Te ruil:quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
The Orange Box
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Gezocht:
Oblivion - Game Of The Year Edition
Assassin's Creed 1
The Saboteur
Morrowind GOTY is echt wel meer waard dan Prototypequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Te ruil:
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Prince of Persia
Gezocht:
Morrowind - Game Of The Year Edition (NORMALE XBOX)
Assassin's Creed 1
The Saboteur
*Het lijkt me nogal logisch dat ik een recent spel als Prototype niet ga ruilen tegen Morrowind en Assassin's Creed 1.*
Heb jij hem dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind GOTY is echt wel meer waard dan Prototype
Hm jammer. Ik ben een gigantisch verslaafd aan Oblivion, en Morrowind schijnt ook heel goed te zijn. Dus die wil ik ook heel graag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee ik heb slechts een lelijke classic niet-goty versie
Marvel Ultimate Alliance 2 tegen iets van dit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop) voor deze game:
Red Faction Guerilla
Marvel Ultimate Alliance 2
Left 4 Dead
Oblivion Elder Scrolls 4
Fifa 09
Pure/Batman Lego Combi Pack
The Darkness
Halo 3 ODST
Ik zoek Borderlands ( eventueel meerdere games tegen deze titel)
Of iets anders ( Crackdown, Left 4 Dead 2, Call of Duty MW2 etc.)
Morrowind is nog beter dan Oblivion dus die moet je zeker hebben ja! Maar de goty niet-classic versie is lastig te vinden, wordt bijna nergens meer verkocht en niemand wil hem kwijtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Hm jammer. Ik ben een gigantisch verslaafd aan Oblivion, en Morrowind schijnt ook heel goed te zijn. Dus die wil ik ook heel graag.
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind is nog beter dan Oblivion dus die moet je zeker hebben ja! Maar de goty niet-classic versie is lastig te vinden, wordt bijna nergens meer verkocht en niemand wil hem kwijt
Maar toch succes met de zoektocht
Brutal Legend ruilen tegen iets van dit?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Marvel Ultimate Alliance 2 tegen iets van dit?
-brütal legend
-burnout paradise
-chronicles of riddick-assault on dark athena
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-spiderman: web of shadows
http://www.play.com/Games/Xbox/4-/145102/The-Elder-Scrolls-III-Morrowind-Game-Of-The-Year-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:13 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Heel erg bedankt. Misschien dat ik hem nog kan kopen op amazon. Ik zie wel.
hij is hoogstwaarschijnlijk al wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Brutal Legend ruilen tegen iets van dit?
Forza 2
Fable 2 (vreemd beschadigd hoesje, vermoed dat er een sukkel met een stanleymes door een doos heen gegaan is, er zit een vreemde kaarsrechte streep in het plastic midden voorop, verder in goede staat uiteraard)
Naruto: Rise of a Ninja
Top Spin 3
GTA4 (zonder city map in doosje, ben ik kwijt)
Guitar Hero 3 (Los, zonder instrumenten dus)
TES: Oblivion (geen GOTY dus)
LotR: Battle for Middle Earth 2
Saints Row
Rockstar presents Table Tennis
Crackdown
Blue Dragon
Lost Odyssey
Pro Evolution Soccer 6
Kameo: Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
EDIT: Ik ruil Prototype dus WEL tegen Morrowind.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Te ruil:
Unreal Tournament 3
Saints Row
Spider-Man 3
Prototype
Prince of Persia
Gezocht:
Morrowind - Game Of The Year Edition (NORMALE XBOX)
Assassin's Creed 1
The Saboteur
*Het lijkt me nogal logisch dat ik een recent spel als Prototype niet ga ruilen tegen Morrowind en Assassin's Creed 1.*
Ik heb ooit voor 13euro de classic non'goty versie 2ehands kunnen halen bij de nedgame, maar daar heb ik al flink geluk mee gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef DeX090 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/Xbox/4-/145102/The-Elder-Scrolls-III-Morrowind-Game-Of-The-Year-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0
Is dat em niet dan? Hoewel ik nu geen 45 euro meer zou uitgeven aan Morrowind, is wel erg veel, maar jij misschien wel.
Skate 2 ruilen tegen iets uit de lijst die 2 posts boven je gequote werd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil!
- Forza Motorsport 3
- Xmen Origins Wolverine
- Fallout 3: Operation Ancorage & The Pitt pack
- Tomb Raider Underworld
- Skate 2
- BF Bad Company (Classic en mist boekje!)
- UEFA EK 2008
Ah had deze gemist, maar zonde dan. Laat het aub even weten (via PM of in dit topic) als 'ie toch blijft en je wel wilt ruilen voor mijn zooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij is hoogstwaarschijnlijk al weg
Nope thanks!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Skate 2 ruilen tegen iets uit de lijst die 2 posts boven je gequote werd?
uh ja ik heb dus mass effect voor je eh, wil m wel ruilen tegen pure/lego batmanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een update :
graw
table tennis
pgr 3
cod2
fifa 06 road to fifa world cup
topspin 2
oblivion
over g fighters
fm 2006
halo 3
saints row1
tomb raider legend
fallout 3 (normale versie)
battlefield 2
fifa 08
dead rising
pgr4
pure/lego batman
Hitman
Forza 2
en evt dragon age
Allemaal in goeie staat, sommige liggen al een jaar of 2 netjes in een koffer!
Opzoek ben ik naar :
Tales of vesperia
Batman: Arkham Asylum
RE-5
Mass effect 1 - zeer graag!
Eternal Sonata
of kijk wat je wat hebt liggen en misschien vind ik het wel tof!
Lego batman/pure bundels moet ik niet
en ook geen lego indiana en kung fu panda
true!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uh ja ik heb dus mass effect voor je eh, wil m wel ruilen tegen pure/lego batman
definitief weg nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ah had deze gemist, maar zonde dan. Laat het aub even weten (via PM of in dit topic) als 'ie toch blijft en je wel wilt ruilen voor mijn zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |