kijk anders in mijn lijstje!? En geldbedrag erbijquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, noem je prijs dan maar wat je redelijk lijkt.
ruilen tegen iets van dit?quote:
Zou je deze 2 ook willen ruilen tegen euro's?quote:
PMtje terugquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:23 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Zou je deze 2 ook willen ruilen tegen euro's?![]()
[mits Indiana Jones Deel 1 is en géén bundle copy]
Nee sorry veel al van deze titels al in de collectiequote:Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ruilen tegen iets van dit?
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-spiderman: web of shadows
-tomb raider: legend
Voor meerdere van deze games?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Assassin's creed 2 te ruil
Wat wil je voor Mass Effect?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:14 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Voor meerdere van deze games?
TR
Forza 2
Fable 2
Naruto: Rise of a Ninja
Top Spin 3
GTA4 (zonder city map in doosje, ben ik kwijt)
Guitar Hero 3 (Los, zonder instrumenten dus)
TES4: Oblivion (geen GOTY)
LotR: Battle for Middle Earth 2
Saints Row
Rockstar presents Table Tennis
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Kameo: Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Ninja Gaiden 2
Overlord
Mass Effect
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Te ruil:
Saint's Row 2
Skate
Assasins creed
Nba street homecourt
Ik zoek:
Skate 2!
of andere games
Hay man, sorry voor de late reactie (was het weekend weg) maar ik ruil eigenlijk veel liever dan dat ik verkoop. Zeker Mass Effect, omdat daar denk ik nog genoeg gegadigden voor zijn.quote:
Hoeveel voor forza?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/ruil
You're in the movies + vision cam
Forza Motorsport 3 bundle copy met codes voor extra auto's/banen.
Omdat die 31 euro nieuw is, wil ik liever even wachten of iemand hem misschien wilt ruilenquote:
forza 3 voor dirt 2?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/ruil
You're in the movies + vision cam
Forza Motorsport 3 bundle copy met codes voor extra auto's/banen.
Nu wel ruilen voor AC2 danquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:40 schreef Devz het volgende:
FIFA 10 nog steeds te koop of te ruil (voor The Saboteur of Assassin's Creed 2)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pannenkoek!
Hoor dat ie aangekomen is vandaag
Halo wars ligt nu voor een 10tje bij de frsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef bierjoost het volgende:
Red Alert 3 Te Ruil.
Voor Fallout 3, Halo Wars of AC2 (met bijbetaling van mijn kant)
Voor Bioshock 2 zou ik nog zeker 2 weken wachten (komt 9 februari pas uit)quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:44 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop):
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
Oblivion Elder Scrolls 4
The Darkness
Halo 3 ODST
Brütal Legend
Ik zoek nog: Halo Wars, Assássin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, kortom bied maar iets leuks aan!
stoked zoek ik ook al heel lang..... bij de gameshop hier vragen ze er 45 euro voor!!!! terwijl advies prijs dacht ik 35 euro was....quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Nooxx het volgende:
Gezocht stoked !
Pm me als je hem hebt
Ik heb te ruil :
Nba street homecourt
Avatar (easy achievements) (Ntsc)
Skate
En wil ook bij betalen!
http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/StokEd/~r342886/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stoked zoek ik ook al heel lang..... bij de gameshop hier vragen ze er 45 euro voor!!!! terwijl advies prijs dacht ik 35 euro was....
tegen 2 van deze?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-x-men origins: wolverine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen 2 van deze?op zich lijkt grid me wel wat, voor de rest zit er weinig tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen wolverine wil ik hem niet ruilen, zit er niks anders tussen waar je die tegen wil ruilen?blablablablablablablablablablablablablabla
nee niet echt helaas. heb verder nog wel AC2 te ruil, maar die wil ik ruilen tegen the saboteur (iemand?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op zich lijkt grid me wel wat, voor de rest zit er weinig tussen![]()
tegen wolverine wil ik hem niet ruilen, zit er niks anders tussen waar je die tegen wil ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |