Wel een watje dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nice! doe je goed....quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon, ik wil weten dat als ik mijn wekker zet ik ook opsta, ook al moet ik vanmiddag pas ergens zijn. Dat ik afspraken met mezelf kan maken. Klinkt debiel, ik weet het, maar toch
En joh, om die 5 minuutjes??? Echt???
Jah oke...quote:
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, je hebt altijd van die verschrikkelijke hokjesmensen die zich nergens in kunnen inleven. Naar volk. Moet je je gewoon niet teveel vaan aantrekken joh. (Tenzij het je chef is)
Ga dan niet om half vier naar bedquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik zou jou wel eens willen zien na een week of 5 met per nacht gemiddeld 5 uur slaap
Gunstig. Dan moet je je al helemaal geen zorgen maken. Wel leip dat je je dan onderbewust je er zo druk om maakt dat e er niet van kan slapen of over gaat dromenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegMIJN chef vond het gister prachtig.... 3 a 4 man eerder naar huis laten gaan ivm de sneeuw... ( 1 van de 4, de ander vond het ook niet zo'n groot probleem
)
Ja, helder licht ik lag ook om half vier pas in bed, wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Ga dan niet om half vier naar bed
Dat je het echt helemaal zelf doet. Of is d'r meer aan de hand dat je zo weinig slaapt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helder licht ik lag ook om half vier pas in bed, wat denk je nou zelf?
Als ik er over klaag betekend dat meestal dat ik het zelf niet helemaal onder controle heb, vandaar ook dat wekker afspraak-ding met mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat je het echt helemaal zelf doet. Of is d'r meer aan de hand dat je zo weinig slaapt?
Dat verandert al een hoopquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik er over klaag betekend dat meestal dat ik het zelf niet helemaal onder controle heb, vandaar ook dat wekker afspraak-ding met mezelf.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gunstig. Dan moet je je al helemaal geen zorgen maken. Wel leip dat je je dan onderbewust je er zo druk om maakt dat e er niet van kan slapen of over gaat dromenAch ik heb wakker gelegen omdat ik vandaag waarschijnlijk naar de kapper ga
Denk een centimeter of 10 eraf. Weet het nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinky! Kort? of puntjes? Heb een hekel aan kappers... gaan ze zo'n gezellig praatje met je houden terwijl ik zoiets heb van... knip mijn haar gewoon!
IK ben daar ook echt het type voor idd.... Wakker liggen om DAT... Ik zal het wel gewoon tegen me chef zeggen en kijken wat zij vind.... IK gok dat het iets word van: 'is goed hoor, ben je nog veilig thuis gekomen?'
Nice! Wel pics doen hequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk een centimeter of 10 eraf. Weet het nog niet![]()
Maargoed, je chef klinkt wel relaxed en down-to-earth
Aux Raus wil ook welquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dj_unkie het volgende:
Door de muziek van Aux Raus zit ik hier helemaal agressief te worden op kantoor
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Dj_unkie het volgende:
Door de muziek van Aux Raus zit ik hier helemaal agressief te worden op kantoor
Ja zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel benieuwd naar hosti10 cm is de helft of niet?
Ja hallo ik ga toch niet vanaf dukenburg met zo'n pakket sjouwen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn huisgenoot heeft het goed geregeld op het werk, zijn baas komt hier gewoon met de auto een kerstpakket brengen omdat hij het niet vertrouwde met de fiets
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga toch niet vanaf dukenburg met zo'n pakket sjouwen?
ik hoop het, want om nu 200 euro uit te geven om tv te kijken op mn beamer zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef Sander het volgende:
Een videorecorder? Misschien heeft 1990 er nog eentje liggen
Gewoon een goede stereo VHS recorder pakken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop het, want om nu 200 euro uit te geven om tv te kijken op mn beamer zit ik ook niet op te wachten
pics or it didnt happenquote:
Sorry, mn geld was op anders had ik wel wat meegenomenquote:
Duh, was het eerste waar we naartoe gingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Gaaaf! Ook bij de Starbucks geweest?
lafjes...heel lafjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sorry, mn geld was op anders had ik wel wat meegenomen![]()
[..]
Duh, was het eerste waar we naartoe gingen
gelijk maar ff gemailtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Gewoon een goede stereo VHS recorder pakken.
kiek es hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |