Oh wist k zo niet. Laat maar ziten dan, heb geen zin om weer naar t postkantoor te lopen.quote:
Inmiddels verkocht.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
TR/TK
Pure/LEGO Batman in 1 gesealde dvddoosje (geen losse verkoop)
Ruilen tegen bijv windows wireless controller. Ik heb lichte interesse (moet nog ff erop googlen op de meningen daarover) op prototype, the saboteur, sonic the hedgehog
Af te halen in Den Haag.
Koop Divinity 2 van mij dat is een super toffe rpgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die me blij kan maken met :
Tales of Vesperia
Eternal Sonata
Alleen kopen
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
heb je echt niks te ruil?
ik heb eternal sonata wel, maar alleen te ruil
zoveel is ie niet meer waard, dat ik er weer een andere voor kan kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopen?
Mortal Kombat vs. DC Universequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
te koop/ruil:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe
- Top Spin 3
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
ben ik hoogstwaarschijnlijk al kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef killermj het volgende:
[..]
Mortal Kombat vs. DC Universe
6,50 incl geboden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe gereserveerd
- Top Spin 3 gereserveerd
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
Ik ruil liever, dan verkopen van mijn spellen voor zulke bedragenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef JeMoeder het volgende:
GOW2 + Frontlines voor 15E incl. verzend?
Deze is zogoed als weg, deal met fokker : Schunckelstar (tegen Kane & Lynch)quote:
haha, die heb ik van een maat te laan dus sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef killermj het volgende:
[..]
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones ?
Hoe cool is die ruil (A)
En, heb je em ontvangen van de BCC vor 5 euro?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie aanbieding!
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |