quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Eventueel interesse in Borderlands tegen je Forza 3?
link naar het vorige topicquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Earth Defence force 2017
Leisure Suit Larry: box office bust
Lost:Via Domus
Eat Lead
Crackdown (classic)
Pure/Lego-batman(1 doosje, 2 discs)
Batman:Arkham Asylum
Fallout 3: GOTY (dus met alle DLC op disc erbij) <-- Aquila360 tip!!![]()
Ben trouwens nog op zoek naar Brütal legend & Uncharted 2.
27,50 incl mag je hem hebben van me. Ik heb er welteverstaan anderhalf uur mee gespeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Leonos het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar Operation Flashpoint : Dragon Rising
Nice. PM !quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:25 schreef DoctorV64 het volgende:
[..]
27,50 incl mag je hem hebben van me. Ik heb er welteverstaan anderhalf uur mee gespeeld.
Hoeveel vraag je voor dragon age: origins?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Silv het volgende:
Repostje
TR:
Dragon Age: Origins
Forza 3
Fallout 3 GOTY edition
Assassin's creed
Dead Space
Gears of War 2
AC II, Fifa 10 en Brutal Legend gezocht.
30 incl.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor dragon age: origins?
Skate 2 tegen Saints row 2?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil/te koop.
- Borderlands
- Far Cry 2
- Skate 2
Borderlands en Far Cry zijn NTSC versies. Borderlands is same als PAL, Far Cry heeft andere boxart. Alle 3 games in goede staat. Op zoek naar Forza 3, Saboteur en eventueel Battlefield Bad Company.
Goeie aanbieding!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Schweino het volgende:
Pure en Lego Batman (in 1 verpakking) -> 10 euro (verzendkosten 1,76 eur)
Niet normaal die prijs 5 euro. Het kan niet anders dan dat een junkie dat gejat heeft en voor 1 euro aan BCC heeft verkocht en die probeert het nu door te verkopen met winst.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie aanbieding!
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik zie geen Lego Batman en Pure bij die linkquote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie aanbieding!
Er was gisteren wel een dvd van PURE en LEGO Batman voor 5 euro te zien. Blijkbaar was dat de laatste dvd omdat hij niet meer te zien is of een foutje. Het was wel belachelijk goedkoop. Ik ken geen enkel Xbox360 game die nog niet zo oud is en slechts 5 euro kost.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef Schweino het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik zie geen Lego Batman en Pure bij die link
20euquote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Schweino het volgende:Fable 2 GOTY editie -> 35 euro inclusief verzendkosten
tomb raider ruilen tegen iets van dit?quote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef Deliciouss het volgende:
Ik heb hier wat Xbox 360 games te ruil het gaat om de volgende games.
Need For Speed Most Wanted (Classic) easy achievements
NHL 2K6 easy achievements
NHL 2K7 easy achievements
GRAW 1
Viva Pinata + Forza 2 (bundel)
PGR 4 (in bundel hoesje Gears of War al weg)
PGR 3
Pes 2008
Race Pro
FUEL
Tomb Raider Legend
HALO ODST
stuur me een berichtje met jou games!
Heb je Forza 3 nog? Die wil ik wel ruilen voor Brutal Legend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Silv het volgende:
Repostje
TR:
Forza 3
Fallout 3 GOTY edition
Assassin's creed
Dead Space
Gears of War 2
@ Leonosquote:
Ik heb nog over Banjo-Kazooie en Scene it. Banjo mag weg voor 15 euro inc verzenden en scene it voor 27 inc verzenden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Schweino het volgende:
Ik heb de volgende spellen in de aanbieding, allen nieuw in de seal:Call of Duty Modern Warfare 2 -> 45 euro inclusief verzendkosten verkocht Fable 2 GOTY editie -> 35 euro inclusief verzendkosten verkocht Pure en Lego Batman (in 1 verpakking) -> 10 euro (verzendkosten 1,76 eur) verkocht Banjo Kazooie - Nuts & Bolts -> 15 euro (verzendkosten 1,76 eur) Scene it Box Office Smash met 4 big button pads -> 25 euro (verzendkosten 7 euro, pakketpost)
Fallout 3 GOTY editionquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Silv het volgende:
Repostje
TR:
Forza 3
Fallout 3 GOTY edition
Assassin's creed
Dead Space
Gears of War 2
ook te koop?quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tomb raider ruilen tegen iets van dit?
-burnout paradise
-condemned
-dark sector
-eternal sonata
-forza 2
-infinite undiscovery
-kane&lynch: dead men
-oblivion
-spiderman: web of shadows
alleen te ruil, sorryquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fallout 3 GOTY edition
Al verkocht??
[..]
ook te koop?
Mits beide personen ja zeggen, stuur me even een PM aub
Dan houd het op! Je goed recht natuurlijk !quote:
Heb hem hier nog liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan houd het op! Je goed recht natuurlijk !
Hopelijk heeft Silv beter nieuws
wat wil je er voor hebben?quote:
30 excl, of ruilen als je nog iets tofs hebt liggen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Silv het volgende:
[..]
30 excl, of ruilen als je nog iets tofs hebt liggen.
Oh wist k zo niet. Laat maar ziten dan, heb geen zin om weer naar t postkantoor te lopen.quote:
Inmiddels verkocht.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
TR/TK
Pure/LEGO Batman in 1 gesealde dvddoosje (geen losse verkoop)
Ruilen tegen bijv windows wireless controller. Ik heb lichte interesse (moet nog ff erop googlen op de meningen daarover) op prototype, the saboteur, sonic the hedgehog
Af te halen in Den Haag.
Koop Divinity 2 van mij dat is een super toffe rpgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die me blij kan maken met :
Tales of Vesperia
Eternal Sonata
Alleen kopen
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
heb je echt niks te ruil?
ik heb eternal sonata wel, maar alleen te ruil
zoveel is ie niet meer waard, dat ik er weer een andere voor kan kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopen?
Mortal Kombat vs. DC Universequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
te koop/ruil:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe
- Top Spin 3
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
ben ik hoogstwaarschijnlijk al kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef killermj het volgende:
[..]
Mortal Kombat vs. DC Universe
6,50 incl geboden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe gereserveerd
- Top Spin 3 gereserveerd
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
Ik ruil liever, dan verkopen van mijn spellen voor zulke bedragenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef JeMoeder het volgende:
GOW2 + Frontlines voor 15E incl. verzend?
Deze is zogoed als weg, deal met fokker : Schunckelstar (tegen Kane & Lynch)quote:
haha, die heb ik van een maat te laan dus sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef killermj het volgende:
[..]
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones ?
Hoe cool is die ruil (A)
En, heb je em ontvangen van de BCC vor 5 euro?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie aanbieding!
Sorry, nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Da's me net wat te veel. Ruilen voor Pure en Table tennis?
Kungfu Panda tegen mijn LEGO batman. HOE GAAF VIND JE DE RUIL?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef killermj het volgende:
[..]
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones ?
Hoe cool is die ruil (A)
Wat mijn betreft een deal, pm je mij even ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kungfu Panda tegen mijn LEGO batman. HOE GAAF VIND JE DE RUIL?
je krijgt als t goed is binnenkort je geld terug gestort.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef Schweino het volgende:
[..]
En, heb je em ontvangen van de BCC vor 5 euro?
banjo kazooie ruilen tegen iets van dit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop) voor deze game:
Red Faction Guerilla
Fifa 09
Pure/Batman Lego
Banjo and Kazooie Nuts and Bolts
The Darkness
10 euro per stuk mooie prijs?
Eventueel ook blu-ray maar hier mag je me een PM vooor sturen!
Ik zoek:
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare 2
Crackdown
Left 4 Dead (2)
Eventueel meerdere games tegen 1!
Update, LEGO Batman is verkocht, koptelefoon hoef ik niet zo nodig te verkopen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef SolidasRock het volgende:
LEGO Batman te ruil of te koop tegen 10 euro.
Koptelefoon met mic wat je bij XBOX Elite krijgt ook weg voor 10 euro (=nooit gebruikt)
froza kan je net zo goed nieuwe kopen,als de laagste prijs op mp 30 euro is (klik)quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Sickert het volgende:
Nogsteeds opzoek naar Forza 3
25,- Incl
Voor hoeveel verkoop je eventueel dragon age?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Me aanbied lijstje!
graw
table tennis
pgr 3
cod2
fifa 06 road to fifa world cup
topspin 2
oblivion
over g fighters
fm 2006
halo 3
saints row1
tomb raider legend
fallout 3 (normale versie)
battlefield 2
fifa 08
dead rising
pgr4
pure/lego batman
en evt dragon age
Allemaal in goeie staat, sommige liggen al een jaar of 2 netjes in een koffer!
Opzoek ben ik naar :
Tales of vesperia
Eternal Sonata
of kijk wat je wat hebt liggen en misschien vind ik het wel tof!
noem eens een prijsje teunquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je eventueel dragon age?
Edit: ik zoek stoked ook nog steeds voor een leuke prijs
Nee bedankt, of die Mass Effect moet een CE zijn. Dan heb ik wel interesse.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wil Halo3 ODST en Bad company wel...
'k heb:
Amped 3
Gears of War (classic)
Grand theft Auto 4
GRID
Indiana Jones + Kung Fu Panda
Mass Effect
Perfect dark zero
PGR3
Prince of Persia
Table Tennis
Terminator Salvation
The Club
Tomb Raider underworld (classic)
Tropico 3
Viva Pinata
tegen 1 (of 2 klein gedrukte) van deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen 1 (of 2 klein gedrukte) van deze?Prince of Persia lijkt me wel wat. Is hij nog in goede staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t hoesje is gebroken maar ik zal m wel in een andere doen, dvd'tje is perfect, met boekje en een ding om t voor 10 cent op je mobiel te krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Prince of Persia lijkt me wel wat. Is hij nog in goede staat?
Is goed, PM gestuurd met adres.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
t hoesje is gebroken maar ik zal m wel in een andere doen, dvd'tje is perfect, met boekje en een ding om t voor 10 cent op je mobiel te krijgen.
Ah, jij biedt m aan, zie ik. Heb je m nog? Zoja, hoeveel eurootjes wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:02 schreef NrSiX het volgende:
TK /TR:
Lego Star Wars II
Ben alleen op zoek naar: AC1/2 en GOW2
Doe maar een bod per pm, komen er vast wel uit =]quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ah, jij biedt m aan, zie ik. Heb je m nog? Zoja, hoeveel eurootjes wil je ervoor hebben?
Als ik je wil PM'en geeft ie n waarschuwing dat je mailbox vol is, dus dan maar even zo...quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Doe maar een bod per pm, komen er vast wel uit =]
Ruilen tegen een (combo) van deze spellen:quote:
Zo doen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ruilen tegen een (combo) van deze spellen:
Burnout Paradise
Viva Pinata
tientje incl?quote:
10 incl? Of ruilen tegen 1 van bovenstaande (zie post boven je) games?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef killermj het volgende:
Gears Of War 2
Wat is je vraagprijs van deze? voornamelijk crackdown.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:09 schreef DeX090 het volgende:
Te ruil:
GTA4 (zonder city map in doosje, ben ik kwijt)
Crackdown
Is Oblivion de GOTY edition?quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-burnout paradise
-chronicles of riddick-assault on dark athena
-condemned
-dark sector
-eternal sonata
-forza 2
-infinite undiscovery
-oblivion
Hmmm sorry, ik ruil veel liever dan dat ik verkoop. Heb je niks te ruil?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is je vraagprijs van deze? voornamelijk crackdown.
15incl en hij is voor jou (liefst ruil ik)quote:
nee sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef bierjoost het volgende:
[..]
10 incl? Of ruilen tegen 1 van bovenstaande (zie post boven je) games?
Maak er 12,50 incl van en we hebben een deal!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:51 schreef killermj het volgende:
[..]
15incl en hij is voor jou (liefst ruil ik)
Nope niet echt.... alles net weggedaan wat me nie beviel.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hmmm sorry, ik ruil veel liever dan dat ik verkoop. Heb je niks te ruil?
Ok, naja GTA4 is van jou voor 11.76 incl (10 ex dus). Crackdown hou ik liever nog even achter de hand als ruilmateriaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope niet echt.... alles net weggedaan wat me nie beviel.
Is Oblivion de GOTY edition?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:09 schreef DeX090 het volgende:
Te ruil:
Forza 2
Fable 2 (vreemd beschadigd hoesje, vermoed dat er een sukkel met een stanleymes door een doos heen gegaan is, er zit een vreemde kaarsrechte streep in het plastic midden voorop, verder in goede staat uiteraard)
Naruto: Rise of a Ninja
Top Spin 3
Guitar Hero 3 (Los, zonder instrumenten dus)
Guitar Hero 4
TES: Oblivion
LotR: Battle for Middle Earth 2
Saints Row
Rockstar presents Table Tennis
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Kameo: Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Eventueel gaan er nog uit:
Overlord
Mass Effect (als ik ermee klaar ben)
Ninja Gaiden 2
Maar deze alleen in noodgevallen (dwz als iemand wil ruilen voor wat ik wil hebben)
Ik zoek:
AC2
Darksiders: Wrath of War
Naruto: The Broken Bond
Bayonetta
Meerdere games van mij tegen een van bovenstaanden uiteraard, of bied iets anders aan. Ik haat shooters dus die hoef ik sowieso niet.
quote:
Ik zoek:quote:
Zie net dat ik voor dat tientje crackdown bij gameshop kan halen..... dus sorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ok, naja GTA4 is van jou voor 11.76 incl (10 ex dus). Crackdown hou ik liever nog even achter de hand als ruilmateriaal.
Edit: Zie net dat je ook in Enschede woont, waar ergens? Anders breng ik em wel ff langs. Tenzij je in oost woont, geen zin om daar helemaal heen te fietsen.
Wat zijn de richtprijzen van skate 2 en forza 3?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:44 schreef ROFLOL het volgende:
tk/tr
- Forza 3
- Halo 3 ODST
- Tomb Raider Underworld
- Battlefield Bad Company (Classic en heeft geen boekje)
- Skate 2
- UEFA EK 08
- Hitman Contracts (Voor Xbox1, ook te spelen op 360)
Zoek FIFA10.
Oki.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie net dat ik voor dat tientje crackdown bij gameshop kan halen..... dus sorry.
Nope, sorry.quote:
Skate 2 ruilen voor 1 van mijn games?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:44 schreef ROFLOL het volgende:
tk/tr
- Forza 3
- Halo 3 ODST
- Tomb Raider Underworld
- Battlefield Bad Company (Classic en heeft geen boekje)
- Skate 2
- UEFA EK 08
- Hitman Contracts (Voor Xbox1, ook te spelen op 360)
Zoek FIFA10.
Ik verkoop ze niet, alleen te ruil.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
The Orange Box
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Gezocht:
Oblivion - Game Of The Year Edition
Assassin's Creed 1
The Saboteur
Heb AC1 hier nog wel liggen. Heb wel interesse in Prototype.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Ik verkoop ze niet, alleen te ruil.
Het was eigenlijk mijn bedoeling om een recent spel als Prototype te ruilen tegen The Saboteurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb AC1 hier nog wel liggen. Heb wel interesse in Prototype.
¤42.50 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat zijn de richtprijzen van skate 2 en forza 3?
heb je toevallig ook een ps3?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een update :
graw
table tennis
pgr 3
cod2
topspin 2
oblivion
over g fighters
fm 2006
halo 3
saints row1
tomb raider legend
battlefield 2
fifa 08
dead rising
pgr4
pure/lego batman
Hitman
Forza 2
en evt dragon age
Opzoek ben ik naar :
Tales of vesperia
Batman: Arkham Asylum
RE-5
Eternal Sonata
Lego batman/pure bundels moet ik niet
die heb ik wel, maar word eigenlijk alleen maar gebruikt om te streamen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een ps3?
zo ja, dan heb ik batman AA voor je, ruilen tegen dragon age?
ja, hij is tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar word eigenlijk alleen maar gebruikt om te streamen!
Lukt het een beetje met tombraider??
Te ruil:quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
The Orange Box
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Gezocht:
Assassin's Creed 1
The Saboteur
Morrowind GOTY is echt wel meer waard dan Prototypequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Te ruil:
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Prince of Persia
Gezocht:
Morrowind - Game Of The Year Edition (NORMALE XBOX)
Assassin's Creed 1
The Saboteur
*Het lijkt me nogal logisch dat ik een recent spel als Prototype niet ga ruilen tegen Morrowind en Assassin's Creed 1.*
Heb jij hem dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind GOTY is echt wel meer waard dan Prototype
Hm jammer. Ik ben een gigantisch verslaafd aan Oblivion, en Morrowind schijnt ook heel goed te zijn. Dus die wil ik ook heel graag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee ik heb slechts een lelijke classic niet-goty versie
Marvel Ultimate Alliance 2 tegen iets van dit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop) voor deze game:
Red Faction Guerilla
Marvel Ultimate Alliance 2
Left 4 Dead
Oblivion Elder Scrolls 4
Fifa 09
Pure/Batman Lego Combi Pack
The Darkness
Halo 3 ODST
Ik zoek Borderlands ( eventueel meerdere games tegen deze titel)
Of iets anders ( Crackdown, Left 4 Dead 2, Call of Duty MW2 etc.)
Morrowind is nog beter dan Oblivion dus die moet je zeker hebben ja! Maar de goty niet-classic versie is lastig te vinden, wordt bijna nergens meer verkocht en niemand wil hem kwijtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Hm jammer. Ik ben een gigantisch verslaafd aan Oblivion, en Morrowind schijnt ook heel goed te zijn. Dus die wil ik ook heel graag.
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind is nog beter dan Oblivion dus die moet je zeker hebben ja! Maar de goty niet-classic versie is lastig te vinden, wordt bijna nergens meer verkocht en niemand wil hem kwijt
Maar toch succes met de zoektocht
Brutal Legend ruilen tegen iets van dit?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Marvel Ultimate Alliance 2 tegen iets van dit?
-brütal legend
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
http://www.play.com/Games/Xbox/4-/145102/The-Elder-Scrolls-III-Morrowind-Game-Of-The-Year-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:13 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Heel erg bedankt. Misschien dat ik hem nog kan kopen op amazon. Ik zie wel.
hij is hoogstwaarschijnlijk al wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Brutal Legend ruilen tegen iets van dit?
Forza 2
Fable 2 (vreemd beschadigd hoesje, vermoed dat er een sukkel met een stanleymes door een doos heen gegaan is, er zit een vreemde kaarsrechte streep in het plastic midden voorop, verder in goede staat uiteraard)
Top Spin 3
TES: Oblivion (geen GOTY dus)
Saints Row
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
EDIT: Ik ruil Prototype dus WEL tegen Morrowind.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Te ruil:
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Prince of Persia
Gezocht:
Morrowind - Game Of The Year Edition (NORMALE XBOX)
Assassin's Creed 1
The Saboteur
*Het lijkt me nogal logisch dat ik een recent spel als Prototype niet ga ruilen tegen Morrowind en Assassin's Creed 1.*
Ik heb ooit voor 13euro de classic non'goty versie 2ehands kunnen halen bij de nedgame, maar daar heb ik al flink geluk mee gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef DeX090 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/Xbox/4-/145102/The-Elder-Scrolls-III-Morrowind-Game-Of-The-Year-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0
Is dat em niet dan? Hoewel ik nu geen 45 euro meer zou uitgeven aan Morrowind, is wel erg veel, maar jij misschien wel.
Skate 2 ruilen tegen iets uit de lijst die 2 posts boven je gequote werd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil!
- Forza Motorsport 3
- Xmen Origins Wolverine
- Fallout 3: Operation Ancorage & The Pitt pack
- Tomb Raider Underworld
- Skate 2
- BF Bad Company (Classic en mist boekje!)
- UEFA EK 2008
Ah had deze gemist, maar zonde dan. Laat het aub even weten (via PM of in dit topic) als 'ie toch blijft en je wel wilt ruilen voor mijn zooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij is hoogstwaarschijnlijk al weg
Nope thanks!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Skate 2 ruilen tegen iets uit de lijst die 2 posts boven je gequote werd?
uh ja ik heb dus mass effect voor je eh, wil m wel ruilen tegen pure/lego batmanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een update :
graw
table tennis
pgr 3
cod2
topspin 2
oblivion
over g fighters
fm 2006
halo 3
saints row1
tomb raider legend
battlefield 2
fifa 08
dead rising
pgr4
pure/lego batman
Hitman
Forza 2
en evt dragon age
Opzoek ben ik naar :
Tales of vesperia
Batman: Arkham Asylum
RE-5
Mass effect 1 - zeer graag!
Eternal Sonata
Lego batman/pure bundels moet ik niet
en ook geen lego indiana en kung fu panda
true!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uh ja ik heb dus mass effect voor je eh, wil m wel ruilen tegen pure/lego batman
definitief weg nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ah had deze gemist, maar zonde dan. Laat het aub even weten (via PM of in dit topic) als 'ie toch blijft en je wel wilt ruilen voor mijn zooi.
ruil ik m wel met ferryb.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true!
Maar ik wil ook nog kjken of ik pure iets vind!
Zit er niks anders voor je tussen?
quote:
quote:
Ruilen tegen Dragon Age: Origins, Fallout 3 GOTY of Assassins Creed 2?quote:
Hier iets van voor Riddick?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-tomb raider: legend
al weer klaar met tombraider ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
yep, goede spellen heb ik moeite mee om te stoppenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
al weer klaar met tombraider ??
Je inbox is nog steeds vol, kan geen PM sturen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Doe maar een bod per pm, komen er vast wel uit =]
ben je verder als mij gekomen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
yep, goede spellen heb ik moeite mee om te stoppen![]()
alleen het einde was op zijn zachtst gezegd nogal abrupt..had verwacht dat er nog een level zou komen toen ze zei "we're going back to bolivia" en toen kwam plotseling de aftiteling al
want? niet jou spel of zo?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben je verder als mij gekomen!
Want ik was bij wereld 2 ofzo :/!
mwa, had toen nog een paar andere games liggen!quote:
Pure voor Forza 2?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:11 schreef bierjoost het volgende:
Oke ik heb Mass Effect geprobeerd maar kom er echt niet doorheen.
Ook te ruil dus.
Net als:
Mass Effect
Lego Batman / Pure
Banjo Kazooie - Nuts & Bolts
Sonic the Hedgehog
Sega Superstars Tennis
Mass Effect voor GoW 2?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef killermj het volgende:
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Prince Of Persia
Turok
Juiced 2 - Hot Import Nights
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones (sealed)
Star Wars - The Force Unleashed
Condemned 2
UFC 2009 Undisputed
oeps, deze had ik gemist... uhm, tegen Wolverine?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Hier iets van voor Riddick?
- Xmen Origins Wolverine
- Fallout 3: Operation Ancorage & The Pitt pack
- Tomb Raider Underworld
- Skate 2
- UEFA EK 2008
Ik zat jouw post al te zoeken maar kon hem niet meer terugvinden, in jouw myAT vond ik hem terug in V&Aquote:
Is goed, PM!quote:Op maandag 25 januari 2010 06:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oeps, deze had ik gemist... uhm, tegen Wolverine?
Ruilen voor Assassins Creed 2, Dragon Age: Origins of Fallout 3 GOTY?quote:
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar The Saboteur, dat is een instant deal. AC2 zal ik over na denken, in de rest hierboven geen interesse helaas, sorry..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Devz het volgende:
FIFA 10 te koop of te ruil.
hoeveel vraag je voor nba2k10!?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
TK Borderlands, NBA 2k10 en Fifa 10
Evt te ruil voor The Saboteur of Batman: AA
Is 30 inclusief verzenden iets?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor nba2k10!?
Heb Saboteur wel, maar wil hem nog uitspelen eerst!
voor 32 koop ik hem nieuw, zonder verzendkostenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is 30 inclusief verzenden iets?
Nou, noem je prijs dan maar wat je redelijk lijkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor 32 koop ik hem nieuw, zonder verzendkosten!
20 euro + 1 van deze spellen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, noem je prijs dan maar wat je redelijk lijkt.
kijk anders in mijn lijstje!? En geldbedrag erbijquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, noem je prijs dan maar wat je redelijk lijkt.
ruilen tegen iets van dit?quote:
Zou je deze 2 ook willen ruilen tegen euro's?quote:
PMtje terugquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:23 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Zou je deze 2 ook willen ruilen tegen euro's?![]()
[mits Indiana Jones Deel 1 is en géén bundle copy]
Nee sorry veel al van deze titels al in de collectiequote:Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ruilen tegen iets van dit?
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
Voor meerdere van deze games?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Assassin's creed 2 te ruil
Wat wil je voor Mass Effect?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:14 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Voor meerdere van deze games?
TR
Forza 2
Fable 2
Top Spin 3
TES4: Oblivion (geen GOTY)
Saints Row
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Ninja Gaiden 2
Overlord
Mass Effect
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Te ruil:
Saint's Row 2
Skate
Assasins creed
Nba street homecourt
Ik zoek:
Skate 2!
of andere games
Hay man, sorry voor de late reactie (was het weekend weg) maar ik ruil eigenlijk veel liever dan dat ik verkoop. Zeker Mass Effect, omdat daar denk ik nog genoeg gegadigden voor zijn.quote:
Hoeveel voor forza?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/ruil
You're in the movies + vision cam
Forza Motorsport 3 bundle copy met codes voor extra auto's/banen.
Omdat die 31 euro nieuw is, wil ik liever even wachten of iemand hem misschien wilt ruilenquote:
forza 3 voor dirt 2?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/ruil
You're in the movies + vision cam
Forza Motorsport 3 bundle copy met codes voor extra auto's/banen.
Nu wel ruilen voor AC2 danquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:40 schreef Devz het volgende:
FIFA 10 nog steeds te koop of te ruil (voor The Saboteur of Assassin's Creed 2)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pannenkoek!
Hoor dat ie aangekomen is vandaag
Halo wars ligt nu voor een 10tje bij de frsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef bierjoost het volgende:
Red Alert 3 Te Ruil.
Voor Fallout 3, Halo Wars of AC2 (met bijbetaling van mijn kant)
Voor Bioshock 2 zou ik nog zeker 2 weken wachten (komt 9 februari pas uit)quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:44 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop):
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
Oblivion Elder Scrolls 4
The Darkness
Halo 3 ODST
Brütal Legend
Ik zoek nog: Halo Wars, Assássin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, kortom bied maar iets leuks aan!
stoked zoek ik ook al heel lang..... bij de gameshop hier vragen ze er 45 euro voor!!!! terwijl advies prijs dacht ik 35 euro was....quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Nooxx het volgende:
Gezocht stoked !
Pm me als je hem hebt
Ik heb te ruil :
Nba street homecourt
Avatar (easy achievements) (Ntsc)
Skate
En wil ook bij betalen!
http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/StokEd/~r342886/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stoked zoek ik ook al heel lang..... bij de gameshop hier vragen ze er 45 euro voor!!!! terwijl advies prijs dacht ik 35 euro was....
tegen 2 van deze?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-x-men origins: wolverine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen 2 van deze?op zich lijkt grid me wel wat, voor de rest zit er weinig tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen wolverine wil ik hem niet ruilen, zit er niks anders tussen waar je die tegen wil ruilen?blablablablablablablablablablablablablabla
nee niet echt helaas. heb verder nog wel AC2 te ruil, maar die wil ik ruilen tegen the saboteur (iemand?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op zich lijkt grid me wel wat, voor de rest zit er weinig tussen![]()
tegen wolverine wil ik hem niet ruilen, zit er niks anders tussen waar je die tegen wil ruilen?
Ja in nederland is hij nog vrij duur, ga hem bestellen van de week scheelt toch een hoop.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stoked zoek ik ook al heel lang..... bij de gameshop hier vragen ze er 45 euro voor!!!! terwijl advies prijs dacht ik 35 euro was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |