Koop Divinity 2 van mij dat is een super toffe rpgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die me blij kan maken met :
Tales of Vesperia
Eternal Sonata
Alleen kopen
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
heb je echt niks te ruil?
ik heb eternal sonata wel, maar alleen te ruil
zoveel is ie niet meer waard, dat ik er weer een andere voor kan kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor een geldbedrag kun je toch weer nieuwe game kopen?
Mortal Kombat vs. DC Universequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
te koop/ruil:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe
- Top Spin 3
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
ben ik hoogstwaarschijnlijk al kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef killermj het volgende:
[..]
Mortal Kombat vs. DC Universe
6,50 incl geboden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef MaxPower het volgende:
- LEGO Star Wars II - the original trilogy
- Rockstar Table Tennis
- Mortal Kombat vs. DC Universe gereserveerd
- Top Spin 3 gereserveerd
- Viva Piñata
5 euro ex. verzenden per spel
Ik ruil liever, dan verkopen van mijn spellen voor zulke bedragenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef JeMoeder het volgende:
GOW2 + Frontlines voor 15E incl. verzend?
Deze is zogoed als weg, deal met fokker : Schunckelstar (tegen Kane & Lynch)quote:
haha, die heb ik van een maat te laan dus sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef killermj het volgende:
[..]
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones ?
Hoe cool is die ruil (A)
En, heb je em ontvangen van de BCC vor 5 euro?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie aanbieding!
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |