemaal leeg laten lopen of juist op tijd oplaten etc. Ik weet het niet echt, lees veel verschillende adviezen.
Als je laptop geen stroom gebruikt dan staat ie uit!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
De keren dat ik mijn laptop zónder stroom gebruik zijn op handen en voeten te tellen
quote:
Je woonplaatst is tilburg en je stelt deze vraag in nijmegen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef dramatiek het volgende:
is gifgrond @ tilburg iets of is dat een sjabbahut?
owja...de wijn hé. Ben vervroegd kerst aan het vierenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef royjn het volgende:
[..]
Je woonplaatst is tilburg en je stelt deze vraag in nijmegen?
Als je aan hebt staan dat ie het hele scherm moet opvullen dan kan dat soms gebeuren. Dat kan je vaak wel uitzetten via je beeldschermopties of anders in de bios.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat widescreen laptopsik vond het al heel erg wennen int begin, maar nu pakt ie mijn spel ook nog eens niet
Dat ligt aan je instellingen waarschijnlijk. Geef eens door welke resolutie je beeldscherm aan kan!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik kan gewoon geen goede resolutie vinden voor het spel.. Dan zit ie iedere keer net te laag met de muis om bijvoorbeeld een knopje te selecteren..
Het nadeel is gewoon dat het een heel laag scherm is![]()
O, das mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Nah, was gewoon een fout in het spel. Had een muis/scherm afwijking na het wijzigen van de resolutie. Is nu opgelost
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet opgelost dus,naja komt ooit misschien wel goed
Welk spel?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet opgelost dus,naja komt ooit misschien wel goed
Slechtste advies wat je kan geven D_Kquote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Het langste gaat ie mee als je hem niet gebruikt en dat is dus altijd je flappert aan de netstroom hangen. Moet je toch werken op de accu dan helemaal laten leeglopen en weer opladen. Maar na een jaartje is de meeste kracht er wel uit hoor.
Tja, mijn accu werkt nog op zinken D-batterijenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slechtste advies wat je kan geven D_K
Laptop batterijen zijn van het type Lithium-ion dat wil zeggen dat ze een soort geheigen in hun ;ladingsvermogen hebben zitten waardoor het juist belangrijk is deze nooit voledig te ontladen omdat ervoor zorgt dat diens capaciteit sneller afneemt.
Was wel tof, maar weinig diepte vond ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh en Avatar is zeker aan te raden
mn zusje zat in de matrix volgens mijquote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma roep je zusje eens terug![]()
Liepen allemaal 15 jarige meisjes bij de Boogiein alleen een topje, geen jas niks nie
Ik ben dus mooi weer naar huis gegaan. Die gasten hadden hun eigen licht bij zich. Nou, dan peer ik hem mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 02:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mn zusje zat in de matrix volgens mijik was zelf ook bij vb, en ik had het al koud terwijl ik ingepakt zat
u gaat voor optie 2?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef royjn het volgende:
Tja heb geen keus wordt voor me bepaald
Gewoon weinig salades eten en veel vlees.
Net zoals bbqen
Zonder het beschermen van mijn vleesquote:
Jij bent één en al autoriteit!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef royjn het volgende:
[..]
Zonder het beschermen van mijn vlees
Ai, dat is balen! Ik hoop dat je er snel vanaf bent.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:24 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenGister vet hard door mn knie gegaan, nu nog steeds gevoelig
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Jij bent één en al autoriteit!
Thanksquote:
Ik stond op van de bank, en die is onder mn macht zeg maar, en toen leek het alsof mn knieschijf even uit en weer in de kom schoot.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Ai, dat is balen! Ik hoop dat je er snel vanaf bent. [ afbeelding ]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Brrrrr krijg er al bibbers van als ik er aan denk...sterkte ermeequote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik stond op van de bank, en die is onder mn macht zeg maar, en toen leek het alsof mn knieschijf even uit en weer in de kom schoot.Heb ik wel eens vaker.
Vervelend zeg!! Ik heb een paar weken terug een ongeluk gehad waarbij mijn kaak uit de kom was geschoten/spier was verrekt, en met dit koude weer moet ik weer opletten als ik eet - want dan gebeurt het weer! Dus even wachten tot het wat warmer wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik stond op van de bank, en die is onder mn macht zeg maar, en toen leek het alsof mn knieschijf even uit en weer in de kom schoot.Heb ik wel eens vaker.
Kaak uit de kom?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Vervelend zeg!! Ik heb een paar weken terug een ongeluk gehad waarbij mijn kaak uit de kom was geschoten/spier was verrekt, en met dit koude weer moet ik weer opletten als ik eet - want dan gebeurt het weer! Dus even wachten tot het wat warmer wordt.
Aiii dat klinkt ook lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Vervelend zeg!! Ik heb een paar weken terug een ongeluk gehad waarbij mijn kaak uit de kom was geschoten/spier was verrekt, en met dit koude weer moet ik weer opletten als ik eet - want dan gebeurt het weer! Dus even wachten tot het wat warmer wordt.
Dat is wel een epic jahquote:Op donderdag 24 december 2009 10:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Je spatbord aan de voorkant van je fiets fixen met duct tape, over de kop slaan en uiteindelijk ook nog je fiets op je hoofd krijgen.
Haha nee, ik zal voor een keer de marathon overslaan vandaagquote:Op donderdag 24 december 2009 11:00 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik mocht toen al 3 dagen niet eten/praten/lachen, en dat viel enigszins tegen - dus nu maar gewoon voorzichtig doen! Jij ook met je knie he, geen marathons gaan rennen enzo!
We waren er pas om 11 uur dus qua tijd valt het nog wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 04:28 schreef swarmahoer het volgende:
dat heb je lang vol gehoudennog iets gespeeld?
Ah chineesjes gaan pesten dus?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
We waren er pas om 11 uur dus qua tijd valt het nog wel meeHad 20 euro gewonnen met speelautomaat en 37 met Roulette
Maar dat ook weer verloren bij Black Jack
Haha ik vond de hoeveelheid chineesjes wel meevallenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah chineesjes gaan pesten dus?
Sterkte meis!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Yep, alleen 1e en 2e kerstdag kan je niet vrij reizen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Dupje het volgende:
Misschien moet ik mijn OVchipkaart maar eens activeren
Vandaag is nog geen officiele feestdag toch? Dus met weekov kan je vandaag nog gratis?
Fakking geniaalquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking humor dit: http://theoatmeal.com/story/eat_horses
Het eten van paardenvlees is voor katholieken verboden! Vuige ketters!quote:
Katholieken moeten dan ook allemaal dood.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eten van paardenvlees is voor katholieken verboden! Vuige ketters!
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dankje, gelukkig zakt het door de dag heen wel beetje!quote:
Ok, fijn, dan ga ik vandaag heen, en 2e kerstdag terug (dat is toch op een zaterdag, dan had ik toch al moeten betalen)quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Yep, alleen 1e en 2e kerstdag kan je niet vrij reizen.
Anyway, I was in Toby's pen and we were making eye contact. I'll never forget the look in his eyes: completely vacant of compassion or romance. Toby didn't want to get to know me and discover all my hopes and dreams. He didn't want to grow old with me. Looking into those big brown eyes that day, I saw a pure, unfiltered desire to get his rape on.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking humor dit: http://theoatmeal.com/story/eat_horses
En ik wilde je nog wel net gaan vragen of je een paardenbiefstukje kwam eten vanavondquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Dupje het volgende:
Nou, ik ben vegetarier, en dat ben ik nu een jaar of 10, maar daarvoor at ik al steeds minder vlees, en het eerste vlees wat ik niet meer at was paardenvlees.
Want ik kreeg het verhaal te horen dat je in NL geen paarden mag fokken voor het vlees, dus alleen oude paarden, of paarden met bijvoorbeeld een gebroken been worden afgemaakt, en het vlees gaat naar de slager. Het enige is dat wanneer er niet genoeg paardenvlees is, dat de paarden vanuit het buitenland gehaald worden, bij de grens wordt een been gebroken, en dan mag ie legaal afgemaakt worden.
Dus. Daarom at ik meteen al geen paardenvlees meer.
Toen was ik 12. En wat ik al zei: "Het verhaal wat ik te horen kreeg" Dus geen idee of het waar is. En ik ben geen vegetariër die iedereen over loopt te halen om ook vega te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]En dat geloof jij zelf?
Sorry hoor maar als ik ergens kriegelig van word zijn het vegetariërs die broodje aap verhalen verkondigen
nee indianenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah chineesjes gaan pesten dus?
Gewoon doen wat je zelf fijn vindt, als je de hele tijd je batterij in de gaten moet houden omdat ie dan wat langer mee gaat is ook weer zo irritant.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
toch vind ik het lastig wat je met de batterij moet doen, je leest echt op iedere site andere verhalen.. Batterij is nu 21% al wel vast de stroom erin doen of niet.. De ene site zegt weer niet halverwege erin, de ander weer dit, bluh.. En dan heb je weer dat ze zeggen dat je maar tot 97% moet laden, dus niet helemaal vol.. Volgende week bij IB gaat de accu er mooi uit..
Naja iig nooit onder de 10% laten komen, dat is waar ze overal hetzelfde in zijn..
Dat is netzoiets als zeggen dat je liever olie verbrand omdat je dan niet die problemen van kernfusie hebtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik neem lekker een nikkelcadmium batterij, die heeft volgens mij niet de problemen vna een litium ion
denk ik
Mjah de vorige heb ik gewoon gruwelijk verneukt, wil ik niet nog een keer doenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf fijn vindt, als je de hele tijd je batterij in de gaten moet houden omdat ie dan wat langer mee gaat is ook weer zo irritant.
Ik heb idd ook gehoord dat het dus juist niet goed is om batterijen helemaal op te laten gaan, en dat je hem bijna constant aan de stroom moet hebben. Wel erg jammer natuurlijk, want daarvoor koop je geen laptop...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
Like I said. Ding gewoon altijd er aan laten hangen, zeker als je af en toe effe gaat verzitten ofzodan zit je tenminste met een volle batterij. Nooit helemaal op laten gaan. En als je ergens zit gewoon aan netstroom met die batterij er in, langste levensduur gegarandeerd
Hehe, was een beter plan geweest! Heb constant met een notitieblokje rondgelopen, maar dat duurde toch lang dat je maar gaat proberen te praten zonder je kaken te bewegenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Dat is wel een epic jahHeb je toen voor drie dagen je kaak dicht geducktaped?
Kutkwaliteit. Daarom betaal je ook geen reet voor zo'n laptop.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waarom is mijn andere laptopbatterij dan zo gruwelijk naar de klote? na een hele korte tijd al dan?
Verboden door een pauselijk decreet uit 732! Dat weet iedere katholiek!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom dat nou weerHaram ofzo?
Ik heb braaf bij mijn oma gegeten!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik wilde je nog wel net gaan vragen of je een paardenbiefstukje kwam eten vanavond![]()
Nah....dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |